Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor! Cand dau drumul la caldura,vine doar spre parbriz indiferent de pozitia butonului de pe consola.Chiar daca deschid butonul de ventilatie,aerul cald se simte numai langa parbriz,nu vine nici in fata nici la picioare.Care ar fi cauza?Merci anticipat!

Exact aceeasi problema am avut-o si eu.Identica!Trebuie sa desfaci suruburile din bord de la comutatoarele pt. caldura si in spatele celui pentru directionarea aerului o sa gasesti mai mult ca sigur unul din cele doua cabluri sarite din locasul lui sau poate chiar rupt.Se repara destul de usor cu ceva rabdare.Spatiu ingust.Bafta!

Modificat de HawkeyeCerbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de profan, cu toate ca am cautat si in manualul masinii si prin masina : cate guri de ventilatie sunt la picioarele soferului ? Mie imi ingheata picioarele iar la pasager sunt doua guri de ventilatie si nu mai poate de cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua.am o problema cu care ma confrunt de aproape un an,nu imi mai merge caldura in masina,doar ffff putin.am un vw vento'93;1.8,thermotronic.am schimbat termostatul(apa sta intre 80-90c tot timpul),filtrul de polen ,antigelul,capac termostat.furtunele care intra in cloriferul din bord sunt fierbinti,nu mi se abureste in masina,nu am apa sub presuri,am verificat in spatele panoul central daca sunt legate toate cablurile(sunt legate),daca dau butonul din mijloc pana la capat abia daca se simte o adiere de aer cald(trece brusc de la rece la cald)mai rau ,in mers sufla mai mult cu rece.care ar putea sa fie problema?am ceva sanse sa rezolv aceasta problema fara sa dau jos bordul?

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data fii sigur ca se deschide clapeta de tot. ea se afla la picioarele pasagerului, in partea stanga spre consola. este acolo un burete. il dai deoparte si invarti de maneta de la caldura sa vezi care clapeta se misca. dai pe aer cald, apoi tragi cu mana de clapeta sa vezi daca mai are cursa. sper ca ai innteles :icon_thumright: te astept cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat.maine la prima ora incerc si revin cu noutati

am fost nerabdator si am mers acuma. am verificat.este acolo o maneta.era dat pe cald.am dat la rece si apoi iar la cald dar degeaba acea maneta nu se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu ai fost atent. vezi ca sunt vreo 3 (daca nu gresesc). una e responsabila de aer rece-aer cald, iar celalte 2 sunt pentru gurile de aer. daca miscai de buton si te-ai uitat la alta, te-ai pacalit. daca intr-adevar era cea buna, inseamna ca e cablu intrerupt, si poti deshide clapeta cu mana. daca era motorul cald era simplu. trageai de clapeta si vedeai daca baga aer cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma duc si ma uit inca o data

m-am uitat inca o data.este numai o maneta.poate difera de altele,deoarece este thermotronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la termotronic primul buton trage de maneta aia.am verificat cu brimul buton si se inchide -deschide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile cu termotronic caldura este reglata electronic de o clapeta cu servomotor. Aceasta clapeta este situata undeva la mijlocul aerotearmei la capatul tubulaturii de vine de la ventilator. Defecte pot fi mai multe, motorasul, regulatorul, vreunul din cei doi senzori. Ideia este sa vezi daca clapeta se misca. de asemenea clapeta este facuta dintr-o tabla cu gauri foarte mari acoperita cu un fel de burete, daca acesta sa distrus, aerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai veneu pe la gurile de aerisire bucati de burete da nu erau ff multe.d c in mers sufla mai mult aer rece?daca este clapeta de care vorbim,trebuie sa dau jos tot bordul sau pot ajunge la ea si fara sa dau jos bordul?

