Jump to content

Probleme pornire la rece


Fiestax
 Share

Postare recomandată

Da, clema aia care tine furtunele in loc. De la vibratii, e posibil sa nu etanseze cum trebuie si sa traga aer, de aici problema ta.

Clapeta este pe egr, egr-ul este ciuperca aia din partea stanga a masinii (cum te uiti la masina din fata). Intr-o parte are o tija, vezi ca tija trebuie sa fie iesita la maxim, inspre partea stanga.

Am atasat o poza. Sageata rosie este tija.

post-56805-0-89846600-1326894686_thumb.j

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    29

  • pop cristian

    25

  • zozopzrk

    21

  • lupo_bv

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

aham oke stiu tija aia, cnd o apesi si ti motoru pornit se opreste am sa o verific ms;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija aia nu are nimic sta deschisa pe maxim m'am uitat;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

az dim a pornit destul de bine, bineinteles ca aseara la 10 i'am dat o cheie sa fiu sigur ca imi porneste dim ca am avut de mers ....:D si tot -6 grade au fost ca si ieri:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 4 1.6 16v iar dimineata cand e temperatura scazuta sub 0 grade motorul porneste mai greu adica invarte de mai multe ori ma puteti ajuta cu un sfat :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 2-3 zile am probleme cu pornirea la rece la o bora 2005. Eu am luat-o in august 2011. Baterie noua, schimbata acum 3 luni, in octombrie 2011, Varta 70 Ah. Are 107k km, distributia schimbata inainte sa o iau eu, bujiile nu cred ca au fost schimbate.

Dupa ce am schimbat bateria, n-a facut nici o problema pana ieri-alalteri cand au venit friguri mai serioase. Ultimele doua zile pornea la a doua cheie sau la a 3-a. Nu invartea, clipoceau toate becurile, luam contactul, si la a doua cheie dupa ce se stingeau bujiile pornea la sfert. Astazi n-a mai pornit de nici un chip, pana nu am luat curent de la alt diesel nu am reusit (am incercat prima data de la un benzinar, dar nu a mers, avea baterie de 55 Ah). Dupa ce am pornit-o cu celalat diesel, am mers putin cu ea, vreo jumatate de ora lasata pornita in total, am oprit. am pornit-o din nou dupa o ora la sfert de cheie. Am lasat-o vreo 7-8 ore, si acum seara-noaptea, de abia a pornit, nu invarte, am insistat vreo 3-4 secunde la automat si a plecat. probabil maine nu mai porneste.

Bujiile am zis ca nu au fost schimbate, dar inainte sa cumpar bateria noua, acum 3 luni, am fost la revizie, si i-am pus sa verifice si bujiile si le-au masurat au zis ca sunt bune. De atunci ma gandeam ca poate e problema cu bujiile, si sa nu iau alta baterie degeaba. Atunci era de la baterie, pt ca dupa ce am schimbat-o pornea brici, pana acum cateva zile. Sa fie si in cazul asta tot bateria problema ? Are doar 3 luni... ?! ma gandesc ca daca era alternatorul de vina si nu incarca, atunci trebuia sa moara mai repede bateria, dupa ce am schimbat-o... si nu dupa 3 luni... sau gresesc ? maine ma duc la garantie cu bateria, in orice caz.

si dupa toate incercarile pana chiar sa reusesc sa o pornesc astazi, mi s-au aprins:

- martorul de ulei - ramane aprins tot timpul, si

- martorul de bujii - clipoceste tot timpul inclusiv in mers

- mesaj pe bord "Motorstorg werkstatt"

de ce si cum scap de ele si ce ar trebui sa verific ?

LE: intre timp am mai citit aici, cu eroarea din bord. am avut de curand probleme cu pozitiile pe spate. si am o problema inca nerezolvata cu switchul de la portbagaj, nu se aprinde becul din portbagaj cand il deschid, desi becul e bun. nici stopul al 3-lea de frana nu merge, de fapt merge, dar se vede foarte slab aprins, de abia se mai distinge. sa se traga problema mea cu bateria de la astea ?

Modificat de vali196
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa masori ce consum ai, cu masina incuiata - usi inchisa, capota - inchisa yala - masina incuiata. Daca ai un consum mai mare de 4mA ... atunci iti descarca bateria.

