Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Alin 12, sigur este de la clapita, ori s-a defectat sistemul de roti dintate din consola, ori a sarit cablul. La mine s-a defectat sistemul de roti dintate, si am eliminat cablul, si acum, cand vreau sa schimb de la rece la cald, bag mana sub bord, si manual schimb pozitia clapitei. Zilele viitoare, o sa fac o improvizatie, sa vad ce o iesi. O sa pun poze, pentru cine intereseaza

Treaba cu ventilatorul la prima treapta, s-ar putea sa fie din lamela, sau, nu sunt sigur daca am dreptate, si daca nu am, rog un coleg sa ma contrazica, sa nu fie si din grupul de diode.

Zic asta, pentru ca la mine, la treapta 1 la ventilatie, lamela face contact, dar nu se invarte motorasul, toate firele sunt intregi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheloo se poate ajunge la clapita fara a demonta bordu? ce bine ar fi. chiar te rog si astept niste poze de la tine. multumesc de raspuns si numa bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ptr Alin pe caldurile astea de unde vrei sa iti bage atata aer rece :) tind sa cred ca este ceva firesc deoarece si la mine cand ii dau drumul baga aer rece dar apoi, incet incet se face caldut e normal la 50 de grade cat este afara de unde sa ia si el aer rece sal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am specificat ca aseara era racoare. daca deschideam geamul era bine venea aer fain (ca sa nu zic rece) dar daca dadeam drumul la ventilator venea caldut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok sa stii ca si la m ine e aceeasi poveste bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am apucat azi, am avut ceva treaba cu farurile, le-am vopsit :)) dar va dau un pdf cu sistemul de incalzire

La pagina 4 si 5, pozele 0480 si 0481 este totul despre acea clapa. Nu trebuie sa demontati bordul, sau alte nebunii. Ca sa va fie mai usor, demontati doar consola principala, aia de pe mijloc, si va uitati dedesupt, dupa o piesa care face jumatate de cerc, de forma celei de la pagina 4, poza 0481

2.pdf

Modificat de cheloo_e13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin...

dupa ce m-am chinuit mult sa desfac panoul de la climatizare, consola (de la schimbator), am observat pe unde se pot vedea mai usor acele clapete, si anume pe la picioarele pasagerului.

am observat ca lucreaza toate, dar ma gandesc: poate nu face cursa completa acea clapeta, asa ca am vrut sa desfac cablu dar nu am stiut sa dau jos aceasta clema. cum se procedeaza?

p.s. clema e de la cablul care dirijeaza directia aerului, dar clemele sunt toate la fel

post-73058-1282825175_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagi o surubelnita finuta in capatul din exterior, si tragi. atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ceva timp la ralanti imi cam tremura masina. Daca pornesc consumatori se amplifica putin acest tremurat. Alternatorul e bun,incarca,cureaua de accesorii la fel am verificat-o si e ok.Am pus alta baterie pe masina de 66ah, acelasi rezultat. Filtrul de benzina are ~ 10 000 km. Orice sfat/idee e binevenit pentru a rezolva aceasta problema.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu oscileza acul turometrului si se potoleste atunci cand accelerezi putin ar putea fi dintr-un tampon la motor sau cutie. Daca ar fi asta ar trebui sa simti tremuratul si in schimbator sau sa se vada ca tremura motorul.

Saut Am si eu o nelamaurire cei care aveti motor de 1.4 ABD as vrea sa stiu si eu cate fire are sonda lambda . Pentru ca a mea are 5 fire mufa iar pana la mufa vin 6 din care unul e ciontat si nu intra in mufa .

Practic sonda lambda are 4 fire utile, mai are unul negru care este ecranajul si nu este conectat la sonda (sau este conectat la corpul sondei), iar ala mai subtire ar putea fi al 6-lea si reprezinta o legare suplimentara la masa. M-am mai uitat pe o schema si am vazut ca acolo nu figura deloc cel de-al 6-lea asa ca eu zic sa-l lasi asa.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 100 rpm daca creste turatia nu se mai simte absolut nimic. E drept ca atunci cand pun mana pe schimbator simt tremuratul destul de bine, altfel el nu se misca. Daca deschid capota nu vad sa tremure motorul doar niste furtune de la radiator resimt tremuratul . Sa fie oare tamponul de la cutie ? Nu vreau sa il schimb degeaba .... mai ales ca e ceva de lucru..

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o problema legata de vitezele la ventilator.

mi-am dat seama ca e de la aceasta tablita, asa ca am indoit-o in fel si chip, da cand functioneaza o treapta, cand alta...nici o data toate

asa ca m-am gandit sa desfac aceasta tablita pentru a intari contactele si acolo dar nu stiu cum.

de unde sa trag sa nu o rup? :))

post-73058-1283766545_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tablita aia e un variator de tensiune. Cand dai pe treapta 1 ii da putin curent si merge mai incet , cand dai pe a doua ii da un pic mai mult curent si merge mai tare....imagineaza-ti . Se poate sa fi oxidat ca am remarcat ca "acea tablita" este din cupru. Uita-te atent daca sunt urme de ceva verde inseamna ca a corodat si treptele de viteza numai functioneaza la parametrii normali. Nu te apuca cu patent sa o indoi sau sa o bruschezi sa nu o rupi. Ia niste smirghel fin si razuieste-o pana capata o culoare lucioasa si dispare si verdeata ( daca are) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles... dar legat de aceea incercuita cu albastru, stii cumva cum se desface sa ma uit si la contactele pe unde calca cea rosie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

extrage rozeta mai intai si apoi ai sa vezi cat de simplu este sa ajungi si la contactele alea.......cam vine totul de la sine dupa ce dai jos rozeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-am luat curea dintata Contitech (made in Germany) si am dat 65 lei.

