Jump to content

Ambreiaj-probleme..


davos
 Share

Postare recomandată

S-ar putea sa fie aceasi problema cu uzura la cutia de viteze si se rezolva cu acea saiba..citeste ultimele 2 pagini si o sa vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare!

vad ca dicutiile pe aceasta tema, sunt de ceva vreme. insa, am si eu o "dilema",de fapt a unui prieten: masina, un Touran din 2004, 2.0TDI, cod AZV, cca 300000km. anul trecut, prin martie 2016 a mers cu ea in service la Adjud (ca de-acolo este) sa-i schimbe simeringul de la vibroken spre cutie., moment in care a constatat ca ambreiajul este putin uzat.ce sa mai platesti inca o data manopera de ambreiaj cand tot este masina bucati? hai sa schimbam si ambreiajul...si l-a schimbat. hai si uleiul...si l-a schimbat. de-atunci, numai probleme. service-ul I-a pus un Sachs (placa, disc si rulment). a plecat omul acasa...surpriza, pedala moale, la jumate din cursa. si a inceput sa agate a 1-a si marsarier. dupa ceva vreme, inapoi in service, schimbat kit-ul ambreiaj pe garantie. totodata, schimba si volant, cu LUK. toate bune si frumoase, dupa ceva vreme se inmoaie iar pedala de ambreiaj si in continuare, agata a 1-a si marsarier. Inapoi in service, schimbam si cilindrul receptor, schimba si lichidul de frana ca poate este uzat, verifica timoneria,  mai verificam si ceva tampoane, masina face la fel.Din lipsa de timp, a plecat omul cu gandul de a reveni cand are timp, cu acordul sefului de service. Prin septembrie 2016, a revenit in service - de data asta, schimbat volant cu una originala VW, schimbat kit-ul de ambreiaj cu unul original - toate pe garantie. Degeaba! Schimbatorul de viteze tot agata in 1-a si marsarier, plus de-asta, pedala care sta in continuare la jumatate si in momentul in care ai piciorul pe pedala de ambreiaj si accelerezi, iti arunca pedala inapoi, iar cand nu mai accerezi o trage iarasi spre pedalier...ciudat comportament. Ultima figura, acum vreo 2 saptamani s-a rupt discul de ambreiaj. Prietenul asta al meu, are nu stiu ce serviciu de asistenta rutiera preplatit si in caz de nevoie, oriunde ar fi in tara, ii vine o masina de asistenta si il duce in cel mai apropiat service partener. Intamplarea a facut ca in momentul incidentului sa fie la intrarea in Adjud - suna la asistenta, ii ajunge masina de asistenta si il duce, culmea, in acelasi service unde mai fost de 3 ori cu ambreiajul. Desfac oamenii cutia si constata, discul de ambreiaj rupt din zona arcurilor. Alt ambreiaj, nou, de data asta pe banii lui. volant OK. Astea fiind datele dilemei, astept sugetii din partea celor care au trecut printr-o astfel de neplacere. sa fie oare cutia busita? sa fie aceeasi buba cu saiba?

multumesc,

Modificat de moreinffo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare colegi. Am un touran 2.0 , 2004, AZV. De curând am schimbat kit complet ambreiaj. Cel vechi imi făcea probleme. volant făcea zgomot, pedala ambreiaj rămânea la podea, trebuia sa o trag eu cu piciorul înapoi, începuse deacum sa si patineze cand o acceleram mai brusc. Am pus ambreiaj nou, volant, placa, disc , rulment. O zi merge bine, dupa care probleme. Ambreiajul are câteodată cam un sfert sau Jumătate de cursa care nu mai revine inapoi, agata daca vreau sa plec de pe loc in treapta 1 si retur. In sensul ca vreau sa plec usor si nu ridic de tot piciorul de pe ambreiaj si el cuplează singur si nu pot scoate din viteza pana nu ridic de tot ambreiajul sau pana nu opresc motorul. Am schimbat pompa ambreiaj. Nimic. Ceasul ala de sub pompa de ambreiaj. La fel. Menționez ca si la mine se aude un vâjâit in frâna de motor in treapta a 5a (6 trepte). Colegii care atinspus de șaibă de la cutie puteți spune ce cod are? Sa încet si eu ca nu mai stiu ce sa incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc membriilor pt postarea cu saiba la cutia de viteze,ca m-a chinuit o luna ,am pus saiba distantier si merge ceas!!!!!!

cotele saibei sunt 740mm interior grosime 3mm latime 3 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am desfăcut si eu capacul la cutie. La mine are joc rulmentul 2.4 mm. Am dat la comanda o șaibă de 71 interior pe 77 exterior si grosime de 2.3 mm la un atelier. Cică trebuie tratata. Vineri imi ajunge șaiba si atunci o sa  va zic daca sa rezolvat problema. 

