Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Nu exista 1.6/16v pe golf 3 (doar 8v). In afara e un consum normal, dar in oras e foarte relativ - depinde de talpa, trafic, distanta parcursa, etc - deci foarte multi factori de care trebuie tinut cont ca sa poti judeca daca e mult sau putin (daca vrei sa faci o evaluare corecta).

End of offtopic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa zici ca motorul de 1,6 de la 75 cai la ala de 101 sau 105(nus exact cat are)

scoate diferenta asta de cai numai din injectie

cel de 75 stiu ca are mono ia cel de 100 are multipunct

de aici sa dea puterea asta de 25 cai in plus????

credeam ca alea sunt 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@phun

Si eu la asta m-am gandit ca e infundat furtunul care duce aerul acolo, dar ce trebuie sa desfac ca sa ajung la furtunul respectiv? Daca imi poate explica cineva...

Modificat de D3aq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1598cmc, 75 cp, AEE - este multipunct si are 8v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca merita sa dai tot bordul jos, ma gandeam sa bagi o sarmulita pe acolo si sa vezi care e treaba , na parerea mea .... :rolleyes:,sau la ce m-am gandit , eu cand dau la maxim aerul , ies bucati de burete din gurile de aerisire , e posibil ca o bucata mai mare sa se fi oprit pe o gura de aer de acolo....

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un 1.6 ABU, dar papa cam mult in oras, ma tot mir astia care zic ca le ia 9L, cum obtin consumul ala??? Eu bag de 30 de lei si fac 50 km in oras, merg pe distante scurte, 1-2km iar opresc si tot asa, probabil si de aia ia mult, inafara 6-7L, cel mai bun consum l-am obtinut in vara in concediu, am facut 800km cu 50L de benzina, masurat de la plin la plin, dar iarna si pe oras ma omoara consumul, iar de cand am luat-o nu am avut nici un fel de problema cu ea in cei 6000km parcursi, merge ceas masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puneo pe tester sa vezi sa nu fie dusa sonda lambda, da jos filtru de aer si vezi cat este de murdar daca este negru trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi probleme le am si eu cu masina, tot 1,6 AEE si dupa cum spune-ti voi (eu nu stiam) 8 V.

Eu bag 10 l de benzina si merg cam 87 Km (oras), dar dupa acest Km sunt deja cu acul indicator intre ultimele 2 liniute rosii.

Raspuncuri ca cel al lui GTI_85 ar trebui sterse pentru ca mi se pare un raspuns dat la misto.

Peste tot consumul este relativ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce este la misto postul lui GTI_85? pentru tine este tot una sa mergi cu a3a la 1500 in oras sau cu a2a la 3000?

Bineinteles ca totul este relativ deoarece depinde de cat de tare apesi pedala, traficul.Iar daca faci 1-2km stop, apoi iar 1-2 km, stop si tot asa nu te mira de consum de 11-13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema legate de treptele "incalzirii" .. de ceva timp imi merge doar treapta a 4a ..am citit prin topic de siguranta si restu...acum pe mine ma intereseaza daca am indentificat siguranata(vezi pozele) ..

post-59594-0-17040100-1296835284_thumb.j

post-59594-0-95920300-1296835247_thumb.j

Mentionez ca firele vin de undeva din partea dreapta.. pe undeva pe langa volan..:-?? si este corodata...

In caz ca nu este aceasta siguranta..as dori sa stiu ce este.. si un raspuns mai detaliat al problemei.

Nota* - cu rosu : Bidonul pentru antigel.( nu cel pentru parbriz)

- cu verde: Bidonul pentru lichidul de frana.

- cu albastru : siguranta cu pricina ( cred)

Mersi anticipat.. dau o lada de bere daca reusesc sa rezolv problema. ( e chin pe vremurile astea:(( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu albastru cred ca e bobina de inductie, tabloul de sigurante este sub bord, dar daca merge treapta 4, nu ai treaba cu alimentare, ai contacte imperfecte acolo la butonul de la ventilator, si din cate stiu acolo este o rezistenta termica, daca nu este din contacte, care trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ GabyZXZ

daca o sa cauti mai amanuntit pe forum sigur gasesti raspuns la intrebarea ta.Siguranta se afla pe partea dreapta, sub bord, la aeroterma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un 1.6 ABU, dar papa cam mult in oras, ma tot mir astia care zic ca le ia 9L, cum obtin consumul ala??? Eu bag de 30 de lei si fac 50 km in oras, merg pe distante scurte, 1-2km iar opresc si tot asa, probabil si de aia ia mult, inafara 6-7L, cel mai bun consum l-am obtinut in vara in concediu, am facut 800km cu 50L de benzina, masurat de la plin la plin, dar iarna si pe oras ma omoara consumul, iar de cand am luat-o nu am avut nici un fel de problema cu ea in cei 6000km parcursi, merge ceas masinuta.

