Jump to content

Probleme pornire la rece


Fiestax
 Share

Postare recomandată

Ovidiu miercuri te-am asteptat dar nu ai mai ajuns

Ma bucur ca ai reusit in sfarsit sa iti rezolvi problema si esti multumit

Dc mai pot sa te ajut pe viitor, ai nr de telefon , da-mi un telefon ca suntem aproape si rezolvam

Bafta si o seara frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    29

  • pop cristian

    25

  • zozopzrk

    21

  • lupo_bv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

_ionut au verificat masina intr-un service, inclusiv daca paleta de plastic de la pompa de apa, care datorita faptului ca am rulat masina dupa ce a inghetat se putea rupe, ei bine sa nu iti imaginezi ca a inghetat bocna, semana cu un "fresh" de gheta servit la mare pe plaja (scuze comparatia, e pentru o imagine mai clara),oricum mai multe voi afla dupa o perioada mai mare de rulare...nu pot sa bag mana in foc pentru nimic inca.

Cristian stiu ca mai asteptat imi cer scuze ca nu am mai venit, dar exact atunci a aparut problema cu inghetul, atat timp cat o sa fi disponibil sa fi sigur ca o sa mai apelez la tine, am numarul si m-ai convins ca esti sursa de incredere maxima. Multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca tot nu mi-am rezolvat problema. La temperaturi mici porneste la prima cheie, dar cu trepidatii si rateu 2-3 secunde(doar prima pornire dimineata) in rest e ok. electromotorul invarte 2 secunde. La temperaturi de peste 3-4 grade porneste la sfert si dupa 3 zile de pauza.

Recapitulare: injectoare bune, bujii noi, baterie noua, senzor temp. motorina nou, g62 nou, filtre noi, distributie noua, avans ca la carte. Ce sa-i mai fac? Benzina si chibrit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o lasi asa, cred ca ai investit destul pt 3 secunde de neplacere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu ma deranjeaza deloc ciudateniile alea la pornire insa ma tem sa nu se agraveze proportional cu scaderea temperaturilor.

La -7 grade tot asa facea. Oare la -17 mai porneste?

Pompa tandem poate sa faca figuri de genul asta doar iarna?

Am observat pe furtunele de sub pompa si pe chiulasa urme de lichid insa nu stiu ce e...motorina sau ulei.

Deja se ingusteaza posibilitatile dar refuz sa renunt pana cand nu-i dau de cap.

La mine masina e ca un membru al familiei. Cand e "bolnava" trebuie "vindecata"

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de g62 ce senzor mai comanda aprinderea bujiilor?

Sent from my LG-P500 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina sau ulei.... Tu trebuie sa incerci sa indetifici despre ce e vorba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prieten cu AJM cui ii facea asta la rece si la prima cheie, pompa tandem se dezamorsa, s-a eliminat punand alta SH dar mult mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii facea la rece sau la frig? E o mare diferenta. La mine face doar la frig. Vara la prima cheie dimineata nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns dincolo - incearca sa faci testul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei, pompa tandem nu are preferinte - iarna-vara...... cand se duce, se duce....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci chiar nu stiu ce sa ii fac la masina...ma scoate din minti....cand temperatura este sub 6 grade afara la pornire tremura motorul de zici ca se rup suportii si scoate fum.pur si simplu nu stau bujiile alea aprinse,adica pun contact si se stinge martorul imediat.am verificat bujii sunt bune am schimbat g62.azi dis de dimineata erau 3 grade(trebuia sa tremure) dar nu am pornit masina pur si simplu ci am scos mufa de la g62 prima data.bujiile au stat aprinse vreo 6-7 secunde si a pornit fara nici o problema.vara nu am treaba cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mareste perioada de actionare a bujiilor incandescente, cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...asta ar rezolva problema...dar de ce sa modific ceva la care nu s-a umblat ca sa functioneze corect?problema asta trebuie sa aiba o cauza.nu vreau sa fiu cicalitor doar vreau sa rezolv problema fara a modifica ceva,doar sa schimb ceva :(

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna

Am un golf 4 1.9 SDI 68 CP din 2002, am schimbat distributia anul acesta si de atunci porneste putin mai greu, lucru care sa accentuat acum cu scaderea temperaturii. L-am scanat cu VAG-com si mi-a zis ca avansul este prea mic ca sa mi-l poata arata in grafic. Nu stiti unde as putea sa reglez avansul in cj? influenteaza consumul? Am un drum mai lung de facut, aprox 1500 km dus-intors si nu m-as porni asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

acum o ora am dat la automat sa imi porneasca masina pana am terminat bateria:(la un momendat mi s'a aprins becu rosu de la ulei si imi scria ceva pe germana si la care a scris in bord stop, i'am dat pace putin si nu am mai avut treaba cu becu, pompa de motorina ce ticait trebuie sa aiba? ca eu o aud undeva in bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde martorul de ulei pentru ca ridica pompa de uleiul din baie

pateam si eu asa ceva cand aveam probleme cu pornirea de la oringurile pompei duse, si dadeam la automat pana se aprindea martorul de ulei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am pompa pd, si tin sa cred ca imi este amplasata in bord nu in rezervor, sa ma corecteze cineva daca gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pompa nici in bord, nici in rezervor. Pompa este pe motor. Ticaitul din bord se aude de la vreun releu din bord sau de la releul de la electromotor, care cupleaza dar nu mai are curent sa miste motorul. Incearca cu alta baterie sau ia curent de la altcineva. Poti verifica si filtrul de motorina, sa nu aiba apa in el sau sa nu fie etansat cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi'a da cnv curent si am pornit filtru de motorina a fost schimbat de mn de vrei 2000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si etansarea furtunelor de motorina care intra in filtru. Deasupra filtrului este o clema care tine furtunele apasate, in caz ca nu o mai ai, confectioneaza una din ceva sarma otelita.

E posibil ca bateria sa fie pe duca.

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zici de clemele alea de trebuie sa le desfaci sa poti scoate furtunu de pe filtru?

schimband filtru am pierdut clema care strange filtru sa nu miste s'ar putea sa fie bai?nu m'am gandit ca afecteaza cu ceva:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai clapeta de oprire blocata pe inchis.

Motorina iti vine ?

Vezi sa nu ai probleme cu releul de alimentare ECU.

Daca tot nu porneste, carburant vine, compresie este - fa o scanare - sa nu fie de la alimentarea ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io asa cred ca vine aseara cand am pornito era frig si am tinut mai mult la automat si dupa aia s;a simtit un miros de motorina in masina cand a pornit....

ce clapa sa verific?aia unde e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!