Jump to content

Probleme pornire la rece


Fiestax
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...
  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    29

  • pop cristian

    25

  • zozopzrk

    21

  • lupo_bv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut, detin un golf 4 motor 1.4 16v, AXP, de o perioadat de timp ma confrunt cu o problema legata de pornire la rece, dupa 4-5 ore de nefunctionare masina nu porneste la prima cheie, porneste abia la a treia cheie. Precizez ca pompa de combustibil se aude ca lucreaza cand deschid portiera si bag cheia in contact. Am pus testerul si nu imi apare nici un fel de eroare, Am zis sa o iau prin eliminare si Am schimbat prim data regulatorul de presiune si tot asa se menifesta. Poate s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună am o problema cu pornirea la masina vw bora 1.9 tdi 115 cp  în general când o pornesc după o perioada de timp minim 3 ore porneste foarte greu ma-m uitat la filtru de motorina si este gol am crezut că prinde aer pe undeva și am început să schimb toate furtunele de tur și retur valva t ce vine pusă pe filtru supapa ce vine pusă pe furtunul de tur am curățat sorbul că modelul mașini mele nu are pompă în rezervor va rog sa mă ajuți că nu mai știu ce săi fac eu sunt în Italia și aicea un mecanic Îți spune una altul Îți spune alta și eu nu mai știu ce să cred.

Modificat de adrianadrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu are pompa in rezervor? Al meu este tot 1.9 115cp si cand pun contactul se aude pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, X@by a scris:

Sigur nu are pompa in rezervor? Al meu este tot 1.9 115cp si cand pun contactul se aude pompa din rezervor.

Sigur că am desfăcut sorbul si are doar 2 fire ce indică nivelul de combustibil 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu pornirea grea,am schimbat și ultima supapă care se află pe furtunul de tur și două furtune cam de 12/15 cm lungime ce intra în pompa tandem, am scris această rezolvare că poate mai ajută pe cineva cu o problemă asemănătoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Care este mai exact supapa pe care ai schimbat o? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/27/2016 at 6:05, florin_golf4 a scris:

Salut,

Care este mai exact supapa pe care ai schimbat o? Multumesc

Supapa este pe  furtunul de tur care pleacă din filtru de motorina catre conducta ce duce la pompa tandem de fapt sunt două tur și retur dar supapa este pusă pe tur.sper că mam exprimat bine. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi colegi am revenit cu o noua postare se pare ca nu am rezolvat problema cu pornirea,ce naiba poate să fie o mai rămas pompa tandem sau oringurile de la injectoare am fost la un pompist de la bosch si mia spus că oringurile sunt excluse mia pus un test pe mașină si ca presiunea la injectoare este buna. Acum eu stau și mă gândesc cum îmi dau seama dacă  pompa tandem de vină. Cei de la bosch mi au zis sa le las masina vreo 3 zile să facă verificări problema îi că vor 40 de euro pe ora asta ar însemna să vând masina să le plătesc lor manopera. Îmi cer scuze pentru aceasta lungă postare dar numai știu ce să îi fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Va rog sa imi dati o idee ce sa mai verific pentru pornirea la rece dimineata.

- Dimineata la prima cheie porneste greu, in sensul ca se aprinde ABS-ul si miauna 5-6 secunde pana porneste.

- Nu scoate fum, bateria este Bosch ,de un an ,verificata astazi are 630AH din 680, 

- Avansul l-am reglat in  parametri acuma doua saptamani.

- Nu raman becuri in interior aprinse, fatza la casetofon este data jos.

In restul zilei porneste perfect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se dezamorseaza pompa..daca bateria e ok si tot aprinde abs, iti recomand o curatare a colectorului demarorului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dețin și eu un golf 4 1.9 TDI ajm anul 2001 iar as avea și eu o rugăminte/ informații dacă se poate și cunoaște cineva .. dimineața când o pornesc acum ca e iarna pornește mai greu adică gen ca un tractor se aude câteva secunde după care se aude normal . Problema este ca după ce pornește normal scoate timp de 5 minute cam așa un fum albastru cu miros de ulei ars spre motorina .. m-am mai documentat de pe forum și mulți spun despre bujii incandescente sa încerc sa le schimb și sa fac un test de compresie  .. țin sa Menționez ca mașina e luată de nici o luna iar nu știu vara cum se comporta .. mulțumesc și aștept păreri de la cineva care a trecut prin asta . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de postare încă odată am aflat acum de la vechiul proprietar ca bujiile au fost schimbate de ele in primăvara cu unele ngk .. atunci de unde fumul acela albastru ? La pornire doar .. dimineața sau dupa câteva ore de stat ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil oringuri supape, să scape puţin ulei pe acolo şi se acumulează în timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de la care am luat mașina a zis ca lui nu-i făcea deloc așa .. nu consuma deloc ulei .. 

Dacă mai circul așa este ceva grav pot agrava alte probleme la motor sau ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu trebuie să consume, este vorba de cantităţi destul de mici. Verifică totuşi şi bujiile şi dacă vine tensiune la ele. Pot fi bune dar releul dus.

