Jump to content

Probleme pornire la rece


Fiestax
 Share

Postare recomandată

@lupo_vb

legat de clipocitul martorilor din bord (+ avarii, + se inchid/deschid usile etc) cand ii dau cheie si nu vrea sa o ia... in mers acum nu mai imi raman bujiile aprinse intermitent, si nici martorul de la ulei, dupa ce am fost ieri cu ea in service si au sters erorile stocate, desi cum am zis si mai sus, erau 3 erori, una era cu clapeta acceleratie, si celelalte doua nu au zis ce erau, dar nu pareau importante, se uitau doi mecanici la ele si "aha, si celelalte doua... aaa, n-au nici o treaba, sterge-le" ... le-au sters si n-au mai aparut. astazi de dimineata i-am dat vreo 3-4 chei am vazut ca nu o ia, si am lasat-o, la fel au clipocit becurile, avarii, blocat / deblocat usi, cand i-am dat cheie si n-a pornit, dar dupa ce am pornit-o astazi cu cabluri, nu au mai ramas martorii aprinsi in mers. am dus-o in service acum, am lasat-o acolo (afara, in aer liber, nebagata in hala) si sa vada maine dimineata cum se comporta.

dupa ultimul meu mesaj de la ora 13.15 nu am mai verificat forumul, am vazut abia acum recomandarile sa verific conexiunile, cred ca m-as fi descurcat... oricum, sper sa aflu maine dimineata ceva de la service.

Modificat de vali196
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    29

  • pop cristian

    25

  • zozopzrk

    21

  • lupo_bv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mareste perioada de actionare a bujiilor incandescente, cu VCDS-ul.

Stimabile, ideea e buna....te rugam sa ne spui cum se procedeaza ''pas cu pas''....multumiri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moaaa... E belea cu frigurile astea.... :D

Ieri cand au fost -17.5 grade C, mi-a pornit la a doua cheie.

Azi dimineata, la -16.5 grade C de abia mi-a pornit la a 3-a cheie, cheie tinuta intoarsa vreo 4-5 secunde, :))

Nu am vrut sa o tin mai mult sau sa insist pornirea motorului, fiindu-mi frica sa nu se strice ceva pe la el :)

Oricum nu am schimbat bujiile la ea de cand am cumparat-o si tind sa cred ca este si de la ele, sau de la motorina proasta.

Am tinut masina pe bujii de vreo 7-8 ori inainte sa ii dau prima cheie si degeaba.

Dimineata se anunta frig si mai mare cu 2 grade :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti bune: la problema mea cu pornirea, am postat la pagina 5, am suspectat tot felul....insa dupa ce am citit ca prin decuplarea mufei de la bulbul de apa MIRACOL ....a pornit la sfert de cheie (-12 grade) si parca nici fum nu a mai scos ).

Recomand ca cei cu pornirea grea sa faceti la fel cel putin de proba.

Mai fac un test si dimineata, oricum un bulb costa 69 lei dar tinad cont ca nu sunt chiar asa darnic am sa incerc curatarea bulbului, poate are calamina si alte cele ori sa fie o bula de aer si asta sa influenteze citirea eronata cu 15-20 grade. Revin maine cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca tot te hotarasti sa schimbi sonda de apa, ia una OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mareste perioada de actionare a bujiilor incandescente, cu VCDS-ul.

Stimabile, ideea e buna....te rugam sa ne spui cum se procedeaza ''pas cu pas''....multumiri .

1)contactul pus

2)intri pe 1-Engine

3) Login cu 12233

4) intri la Adaptation blocul 012.

5) schimbi valoarea de 32768 (default) pana in jurul 32700

6) Test, Save the

7) Close controler

8) opresti contactul dupa care il repui.

oricum un bulb costa 69 lei

Evita sa cumperi after market - vei schimba cu sacosile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Florin , am sa aplic procedura.

Smecheria cu mufa scoasa de pe bulb e ok ca si solutie de moment, adica sta bufia 8-9 secunde insa nu e practic sa tot ridici capota pui mufa-scoti mufa etc.

A doua problema persista: fum+bataie la motor , sunet ca si cum ar fi ori un injector inafara parametrilor ori avansul. Dupa 4-5 minute dispar simptomele. Cu VAGCOM se poate face un test de injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pot vedea corectiile pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VAGCOM se poate face un test de injectoare?

Cu VCDS-ul, pe 1 Engine, meas block 013 - acolo vezi compesarile. Eventula verifica si returul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-au zis de la service ca ar fi electromotoru de vina, si ca ar fi mai bine sa schimb cu unul nou. 615 piesa + 100 manopera. ce parere aveti ? i-am intrebat daca se poate repara cumva, ca am mai citit pe forum, cu perii uzati etc, mi-a zis ca nu ar trebui sa fie din perii ca invarte putin si nu s-ar comporta asa daca ar fi de la perii, ar trebui sa nu invarta deloc. daca am inteles eu bine...

ce sa fac ? pretul cum este ? am ce sa incerc sa repar la el ? tinand cont ca nu prea ma pricep...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul nu-mi pare mare pentru unul nou....cine stie de cine e produs...

Da, se reconditioneaza - in functie si de ce defect are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeo a zis...

LE: pret cu tva si e valabil la schimb cu electromotorul meu

Modificat de vali196
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat valorile pt releul bujiei: valoarea de 32768 (default) pana in jurul 32700...nici o schimbare.

Cu VAGCOM se poate face un test de injectoare?
Cu VCDS-ul, pe 1 Engine, meas block 013 - acolo vezi compesarile. Eventula verifica si returul.

