Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

pe motoarele de 1.6 au fost puse cateva cutii care au la 2600 rpm 100 la ora ,restul cam toate au la3000 rpm 100

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.4 60 de ponei la 100 km/h am peste 2900 sub 3000 . undeva pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 abu au ~2600 rpm /100

Stiu asta pentru ca am prieten cu 1.6abu iar el la 70 are 2000 in a4a, pe cand la mine la 70 si 2000 sunt in a5a.Mult mai bune la consum cutiile astea lungi si mai ales pe vremurile astea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vorbiti de rpm la o anumita viteza dar vad ca nimeni nu zice nimic de circumferinta rotii... conteaza foarte mult :)

poate unu are R13 si balonul ( cauciucul ) inalt de 70 si celalalt diferit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai viteza indicata in bord tine cont de dimensiunea rotii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp se respecta dimensiunea propusa de producator 175/70/13 ; 185/60/14 ; 195/50/15 , viteza este aceeasi indiferenta de dimensiunea rotii.Aceste 3 dimensiuni au aproximatix acelasi diametru,difera 1-2mm, care nu au cum sa influenteze asa mult viteza.

M-am referit la rapoartele cutiei de viteza, nicidecum la altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: subscriu vasy viteza in bord e data de rapoartele cutiei.in schimb daca ai alta garda la anvelopa o sa ia aceiasi vitea in bord ca doar ti-o da raportul din cutie numai ca difera viteza reala luata cu gps sau radarul

deci

garda omologata(si aici ma refer la ce da construcorul nu ce isi pun baietii den 235/18)-viteza reala si in bord si pe gps

garda aiurea -viteza ok in bord pt ca e data de raport dar pe gps difera fata de bord(cea de pe gps e reala) pt ca e mai mare sau mica circumferinta rotii

sper sa ma intelegeti corect

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la instalatia de incalzire in masina( fara AC)La relanti, cand am turatie900 nu mai baga aer cald in masina, doar rece.Dupa ce creste turatia peste 1200 intra aer cald.Ma gandesc ca e ceva legat de vacum sau ce?Problema e ca nu am mai gasit nici un mecanic.Multumesc anticipat si un an nou fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru raspunsuri, dar am rezolvat singur.Zilele acestea am desfacut motorul in vederea segmentarii.Unele gauri de racire din chiulasa erau infundate, le-am curatat si dupa montarea motorului a inceput sa bage caldura si la relanti.De mentionat ca am uitat sa spal si calorifelul(din cauza frigului de afara)

Sfatul meu: SCHIMBATI ANTIGELUL LA INTERVALUL DAT DE PRODUCATOR, altfel se depun impuritati in interiorul circuitului de racire.

