Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

tot cu motorul cald imi face si mie... cat e rece merge perfect, merge "rotund" fara trepidatii, dupa ceva timp cand se incalzeste(nu dupa ce scade relantiul automat) incepe sa fluctueze relantiul intre 900 si 500 daca mai aprind si faruri uneori si moare,(am verificat alternator si baterie, is bune)

1.4 60cai ABD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine de cand am luat masina (asta nu inseamna ca era noua) imi sta mereu la 900 950 rpm. acum daca voi spuneti ca trebuie 770- 850 ... Poate ca e la alt tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vezi tu pe turometrul analogic nu e exact . De aceea te rog sa procedezi ca in filmuletul atasat si o sa vezi turatia exacta 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 red, verifica sonda lambda, motorasul pas cu pas, si furtunele de vacum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema cu caldura in masina (golf 3 1.6 ABU). La relanti nu baga deloc caldura. Daca stau 1 min la semafor se face la fel de frig ca afara in masina. Sa fie termostatul de vina? Apa sta la 90 grade. A mai avut cineva o astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am si eu un golf 3 1.6 ABU din 94 (am si instalatie GPL). Masina o am de 2 ani, mari probleme nu am avut cu ea.Problema care o am acum este urmatoarea: Acum 2 sapt. s-a crapat un furtunul care merge din partea de sus a radiatorului la carcasa termostatului , l-am schimbat , motorul merge k (si pe gaz si pe benzina) apa sta canstant la 85 de grade si daca circul in oras sau inafara , dar se intaresc f tare furtunele adica este presiune f mare in instalatia de racire , supapa de la borcan functioneaza , si o data pe sapt tre sa completez cu un litru de apa. nu se vede nicaieri umed sa zic ca pierd apa inafara de partea pe unde se elibereaza presiunea din borcan . acolo este aburit si putin umed. mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie garnitura de chiulasa si ca ar trebui sa o schimb (nu se vad bulbuci in borca , cica asa se manifesta cand e dusa garnitura). Am fost la mecanic si mi-a zis ca e normal sa se intareasca furtunele , cica asa lucreaza motoarele de golf . voi ce parere aveti? mi-e frica , ca o sa crape iar ceva furtun si cine stie pe unde o sa fiu :). Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine de cand am luat masina (asta nu inseamna ca era noua) imi sta mereu la 900 950 rpm. acum daca voi spuneti ca trebuie 770- 850 ... Poate ca e la alt tip de motor.

se poate regla relantiul... ai o siguranta pe cablul de acceleratie.. mai scade 1-2 pozitii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca ai apa la 90 de grade, problema e de la sistem de incalzire, fie nu-ti mai cupleaza pe caldura panoul de comanda(ai rupta vreo "sufa" pe acolo) fie ti-e infundat radiatorul de caldura, desi cred ca e vorba de prima varianta, panoul de comanda nu mai cupleaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne arati si noua siguranta aceea intr-o poza ceva ?

Sa inteleg ca indiferent de semnalele ECU trimise mai jos de turatia pe care o setezi prin siguranta aceea nu scade mai jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu prob mea , cum spuneam nu am scut (caut cu interes unul) si am obs ca la umezeala adica la stopire intre motor si caroserie se intampla prob... am decupat o bucata de ampora si am fortat-o cumva sa stea fixa (intre spatele motor si caroserie pe burdufele planetarelor) si ieri am facut 130 km (Medias - Tg Mures) fara nici cea mai mica problema . bocanila22 ma sfatuia sa scot mufa sondei lambda nu am scos-o pt ca nu e nevoie .Oricum raman la ideea ca se intampla doar uneori adica cel mai sigur contacte imperfecte deci daca ar fi defecta s. lambda ar trebui sa faca mereu prob.

Apropos n-am inteles prea bine care e mufa sondei lambda la 1.6 ABU daca se poate o schema/poza .

Modificat de robtsvas01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o mufa in spatele motorului care pleaca spre catalizator.... cu mai multe fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea siguranta compenseaza in timp slabirea cablului de acceleratie si anuleaza jocul pedalei la liber.Relantiul il tine ecu la cat considera el ca este necesar,atat timp cat acesta recunoaste pozitia de relanti, data de contactul din tija motorasului de relanti. (daca ai un relanti mai mare decat normal mai bine verifica sa nu iti traga aer fals pe undeva).

