Jump to content

Cutie viteze 6 trepte in loc de 5


amnesyy
 Share

Postare recomandată

Posteaza si stickerul din carte, sa-l vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy cred ca se referea la stikerul din cartea service(sau cel din portbagaj). Acolo apare codul cutiei de viteze.

A mea, de exemplu, are cod GQM .

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tot ce am. Cutia provine de pe o "dauna totala". Nu a scapat stikerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vehicle Identification No. WVWZZZ1KZ5P106325 Model Designation golf 1.9 Model GOLF Date of production 19.05.2005 Model year 2005 Sales type 1K1232 Engine code BKC Transmission code GQM Axle drive 6S Interior trim code KG Roof color 8E Exterior color / Paint Code 8E / A7W

Sper sa ajute asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manu01 mersi mult de tot. Cu ce a mai spus Al Bundy in postul #15 e clar ca e in 6 trepte :).

Acum urmatorul pas: ce credeti, se potriveste cautatorul de pe o cutie GRF pe GQM ? Presupun ca acum, avand codurile celor 2 cutii putem identifica codurile pieselor respective (cautatoarele vietiiii) . Cand spun "putem" ma refer la cei care detin etka, elsa sau mai stiu eu ce :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca cutia este GQM cum am eu, in 6 rapoarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap :) Acum..chiar nu are nimeni o cutie GQM defecta? ;;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Heeelpppp!!! Am obtinut poze cu cautatorul de la GRF. Merge pe GQM a mea? conform seriilor?

Sunt in masina ( in drum spre Vl ;) ), si am postat din greseala , nu am aupcat sa pun pozele. Le avem aici :)

Deci, la cutia mea in 6 partea de cautator care iese din cutie e stramba. In poze avem cautatorul pe care vreau sa il achizitionez. Oare mai trebuie ceva? De pe cutia mea se potriveste restul ansamblului? Mersi

post-49076-0-87743700-1321541677_thumb.j

post-49076-0-61667000-1321541689_thumb.j

post-49076-0-33295900-1321541717_thumb.j

Modificat de qBert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la tara (unde am cutia si unde urmeaza sa fac schimbul). Am gasit placuta cu codul cutiei: GQM 09055 / 37 0031. Codul piesei de mai sus este neinteresant pt ca am desfacut cautatorul meu si difera fata de ce am gasit eu. E cu totul altceva.

Pe piesa prin care trece cautatorul, cea pe care se leaga cablurile are urmatoarele coduri: O2S 301 233 / S31703 Al Si 3Cu3(Fe)0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca se potriveste cautatorul de la cutia mea. L-am scos si e identic. Miercuri o sa fac marele pas, sper sa nu apara elementul surpriza si sa nu mearga ceva. Bafta mie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna zius, eu sunt posesor de G5 1.9 TDI 105 cp 6 trepte, si ce vreau sa spun in legatura cu aceasta cutie ca e facuta pentru un demaraj mai bun si un mai bun raspuns al motorului nicidecum pentru consum - asta conform specificatiilor din manualul de utilizare a masinii deoarece consumul dat de producator pemtru 5 trepte este de 5.1 iar pentru 6 trepte este de 5.3 l/100 km, acceleratia pana in suta e mai buna la 6 trepte cu juma de secunda in vreme ce viteza maxima e identica (asta e discutabil). O alta parere , mai obiectiva a venit din partea omului care mi-a adus masina (din Belgia) care se ocupa cu, comert de auto SH si respectivu zicea ca e primul golf 1.9 TDi in 6 trepte pe care l-a adus da a ramas surprins ce diferenta este intre modul in care trage golfu in 5 trepte si cea cu 6 trepte. Singer si eu ma asteptam ca in treapta 6 sa fie lesinata rau insa daca esti peste 1800 ture trage foarte bine, iar ca turatii la 100 km/h are 2000 de ture in treapta 6 - la viteza asta daca reusest sa o tii cat de cat constant si fara trafic mare scoti un consum de aprox 4.8 l/suta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam sa ne dai vestea cea mare :D

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu emotii, cu greu si cu artificii ingineresti, AM REUSIT! Nu prea am pe unde testa a 6-a la 3000 turatii sa vad cum e. O sa revin cu detalii cat mai curand, deocamdata sunt tot la tara si ..am treaba :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Pune un video sau niste poze cu a 6-a la 2000rot/min si la 3000rot/min.

