Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Gasesti nou la vreo 30 lei (bec cu soclu) pe original. Mai poti sa te chinui sa schimbi becul din scolu. Bec gasesti cu 1-2 lei la orice magazin de electronice. Cred ca se numeste T4 (tipul becului).

Legat de sunetele de pisica :)) face la orice turatie sau ce face asa ? motorul, cutia, trenul de rulare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ... Am si eu o problema la masina si anume , cand e foarte frig afara nu-mi baga caldura , apa ajunge la 90 de grade si baga tot aier rece ; furtunul care intra in radiator, cel de sus, e fierbinte , cel de jos e rece... e posibil sa fie de la termostat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cel de sus e cald inseamna ca termostatul se deschide. Verifica in bord clapeta care dirijeaza aerul sa treaca ori prin calorifer ori pe langa sa nu aiba probleme...

Furtunele care se duc spre calorifer cum sunt ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1

daca nu baga caldura in masina la relanti sunt 2 cauze:

1.radiatorul partial infundat si nu poate trece apa prin el

2.paletii de la pompa de apa s-au dus si nu mai are cine sa circule apa in sistem

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt reci furtunele care se duc la calorifer.... cand cel de jos e rece ,daca merg 4-5 km la 3000-4000 turatii incepe sa vina caldura ,.... clapeta functioneza ca nu mi-a facut probleme , sindromul acesta a fost doar de 2 ori in iarna aceasta! iar in motor am antigel G12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce ti a zis vasy. Sigur acolo e problema. Asteptam raspunsul la pb. ta.

Cand ai bagat g12 ai curatat foarte bine instalatia inainte ? G12 nu se impaca cu G11 si poate infunda instalatia.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat direct cu G 12 fara sa curat instalatia ... inainte era in motor antigel de culoare rosiatica ... G 12 e de culoare roz diluat ...si nu cred ca e problema de la paletii de la pompa ca am incercat azi si dupa 5 min baga caldura ... nu stiu ce sa zic ca are ... ma gandesc sa-i pun un carton in fata la radiator!.... oricum merci pt ajutor!!!

P.S. Baga la relanti caldura

Modificat de dinica_david
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa zic ca o face motorul sau cutia sau trenul de rulare (ceea ce nu stiu ce reprezinta spre dezamagirea mea). Doar ca face acest zgomot. Cred ca acest zgomot vine de la motor parerea mea. Am fost cu ea la un mecanic si l-am plimbat destul de mult :Driver: dar nu a vrut sa tipe. Si asa am ramas cu problema. Cand o duc la :sick: doctor nu spune nimic! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare:Ce schimbari pot aduce la sistemul de injectie,pentru a obtine o putere mai mare?Schimbari de genu injector cu capacitate mai mare etc.Ce piese mi-ar trebui,si eventual de pe ce motor le-as putea lua?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema:

Cand butonul este comutat pentru a da aer catre parbriz, din cele 4 orificii care ar trebui sa dea normal aer nu dau decat 3, la cel din stanga vine aer dar foarte foarte putin in comparatie cu celelalte 3, pe oricare din viteze ar fi. Care ar putea fi problema si cum se poate remedia.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt cele 4 orificii care dau aer spre parbriz?Alea 4 orificii dau aer catre pasageri.Daca aerul este directionat spre parbriz, nu are cum sa mearga prin cele 4 orificii catre pasageri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Nu stiu ce se intimpla cu ventilatorul caci merge numai cind vrea el indiferent de ce pozitie este comutatorul 1 2 3 4.Ce as putea sa verific mai intii??Adevarat ca treapta 4 e legata pe direct ??Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasy poate masina ta nu baga aer prin cele 4 orificii cat aerul e directionat spre parbriz....la mine baga destul de bine nu chiar foarte tare dar se simte foarte bine cand pui mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil el se refera la orificiile de sus , unde sufla aerul pe parbriz. Si la mine , la cel din stanga sufla foarte incet in comparatie cu celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zipp: desfa capacul de la controler, si vezi ca la rotita de la treptele ventilatorului ai o lamela de cupru. este posibil ca acea lamela sa se fi strambat si sa nu mai faca contact cum trebuie. aceea s-ar putea sa fie problema ta. umbla usor la ea, si indoaie-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu se face diferenta intre cele 4 orificii de ventilatie catre pasageri si acea grila de sub parbriz(pe unde se dezabureste parbrizul)?Cele 4 orificii sunt pentru pasageri 2 pe mijlocul bordului si una pe o parte si de alta a bordului.NU este normal sa sufle aer catre pasageri cand comutatorul este directionat catre parbriz!De aceea este acel comutator sa se regleze directiile pe unde iese aerul.

