Jump to content

Probleme pornire la rece


Fiestax
 Share

Postare recomandată

Ce marca de senzor ai pus febi, hella sau OE?

App trebuia sa postezi intrebarea in topicul dedicat,nu este cazul sa deschizi un alt topic.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    29

  • pop cristian

    25

  • zozopzrk

    21

  • lupo_bv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adica senzorul de temperatura consuma atat de mult curent incat nu mai ajunge la bujii? Bateria cum este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie relativ noua - 2014

!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica senzorul de temperatura consuma atat de mult curent incat nu mai ajunge la bujii? 

 

Nu exista asa ceva! Acest senzor nu consuma curent, el doar da un semnal catre ECU.

 

In cazul asta, senzorul spune ca apa are o temperatura mare, iar ECU nu comanda pornirea bujiilor. Ce temperatura are apa pe engine?

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut prieteni,

 

Ca multi alti colegi,am si eu probleme cu pornirea la rece la masina din semnatura.Asta se intampla doar la prima pornire din zi si de regula dimineata cand e frig sau mai racoare,deci dupa o pauza mai lunga.

Porneste abia la a 2-a sau a 3 -a cheie si atunci cand porneste in prima faza are trepidatii dupa care se stabilizeaza.Facusem acum o luna o diagnoza,stersesem erorile dar fara efect asupra masinii.In plus sambata am schimbat switch-ul din usa pasagerului care ocazional imi dezarma usa in mers crezand poate ca de acolo pot avea probleme.Dupa schimbarea switchului,desi aud pompa cum amorseaza,masina tot greu porneste.de asemenea am verificat si garniturile O-ring de pe regulatorul de presiune montat pe rampa de injectie,garnituri care vizual pareau intacte.Dupa ce am schimbat astea,pe langa pornirea grea masina a inceput sa se accelereze imediat dupa pornire la 5000 ture de una singura.Sper ca simtomul respectiv sa treaca dupa ce se adapteaza un pic la drum.Nu-mi amintesc sa fi facut alta prostie cand am demontat regulatorul de presiune,retin doar ca m-am chinuit destul de mult sa-l montez inapoi.

Problema cu pornirea grea este de ceva timp,de un an,poate de mai bine.In sezonul cald efectul e undeva diminuat,sunt momente cand porneste din prima la o cheie lunga sau la cel mult a doua dar in sezonul rece fenomenul este amplificat.

Masina are recent schimbata distributia si toate consumabilile,in plus am montat pe ea de cca 2 luni bujii NKG long life cu electrod de iridium.Bezina pun doar de la Petrom,deci as exclude animite lucruri vizavi de combustibil sau aprindere.

As suspecta in prima faza doua lucruri:pompa de benzina si senzorul de temperatura motor.Inca nu am incercat sa pornesc cu mufa scoasa de la senzor sa vad daca porneste mai bine sau nu.Oricum daca cineva are un grafic temperatura motor/rezistenta senzor sau un link il rog sa mi-l trimita.As putea sa-l masor cu multimetru in cateva puncte pe toata plaja de valori si macar as sti daca e decalibrat.

Ma gandesc sa montez un manometru pe rampa de injectie daca este acces si daca acest lucru nu presupune mari eforturi.Sunt curios ce presiune am cand opresc masina dupa o deplasare si cat am la pornire.Daca are cineva valorile corecte il rog sa le posteze.Banuiesc ca si in pompa exista o supapa unisens pe tur care sa impedice scadarea presiunii peste noapte sau chiar daca ar scadea,la deschiderea usii nu ar trebui sa se amorseze dinnou?

Clapeta de acceleratie sau ceva pe la EGR nici nu stiu cum se poate curata.

Am un tovaras care are un tester care poate scana ECU dar nu stiu ce sa monitorizez/adaptez.Daca as putea aduce imbunatatiri sau sunt anumiti parametrii de la motor care trebuie monitorizati sau daca e utila vreo adaptare la clapeta va rog sa le mentionati.Bateria este de 1 an

Orice sugestie/link este binevenita.

 

Multumesc anticipat.

