Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Fiind injectie mono-motronic nu are cum sa-ti porneasca la sfert.

Explicatia este urmatoarea:benzina este pulverizata inainte de clapeta de acceleratie si pana sa ajunga in camera de ardere are un drum destul de lung de parcurs, mai intai corpul de injectie, pe urma strabate galeria de admisie unde se produce amestecul cu aerul aspirat si abia pe urma intra in cilindru unde se produce explozia.

De aia si invarte de vreo 3 ori pana porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia ta mi se pare cea mai plauzilbila de pana acum doar ca am mai vorbit cu proprietari de golf3 1,6 si au zis le porneste la sfert cu motorul rece :blink: si de aici si ceatza mea in legatura cu pornirea.

Multumesc pentru explicatie!

P.S: dupa ce porneste in primul minut de functionare se aude un zgomot ca de sita/toba sparta.

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si al meu,da-l in traznet si sta in garaj,deci nu in frig.Dupa aia porneste la sfert,cum se zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: "@dorur" am vazut ca ti-ai pus bara stabilizatoare si vreau si eu sa-mi cumpar numai ca sunt mai multe modele.. eu au 1.6 ABU si nu stiu ce mi s-ar potrivi.. ce zici?.. ideea e ca am gasit un model ca al tau care la capete are aceleasi prinderi pe bascula.. ce zici se potriveste?

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darkgrin:

Deci eu am pus modelul de mai jos(l-am luat de pe un 1.8GT), din poze. Am impresia ca pe golf 2 e identica. Eu am facut pozele.

Prima oara am pus bara invers si culmea e ca intr-o parte am fixat-o( a intrat oleaca cam greu dar nu mi-a dat de banuit) pe urma cand sa prin a doua bieleta am observat ca e prea mica distanta care ramane fata de capatul de bara.

Am dedus eu ca nu e bine si atunci am pus bara invers si am reusit sa o fixez atat pe ea cat si bieletele mai usor.

Si nemtii astia parca-s prosti, nu puteau sa o faca in asa fel incat sa nu o poti pune invers???

Ca din pozele de service (etka, manual, etc) nu prea iti dai seama.

In fine, mare scofala nu e, dar iti trebuie musai un canal.

Teoretic mai mult de 60 minute nu ar trebui sa dureze toata treaba. Prima oara cand am pus-o pe dos mi-a luat mai mult, dar pe urma, a doua oara, cand stiam ce trebuie sa fac mi-a luat vreo 40 minute cred.

Gaurile de prindere pe brate sunt si la 1.4 si 1.6 deci n-ai nimic de improvizat.

Sa ai doar piesele, asa cum le-am gasit eu.

Acum sfatul meu catre tine, cel mai important: nu asculta toti papagalii care spun ca daca vrei stabilitate pe sosea iti trebuie jante pe 15. Iti trebuie acea bara stabilizatoare, aia e SCULA care trebuie si ma bucur pentru tine ca ai hotarat sa faci acest upgrade, vital zic eu. Iti spun din experienta ca am circulat cu bara, fara bara, cu jante late pe 15, cu jante inguste pe 13, in toate combinatiile astea si nimic nu se compara cu efectul magic al barei stabilizatoare.

Hai, sa auzim de bine de la tine si sa-mi spui la urma sa-ti dau o bere daca n-am dreptate.

post-15350-0-13592100-1289236682_thumb.jpost-15350-0-20563300-1289236690_thumb.jpost-15350-0-27693900-1289236695_thumb.j

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si al meu,da-l in traznet si sta in garaj,deci nu in frig.Dupa aia porneste la sfert,cum se zice

Multumesc de afirmatie, :) , ce ulei ai in motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau dorur .. preactic rolul acelei bari este de a stabiliza masina in curbe ? Dar are oarea aceleasi calitati ca bara stabilizatoare care se monteaza pe suportii de la amortizoare?

