Jump to content

Ambreiaj-probleme..


davos
 Share

Postare recomandată

DA,ave-ti dreptate,s-a confirmat ce-ati spus,a fost <<INTEPAT>> mecanicul,cu cutie de 1.6 BENZINA :icon_confused: :icon_confused: :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat a costat cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

350 euro.Am rugamitea sa-mi spuneti daca exista vreo deosebire intre cutie AVG si AVQ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ tabi. Din cate am gasit, astea ar fi coduri de motoare, nu de cutii. Mai mult nu stiu.

 

 

Gata, am inlocuit Kitul de ambreiaj, si volant, si simeringul de la arborele cotit.

Am pus kit LUK de la @volksman, si pana acum sunt foarte multumit, masina si-a schimbat comportamentul. Nu mai vibreaza, e parca mai silentioasa, ambreiajul lucreaza bine, pedala merge pe toata cursa, nu se mai blocheaza la jumatate. 

Modificat de unchiu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori s-a atrag atentia celor care ajung s-a inlocuisca kit- ul de ambreiaj fara volant,s-a retina ca sunt montate pe unele auto kit ambreiaj LUK pe volant SACHS,asa am avut eu. :icon_thumleft: :icon_thumleft: :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tututor ,vreu sa va spun ca astazi 8/08/2014 am schimbat tot kitul de ambreiaj (disc ambreiaj ; placa+rulment presiune ; volant ) Kitul a fost marca Luk = 2170 lei .Problema care am întâmpinat-o este urmātoarea : când a desfācut ambreiajul au mai apārut 2 probleme majore : 1. Cilindru receptor ambreiaj si 2. Pompa centrala ambreiaj deci aveti mare grija la buget când vā programati o asemenea lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Pentru toti cei care s-au lovit de problema blocarii cutiei de viteze in treapta I sau in mars, iata cum am rezolvat problema eu:

- asa cum au mai scris si alti colegi inainte, atunci cand inlocuiti ambreiajul verificati foarte bine jocul de la arborele de priza directa.

- chiar daca unii spun ca un anumit joc este tolerat, la mine s-a dovedit ca nu este asa. Am inlocuit 3 ambreiaje crezand ca placile sau rulmentii de presiune sunt defecte din fabicatie si degeaba.

- variantele sunt urmatoarele:

1. un segment de motor montat sub siguranta de blocare a rulmentului de priza directa (deoarece jocul este produs de o largire a lagarului cutiei in care sta siguranta). La mine a fost nevoie de 2 segmenti care impreuna au avut 0.7mm. De la caz la caz jocul poate fi diferit asa ca este nevoie de un mecanic priceput care sa poata masura cu axul in tensiune care este marimea necesara a segmentului. Asta ar fi varianta ieftina si relativ simpla pentru rezolvarea problemei.

- in functie de cat timp s-a mers cu aceasta problema este posibil ca si rulmentul de priza sa fi avut de suferit iar in acest caz eu as recomanda varianta:

2. demontarea cutiei, bucsarea carcasei cutiei in zona lagarului sigurantei rulmentului, inlocuirea rulmentului de priza directa.

La sfarsit am inlocuit bineinteles si uleiul din cutie la care am adaugat un aditiv XADO pentru a preveni eventuale probleme la ceilalti rulmenti.

 

Legat de uleiul de cutie pt Touran 2.0TDI AZV, codul OE este G 052 171 A2, iar echivalenta AM ar fi FEBI 21829.

Este un ulei 75W.