Oricum dacă scoate fum albastrui după ce ai mers cu maşina şi a stat câteva ore nu este de la bujii pt că nu se răceşte motorul în aşa măsură încât să fie nevoie de bujii la pornire, cel puţin nu pe vremea asta.

Pune şi un tester pe maşină şi vezi dacă are ceva coduri de eroare şi compensaţiile pe injectoare (grupul 013)

Motorul mai face ca un tractor şi când are aer fals pe traseul de combustibil, ar trebui verificat şi asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul l-am pus sâmbătă sau vineri și o eroare ce avea era senzor ABS dreapta fata care știam de el și Încă o eroare 17571 care am căutat și zice de senzor temperatura combustibil .. țin sa zic ca mașina e modificata adică de fabrica e ajm dar are injectoarele de pe modelul arl 150 cp și turbina tot De pe arl și alezata la 2.7 TDI .. egr eliminat catalizator eliminat și toba fără intermediara și fără finala .. 

O sa merg mâine sa pun iar tester și sa văd la injectoare dacă e ceva .. fumul îl scoate doar când mașina sta mult nepornita gen pana vin de la munca și atunci 2 minute scoate și apoi numai .. am înțeles ca poate fi și condensul dar așa mult ? Ulei și filtre și tot schimbate vineri .. pompa Den motorina se amorsează într-un sunet ciudat adică mai tare .. poate fi și aia cauza ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi dacă nu zici tot?:)

Ia uite ce zice aici despre eroarea 17571. Cred că asta are ceva contribuţie şi la cantitatea de fum. Restul modificărilor presupunem că au fost făcute ok, altfel sunt prea multe variabile de luat în considerare.

Deci în primul rând remediază problema senzorului şi verifică dacă bujiile au tensiune când pui contactul (ca să ai timp să-ţi dai seama scoate mufa de la senzorul temperatură lichid răcire G62).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK mersi, astăzi merg sa cumpăr senzorul și sa verific și tensiunea la bujii .. sper sa găsesc unde se afla senzorul ăla . Mersi mult . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un golf 4 1.6 sr motor akl  si nu reusesc sa ii dau de capat la problema cu bruscatu dimineata si asta doar cand e frig adica cand scade temp sub 10 grade nu ma bruscheaza mult timp dupa ce plec,la prima si a 2-a stationare dar am constatat ca e acest lucru e foarte periculos ca bruscheaza atat de tare in cat mai are putin si se opreste si era sa intre o masina in mine pt ca stopurile nu se aprind si cel din spate nu si a dat seama ca masina o sa incetineasca asa brusc,am observat si ca atunci cand o pornesc cu clima pornita se subtureaza foarte tare si uneori moare motoru,am fost la 4/5 mecanici si nici o rezolvare am schimbat bujiile,test de comprsie etc,atat a descoperit unu din mecanici ca am o mufa de la sonda lambda  iesita si nu gasesc locul unde vine bagata parca ar fi in plus si as vrea sa stiu daca asta ar fi motivu si daca are cineva acest model de golf sa imi spuna ce e cu mufa aia.Multumesc!!

Modificat de Marius914
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De ceva timp imi tot apar martorii de esp pt cateva momente la pornire, se poate vedea exact cum face in video... 

Incepe sa se slabeasca bateria?  Am mai observat tot astazi ca daca ma "jucam" cu butonul  de dezaburire a lunetei crestea si scadea intensitatea luminii la casetofon clima si bord. 

 

Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie.

Modificat de DClaudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

   Salut, am o problema suparatoare de care nu mai scap. Dupa o rectificare de chiulasa ( schimbarea supapelor doar pe evacuare) , masina a ramas cu un zgomot ciudat la pornirea la rece. Il pot descrie ca un sunet de toba sparta , un sunet sacadat  neregulat insotit si de trepidatii ale motorului. Acesta dureaza cateva zeci de secunde pana  cand acul turometrului scade pe la 1000 de rotatii. Am pus pe masina diferite testere dar nu am nici o eroare. Masina nu consuma ulei, nu imi intra ulei in vasul de expansiune, nu scoate fum albastru, trage bine iar testul de compresie l-a trecut cu bine la service.

Am atasat aici un filmulet de pe youtube cu un vw care se comporta identic. Va rog ajutati-ma daca ati mai intalnit aceasta problema!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator am avut eu. Am schimbat toate alea... peste 10mil bagati inutil intr-un Golf 4 1.6 8v... Imi propusesem s-o marit. Faza era ca la rece facea asa, cum se incalzea mergea bine. Era de la oringurile injectoarelor + 2 injectoare care curgeau. 150ron rampa sh+30ron oringurile. practic pierdeau compresie si trageau aer fals si pe tester dadea missfire pe 3 cilindri mereu.

Mergi la cineva sa o diagnosticheze corect altfel o sa cheltui mult pana ii dai de cap.

Modificat de Mr.Chow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!