PS:am citit in mare parte topicurile dar sunt prea multe informatii ca sa le filtrez corect,astept parerile celor care ma pot ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erau ceva erori pe toate injectoarele,banuiesc ca aparuse in urma schimbarii distributiei,probabil le-au scos mufa afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate am inteles clapeta de acceleratie nu ai curata-to, atunci incepe cu ea daca nici asa nu merge incearca sa schimbi senzorul de temperatura apa (daca masina are peste 100000 km nu-l schimbi degeaba), daca nici asa nu merge verifica presiunea in rampa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc pt informatii.

Totusi as vrea sa le mai triez un pic si anume:

- o sa masor senzorul cu ohmetru sa vad ce valori am pe pinii 1-3 corespunzatoare cu temperatura exterioara,ma voi ghida dupa un grafic temperatura/rezistenta.Totusi daca scot mufa inainte de pornire si nu se schimba nimic in mersul motorului,mai intra in calcul schimbarea lui?

- clapeta de acceleratie nu am curatat-o,o sa incerc in week-end daca timpul imi va permite,o sa fie mai greu cu adaptarea clapetei ca nu am vag-com.Se poate folosit acest tutorial si pt motorul meu ?

- La EGR trebuie sa curat ceva?Nici macar nu stiu unde este...

- care este presiunea normala in rampa de injectie inainte de pornire,presupunand ca pompa ar fi amorsata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic,nimic???

 

6. Posturile monosilabice si/sau posturile care nu aduc nimic bun discuției (gen băgare în seamă) sunt interzise și vor fi sancționate cu warning. Postați numai dacă sunteți siguri că informațiile interesează și sunt întradevăr utile celorlalți membri. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, dacă nu vă puteți abține cautați alte comunități în care aceste lucruri sunt permise.
NU se accepta spam-ul:
- introducerea aceluiasi subiect pe doua sau mai multe topic-uri/forum-uri etc. Astfel de posturi vor fi sterse iar autorul sanctionat cu warning.
- transmiterea cu ajutorul PM (personal messenger) a mesajelor publicitare de orice fel, nesolicitate expres de catre destinatar. Asemenea actiuni vor avea drept consecinta sanctionarea cu warning a autorului.
Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii decat cea comerciala. Acestea vor fi sanctionate cu warning.

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Cine ma poate ajuta cu problema asta .Dimineata nu porneste la prima cheie.bateria este noua,bujile la fel,in rest dupa ce porneste nu am probleme,pana a 2 zi.golf 4 1,6 AZD, .Si a 2 problema ar fi ,de cand a venit frigul nu-mi mai merge caldura, ba baga caldura ,ba nu.am pus mana pe ambele furtunuri unul este foarte fierbinte de nu pot tine mana pe el,si altu mai calai,,, ms  ,Apropo cum pot sa postez si eu un filmulet cu pornirea la masina dimineata.

Modificat de relu14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema o am si eu la un GOLF 4 1.9 TDI ALH  dimineata cand e motorul rece porneste de la prima cheia dar lung circa a 5-6 secunde apoi motorul trepideaza putin si revina la turatia normala , porneste greu doar la rece, cand e motorul cald o ia la sfert , ce e de facut in principiu ? ce trebuie verificat/facut ? 

Inca o problema ar mai fi atunci cand motoru sta la relanti se aude un scartait usor sesizabil , posibil sa fie de la distributie sau cureaua de accesorii ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile .Posibil sa ai arsa una,doua.Scartaitul poate sa fie si de la accesorii si de la distributie.Cel mai usor, dai jos cureaua de la accesorii si o pornesti asa si vezi daca mai scartaie.

Modificat de dani89gl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am precizat ca scoate si un fum alb cu miros de ulei incins sau motorina arsa nu reusesc sa imi dau seama , are vreo legatura cu injectoarele ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un NB 1.6 SR serie AYD din 2001. Problema mea apare doar dimineata la pornirea la rece. Timp de 1 minut dupa pornire, cand incerc sa accelerez masina imi da 2-3 rateuri in admisie dupa care masina merge bine. Intradevar dupa pornire masina urca la 1000 de turatii dar nu ajunge la 1100 cum se intampla pana acum 2 saptamani. A crescut si consumul cam cu 2 l la 100 si dupa pornire miroase destul de puternic a benzina.