Acum, ca mai iese putin(la unii), nesemnificativ, se datoreaza ruperii buretelui(care etanseaza) acele clapete din aeroterma.

Deci D3aq, ia-ti gandu de la asa ceva.Acel buton are poziitile lui.Cand este setat pe parbriz, acolo sufla aer, cand este setat la pasageri, sufla catre pasageri, etc.3

P.s. Mai aruncati ochii prin cartea masinii,se explica lucruri bune

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu citim maualele alea de loc? Doar le rasfoim?

Este normal sa sufle aer... asa zice manualul. Acum, ca mai iese "destul" se intampla tot asa, ca scrie in manual si ca asa a fost construita.

Pentru cine are nevoie am pus manualele cu ventilatia. Graficul ne arata pozitia butonulyu si pe unde iese aer (complet deschis) si (iese mai putin aer). Mai am si manualul in germana pentru cine are nevoie... stiti ce sa faceti.

P.S. Ne uitam impreuna Vasi? Dau eu berea?

Ventilatie golf 3 poloneza.pdf

Ventilatie Golf 3 spaniola.pdf

Modificat de CVA G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca d3aq , se refera la suflu de aer de la parbriz nu baga in mod egal pe tot parbrizul , la mine se dezabureste mai repede partea de la sofer decat cea de la pasager , nu prea ma deranjeaza problema asta ..., oricum as fi bucuros daca s-ar gasi o rezolvare...:)

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ v@sy: stiu care sunt cele 4 orificii care dau aer catre pasageri, dar se pare ca tu le incurci cu cele 4 care dau aer catre parbriz, citeste de 2 ori post-urile inainte sa zici ceva.

comutatorul imi funcioneaza, cand este comutat catre parbriz da aer catre parbriz, ati inteles gresit.

@CVA G3 da in carte scrie ca este foarte normal sa sufle aer catre parbriz, dar ca pe orificiul din partea stanga sa nu iasa la fel ca pe celelalte 3, crede-ma k nu scrie in manual, iti spun 100%.

@adi_adi23 tu ai fost singurul care ai inteles care este problema mea. Pe mine ma deranjaza k este pe partea soferului...

partea stanga a parbrizului se dezabureste d 5 ori mai incet decat restul parbrizului din cauza ca orificiul din stanga nu da aer in masura egala cu celelalte orificii, desi pana acum 2 saptamani mergea foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci comutatorul pentru ce mai are pozitia pentru "pasageri" daca pe acolo aer mai tot timpu?:huh:

P.s. CVA_G3 pe timpu asta doar o ciocolata calda :offtopic:

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai vazut tu ca am scris faptul ca este comutat pe parbriz si mie imi da aer la pasageri?

Modificat de D3aq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cand butonul este comutat pentru a da aer catre parbriz, din cele 4 orificii care ar trebui sa dea normal aer nu dau decat 3, la cel din stanga vine aer dar foarte foarte putin in comparatie cu celelalte 3".

Cred ca nu vorbim despre acelasi lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Helloo , el se refera la gaurile de aer care sufla pe parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai vreo frunza sau ceva ce impiedica aerul sa iasa pe acolo pe unde zici tu. Nu va mai enervati oameni buni ca nu rezolvati nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!