cand invart de butonul din mijloc sufla doar rece,iar in cazul in care ajung cu el pana in capat sufla doar cald(fff putin)

apropo,cum pot sa verific daca sunt dusi senzori si cum ii gasesc(unul stiu ca se afla in bord langa cd player)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al doilea senzor se afla deasupra ventilatorului si se poate vedea sub filtrul de polen . Senzorii sunt practic niste rezistente (termistori) cel de langa casetofon avand si un ventilator pentru circularea aerului. Sfatul meu e sa demontezi buzunarul de sub torpedou si vezi ce se intampla cu motorasul si mecanismul de actionare al clapetei. Se afla dispuse intre gurile de ventilatie pentru picioare pasager si aeroterma. Aerterma se cupleaza cu tubulatura ventilatorului in acea zona, daca reusesti sa dai jos doar pe cea din urma vei avea acces la clapeta cu pricina. Tubulatura este prinse de aeroterma cu clipsuri metalice si cu un surub de panoul despartitor. Nu pot spune cu siguranta ca o sa o poti scoate asa deoarece nu am incercat niciodata dar merita sa faci o incercare inainte de a da bordul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat.maine o sa incerc si o sa vad ce o sa iasa.o sa revin cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut buzunarul din partea dreapta a pasageruluisi am vazut ca se invarte clapeta actionata electric cand invart de butonul din mijloc,dar din pacate nu cred ca se poate da jos tubulatura ventilatorului fara sa desfac tot bordul.e greu de dat jos bordul si ce anume trebuie sa fac ca sa dau jos bordul?

Modificat de milku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa dai jos bordul trebuie demontat casetofon, volan, butoane. Este prins cu trei suruburi care se gasesc in compartimentul cu calculatorul si ansamblu stergatoare, si posibil cateva suruburi la interior(nu mai stiu exact unde). Partea proasta e ca trebuie sa dai jos si traversa de sub bord pentru a scoate aeroterma. Aceasta este prinsa de stalpii usilor, dar in acelasi timp de colana de directie si ansamblul pedalier. Este mult de munca si mare atentie sa nu incurci prea rau instalatia electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar acum m-am uitat la link-uri sper sa ma descurc.saptamana viitoare ma apuc de treaba. va multumesc ptr ajutor si o sa revin cu informatii cum a decurs lucrarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema la golful din semnatura, atunci cand plec de pe loc si accelerez mai tare zici sa se ineaca si da sa moara motorul, si mai patesc cateodata si in mers daca accelerez mai tare (asta mai rar).Care ar fi cauza?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Tuturor ! :-H...nu-mi da caldura calumea :( vw golf 3 1.6 benzina :(...si cand sta apa la 90 Grade.. sa fie termostatu?? Multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu stiu de ce nu baga caldura la picioare.. in rest nu am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Tuturor ! :-H...nu-mi da caldura calumea :( vw golf 3 1.6 benzina :(...si cand sta apa la 90 Grade.. sa fie termostatu?? Multumesc..

Masina baga caldura chiar si cu termostatu stricat, cu atat mai bine cu termostatul in regula. Problema la tine cred ca e caloriferul din bord, eventual verifica furtunele care duc catre acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut si eu, apa statea aproape de 90 C si caldura ...sufletu. Da-i si verifica termostatul, furtunele care intrau in radiatorul din bordul masinii (ambele furtune erau la fel de calde) si tot degeaba. Pana nu am schimbat radiatorul nu am avut caldura in masina. Iti sugerez sa schimbi radiatorul, dar in cazul tau poate nu este radiatorul, pentru ca este de munca ca sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Tuturor ! :-H...nu-mi da caldura calumea :( vw golf 3 1.6 benzina :(...si cand sta apa la 90 Grade.. sa fie termostatu?? Multumesc..

verifica la butonul acela de face trecerea de la cald la rece sa nu fie cablul scapat si sa se invarta in gol rotita (sa nu fie clapeta data pe aer rece ,tu sa invarti de rotita dar sanu cupleze pe cald)

Modificat de dragosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o "mica" problema: motorul de la aeroterma nu porneste decat daca il "ating" cu un sut sau ceva. Mai nou am impresia ca si miroase a ars in masina cand e pornita ventilatia. Ceva sugestii?ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ai un contact imperfect undeva iar la soc se inchide circuitul. in prima faza verifica firele care duc la motorasul aerotemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!