 

Spor la treaba,

Codin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codinanghel presupun ca niste poze nu ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate eram deja cu nervii la maxim ca dadusem cutia jos de 3 ori si sincer nici nu mai speram sa mearga...asa ca nu m-am gandit la poze :)

Ideea este ca nu trebuie data cutia jos pt montarea acestor segmenti in fata sigurantei. Ai o gura de vizitare al carui capac se distruge cand il scoti (asa ca trebuie sa ai unul nou pregatit dinainte - este original vreo 50 ron cred).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acelasi cod motor am patit si eu acum cativa ani si am explicat ce si cum. La mine distracția a costat atunci cred 1300 sau 1400 roni. Nu e de gluma cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seara stimati colegi,am touran din 2004 136 cai,am schimbat ambreiajul cu tot cu volant si tot am un tremurat cand si cand la relanti,care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva cu o rescriere de soft. Si eu o am si acum cateodata si banuiesc ca ai motor AZV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da floturan exact motor azv,dar nu afectează la alt ceva?

Aveți idee cat ar costa treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca  merg asa cu masina se poate intampla ceva rau?

Va multumesc anticipat pentru informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Eu am avut eroare pe senzor axe cu came care l-am schimbat a mers o perioadă ok dar acum vad ca iar mai face câteodată. Ar trebui sa ii faci o diagnoza pentru erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranță voi face diagnoza,sa vad ce service găsesc prin București,unul bun sper.

Asta unde am fost cam lasa de dorit.

Mulțumesc de răspuns si sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca avem o gramada de colegi care te pot ajuta prin București

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,senzorul la axa cu came nu este pentru a menține cadență,așa am avu la Opel si când turam peste 2500 dădea in nas după care se accelera.Problema este ca la vag am luat mașină din Galați,in drum spre București probleme la ambreiaj si de aici mai departe service etc,prima faza am crezut ca au dat buleala desi am mers la cineva cunoscut,schimbat si distribuție acum este ok stau fara grija.Doar acest tremurat la relanti din când in când in rest trage bine motorul si merge ok mașină,sunt mulțumit si foarte îndrăgostit de acest touran desi am avut multe modele de mașini.Asta a căzut cu tronc desi nu am avut informații înainte ,

Voiam sa cumpăr un breack skoda, la semafor apare un touran gri metal pe loc am schimbat macazul spre touran si nu regret nici o secunda pentru aceasta alegere extraordinara pe care am facuto,este cu 7 locuri

Poate intra si vad ce am postat si poate primesc pm,nu vreau sa o las așa,ar fi păcat!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am facut un drum lung cu masina (Golf V 1.9 BKC 105cp) si la viteza mare in treapta a 5-a pedala de ambreiaj se inmoaie,mai trebuie sa apas odata pe ea ca sa intre in viteza.

In oras nici o problema cu ea.Ambreiajul merge foarte bine, prinde jos de tot.Am citit un pic din postari si am vazut mai multe variante:

1.Aerisire ambreiaj - cum se face de unde?

2.Schimbare pompa de amreiaj

3.Schimbare cilindru receptor ambreiaj

4.Schimbare tot ambreiajul - sper sa nu fie nevoie.

 

A mai avut cineva o problema similara?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
crysty_influential

Am un touran din 2004 si pedala de la ambreiaj nu se alineaza cu restul pedalelor. Stiti care ar putea fi cauza. Precizez ca masina are 228.354 de km. Ambreiajul tine destul de jos dar nu inteleg de ce am problema asta cu pedala. Multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un mecanic. Cred ca te lasa ambreiajul. Asta doar dupa ce o vede un specialist iti poate da clar un raspuns. Pana atunci noi ne dam doar cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crysty_influential

Deci e posibil sa ma lase ambreajul. Ok mersi mult !!! :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
crysty_influential

Stie cinev la Touran din 2004 105 cp 1.9 tdi ce model de ambreiaj este. Din cate am inteles sunt mai multe modele si nu stiu exact de care trebuie sa cumpar de la sachs sau de la luk. Multumesc mult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta um service(o oferta de pret mai buna) care sa-l comande ei dupa ce il demonteaza de pe masina pe al tau,si astfel ai garantie si de montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa il comanzi dupa ce il dai jos la mecanic. Ca la mie de exemplu imi arata ca am Luk si de fapt pe masina era instalat Sachs. Asa ca depinde si de pret si ce te sfatuiesti cu mecanicul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!