In ceea ce priveste sonda lambda la 1.6 abu vezi ca mufa se afla pe partea cu filtru de aer in zona de unde iasa furtunele de combustibil in compartimentul motor (stanga jos cum privesti motorul din fata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda se afla pe teava de esapament inainte de catalizator. Daca o sa te uiti atent vei vedea din zona aia plecand un cablu care are in capat o mufa - aia este mufa de la sonda lambda.

Tracto, nu te sfatuiesc sa umbli la clema aia. Este ca si cum ai apasa continuu pe pedala de acceleratie, ECU nu mai vede pozitia de relanti, clapeta de acceleratie nu isi mai poate regla pozitia de mers la relanti pentru ca tu o sa intinzi de acolo cablul de acceleratie prea mult. Normal se lasa putin lejer cablul de acceleratie pentru ca motorasul de relanti sa isi poata face treaba. Si mai exista un aspect, cand vei merge pe zapada-gheata si o sa vrei o frana de motor nu iti va fi la indemana daca ai cablul ala strans ca si cum ai tine apasata pedala de acceleratie. Asta e parerea mea, daca gresesc sa ma corecteze cine stie mai bine despre problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca la ABU sonda lambda intra chiar in catalizator, parca asa tin minte, sper sa nu ma fi inselat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca merge ventilatorul

daca merge ventilatorul, si iti baga caldura numai cand o turezi, verifica nivelul antigelului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e Denis. Sonda Lambda este intr-adevar pe teava de esapament. Si intr-adevar ea preprezinta una din problemele in care relantiul sta mai sus sau nu. Adiq daca somda este stricata consumul de benzina creste extraordinar de vizibil. Eu asa stiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ABU sonda lambda este in catalizator,dupa recordul flexibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne arati si noua siguranta aceea intr-o poza ceva ?

Sa inteleg ca indiferent de semnalele ECU trimise mai jos de turatia pe care o setezi prin siguranta aceea nu scade mai jos ?

pe capatul cablului de acceleratie are o portiune cu cercuri pe care vine o siguranta de oprire, daca la mine e prea jos sta si in 500rpm si merge intrerupt, poate motorasul pas cu pas al meu nu functioneaza, cine stie... da si mie accept pe y mess sa discutam mai multe ca vad ca te pricepi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi sta cam in 600ture la relantiu...si daca actionez un geam...scade umpic turatia si tremura masina...cum as putea regla relantiul?sa stea mai sus o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa scada putin turatia dat fiind ca functioneaza un consumator. E o vorba la vw daca merge lasa-o asa . Nu umbla acolo daca iti sta la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar din cate am citit nici chiar 600 ture la relantiu fara sa umblu la nimic nu ar fi foarte ok :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABU am si eu dar nu sta la 600 ,sta undeva pe la 800

scoate i mufa de la baterie seara si a doua zi cand o pui poate isi evine

relentiul fluctueaza sau sta fix la 600

poate tre sa ii faci o readaptare de clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Staa fix la 600.I-am facut readaptare la clapeta de acceleratie dupa ce am curatat-o recent(nu a trecut mai mult de o luna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, am si eu o mica problema la masina mea (cea din semnatura) de ceva timp imi scoate niste sunete motorul ,gen cum rage o pisica (nu este o explicatie buna dar...) si am observat ca se intampla atunci cand conduc ceva mai violent, adiq cand ii dau cheie si plec cu ea fara sa mai stau sa se incalzeasca motorul si schimb vitezele destul de repede si pe la 50 60 la ora incepe sa geme. Stie careva ceva , de la ce ar fi sau daca a mai patit cineva asa ceva si cum a rezolvat-o. Sa fie oare de la vreo fulie ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa mai adaug ceva! Caut un soclu cu bec ce are inscriptionat urmatorul cod 357 919 243 D(sau 0). Daca ma poate ajuta cineva raman dator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!