Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

exista un topic facut stiki si gasesti mai multe informatii acolo.

"stiky" :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doi ani si 3 schimburi de ulei cu 10w40 Mobil1.Nu am avut nici o problema legata de ulei pana acum(fie iarna sau vara).Cu filtrul de ulei in schimb...2din3 bune :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De curand mi-am achizitionat un golf3 1,4 ABD,ca optiuni are geamuri electrice si oglinzi electrice,eu m-ai am un golf 3 1,6 ABU ca optiuni are in plus doua airbaguri si ABS,acesta de 1,6 nu poate fi imnateiculat{problema cu actele}.Vreau sa fac un transplant la airbag si ABS,pooblema e ca nu stiu unde are calculatorul pt airbag si senzorii care decannsaza airbagurile la impact,ma gandeam sa mut instalatia electrica cu totul dar nu stiu daca se potriveste calculatorul de 1,4 pe instalatia de 1,6,astept cateva sfaturi si pareri de la cei care au facut asa ceva.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS-ul va fi aproape imposibil de mutat.

Calculatorul de airbag se afla sub consola centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La airbag-uri trebuie doar sa iei pungile de aer si centralina de sub consola cu toate firele si sa le pui pe cealalta.

La ABS daca se potrivesc fuzetele de la 1.6 la 1.4 (foarte posibil) se poate pune de pe o masina pe alta doar ca e mai mult de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuzetele se potrivesc,motorul si cutia sunt perfect identice siu ca au coduri diferite dar ele sunt identice,aibagurile nu au niste senzori care ii declanseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica motorul si cutia sunt perfect identice?

Unul e 1.4 ABD si celalalt e 1.6 ABU.

Poate te referi la constructie, tipul injectiei, etc.

Intr-adevar cand te uiti la ele spui ca sunt la fel dar crede-ma ca sunt cateva diferente, una din ele fiind si motorasul pas cu pas ca tot se vorbeste de el.

La ABU nu numai ca are 6 pini dar are si un senzor HALL si o parte electronica integrata in el.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt diferente intre motoare,mai ales la injectie,eu ma refeream la faptul ca sunt identice la aspect,modul de prindere in tampoane,la aspectul fizic,pe mine ma intereseaza sa pot pune abs si airbag si daca se potriveste instalatia electrica de cel de 1,6 la calculatorul motrului de 1,4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa lamurim cateva aspecte esentiale care iti sunt straine din cate vad.

Ce legatura are calculatorul (ECU) motorului 1.4 sau 1.6 cu instalatia ABS sau AIRBAG?

Atat ABS-ul cat si AIRBAGUL au un ECU(controler, calculator, modul, sau cum vrei sa-i spui tu) dedicat! Adica nu are nici o legatura cu ECU aferent injectiei/aprinderii motorului.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aata stiu,eu ma gandeam sa schimb toata instalatia masinii ca sa nu mai desfac toate firele din tabloul de sigurante,relee si ce o mai fi re acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti.Si eu sunt nou pe forumul vostru si nu pot posta inca un nou topic.Sincer cred ca am mai vazut discutii pe forum despre problema mea dar mai nu gasesc de nici o culoare.Masina e Golf 3 1.4 ABD din '92,insa in carte imi scrie cu 40 kw.Din cate stiu eu asta inseamna ca am 55 CP.In acelasi timp cutia e in 5 trepte.Am un coleg cu aceeasi masina dar din '93 tot 1.4 ABD dar in carte-i scrie 44 kw,deci 60 CP.Totusi cutia lui e in 4 trepte.Cum e posibil asa ceva?Ce ma oftica mai mult e ca a lui are demaraj mult mai mare si parca si putere.E normal sau una din masini e modificata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si varianta cu 4 trepte dar eu cred diferenta depinde mai degraba de starea motoarelor. Am facut un calcul si cutia de 4 trepte (CED) nu are un avantaj fata de cea cu 5 trepte (CHL), in ceea ce priveste demarajul (exceptand situatia cand el e in 4 si tu in 5, el avand demaraj mai bun), dimpotriva, treptele sunt mai "lungi". (info aici) (calculator aici)

5 cai diferenta la o turatie de 5200 RPM fac o foarte mica diferenta, dar el avand treptele un pic mai lungi, daca sunteti in aceeasi treapta ar trebui sa fiti egali. Doar in 4 a lui e mai rapida decat a ta in 5.