Inca ceva: e normal sa fie ulei acolo? Vouă nu va curs pe lângă capac dupa ce l-ați pus la loc?

D503699C-490D-425E-98D6-57DEF58B0802.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Respectiva saiba se gaseste pe un site romanesc cu 20 de ron,daca bagati codul pe google WHT 001 976,iar capacul pe majoritatea site urilor online de piese auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pt răspuns sst. Era mai usor daca aveam codul de la început. Deacum aștept sa o facă meseriasu’ care vad ca întârzie. Poate am noroc si Marinei pun si eu. Ma tem ca frec si ambreiaj nou pana rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Colegii succes.  Am pus șaiba cu pricina și acum totul merge excelent.  Nu mai curier în viteza cincea iar vitezele se schimbă foarte ușor.  Am pus o șaibă cu dimensiunile 73 milimetri interior,  77 milimetri exterior  Și 1,8 mm grosime.  M-a costat 10 RON la un strungar.

BD2D1A70-2A64-481F-891F-4F9E2E75E205.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am aceeasi problema cu blocat in R si vit 1 dupa schimbare kit cu volant noi Sachs am comandat saiba si capacul dar rulmentul meu este teapan nu se misca deloc si nu am unde sa pun adaosul. Problema persista. Aerisiri facute, cilindru si pompa ambreiaj schimbate si degeaba. Ajutor va rog alte pareri !!! In Tg Jiu nu este nimeni care sa repare cutii viteze. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a aparut dupa reparatia respectiva ,deci ceva nu a fost facut/pus cum/ce trebuie .

Aerisirea NU se face la pedala !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru promptitudine. Aerisirea nu a fost facuta cu pedala. Am desfacut capacelul si a curs de la sine fara bule de aer. Deja am ajuns la capatul puterilor credeti-ma si totul se intampla cand merg bara la bara sau prin aglomeratie si senzatia este ca "ceva" se misca cu totul si se simte cand ramane cuplat, la 1-2 cm de podea pedala de ambreiaj ridicata masina pleaca de le loc si ramane blocata in viteza. Trebuie sa smucesc schimbatorul cu putere ca sa iasa. Precizez ca inainte de schimb nu facea, doar batea volant. Peste tot imi spun ca mi- a cazut cutia din cauza unui rulment de la trenul fix fiindca nu am schimbat volant la timp. A venit cineva cu un Passat din Germania zilele astea si pateste la fel dupa schimbare kit si volant in Germania. Nu a rezolvat problema. Eu nu pot sa fac intoarcerea din 3 miscari pentru ca ramane intepenita in viteza 1 sau in R. Daca opresc motorul iasa fara probleme din viteze. Nu mai stiu ce sa fac. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerisirea se face cu un dispozitiv special .

Fa o inlocuire de lichid ca la carte si o sa mearga 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Sper sa gasesc un service care sa aiba acest dispozitiv special, dar cred ca in afara de reprezentanta nu au auzit de asa ceva. Revin dupa operatie

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaiala aia la pedala o am si eu dupa ce merg prin aglomeratie. 

Precizez ca nu simt nicio bataie, chestie, ci doar se aude ca o frecare cand apas ambreiajul.