nu prea se face consumul asa

consumul la benzina se face de la plin la plin pt ca asa cand bagi 20 30 ron si faci tu cativa km cu masina si dupa te uiti la ceas e posibil sa te inseli ,mai alesdacaai tipul vechi

eu am avut consum de 7,14 in 100 km in oras

dar a doua alimentatare (de la plin la plin)

a fost de peste 10

deci parerea mea si de cum mergi cu ea si de cate ori o opresti cum schimbi etc etc

etc etc

ideea e sa nu mai faci asa "domne bag 5 litri si cand ajunge acul unde era inainte vad cat am facut"

te inseala asa

faci plinul si dupa 50 100 mai faci iar plinul si vezi

cred ca e cel mai bine

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI_85 nu a raspuns deloc la misto, ti se pare tie. Da o chestie nu inteleg: de ce a fost sters postul meu si restu nu? a fost fix inainte de cel al lui GTI_85. poate sa-mi zica domnul administrator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut odata blocul de trepte de la caldura si era okey.. ba chiar l-am schimbat cu altul.. aceiasi problema.. o sa mai caut raspunsuri.. daca nu..in ultima instanta cred ca las "profesorii" sa se ocupe :D

mersi pentru raspunsuri.. si o sa mai citesc odata topic.. poate mi-a scapat ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe distante scurte in oras (aprox. 2-3 km) cu motorul rece am consumuri mari, undeva la vreo 14-16 %. Cel putin asa imi indica MFA-ul pe care l-am instalat.

Intr-un post mai vechi aratam un filmulet cu un consum la motorul meu minim de 4.9% in exterior.

Deci consumul e foarte relativ si e normal sa fie asa, mai ales acum cand e anotimpul rece.

Factorii de influenta ai consmului daca masina sa zicem e ok tehnic:

- condus oras/exterior

- distante scurte-motor rece / motor cald

- greutatea incarcaturii din masina , nr. persoane, bagaje, cat de plin e rezervorul

- anvelopele utilizate, spre exemplu cu cele de 175/70/13 am consum exterior mai mic decat cu cele de 195/50/15 cam cu 350 grame/100 km.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.cine ma poate ajuta si pe mine ca am ajuns la disperare.de ceva timp nu mai baga deloc caldura.furtunele care intra calorifer sunt calde amandoua,retmostatul deschide.va rog ajutati-ma ca e rau fara caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema cu consumul atunci cand mi-am luat masina, dar mai apoi m-am documentat si am vazut ca, consumul este si in functie de temperamentul tau :Driver: . Acum m-am mai linistit(adica nu mai conduc agresiv) schimb viteza in intervalul optim de rotatii pe min. si asa a scazut destul de mult consumul! Dupa parerea mea ce zicea GTI_85 este perfect adevarat! Sa nu mai zic de completarea lui Dorur care e cat se poate de explicit!

Apropo Dorur cat te-a ajuns MFA-ul pe care l-ai instalat cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa, care ar fi intervalul de turatii in care schimbi viteza?Pentru 1,6 ABU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca butonul cald/rece (ala din mijloc) nu mai actioneaza robinetul care inchide/deschide caloriferul. am patit asa dar pe o alta marca de masina. la la vw n-am umblat inca dar ar trebui sa fie cam la fel. dar daca sunt calde toate furtunele care intra si ies din calorifer inseamna ca apa circula prin el. ventilatorul functioneaza? baga aer fie el si rece? se aude? motorul se incalzeste? trece apa de 70 grade? verifica astea si hai cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW nu are robinet la calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca iti functioneaza dispozitivul de reglare al sistemului de incalzire

asta inchide si deschide un fel de usita care deviaza aerul prin spatele radiatorului cand e dat pe cald si asta daca nu etanseaza bine iti baga caldura numai la treapta 1 cand dai la treapta 2,3,4 iti baga aer rece.verifica astea

Modificat de trutzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treapta 1 - folosesc pentru plecarea de pe loc

2- o bag destul de repede, pe la vreo 1800-2000 RPM, dupa cativa metri facuti in treapta 1

3- o bag pe la vreo 2200 RPM

4- pe la vreo 2300-2400 RPM

5- pe la vreo 80 km/h si raman cam pe la 80-85km/h in afara localitatilor; asa conduc eu mai incet de felul meu (dar 1 data la 2 luni manca jar... 50 km parcursi in forta, numai extraurban, cu turatii pe la vreo 3500-4000 rpm, "tratament propriu" de curatat depunerile de calamina de pe supape, camera de ardere, pistoane, bujii, galeria de evacuare, esapament).

Asa schimb eu turatiile in conditii ideale: drum drept.

Fac mentiunea ca cei cu 1.4 ar putea schimba si undeva mai sus dat fiind faptul ca motorul de 1.4 are un cuplu mai redus decat cel de 1.6. Chiar le recomand sa schimbe la o turatie oleaca mai mare fata de cei cu motor de 1.6.

Deci chestia cu schimbatul vitezelor in functie de turatie depinde si de motor.

Aviz amatorilor care merg subturat pana la limita batailor care apar. Apar trepidatii si nu sunt bune deloc pentru internele motorului: pistoane, biele, arbore motor. Toate aceste piese sunt supuse unui efort mare in timpul acestor trepidatii.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa-ti faca de la pompa de servo directie

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!