Daca ai poze cu cutia cu 5 viteze pune si cu aia sa putem face o comparatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am revenit in Bucuresti. Pe autostrada, undeva la 2800 rpm - 140 km/h. Aproximativ..usor sub 140 as spune. La 3000 rpm aveam 150 km/h. Sper sa nu dezimformez, o sa fac poze cat de curand.

Cu cautatorul am rezolvat simplu: l-am pus pe al meu, de pe cutia cu 5 viteze. Initial pareau identice, dar dupa ce am schimbat cutia am constatat ca am tot 4 viteze. Nu voia sub nici o forma sa intre a 6-a. Am dat iar cautatorul jos si l-am privit cu mai multa atentie, l-am comparat cu cel de pe cutia cu 6 viteze, dar pareau tot identice!

Din nefericire nu am poze cu cautatorul meu pentru ca nu m-am gandit sa ii fac. In schimb, ulterior am facut poze la cautatorul ce stie sa schimbe 6 viteze, ca sa vada lumea cum sta treaba :)

In prima imagine, avem cautatorul de 6 viteze, scos din "maciulia" lui cu forta, pentru ca oricum era stramb, nu conta daca se rupe ceva.

In imaginea 2 e tot cautatorul de 6 viteze, dar e modificat de mine in paint ca sa fie cautator cu 5 viteze :) Asa era al meu. De aceea nu intra viteza a 6-a, pentru ca in capul carcasei care vine prinsa de cutie (deasupra, unde iese cautatorul din cutie) exista un cui fix care intra prin canalele ce se vad in poze. Am numerotat si vitezele cu rosu.

Problema a fost ca eu nu am putut scoate cuiul respectiv, ca sa extrag exact piesa care se vede in poza (cautatorul cu 5 viteze), desi am incercat la cald, la rece, cu tot felul de substante, nu am reusit, pentru ca acel cui e prins in 2 puncte iar in exterior, de unde trebuie sa tragi de el are maxim 2mm! si e intr-un colt al piesei si nu ai cu ce te apropia de el, nu ai cu cel prinde puternic! Din aceste motive, decuparea pentru treapta a 6-a am facut-o cu piesa intreaga, cu flexul si o pila subtire. Totul a fost la limita, noroc cu un prieten mecanic care a dispus de muuuulta rabdare. Cu pila se putea face o cursa de vreo 5mm, deci va dati seama...un fel de interventie la motor prin teava de esapament!

Sper ca am fost suficient de clar, daca cineva e interesat si nu a inteles, sa mai citeasca o data! :winter:

:offtopic: Nu stiu exact unde m-a mancat dar am schimbat si lichidul de frana! Acum am frana la a 2-a pedala. L-am schimbat clasic: desfacut aerisitoare, curs tot lichid, pus aerisitoare, completat cu lichid ferodo dot 4, facut pedala, aerisit, pedala, aerisit, etc. In final nu a mai iesit gram de aer, dar frane tot nu am decat la a 2-a pedala. Ma poate indruma cineva undeva? :grrrrrr:

post-49076-0-86425000-1322460645_thumb.j

post-49076-0-54362100-1322460734_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la a 6-a la 3.000 rot/min nu ai 170km/h, nu ai facut nicio treaba la consum.