La ce pret te-a ajuns bara cu tot sistemu lde prindere?

Ceau o seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fiind un posesor de un an si ceva al unui golf 3 1.4 60CP din .94 sunt fff multumit de el...si foarte mandru. Daca merg lejer cu el pana la100km/ora are un consum mic. are facuti in tara 28000 numai de mine...si nu am la el decat o mica problema aparuta in primavara asta (inca nerezolvata) nu porneste la prima cheie cand e umed/ ploua afara si motoru este rece, altfel nu am nimik

sterge bine interiorul capacului delco de depunerile de carbune cu o carpa uscata

Eu fiind un posesor de un an si ceva al unui golf 3 1.4 60CP din .94 sunt fff multumit de el...si foarte mandru. Daca merg lejer cu el pana la100km/ora are un consum mic. are facuti in tara 28000 numai de mine...si nu am la el decat o mica problema aparuta in primavara asta (inca nerezolvata) nu porneste la prima cheie cand e umed/ ploua afara si motoru este rece, altfel nu am nimik

sterge bine interiorul capacului delco de depunerile de carbune cu o carpa uscata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am patit si eu cu masina cand era umezeala si rezolvarea a venit prin schimbarea bobinei care era fisurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai15mai

Am ulei Aral 10x40,adica semisintetic,la masinile acestea,asta este uleiul cel mai bun,nu asculta de alti destepti care zic sa pui full sintetic ca ala nu-i pt asa ceva!

Modificat de cristio13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ar fi mai bun decat Castrol Magnatec 10w40, care e tot semisintetic? Eu din asta am pus in 1.4 ABD, care e aproape la fel cu 1.6 mono-motronic... Pana acum am avut Mobil1, Fuchs, Castrol si cel din urma mi s-a parut de departe mai reusit (sunetul motorului in principal si cum se simte cand il turez). Aral n-am gustat inca :) Da mai multe detalii, te rog.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i ziceam sa nu puna sintetic,nu semisintetic la care te referi tu.Nu am ce detalii sa-ti dau dar eu mai multa incredere am in Aral decit in alta firma.Fiecare cu fixul lui.Oricum Aral,Castrol si BP sint produse de aceeasi firma dc nu ma insel.La tehnologia actuala eu cred ca sint aproape la fel toate uleiurile,restul depinde numai de marketing.

Modificat de cristio13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus deocamdata Castrol Magnatec 10W-40, am facut 3000km si nu a mancat mare lucru avand in vedere ca am avut niste mici pierderi pe la garnitura capacului de ulei care era scoapta, am inlocuit-o si nu mai sunt probleme, pe joja mi-a scazut de la maxim(partea superioara a zonei hasurate)vreo 2-3mm. Ma gandesc ca daca in 10.000km nu=mi mananca mare lucru sa trec pe 5w-40 full sintetic din ce am citit pe net asta full sintetic ar fi de o calitate superioara si se schimba la 15.000 nu la 10.000 ca cel partial sintetic plus ca ai o pornire mai usoara la rece iarna :)

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca am scris ca full syntetic nu-i pt masinile astea,nu? Este prea subtire si tinind cont de anii masinii o sa risti sa-ti curga pe unde nu te astepti! Faci cum vrei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i ziceam sa nu puna sintetic,nu semisintetic la care te referi tu.

Eu te-am inteles perfect, dar eu ma refeream strict ca firma/model. Mai invat si din experienta altora :)

se schimba la 15.000 nu la 10.000 ca cel partial sintetic

Daca stai sa socotesti ca in 10000km dai cel putin 3000 RON pe benzina, mai conteaza 130ron un schimb de ulei ? N-are sens sa te zgarcesti si sa-l duci in 15k, pentru "economie" (da, in ghilimele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat din cauza asta as fi vrut full sintetic, doar ca tot asa am gasit pe un forum precum ca un 10w creste uzura motorului mai mult fata de un 5w mai ales la pornirile la rece, acum cine stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat din cauza asta as fi vrut full sintetic, doar ca tot asa am gasit pe un forum precum ca un 10w creste uzura motorului mai mult fata de un 5w mai ales la pornirile la rece, acum cine stie...