In plus, s-ar putea ca talonul/CIV-ul tau sa fie completat gresit. Si eu am asa, intr-un talon in care in loc de 37kw scrie 43kw si m-am documentat pana m-am plictisit... Nu exista varianta pe care o am eu in talon.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Am inteles.Mersi.In talon e completat bine pt. ca am cartea de identitate originala a masinii si intr-adevar are 40 kw.Cel mai probabil ca motorul lui e intr-o stare mai buna,dar daca zici ca nu-i mare diferenta atunci sunt fericit pt. ca la 110-120 km/h in a lui nu te mai intelegi din cauza zgomotului.A mea mai are o treapta de viteza.Mersi inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune ce trebuie schimbat la distributie la masina din semnatura?

Cureaua,pompa de apa si rola?sau primele doua doar?

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

VA rog sa ma scuzati ,dar incerc sa aflu si eu ce norma de poluare am la golful pe care o sa mi-l aduca un prieten din Germania

MAsina stiu doar ca este cu motor de 1.4 8 valve,monopunct,si este din '94,model NEw Orleans.

Imi pare rau dar decat atat stiu despre masina,mi-ar fi de mare ajutor daca mi-ati oferi niste informatii in legatura cu motorul acesta ,daca este euro1 sau euro2

...din ce an sa-a introdus euro 2 pe acest model ,si pe acest motor.

Multumesc fff mult :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am golf3 1.4 New Orleans din 94 si norma de poluare mi-a iesit euro2 dar depinde si in ce stare e masina dar zic ca o sa fie euro2. Bafta la achizitionare si inmatriculare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

VA rog sa ma scuzati ,dar incerc sa aflu si eu ce norma de poluare am la golful pe care o sa mi-l aduca un prieten din Germania

MAsina stiu doar ca este cu motor de 1.4 8 valve,monopunct,si este din '94,model NEw Orleans.

Imi pare rau dar decat atat stiu despre masina,mi-ar fi de mare ajutor daca mi-ati oferi niste informatii in legatura cu motorul acesta ,daca este euro1 sau euro2

...din ce an sa-a introdus euro 2 pe acest model ,si pe acest motor.

Multumesc fff mult :icon_thumright:

Toate golf 3-urile sunt euro 2 (cu o mica exceptie un tdi este euro 3). Acum depinde de fiecare masina in ce stare este. Mult succes cu ea. Sa te uiti sa aiba catalizatorul.

Ce scrie pe talonul nemtesc ? (brief)

schadstofarm e2 ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica intrebare legata de sistemul de incalzire, cand dau sa-mi bage aer doar la picioare imi baga si pe sus(cu un debit ceva mai mic), e normal? N-ar fi trebuit sa-mi bage doar la picioare? Voua cum va baga?

Multumesc anticipat!

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai clapetele care nu mai inchid perfect, nu-i un cap de tara, sfatul meu este sa o lasi asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu ma deranja foarte mult doar ca mi se parea ciudat sa-mi bage si pe sus cand dau la picioare, bine ca baga caldura :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta manualul de utilizare ca e o schema acolo cand si pe unde baga aer in functie de pozitia butoanelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In interiorul aerotermei, flapsurile care dirijează aerul au pe margine un burete, care printre altele, oprește acele scurgeri de aer. Tot așa au și grilele de aerisire. Datorită uzurii, acel burete s-a rupt si de aceea, simți aer, cu toate ca tu l-ai comandat să bată în altă parte.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Vin si eu cu o intrebare: daca pe aer rece imi baga aer foarte puternic pe 4, iar pe cald foarte slab...ca si curent de aer...din ce cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe rece aerul vine direct de la ventilator, pe cald trebuie sa treaca prin radiatorul de incalzire. Aici apare frecarea cu fagurii radiatorului si este posibil si ca acestia sa fie infundati cu praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!