Off topic: De ce tot se schimba topicurile?Daca tot s-a inceput discutarea unui anumit tip de discutie, lasati sa curga discutia, nu o mai fragmentati. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult fratilor, mi-au fost foarte folositoare sfaturile voastre si sa de-a D-zeu la mai multe Topic-uri si la cat mai putine probleme. Eu cred ca am caloriferul spart deoarece i-mi transpira geamurile si pentru ca nu e de ajuns mai e si unsuroasa acea perdea. Sper sa ma descurc si sa revin cu poze ptr. ca am de gand sa ma apuc singur de remedierea problemei. Multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema care a avut-o barzone... Motorul este 1.4 ... La relanti baga rece,in mers se incalzeste, sau daca turez motorul peste 1500 ture... Am schimbat si termostatul...si tot degeaba... Cum pot rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vazut ce problema am avut, cum de nu ai reusit sa citesti si raspunsul care l-am dat tot eu?Problema ta este circulatia antigelului prin instalatie, iar rezolvarile sunt multiple.Incep prin a intreba cand ai schimbat ultima oara antigelul,apoi continui cu sfatul de a curata circuitul de racire( adica o spalare temeinica, urmata de inlocuirea antigelului)Daca nu se rezolva, continui cu sugestia sa verifici daca nu este infundat caloriferul, iar ultima si cea mai grava ar fi pompa de apa( paleti tociti sau chiar rupti)Deci ia-o in ordine, incepand cu cele mai ieftine si usoare rezolvari.Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Vad ca sunt primul pe anul acesta in acest topic. Am achizitionat si eu acum cateva luni un golfulet frumos editia Pink Floyd, de 1.4 1HX0 din '95 44/5200, a mers bine o perioada, chiar multumitor sa zic asa. Numai ca acum am o problema si nu prea am primit un raspuns satisfacator de la mecanici. SIncer nici nu ma asteptam (ca de... trebuie sa traiasca si ei) Iubitica asta a mea avea momente in care pornea extraordinar de bine la sfert de cheie cum se spune. Numai ca acum are momente cand porneste usor dar nu sta pornit motorul. Reusesc sa o turez de doua ori in timp de 1-2 secunde, dar imi moare. Cand a inceput sa faca figuri de astea , dadeam doar 3 chei inc are nu pornea si pe urma pornea, acum mai nou stau cam 5- 10 minute sa dau chei ca sa porneasca, o mai gadil ii mai vb frumos si intr-un final porneste. Am fost cu ea la "doctor" si mi-au zis ca sunt mai multe posibilitati, si ca sa le iau pe rand, momentan nu imi permit. Astept de la voi niste sugestii sau poate a mai avut cineva ceva de genul, tin sa mentionez ca am schimbat la ea bobina de inductie pentru ca m-a lasat motorul in mijlocul drumului, si nu mai pornea deloc. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa si vezi daca porneste,cel mai bime ar fi sa o pui pe un tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfaturi....

iti dau cativa pasi de urmat: in primul rand, bobina de inductie, apoi senzorul hall, nu uita nici de senzorul de temperatura, cum a zis si colegul mihai, care este unul din factorii f importanti, bujiile (distanta intre electrozi sa fie de 0.8 mm), fisele, delco, lulea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu schimba nimica deocamdata ! in momentu cand nu porneste adu un prieten ceva si puneo pe tester, si acolo ar trebui sati dea daca e din partea electronica. apoi abia incepi sa dai bani .. nu lua pa ghicite ca nu se stie niciodata. poate ai un contact imperfect,sau eu stiu ce pe la cititor,,,si u faci alte trasnai .,. dau piese bune si pui piese nou /( stricate) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti de raspuns. Bobina de inductie sare din schema ca de abia am schimbat-o si e nou nouta. Dar din cateva spuneti voi nu e o chestie de pompa de benzina? Ca din cate am inteles asta ar fi cea mai scumpa.

Apropo, trebuie sa recunosc ca nu prea ma princep asa de bine. dar care este mufa de temperatura adiq pe unde ar fi situata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste si nu sta pornita decat o secunda doua este imobilizatorul (cip-ul din cheie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1994....nu are imobilizator. daca o pornesti si apesi pe acceleratie sta pornita? daca da e senzorul de temperatura. testul cu scoaterea mufei nu e foarte sigur. la mine nu a functionat. cel mai sigur e diagnoza. dar incearca ce am zis eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1995 are imobilizator. Si eu cred ca e dusa citirea cheii (cipului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din 1994 dar astia de la rar au scris ca e din 1995. Masina nu sta pornita daca o accelerez. Chiar daca o tin accelerata. Si dupa ce dau cateva ori la automat ramane pornita. eu mai am o cheie de rezerva care este noua. Daca e cum zici tu am sa incerc de acum numai cu cheie noua si sa vedem poate nu mai face probleme de astea! Dar teoretic daca nu mai citeste cipul asta ar insemna ca nu ar mai trebui sa ii dea pornire ,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai imobilizator si nu ai cip la cheie, masina porneste, dar se opreste in cateva secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imobilizator s-a pus din ianuarie 1994.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de masina . A mea e din 94/2 si nu am imobilizator. Adica asa cred (cu vag-com nu pot intra pe modul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! Se pare pana la urma ca am intr-adevar imobilizatir la masina.m-am uitat la cheie si are cip! sper din suflet sa fie asta problema care o are cu pornirea am sa folosesc de acum inainte cheia noua! Multumesc baieti de info!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!