Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

azi am observat ca dupa ce porneste , isi modifica turatia, scde , apoi se si opreste singura. Cu as putea sa dau jos motorasul aerotermei? Cu siguranta are carbunii dusi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita faptului ca in momentul in care pornesc caldura imi intra aburi in masina, am fost informat ca trebuie sa schimb radiatorul de incalzire (calorifer) (nu stiu exact cum se numeste). A doua veste "draguta" este ca trebuie sa desfac tot bordul.

Intrebarile sunt:

1. Este adevarat ca trebuie dat jos tot bordul pt a inlocui radiatorul ala?

2. Daca da, are cineva o schema pentru demontarea bordului?

Si inca o problema. Nu imi mai merge ventilatorul decat pe treapta 4. Ce se poate face sau ce trebuie inlocuit?

problema cu ventilatorul se poate repara. are un motoras in partea dreapta a bordului sub torpedo trebuie sa demontezi pe acolo si stiu sigur ca se repara... se pune pe direct sau nu stiu exact cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai mers mereu cu rezervorul aproape gol?.. daca da e posibil sa ai filtrul de benzina plin de gunoaie.

Avansul e reglat corect?.. dar totusi spui ca nu face mereu..

Ar mai fi o posibilitate.. la blocul injectorului, unde e motorasul pas cu pas mai ai o mufa in lateral.. e . .akolo e un "potentiometru" care ii "spune" calculatorului cata benzina sa-i dea.. daca sunt probleme aici nu ii da destula benzina si de aici apar problemele. poate te rezolvi.. sa ne spui si noua problema

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cate guri de ventilare sunt la picioarele soferului. Eu am gasit doar una, pasagerul din dreapta abia mai rezista din cauza caldurii iar eu mai am putin si fac degeraturi la piciorul stang ( nu ajunge never caldura la picior- poate doar in treapta 4 de ventilatie dar atunci trebuie sa merg cu geamurile deschise :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceas problema am si eu cu caldura la picioare . adica ioca la mine (sofer)

care aveti idee despre asta

idei practice

multam mult oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai iti pui pilot si stai cu picioarele ca yoghini ,adica sub tine :blah_:

nus ce sa zic daca nu ai la tine dar ai in dreapta uitate acolo la pedale as nu ai cumva obturat canalul ala de sufla aerul sau mai rau dar acum nu stiu daca are paleta de aer la picioare pt pasager in parte ,atunci e posibil ca a ta sa fie blocata ca altfel nu imi explic

odeea e sa faci un "check" acolo la pedale sa te uiti cum sta treaba(trebuie sa fie o gaura acolo la consola ,la piciorul drept )

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai este, una mica in dreapta iar la pasager sunt 2 al draq de mari, clar ca debitul cel mai mare se duce acolo unde nu are obstacole prea mari, iar la sofer, ca mai sus "facem yoga" :D

aha, acum imi veni ideea, cred ca o sa obturez una din fantele de la picioarele pasagerului sa oblig aerul sa vina mai cu putere la picioarele pasagerului, sper sa mearga

sa ajunga la picioarele soferului, pardon de confuzie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu stiu de ce nu iti merge ca mie unu si cred ca si alti colegi nu se vaita ca nu au caldura la picioare(in stanga ma refer)

totusi ar fi bine sa desfaci daca ai acces cumva acolo ca sigur ceva nu e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin gura aia de ventilare baga ceva aer dar nu la acelasi debit ca in dreapta. O sa desfac pe acolo,sper sa tina vremea si sa nu fie prea mult de dat jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat pe net care ar fi turatia optima pentru a schimba viteza la un golf 3 `93 ABU.

Turatia de cuplu maxim este 2600, deci aici ar trebui schimbata viteza pentru a obtine un consum cat mai mic si pt a nu fi subturat motorul ?

Daca masina are instalatie GPL ar trebui schimbat la o turatie mai mare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca la ABU e la 2600 RPM cuplul maxim. Mai pune oleaca... :)

Mi-am pus eu ceasuri cu computer de bord si mfa si am vazut care e treaba cu consumul.

Am sa fac si niste filmulete si am sa postez.

Consumul cel mai bun il scot undeva intre 1900-2100 rpm, si fara depasirea vitezei de 80-82 km/h, un mers linistit, o viteza usor de pastrat dar fara sa te scremi prea mult la consum.

