Jump to content

Cutie viteze 6 trepte in loc de 5


amnesyy
 Share

Postare recomandată

Felicitari !

La ce suma s-a ridicat distractia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,acum esti multumit de schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa nu fie multumit !! Cand ai la 120 Cate 2000rpm si liniste in masina+consum mai mic!...cu conducta cum ai reusit , mie inca imi curge lichid de frana pe acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

@holyboy - am luat una de pe volan dreapta si mi-a indoit-o mecanicul cum trebuia, nu am pierderi de lichid e ok :)

 

Am in schimb o alta MARE problema - Nu mai vad viteza in bord :( merg orb e foarte deranjant si daca nu gasesc o solutie schimb cu alta cutie!

 

Poate ma poate ajuta cineva... cutie veche era DQY si cea noua e DRW. Nu stiu ce senzor de viteza sa pun pe noua cutie (nu avea pe ea cand am luat-o), ceasurile mele de bord au codul: 1J0919881D, cumsa  fac sa vad viteza!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pui senzorul de viteza aferent cutiei DRW si codezi in ceasurile de bord numarul potrivit de impulsuri ( daca e cazul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pui senzorul de viteza aferent cutiei DRW si codezi in ceasurile de bord numarul potrivit de impulsuri ( daca e cazul)

daca imi zici un cod pentru odometru de drw ar fi ceva :/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1J0 919 149 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc!

Cumparat odometru, montat odometru!

In bord tot nu sa intamplat nimic, nu imi arata viteza (nici macar eronata). Verific cablajul dupamasa si revin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am mai achizitionat acum o luna inca un Golf 5 de 1896 cm, BKC din 2005.Pe acesta am cutie cu 6 trepte pe cand pe cel vechi am cu 5 trepte. Viteza a 6-a = cu a 5-a....de ce spun asta: in viteza a 6-a la 2000 rpm am 100 km/ora iar la masina veche in viteza a 5-a la 2000 rpm am tot 100 km/ora.Pana aici toate si frumoase: marea mea nemultumire este: la masina cea cumparata recent ,cea cu 6 viteze cand bag piciorul in acceleratie brusc(ma refer la treapta 1 sau 2 sau 3)isi ia demaraj mai lent si in timp,pe cand  la masina veche cu cutie in 5 viteze cum bag piciorul in acceleratie,IMEDIAT parca fuge de sub mine.....mananca noru'.Care sa fie cauza?

PS: pe masina veche am tot motor de 1896 cm,tot BKC,tot din 2005 si a fost si masina de scoala de soferi si are 250.000 km pe cand asta de am luat-o acum are 190.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia este ca rapoartele la cea cu 6 trepte sunt mai scurte pentru un demaraj mai economic asa cred eu ca au gandit aceasta cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o cutie cu 6 trepte e mai rapida decat una cu 5, aia cu 5 are treptele mai lungi, deci mai puturoasa decat aia cu 6. Pe de alta parte e normal in ultima treapta(priza directa) sa fie aceeasi viteza cu aceeasi turatie. Deci calin explicatia ta nu e buna, deoarece colegul a spus tocmai invers, aia cu 6 e mai puturoasa la demaraj decat aia cu 5, ceea ce nu e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se plafoneaza mai repede una cu 6 de unde si impresia ca este mai puturoasa, trebuie schimbate vitezele inferioare mai repede ca sa simti un zvac mai bun decat la aia cu 5 vit unde permite sa schimbi mai lung.Eu am masina de serviciu cu 6 vit. am studiat bine rapoartele, demaraje scurte si schimbarea vitezelor rapid, asta este solutia la cele in 6.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste 1 saptamana am ocazia sa imi aleg pe care cutie o voi oprii sa ramana pe masina de am luat-o recent.Sa o opresc pe aia cu 5 vit sau aia cu 6?! De vina la asta cu 6 sa fie,poate Si turbina sau kitul de ambreiaj?Daca montez cutia cu 5 vit pe masina cea cu 6 si tot la fel de puturoasa e ,inseamna ca e altceva de vina.Nu stiu ce sa fac !!! Am sansa gratuita sa imi aleg care cutie de viteze sa imi opresc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e același lucru cutia de 6 cu cea de 5. Pe Polo nu poți trece de 195km/h să zicem, cu a VI-a și trebuie retrogradat într-a V-a. La Ibiza cu 5 rapoarte te duci cu a V-a până la capăt. Dezavantajul celei cu 5 trepte este că are mereu turație mai ridicată decât o mașină echipată cu una cu 6 trepte. Cea cu 6 este gândită pentru economie. Exemplul dinainte este pe mașini pe platforme și motoare identice. Căutați pe YT mașini echipate cu 1.2 TSI EA111 și cutii cu 5 și 6 trepte și se vede diferența foarte simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si a 5-a tot pt economie este, la aia cu 6 economia se face in treptele inferioare, pentru ca ultima treapta e priza directa, deci direct pe motor, nu conteaza ca sunt 6 sau 12, ultima e fix acelasi lucru la toate cutiile.

invatacel, sfatul meu e sa iei cutia cu 6, pentru ca e mai sprintara decat una cu 5, am explicat mai sus de ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iau cutia cu 5 viteze de pe masina veche si o pun in locul celei cu 6 viteze pe masina noua,oare trebuie sa iau si tot kitul de ambreiaj de pe cea veche si planetarele ? si totusi de ce e mai puturoasa masina cu 6 trepte fata de masina cu 5 ?...un raspuns exact,clar si testat...


