Jump to content

Problema semnal (se pun avariile)


ment
 Share

Recommended Posts

Salut, am o problema cu golful mk2 gti 8v 1984 de aici.

Cand dau semnal stanga / dreapta se pun avariile ( sau se pune semnal pe ambele parti, ca sa zic asa :) ).

Idei de la ce poate sa fie ? Maneta ? Releu ?

Mersi

Edited by ment
Link to comment
Share on other sites

Vezi releu , poti sa vi sa faci proba cu al meu sa vezi daca mai face.

Link to comment
Share on other sites

maneta... greu de crezut... releu sigur nu, pe undeva pe circuit ai un scurt intre cele 2 fire (stanga si dreapta) posibil de la butonul de avarii - incearca cu el scos - sau de la alarma daca ai si e conectata pe semnale.

Edited by B0BBY
Link to comment
Share on other sites

Am scos azi butonul de avarii, si vad ca e mai mult decat un buton :) ..

Adica de la el e mai mult ca sigur, cu butonul scos daca dau semnal stanga se pun pozitiile pe stanga si la fel pe dreapta, deci maneta functioneaza. Adaugam si asta la lista de shopping.. :P

Tnx!

Edited by ment
Link to comment
Share on other sites

pozitiile se aprind pe stanga respectiv dreapta cand ai semnalul pus in directia respectiva si nu ai cheiea in contact, cand pui contactul incepe se semnalizaze - nu are nicio legatura cu butonul de avarie - butonul de avarie face pur si simplu contact intre stanga si dreapta si releul de semnalizare

verifica cu el scos si cu contactul pus

Link to comment
Share on other sites

Dap :icon_redface:, am omis ca pozitiile pe fiecare parte se pun cand butonul e scos si fara contact pus.

Cu contactul pus si butonul scos, nu se intampla nimic, doar se aprinde ledul verde in bord - nu intermitent.

So.. ? :huh:

Link to comment
Share on other sites

ai alarma pe masina? daca ai firul legat pentru semnal vizual pe semnalizare , pe acel fir undeva langa alrma trebuie sa ai doua "diode " (cred ca sunt) ce nu permit curentului sa se intoarca in alarma, in momentul cand dai din semnalizare semnal, incearca sa scoti firul (ce duce la semnalizari , sau sa il masori in momentul cand dai semnal). daca continua sa iti faca , cel mai probabil ai un scurt pe instalatie, din buton sau din releu nu prea cred ca poate sa faca , decat la fel sa aiba un scurt.

p.s daca scoate butonul de la avarie , din cate stiu eu (poate gresesc) dar nu mai poate nici semnaliza , firele in releu trec prin buton. deci nu are cum sa verifice cu butonul scos

Link to comment
Share on other sites

ovidiu ai dreptate, fara buton nu semnalizeaza deloc (curios)... la faza cu alarma m-am gandit si eu dar zice ca nu are alarma... daca atunci cand e butonul de avarii scos se aprind pozitiile corect cred totusi ca este din butonul de avarii - incearca sa iei unu cu imprumut de la cineva.

off topic: pentru domnii admini: nu primesc notificare pe mail de la niciun topic la care am subscris, nu vine nici in spam ca am verificat.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Sa ma scuzati de raspunsul tardiv, am fost ocupat si d-abea ieri am apucat sa testez alt buton - aceleasi simptome, deci nu-i de la el :P.

Poate fi de la releu ? Faza naspa e ca nu stiam in momentul ala care e releul de semnalizare din cutie, sa vad zilele astea.

Ca sa ajung la maneta / sa schimb maneta trebuie dat jos volanul prespun ?

Tnx!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
undertacher2001

Un coleg a avut aceeasi problema la un golf 3 si erau contactele oxidate in spate la placa de la stopuri.Verifica acolo si curata daca este nevoie.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Juma de an mai tarziu, am gasit rezolvarea.

Dupa ce am testat buton avarii, alta maneta, m-am pus pe schema electrica, dat jos placa relee, verificat contacte pe connectoru de 32 de pini (macar am invatat cate ceva :icon_bounce:), era ceva simplu dar total aiurea. Orice faceam, maneta nu intrerupea continuitatea cum ar fi trebuit, scurt undeva intre instalatiile stanga/dreapta.

Am urmarit firele de semnale care ieseau de la bord de la placa relee, negru-verde si negru-alb, fiecare pentru o parte, si sub capota, sub vasul de expansiune erau unite printr-un connector negru intre ele, le-am deconectat si acum merg semnalele.

Nu are nici un sens sa fie unite stanga cu dreapta acolo intre ele, dar connectorul parea OEM nu ceva improvizat desi pe schema nu apare vreun T connector comun. Masa maro e si ea conectata de la bord tot prin connectorul negru.

Ma gandesc sa fie instalatie pentru semnale laterale, si idiotul care a distrus si restul instalatiei de pe masina mea sa fi crezut ca asa se conecteaza ?

Macar am semnale :icon_cheesygrin:.

Edited by ment
Link to comment
Share on other sites

mufele negre de sub vasul de expansiune sunt pentru instalatia pentru semnale laterale

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!