Verifica si incarcarea.

Abia dupa verificarile astea, poti trage o concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate 40mA.

Doat modulul de confort, in standby, consuma 7mA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pierdut un zero-----multumesc.

Reformulam

Trebuie sa masori ce consum ai, cu masina incuiata - usi inchisa, capota - inchisa yala - masina incuiata. Daca ai un consum mai mare de 40mA ... atunci iti descarca bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si de la electromotor, peri uzate etc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi nu am reusit sa o pornesc singur, cum era de asteptat, dar nu am dat decat de doua ori la automat, (ieri am fortat-o mai mult). am pus cablurile la alta masina si am pornit-o (de data asta am reusit sa o pornesc de la o benzinara, cu baterie mai mica 55 ah).

am fost la cei de la care am luat bateria, cu garantia, au masurat-o, si au zis ca e buna, la curent arata 99% (636 din 640 ? au zis), si tensiune 14.55. cand i-am dat cheie a zis ca a scazut pana la 12.50, ceea ce am inteles ca e bine. Am mers cu masina pana la ei, cam 10 minute, deci imi inchipui ca s-a mai incarcat pe parcurs, si nu e foarte relevant... nu am multimetru, sa o masor dimineata inainte sa o pornesc... daca nu lamuresc problema, o sa incerc sa fac rost, ca sa pot sa masor dimineata.

Dupa aceea am ajuns la un service, unde fac reviziile de obicei, ii mai stiu din vedere pe oameni, mi-au zis la telefon ca diagnosticarea e gratis, m-am dus peste ei.

Au masurat bujiile, metoda cu fir cu bec pus la borna, toate sunt bune. au pus testerul, erau 3 erori stocate, una cu clapeta acceleratie, si inca doua neimportante ziceau ei, le-au sters, nu au mai aparut, m-au intrebat de becuri de frana, erau bune oricum.

Au verificat daca vine comanda la bujii, dar motorul era cald, si l-au lasat sa se mai raceasca, pana la urma tot nu primeau comanda, au scos mufa "de la apa", voi stiti cu siguranta mai bine la ce se refera, eu am inteles ca este senzorul de temperatura, si fiind scoasa mufa respectiva, "pacaleste" calculatorul sa dea comanda la bujii, ceea ce s-a si intamplat. au verificat si releul care deschide bujiile, suspectau ca acesta sa fie de vina, inainte sa scoata mufa respectiva, dar oricum, lucra si releul respectiv cum trebuie.

scuzati limbajul "tehnic" chiar nu prea am avut tangente cu mecanica/electrica masinii...

in concluzie de la service au zis ca nu pare sa fie nimic in neregula cu masina, si ar trebui sa fie de vina bateria. Am facut schimb de baterii astazi seara cu a unui prieten, 72 Ah (a mea era de 70 Ah). Sa vedem daca pornesc masinile maine dimineata, desi se anunta si mai frig maine dimineata, sub -20. La service ziceau ca asta e simptoma de baterie descarcata dimineata, pt ca dau cheie si nu prea invarte, facem un vum scurt de mai putin de o secunda si atat, daca tin cheia in continuare la automat, nu se mai aude nimic, decat mi se aprind martorii. ziceau ca ar fi trebuit sa incerce mai mult sa invarta daca era baterie buna.

deci ramane sa incerc maine dimineata cu cealalta baterie, si daca porneste atunci e din baterie, daca nu porneste atunci habar n-am...

p.s. daca ar fi electromotorul de vina e consistent cu comportamentul care il are masina mea ? sa se auda asa scurt, sa incerce sa invarta foarte putin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi tu dimineata - daca porneste sau nu - daca face tot asa, e electomotorul.