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut pe toti, am vazut ca e cam vechi postul dar otutsi as vrea si eu o informatir legata de cutii. Detin un golf 5 1.9 105cp bkc 6 trepte, precizez ca mi sa stricat viteza a3a asta exact la o luna dupa ce mi sa desfacut pinionul de la a6a, caraia cand o bagam in a6a dar mergea dupa. Am dat capacelul de la a6a jos am strans surubul totul ok, schimbat uleiul bineinteles am bagat castorl. Totul ok pana azi cand in mers schimband din 2 in 3 a puscat ceva tare urat, la inceput am crezut ca e vonalta dupa am vazut ca imi mergea 1,2,4,5,6 dar cu mici sunetea. A3a cand ii dau oarca e la liber....dupa un drum de 10 km cu a2a la 20 km/h a ramas in viteza dar nu stiu in care daca o imping cu motorul oprit e la liber cand pornesc si las de ambreiaj incepe sa debraieze dar cred ca e in ceva viteza mare ca nu pleca de pe loc si am impresia ca moare motorul,  nu am lasat ambreiajul de tot, nu am avut curaj. Acum probleme stau asa:

 

1. mai e cineva in situatia mea......

2. se poate monta cutie de ARL care e mai lunga clar ca ce am eu acuma... ce modificari trebuie facute.

3. un sfat de la cei din cluj unde as putea duce cutia la reparat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, am tot cautat informatii in legatura cu schimbarea mai sus mentionata si sincer chiar nu am gasit....daca am gresit rog moderatorii sa inchida acest topic.

Problema incepe cam asa: am cumparat un golf 5 1.9 tdi in iulie anul curent si la nici o luna de la achizitie cutia de viteze a picat, s.a rupt un bolt in diferential si acesta a macinat cam tot ce i.a stat in cale in final spargand carcasa cutiei. Cutia era in 6 trepte manuala. In fine am comandat o cutie de la un centru de dezmembrari pe care am primit.o acasa apoi am dus.o la service ai am montat.o....toate bune si frumoase la nici 2 zile am constat ca era cutie in 5 trepte....cei de la service s.au acuzat spunand ca ei au fost platiti pentru montaj si nici decum pentru o verificare a cutiei...la dezmembrari mi s.a servit placa cum ca sa o dau jos sa o trimit cu curierul inapoi in oradea si in30 de zile imi returneaza banii....am depus o plangere la opc dar fara rezultat si asa am ramas cu aceasta cutie in 5 trepte. Nu am mai dat.o jos pt ca trebuia iar sa platesc manopera de demontat si iar curierul de transportat in oradea si m.am lipsit....acum 3 zile cutia asta noua s.a fisurat si din ea curge un ulei cu pilitura de culoare aurie( clar e dusa sa rontait un sincron si reparatia face mai mult decat cutia deja am verificat pe la cateva serviceuri) acm iar trebuie sa cumpar o alta cutie de viteze dar sincer m.am saturat sa dau banii pe porcarii si e vorba de multi bani, iar problema e ca imi trebuie cutie de viteze in 6 trepte cod GQM si nu gasesc pe la nimeni...toti zic ca au dar cand ma duc sa o vad sau cer poze cu ea nu e ce am eu nevoie.....marea mea intrebare este pot monta pe masina o cutie tot de 6 trepte dar de motor 2.0 tdi cod bkd??? merita voi mai avea iar probleme cu ea??? Pe unde m.am tot interesat la serviceuri parerile sunt impartite......va rog ajutati.ma caci nu stiu ce sa mai fac asta ar fi a 3-a cutie si deja am bagat o groaza de bani in mas numai cu problema asta...va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cunostintele mele, la 2.0tdi ambreiajul este de 240, iar la 1.9 de 228, deci clar nu merge cutia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu dar ma gandeam sa schimb si tot chitul de ambreiaj placa presiune volant etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge de pe 2.0 TDI 16V , e alta arhitectura. Pe langa turatii diferite si lipsa putere din partea motorului tau pentru rapoartele alea.

 

Lasa cautarile aiurea, cauta la cineva de incredere cutie de viteze cu 5 trpte si mergi linistit. In afara de treptele scurte la cea cu 6, nu ai alte avantaje. Viteza de croaziera  la cutia cu 5 trepte cu a 5a la 2000 de rot/min este 100 km/h, la fel cat ai cu GQm tau cu 6 trepte, cu tr a 6 la 2000 rot./min

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut am o intrebare vreau sa schimb cutia de viteze care are 5 trepte cu una de 6 trepte la un golf 5 1.9 tdi cutie manuala model 2003

Ce serie de cutie sau daca se poate adauga una de 6 trepte la modelul asta 1k1 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut.

Detin un Vw Golf 5 1.9 tdi an:2004 motor BKC cu o cutie de viteze GQM pe care am reusit sa o distrug. Azi toata ziua am cautat pe la dezmembrari in oras( sunt din Galati) si nu am gasit nicaieri cutie cu codul asta. Ma bate un gand sa pun o cutie in 5 trepte, mai ales dupa ce am citit pe aici pe forum ca mai multi colegi au avut probleme cu aceasta cutie GQM.

Intrebarea mea este :

Ce coduri trebuie sa aibe cutia in 5 trepte sa se potriveasca in locul celei cu 6 trepte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JCR sau GQQ. Dar trebuie si cilindru receptor pt ambreiaj , alt electromotor si alt set ambreiaj + volant din cate imi aduc aminte. Posibil si alte planetare. 

ce anume i-ai facut sa o distrugi? de multe ori se pot repara relativ ieftin

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!