Bun dar ce inseamna valorile de la 13? Am mai vazut ceva la adresa 18....chiar nu imi dau seama care valori sunt periculoase. La 18 imi da , in relanti, majoritatea cu - dar la inj 3 imi da cu + 57....sigur ca valorile oscileaza insa valoarea maxima cu + a fost 0,57.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vali196

Mai incearca urmatoarea chestie:

-pui o baterie bine incarcata pe masina (una care esti sigur ca este buna)

-pui un instrument de masura direct pe borne si-l pui in asa fel incat sa-l vezi atunci cand pornesti. Inainte de pornire tensiunea trebuie sa fie undeva pe la 12,5 volti ceva mai mult sau mai putin in functie de cat de incarcata este.

-pui contactul, pe timpul cat sunt actionate bujiile tensiunea scade ceva dar nu mai putin de 12V (daca bateria este prost incarcata scade mai mult)

- incerci sa pornesti. Acum daca electromotorul invarte si tensiunea scade undeva pe la 10 V -10,5V bateria este buna si sanse destul de mari ca si electromotorul sa fie bun. Daca electromotorul nu prea invarte cum trebuie iar tensiunea scade vertiginos sub 10 volti ajungand pe la 7 atunci ori bateria este dusa, dar presupunand ca ai pus una buna atunci este o problema la electromotor. Daca electromotorul invarte prost, clipocesc martorii si tensiunea nu scade mai mult de 11Volti (sa nu uitam ca este pus direct pe baterie) atunci este o problema de conectica.

Valorile tensiunilor sunt aproximative, dar cred ca-ti poti da seama care este logica

Si sa se tina cont si de faptul ca temperatura scazuta reduce substantial puterea bateriei. La -18°C, bateria functioneaza numai la 40% din puterea pe care o poate da la 20°C.

Din cate stiu atunci cand se vinde o piesa si trebuie sa o dai la schimb pe a ta (la electromotoare si alternatoare se practica chestia) atunci piesa nu este noua ci reconditionata

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

mersi de sugestii, acum masina e in service, a ramas acolo de ieri seara, au incercat si ei sa o porneasca astazi de dimineata, dupa ce a stat in frig toata noaptea, si n-au reusit nici ei, nici cu bateria mea, nici cu alta baterie de la o masina de-a lor. Si au zis ca e electromotorul de vina.

am stabilit sa dea jos electromotorul maine, si sa vada de la ce e problema, daca se poate repara, si sa nu ajunga prea scump, o sa il repare, daca nu se poate repara sau e prea scump de reparat, atunci il schimb cu unul "nou", care am aflat si eu acum ca este de fapt reconditionat, daca este cu piesa la schimb, ceea ce nu mai e asa de bine cum mi se parea pana sa aflu asta, dar deh... poate pot sa il repar mai ieftin, sa fie doar carbunii aia, si scap mai usor. daca nu, n-am ce face oricum.

eu am mai zis, bateriile erau bune. s-a intamplat ca masina mea sa ajunga in service cu alta baterie, cea luata de la un prieten, si n-am mai avut timp sa i-o returnez ca mi-au zis astia sa le las masina la service. dar masina prietenului cu bateria mea, a pornit in doua dimineti la ora 8-9 la -20 de grade sau cate erau, fara probleme. in continuare e pe masina lui...

electromotorul meu nu invarte deloc aproape, nici jumatate de secunda nu invarte... si pot sa tin cheia la blana cat o fi ca nu mai misca deloc dupa prima tentativa, decat daca iau contactul si il pun din nou... altfel daca tot tin cheia la blana, nu mai face nimic, doar clipocesc becurile se incuie/descuie usi etc... am asistat astazi la un vecin, cum a tinut cheia la automat vreo 10 secunde si dadea sa invarta in continuu dar nu pornea... pana la urma a pornit a doua oara cand a incercat asa, tot dupa multe secunde ...

vad maine ce zic dupa ce desfac electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zici tu se poate intampla in doua situatii: contact imperfect sau electromotorul ramane blocat ceea ce este echivalent cu un scurtcircuit, de asta am zis sa ai si intrument de masura pe baterie ca sa-ti dai seama.

In principiu de obicei se poate repara, nu-i mare lucru sa inlocuiesti bucse, perii, poate este doar mizerie inghetata pe acolo.

Numai sa nu fie colectorul dus pt ca nu stiu daca se poate schimba separat de rotor, si bineinteles sa nu aiba infasurari duse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi de schimbat la electromotor: capac superior, carbuni si bendix, 340 piesele cu aftermarket sau 460 oem + 100 reparatia propriu zisa. mai bine il schimb cu totu 615, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti sa-mi dati si mie mai multe detalii de modul in care se verifica bujia?

o scot din chiulasa si o leg la baterie sa vada daca se inroseste...??ty

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur asa. Altfel cu un ampermetru - pus pe 50A si pe plus la baterie. Trebuie sa ai valoare in jurul la 35A...dupa care scade si se stabilizeaza pe la 10A in un minut si jumatate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e cea mai buna verificare. trebuie sa se inroseasca doar varful in 2 -3 secunde. Ai grija cand o scoti, nu forta, ia-o usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza unde pun plusul ? nu am mai desfacut niciodata bujii la disel , este vreo cheie speciala pentru aceste bujii incadescente sau se foloseste o cheie identica ca lsi la bujiile motoarelor pe benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie o tubulara lunga de 10 si plusul il pui pe capatul unde intra fisa si corpul bujiei la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie mai ales cand o pui la loc sa potrivesti bine filetul si sa nu o strangi prea tare (pe ele scrie ca la 22Nm), nu de alta dar daca strici filetul o sa te cam distrezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reconditionat electromotorul de pe un Focus cu 40 lei: perii, curatat de calamina, bendix ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!