Dar mai sunt niste smecherii sa scoti cel mai bun consum, dar asta am sa povestesc intr-o alta zi cand am sa vin si cu filmuletele. Niste smecherii sa scoti chiar si 1 litru mai putin in mediu extra-urban fata de cat e dat in cartea tehnica(manual): adica in carte spune 5.7% extraurban la 1.6 ABU dar se poate scoate si 4.7%. Am testat in mai multe randuri pe distante mai mari de 40 km si am reusit.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun asa. Si eu testez chestiile astea. E bine sa schimbam intre noi experiente si sa dam sfaturi legat de acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

o intrebare pt cei care au schimbat filtrul de benzina , e dificila schimbarea lui cateva detali ?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai usor este sa o faci pe un canal. Filtrul se afla sub masina in partea dreapta inainte de roata spate. Nu e mare lucru de schimbat. Vei avea de desfacut colierele de pe furtune si sistemul de ancorare de pardoseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai usor este sa o faci pe un canal. Filtrul se afla sub masina in partea dreapta inainte de roata spate. Nu e mare lucru de schimbat. Vei avea de desfacut colierele de pe furtune si sistemul de ancorare de pardoseala.

lam schimbat eu azi iti trebuie o tubulara de 19 daca nu ma insel si o surubelnita dar ai grija la suruburi ca eu unu lam rupt a fost cam ruginit si sa rupt acum mai tine decat in un surub ,filtru ma costat 38RON PE MAN ,mie nu mai imi tragea masina deloc acum din cauza lui ,trebuie sa iau si un aditiv de curatare sa curete bine instalatia

PS:am si eu o intrebare pentru cei care mai cunosc se aude un tacanit la injector acolo din ce cauza sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi si daca desfac colierele nu curge benzina . Trebuie infundate cu ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit ca nu e bine sa mergi cu ea sub 2000 de ture.. eu am instalatie gpl pe masina.. si prin craiova merg cu un consum de 10 %.. schimbat intre 2000-2500 ...

post-77351-0-01497400-1291409809_thumb.j

Modificat de v1rushel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Vw Vento, masina dotata cu termotronic. Masina are un senzor de temperatura interioara care este defect. L-am dat jos sa vad daca se poate repara iar daca nu il voi schimba. Intrebarea mea este, daca merg asa fara senzorul de temperatura interioara cateva zile are vreo problema ?

bst regars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu stiu de ce nu baga caldura la picioare.. in rest nu am probleme

Vezi ca nu e prins bine cablul pentru ghidazul la picioare. Trebuie fixat. Desfaci panoul si te uiti in spate.La mine asa era. Rezolvat aseara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o intrebare, am un golf 3 1.4 si am o problema la ea, cand pornesc motorul la rece tre sa accelerez un pic altfel sta la 400-500 de rpm si moara motorul, daca accelerez un pic porneste si cade turatia la 1000 rpm si mentine, asta se intampla numai la pornire la rece, vineri seara na mai pornit deloc electromotorul invarte dar nu porneste deloc, aveti vro idee ce sar putea sa fie ? acuma masina e blocata in partea cealalata a brasovului :( multumesc astept raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta de acceleratie si vezi daca nu ai cablul de acceleratie imbacsit sau prea strans, clapeta de acceleratie are nevoie de un mic joc cand nu ai apasata acceleratia sa isi faca treaba, are un reglaj cu o placuta din tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina era de vina...a costat cam mult deja am bagat o gramada de bani in masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit ca nu e bine sa mergi cu ea sub 2000 de ture.. eu am instalatie gpl pe masina.. si prin craiova merg cu un consum de 10 %.. schimbat intre 2000-2500 ...

post-77351-0-01497400-1291409809_thumb.j

Ideal ar fi sa schimbi viezele undeva la 270-2900 ture ca sa pici tot in zona de cuplu maxim. Am atasat si diagrama cuplu-turatie la ABU.post-60834-0-65213600-1291730225_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare mai de incepator asa :blink: : in ce situatie am nevoie de cuplu maxim si in ce situatie am nevoie de putere maxim?Adica in ce imprejurari sa urc pana la cuplu maxim si in ce situatii sa turez pana la putere maxima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!