 

Am dus masina la service, au desfacut clapeta de acceleratie si sa constat ca avea benzina in interior. Au curatat-o, au inlocuit debitmetrul de aer...aceeasi problema...rateuri in adminsie. Vacumurile si furtunele de la clapeta de acceleratie sunt in regula, au prins mai bine galeria de admisie care era putin desfacuta...problema nerezolvata.

 

A mai patit cineva lucrul acesta? Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.Vin si eu cu o problema care ma dispera...masina porneste greu când afara temperatura scade sub 0grade...uneori porneste lung la prima cheie,uneori nu vrea decât la a doua...cum creste Putin temperatura(chiar daca afara e 1grad)porneste perfect.Am schimbat bateria;acelasi lucru.Eroare am doar la lambda1 dar nu cred ca de acolo e problema pentru ca acea eroare este si când e cald afara si porneste la sfert...ce am observat e ca in momentul in care dau la automat abs-ul si esp-ul nu se sting decât când porneste motorul.eu bănuiesc senzorul de temperatura sau clapeta de acceleratie...voi ce credeti?astept pareri.

Golf4 1.6 BCB

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cum porneste cu mufa scoasa la G62. Daca porneste bine, schimba-l - cumpara numai Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am încercat doar ca am o mica problema....mufa senzorului cu partea unde trebuie bagata surubelnita e orientata spre blocul motor si spatiu canci.o sa încerc mâine,pentru ca seara nu am timp,se întunecă pana ajung de la serviciu,sa scot senzorul de tot,si sa.i modific si pozitia mufei...plus ca de azi se incalzeste...si o sa porneasca perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roteste-l ...ca merge..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat e ca pe tester nu da eroare...ce am văzut ciudat e ca pe engine temperaturra aratata de el era de 32 grade,iar afara erau in jur de 6-7grade.dar teoretic,citind o temperatura mai mare ar fi trebuit sa porneasca mai usor,nu?am încercat sa.l si roteesc dar nu merge...mai sunt niste furtune si niste fire pe acolo si nu am loc...dar o sa mai încerc...si revin cu detalii...sa încerc sa curat si clapeta de acceleratie?am mai desfăcut.o odata acum vreo 2 luni si dupa ce am montat.o am avut ceva probleme...niste erori legate de un senzor barometric si pe lângă astea,care s.au sters mai si oscila relantiul destul de urat si nu se mai tura peste 1400rpm in viteza...iar la adaptarea cu vag vom-ul..am închis imediat dupa ce mi.a zis adp ok.,nu am mai asteptat alea 30de sec cum am tot citit...si nici nu am curatat-"bec"tot din lipsa timpului...off,cred ca v-am plictisit destul,dar credeti-ma ca ma enervează la culme...

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu da eroare, deoarece nu este circuitul electric cu probleme, ci doar raporteaza valori eronate.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit ieri sa curat si sa adaptez"ca la carte"clapeta de acceleratie...alta treeaba...masina parca porneste mai usor la -1grad,însă adevarata frumusete e mersul motorului...lin,fără întreruperi, cu un consum instant de 0,5l\h la relantiu si fără smuceli in accelerare sau decelerare...astept sa scada iar temperaturile sa vad cum face,daca tot asa,sa scot si mufa la senzorul de temperatura...

Apropo domnul Florin,ai avut dreptate...am reusit sa sucesc senzorul fără sa il scot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema rezolvata.schimbat senzorul de temperatura cu unul oem,si clapeta acceleratie curatata si adaptata...alta viata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 21/01/2016 at 18:31, mirceamad a scris:

Problema rezolvata.schimbat senzorul de temperatura cu unul oem,si clapeta acceleratie curatata si adaptata...alta viata

Salut Mircea poti sa.mi recomanzi si mie un mecanic/persoana care te.a ajutat pe tine sa rezolvi problema, sa adaptezi clapeta?  Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!