Am avut Golf TDI cu 6 tr si stiu ce spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta aerisirea abs cu vcds. Bleeding brakes este procedura. Dupa care se mai face odata aerisirea clasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stiu ca trebuia Bleeeding Brakes,te-am sunat si mi-ai zis. Am gasit procedura pe ross tech dar nu prea detaliata... la un moment dat imi zicea vcds-ul sa calc pedala, si am calcat-o dar nu am stiut daca trebuie sa ma opun sau sa o las sa isi revina atunci cand face pompa zgomot si impinge pedala in sus.. Am mai aerisit apoi dar nu a iesit deloc aer. Cucu frane!

@theo : si eu speram la niste valori cum zici tu..de fapt speram sa am 160km/h la 3000..

Modificat de qBert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mda..we trecut am fost pana in Viena..s-a comportat frumos cutia, dar nu pot sa spun ca m-a socat cu vreun consum. Am fost 4 persoane, portbagajul cam plin cu diverse. In 2416km am consumat 150 litri motorina, deci consum de 6.2 ..in conditiile in care traseul Bucuresti - Arad s-a facut noaptea, condus oarecum in limite legale ( adica nu cu mai mult de 40km/h peste viteza legala ca sa nu se piarda permisul in eventualitatea unei intalniri nefericite cu aparat radar). Oricum pe tot traseul nu cred ca s-a depasit viteza de 120 km/h pe vreun sector de drum (in principiu eu am cam dormit, a condus prietena). La iesirea din tara, tot noapte fiind, cat am condus eu nu prea am depasit 140km/h. Apoi doua zile tac pac prin Viena, mai lejer, mai aglomerat, ca un oras normal. La intoarcere viteza medie cam 150km/h, trecut prin Budapesta, tot oras , tot semafoare. Aaa, 200 km i-am facut in Bucuresti. Ce mai, cred ca o medie de 6.5% nu e prea mult.

PS: la intoarcere am condus mai mult eu prin tara, iar la mine viteza e invers proportionala cu somnolenta. Cu cat merg mai repede cu atat dispare somnul, iar pe valea Oltului am tot bagat piciorul in acceleratie pentru a efectua depasiri intr-un timp cat mai scurt (tot noapte era - vorbesc despre sprinturi, evident in limite legale :D ).

On topic: la intoarcere, estimativ de pe la Sibiu, nu prea mai intra a 3-a. Trebuia sa incerc de 2 ori ca sa reusesc. Avea si momente cand mergea perfect. Ideea e ca aceasta cutie a stat o perioada buna de timp si m-am gandit sa merg putin cu ea apoi sa ii schimb uleiul (intre timp am ajuns la Viena :D ). Deoarece atunci cand am montat-o, nu am gasit in zona ulei pt cutie cu 6 rapoarte, i-am bagat tot ulei pentru cutie cu 5 ( cel original, cu nu stiu ce norma). M-am gandit ca e doar o viteza in plus, si in rest e aceiasi cutie. Nu o sa inteleg niciodata de ce e dublu ca si pret!!!!?!?!

Ca sa nu fie vreun dubiu, pentru cei interesati in mod expres de alte aspecte si nu de cutia mea, am respectat toate limitele legale de viteza din toate tarile! Iar daca in Viena nu era absolut totul inchis duminica, cumparam si eu mai multe dulciuri, mai multe cafele si cateva dulciuri in plus!

Modificat de qBert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca castrol taf x pt cutie.e mai ieftin ca pret ul din reprezentanta.2 litri ai nevoie.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Esti 100% dezinformat!

DA, sunt 100% sigur, conform elsa si etka. Chiar si al 2-lea cod postat de tine, il ragasesc in etka la ELA-pages ca 0EJ cod PR ceea ce inseamna 5 rapoarte.

Modificat de mititelu denis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti 100% dezinformat!

DA, sunt 100% sigur, conform elsa si etka. Chiar si al 2-lea cod postat de tine, il ragasesc in etka la ELA-pages ca 0EJ cod PR ceea ce inseamna 5 rapoarte.

Ia spune-ne si noua.... de ce? Dar cu argumente. Ca au trecut 2 luni de cand a postat Al Bundy... toti asteptam pe cineva sa clarifice treaba :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!