Ai putina dreptate,la rece si aici ma refer la temp de peste -7 grade,ungerea la unul semisintetic se face mai lent dar nu prea semnificativ pt ca dureaza cam 2 sec sa zicem mai in plus fata de cel sintetic care-i mai subtire,eu ma refer la durata de functionare a motorului.Se stie ca un ulei mai subtire are o ungere mai putin buna ca unul mai gros deci forta de frecare este mai mare de unde rezulta o uzura mai rapida a motorului si un consum mai mare.Poti gasi cu ajutorul Goagalului mai multe informatii ca sa poti lua o decizie corecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

O intrebare legeta de cutia de viteze pentru 1.6 ABU ... voi ati schimbat vreodata simeringul de la cautatorul de viteze?

imi picura ulei pe la el :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat din cauza asta as fi vrut full sintetic, doar ca tot asa am gasit pe un forum precum ca un 10w creste uzura motorului mai mult fata de un 5w mai ales la pornirile la rece, acum cine stie...

Ai putina dreptate,la rece si aici ma refer la temp de peste -7 grade,ungerea la unul semisintetic se face mai lent dar nu prea semnificativ pt ca dureaza cam 2 sec sa zicem mai in plus fata de cel sintetic care-i mai subtire,eu ma refer la durata de functionare a motorului.Se stie ca un ulei mai subtire are o ungere mai putin buna ca unul mai gros deci forta de frecare este mai mare de unde rezulta o uzura mai rapida a motorului si un consum mai mare.Poti gasi cu ajutorul Goagalului mai multe informatii ca sa poti lua o decizie corecta

Hmm, curios chiar n-am intalnit aceasta informatie pe net era tocmai contrar fiind mai subtire ajunge mai usor prin toate orificiile asigurand o ungere mai buna, dar cine stie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cauta si vei gasi ;) Este si logic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi daca un ulei gros are ungerea mai buna de ce nu se foloseste si la masinile noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa fiu si eu off topic, va spun ceva din experienta proprie, puneti niste ulei 10W intr-un recipient transparent, lasati0l in portbagaj si uitativa la el pe la -15 C, veti avea surpriza ca in locul uleiului sa gasiti ceva gen margarina ( iar motorul ca sa rupa acel ulei, sa il duca in rampa si sa faca ungerea face ceva rotatii... pe uscat, so.....). Deci mare grija ce ulei puneti si in ce perioada al anului. Mentionez ca am avut aceasta experienta cu un ulei 10W 40 Mobil 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o concluzie, 5w-40 ofera in comparatie cu 10w-40 o mult mai buna ungere a motorului la pornire.

Este mai putin vascos, este full-sintetic si are proprietati mult mai bune de lubrifiere si asigura o mai buna protectie a motorului, in special cand motorul e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar, eu merg de ceva timp cu 5W 40 si nu am consum de ulei, cand va consuma atunci prefer sa pun un 5W 50 decat un 10W 40, consider ca masina trebuie sa aiba o buna vascozitate la 90 C decat la pornire, la rece cand uleiul trebuie sa fie cat de subtire pentru o buna ungere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit mai exact pt masinile noastre de 15 ani care deja au peste 150.00-250.000 km,nu-s masini noi(alea au alta tehnologie) si au si tehnologie veche,mai simpla si mai buna dupa parerea mea.Eu nu am pus niciodata full sintetic ca am considerat ca la vechimea ei nu era cazul pt un asa ulei plus ca asta recomanda(cred)si fabrica la vremea aia.Am mai auzit ca,cind sa schimbat in full sintetic au auvu probleme mai ales de scurgere.Voi incerca pe viitor sa ma conving mai bine

Modificat de cristio13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!