Masina ruleaza perfect, am dat cu spray la pedala, chestii, nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara. Va rog sa ma ajutati cu o problema pe care o intampin de vreo 5 zile. Masina personala din 2014, Touran BKD an 2003 la apasarea ambreiajului in mers, indiferent in ce treapta de viteza sunt si ce viteza am, pentru a incetini si iau piciorul de pe acceleratie mi se opreste masina pur si simplu. Ramane doar martorul de la baterie aprins dupa care porneste imediat daca ii dau la cheie sau pornesc cu ea ca si cum as fi impins din inertie. Ma ingrozeste acest lucru intrucat plec in concediu la service dau din umeri iar eu nu prea mai am frane in momentele acelea. Detin o clona de vag com si nu am nicio eroare inregistrata fat de cele care le aveam. Daca ma poate ajuta oricine cu ce sa incep sa verific va rog sa ma ajutati. Daca am postat gresit va rog sa ma scuzati dar nu stiu cu ce sa asociez aceasta problema. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile despre clone sunt interzise, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, vdragos said:

Discutiile despre clone sunt interzise, multumesc.

Imi cer mii de scuze ca am facut afirmatia asta dar as vrea sa inteu daca ma ajuta cineva pe ceva blocuri de masura si interpretarea valorilor sau orice m-ar putea ajuta de unde sa incep. Repet la service dau din umeri si nu ajuta acest lucru. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Si nu solicitam servicii in aria tehnica.

Si nu citam inutil pentru ca e interzis de Regulament si se aplica sanctiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am o nelămurire cu privire la kitul de ambreiaj +volant la touran 2006 . Am văzut pe net pe diverse situri prețuri între 1300 RON și 1500 RON. Dacă ma uit doar la volant are un preț de 1000 RON . Ma refer la Sacs. La service un kit costa 2000 RON +500 manopera. Adică service-ul îl ia cu 1300 RON și mi-l da mie cu 2000 RON?...Adică dacă e așa mai bine îl iau eu de pe net și plătesc doar manopera. Gândesc bine sau greșesc? E altceva la mijloc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si da si nu,foamea e mare in ziua de azi,goana dupa profit cat mai mare fara sa faci nimic...chestia e ca anumite service uri nu te primesc cu piesa ta,daca da,iti pune adaos mai mare la manopera

plus ca la service ai garantie daca iei kit ul de la ei

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti poti comanda de pe net linistit,se gasesc service-uri care sa-ti schimbe cu piesele tale,si ai si garatie,pt manopera de la service si pt piese de unde le cumperi(dar sa fie montate intr-un service autorizat).vorbesc din experienta,nu din auzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

@adytzaxp30: La toate service-urile la care am fost si eu pentru oferte de pret pentru schimb ambreiaj (din Timisoara) mi-au spus ca monteaza si kitul de ambreiaj cumparat de client, dar manopera va fi mai mare si nu ofera garantie decat pe manopera, NU si pe piese, cu piesele te descurci de unde le-ai cumparat daca pica ceva. Asa ca bafta!

Mda, asa cum cred ca v-ati dat seama, a dat boala si-n ambreajul meu, de vreo luna a aparut celebra bataie a volantei, vibratii in pedala la apasarea ambreajului ... Am ales varianta de garantie pe piese-manopera si am fost la Procar Resita unde mi-au inlocuit kit-ul complet volant-disc-placa-rulment pe Sacks (cel de pe masina a fost Luk, probabil originalul). Foarte foarte de treaba baietii de aici. De fiecare data cand au descoperit ceva ma chemau sa vad, sa imi arate, sa imi explice ... au mai gasit o garnitura de la furtunul de turbo pe unde se prelingea un pic de ulei si au inlocuit-o si pe aia, avand acces mult mai facil cu cutia de viteze  data jos.

Mai jos, 9 secunde cu jocul volantei:

 

Modificat de alexis4tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salutare,revin si eu cu o problema legata de saiba/distantierul de la rulmentul cutiei de viteze:in urma cu vreo 4 luni am montat si eu saiba si modificarea a fost in rau,pedala de ambreiaj a devenit mai tare si schimbarea vitezeler era o idee mai greoaie,iar de 2 saptamani nu mai intra in treapta a 6 a...am demontat capacul si am scos saiba insa tot nu mai in treapta a 6 a.

 A mai intalnit cineva situatia asta,se mai poate remedia ceva sau sa ma pregatesc de alta cutie?Astept sfaturi,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se repara. Dar trebuie sa mergi la un mecanic ce stie ce e de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

 buna,pentru cei ce se gandesc sa faca renumita conversie de la volant cu masa dubla la cea cu masa simpla...eu am facut-o la touran-ul meu 2.0 tdi bkd si acum parca merg cu elicopterul 

 

Modificat de sst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!