P.S. - consumul in standby, cu masina incuiata si toti consumatorii opriti, a fost masurat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, doar ce a masurat cand am fost la garantie, dar nu era masina incuiata, erau opriti consumatorii, inclusiv becurile din masina, ca de cand imi face probleme, am trecut pe pozitii sa nu se mai aprinda deloc, dar posibil sa fi fost o portiera deschisa, si e becul din portiera aprins, si oricum, masina nu era incuiata, ce n-am inteles, si voiam sa intreb, despre masurat dimineata cu toate usile inchise si masina incuiata, dar cu capota inchisa ? cum mai masor daca e capota inchisa, sau n-am inteles eu bine, nu te referi la capota de la motor ? am vorbit cu cineva, maine o sa fac rost de un multimetru si o sa masor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simulezi capota inchiza - apasand siguranta capotei - yala - cu o surubelnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-a pornit, cu bateria de la prieten. desi masina lui a pornit cu bateria mea. deci nu e de la baterie. electromotorul ? cred ca o sa o las in service pana a doua zi, ca sa vada si ei cum se comporta cand e rece dupa ce sta o noapte.

inca n-am facut rost de multimetru

Modificat de vali196
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu e de la baterie. Acum, trebuie vazut daca a descarcat-o si pe a lui....sau doar electomotorul face figuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa descrierile facute de tine, pare a fi o problema de electromotor (sau starter) ori bransament...

dupa 10-15min de functionare bateria nu ajunge la 99% din capacitate decat daca era la cel putin 90% dupa pornire!

un acumulator are nevoie de cel putin 30min de incarcare pe alternator (nu pe redresor, atentie e dif. mare) pentru a compensa consumul la o pornire normala de max 4-5 revolutii .

prin urmare bateria ta e TOP. verifica tresa de masa daca are borna buna sau cum e prinsa pe sasiu, eventual desfa-o si curat-o bine.

apoi cablul de plus de la baterie pana la starter si conectorul de la cealalta borna a starterului la electromotor. arunca un ochi si la mufa de comanda a starterului. toate aceste proceduri ar trebui sa fie relativ simple chiar si pt un amator, electromotorul fiind amplasat in partea din fata a motorului si destul de accesibil! nu mai pierde vremea cu consumuri in stand by ca nu sunt ele vinovate daca bateria nu e descarcata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vreau sa va intreb ceva si anume, dimineata cand e foarte frig si pornesc masina pun contactul de mai multe ori (il las pana se stinge spirala de la bujii si apoi il pun din nou).Fac asta de vreo 5-6 ori apoi porneste mai bine si mai repede decat as porni din prima cheie.

Mentionez ca este motorul ALH si la revizii filtrul de motorina trebuie umplut manual .

Intrebarea mea este, se poate strica ceva daca pun contactul de mai multe ori fara sa o pornesc si abia pe la a 5-6-a cheie o pornesc?

Merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa parlesti bujiile mai repede.

@vali196-cred ca problema ta este de conectica, avand in vedere ca bateria nu este descarcata si-ti clipocesc becurile cum ai zis in primul post. Si faptul ca-ti clipeste tot timpul inclusiv in mers martorul de la bujii ar fi un semn care tot spre asta duce. Mai intai ar trebui sa verifici ce a spus colegul mai sus in special punerile la masa ale masinii.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu ar fi o problema dat fiind faptul ca o bujie e relativ ieftina...

Mai grav ar fi sa stric ceva mai scump ,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca porneste bine nu ai ce strica. De fapt care e problema? Ne esti multumit de cum porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca dau la sfert invarte foarte mult pana porneste ...

Problema e ca am si putin pana la servici...5-10 minute de mers cu masina si mie sa nu omor bateria...

Oricum o las pornita vreo 5 minute inainte sa plec de pe loc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chestia asta cu drumuri scurte poate omora bateria, ia-ti un redresor si mai incarca-o din cand in cand sau mergi si tu pe drumul cel mai lung, cel putin vreo 7 km macar atunci cand te intorci acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca multa lume are problema identica ca si SIRADRIAN ''

SirAdrian

exact asa imi face si mie:|Cand pornesc masina dimineata imi scoate mult fum(vreo 5 minute) o las sa se incalzeasca putin si plec,merg cu ea vreo 300m asa mai tare(schimbat undeva la 3000-3500) si dupa aceea nu mai scoate gram.se aude si o pocnitura la motor(vreo 5-10 secunde)nu tare dar se aude.Dupa aceea este totul okay!''

A gasit cineva problema?

Cum se testeaza injectoarele pe VAGCOM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!