Am adus frumos motorul la punct, atat axul cu came cat si arborele motor.

Am destins rola intinzatoare de la accesorii , am dat jos cureaua cu caneluri de la accesorii, am scos fulia de la arborele motor, am scos capacul de la cureua dintata de distributie.

Si cand sa slabesc pompa de apa ca sa scot cureaua sa vezi ce patesc. Era intepenita. Dar bine de tot ca am batut-o pana i-am rupt si o ureche de la capac.

Dupa cat de greu am scos fulia de la arborele motor si dupa cat am batut in capaculd e la pompa de apa eu cred ca nu i-a fost schimbata niciodata distributia. Masina are in prezent 186.000 km, la vreo 175.000 am adus-o eu din Germania. Cureaua era moale si trebuia sa o schimb ca putea sa sara oricand. O rasuceam nu cu 90d e grade ci cu 180 :icon_thumright:.

La voi tot asa greu a iesit pompa de apa?

Pompa arata asa.

post-15350-1283930870_thumb.jpg

Se vad urechile alea prin care se prinde cu suruburile de prelungirea blocului motor.

Una am rupt-o si tot nu si-a dat drumuld esi am bagat spray de rugina la greu acolo.

Am bagat si ranga intre a doua ureche si sprijinind-o pe galeria de admisie am tras dar degeaba !!!

Ori dau jos galeria de admisie sa am loc si o bat din spate de-a lungul motorului, ori dati-mi voi alta solutie.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de crezut ca a tinut cureaua aia 18k...mai repede as crede ca a fost schimbata doar cureaua si pompa de apa nu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-ai cum la Golf 3 1.4(60 de cai ABD)/1.6 (75 de cai ABU) mono-motronic sa schimbi cureaua fara sa slabesti pompa de apa.

Motoarele astea nu au rola intinzatoare pe cureaua de la distributie. Intinderea se face exclusiv pe fulia de la pompa de apa !

Deci neamtul nu putea sa schimbe cureaua altfel, si avand in vedere ce greu mi-a iesit fulia de la arbore si cat am batut in capacul pompei de apa(azi sper sa-l scot altfel voi fi nevoit sa-l sparg sau sa-l tai cu flexul) eu inclin sa cred ca masina a mers pana in prezent (186.000 km) cu pompa de apa si cureaua de distributie originala.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darkgrin a spus doar că se poate schimba cureaua şi fără să schimbi pompa de apă, nu se face aşa ceva dar tehnic e posibil.

Iar dacă maşina a mers at

Modificat de Copax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am specificat clar: rola intinzatoare de la accesorii.

E acea rola pe care se intinde cureaua cu caneluri ce antreneaza pompa de servo, alternatorul si eventual comrpesorul de la aer conditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare . Ajutati-ma si voi cu o parere ca eu unul nu mai stiu ce sa ii mai fac masinii(golf3 1.6 motor abu).problema e cu caldura in masina.Imi baga caldura maxim 5 minute dupa care aerul se raceste.Am verificar si reparat urmatoare le lucrurii:-am schimbat termostatul(era defect) acum termostatul functionaze bine , am dat jos bordul am verificar radioatoru nu este infundat nu este spar (radiatorul ok) , clapetele din interiorul sistemului de ventilatie care dirijeaza aerul au niste gauri mari (probabil ca sa fie mai usoare)acoperite cu burete , buretele nu mai exista deci m-am gandit ca asta e cauza. Am acoperit gaurile deci sunt ok si astea.Cablurile care dirijeaza clapetele functioneaza perfect.Deci totul e ok dar eu nu am caldura in masina decat in primele 5 - 10 min. Spuneti si voi o parere sau daca mai are cineva aceasta problema.Multumesc si va doresc o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari! Vreau sa schimb si eu distributia la ABD-ul meu, si nu stiu exact ce piese imi trebuie. Daca nu am rola intinzatoare asta inseamna ca imi trebuie doar cureaua de distributie, pompa de apa si cureaua de la alternator si servo? Sau mai este ceva peacolo? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

am si eu o rugaminte daca poate sa ma ajute cineva ,am un motor de vanzare si nu stiu ce tip este si daca este de 1,6 sau 1,4 ,dapa cum arata distributia ar fi AEX,ANX,APQ---1,4 SI AEA,AEE---1,6 precizez ca eticheta aceea cu EAN -ul si tip motor de langa delcou este rupta ...

piesele sunt datate cu 03.'96 deci se pare ca ar fi in 1996 fabricat.numai ca in '96 cu aceeasi distributie am si AEX-1,4 si AEE-1,6.

-are injectie multipunct.

Cum as putea sa aflu macar ce capacitate este ?

multumes anticipat pt ajutor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu un Golf3 1.6 AEA, sunt multumit de el doar ca am o mare nelamurire, cu motorul rece nu porneste la sfert, imi invarte de 4-5 ori pana sa porneasca, e normal? :icon_thumright: Cu motorul cald o ia la sfert. I-am schimbat si bujiile in speranta ca va porni la sfert dar nici o sansa :)

Cei cu motoare AEA, cum va porneste la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!