Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

Si eu strict de masinile de "firma", nu e problema :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabile,

Masina de firma tot masina de firma ramane nu doar prin numarul de km ridicat in 99% din cazuri ci si prin uzura mecanica. Parcurile auto din Romania sunt pline de masini recuperate de genul acesta, de ce as cumpara o masina din DE neinmatriculata fara istoric verificabil cu ~400.000km in loc de una din Ro in stare excelenta la 200.000km reali cu carte de service la zi? De cum arata ,,tipla'' pentru vanzare are cine sa se ocupe si sa ne ia ochii noua, stai linistit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Onorabile domn,

N-am intentionat si nu intentionez sa cred ca le stiu pe toate, incerc sa-mi spun o parere si, in masura in care reusesc, sa-i ajut si pe altii prin prisma experientelor mele. Care nu sunt universal valabile, dar poate ajuta pe cineva.

Nu cred ca am spus sa cumpere o masina doar pentru ca e din Germania.

De ce ai impresia ca doar o masina din Romania poate sa aiba istoric de service?

Cum aproximezi cifra de 400000km? Parca erai de parere(tuturor ne mai joaca feste memoria) ca nu conteaza km daca verifici masina si mwerge bine.

Crezi ca in Romania nu poti sa faci 400000km si sa ai carte service cu km reali? O intrare la reprezentanta, una la Gigel la coltul blocului si tot asa...

Sunt valabile toate situatiile, daca tu nu le-ai intalnit pe toate nu inseamna ca nu exista.

Intentia mea nu era sa-ti raspund, dar nu-mi place sa raman dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu vroiam sa-ti raspund inca de la postarea ta cum ca o masina ca B8-ul nu este condusa de un angajat in salopeta! Inginerii stau in mare lor majoritate in salopete daca asta-ti spune ceva si exemplele pot continua.

TI-am raspuns pentru ca vroiam sa subliez faptul ca poate fi o diferenta destul de mare intre o masina adusa din Germania si una achizitionata in Romania amandoua pe' persoana fizica iar alta intre o masina din Germania care a fost utilizata in alte scopuri si una din Romania! Toti cantaresc mai mult sau mai putin acest aspect, cu dotarile ne-am decis, cu bugetul la fel, km/an si utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ai o meserie care are legatura cu purtarea salopetei. Intamplator sunt obisnuit si eu cu purtarea salopetei. In acest caz imi cer scuze, departe de mine intentia de a te jigni, habar nu am cu ce te ocupi.

Ma refeream doar la faptul ca acest gen de masina ar trebui sa arate impecabil fiind in general utilizata de persoane cu oarece functii de conducere prin firmele germane.

As avea o solicitare catre moderatori: eventual dupa ce Razvan_SPD citeste acest mesaj, daca se poate face curatenie in posturile care au iesit de pe fagasul normal .Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calmati-va baieti, fiecare are dreptate in felul lui :) Cat despre afirmatia cu oamenii in salopeta, mi se pare perfect rezonabila, nici eu nu cred ca un "om in salopeta" va conduce un B8 ca masina de firma. Ca isi cumpara el ca masina personala, asta e alta poveste, dar sa o primeasca ca masina de servici, si mie mi se pare destul de improbabil, in general masinile din segmentul premium sunt rezervate pentru angajatii aflati mai sus in ierarhie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directori de firma si sefi nu au audi a4 masina de firma. Au audi A6, cel putin eu as am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde probabil de firma si de cat de mare e seful :) Unde lucrez eu spre exemplu, exista Passat, Golf si Megane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile se cumpara in functie de buget si nu in functie de director / angajat. Daca ai bani da A4 nu prea vad cum poti sa iti iei A6 chiar daca esti director :)

Intrati pe mobile si vedeti care este raportul intre masinile de vanzare care provin de la firme si masinile care provin de la privati si o sa observati ca e o diferenta uriasa ... Deci multe din masinile de pe Autovit aduse de samsari vor respecta si ele acea proportie pentru ca nu toti merg la sigur in Germania ...

Si eu sunt de parere cu Tilu si cred ca multe din masinile care provin de la firme sunt mult mai intretinute. Mereu fac reviziile la timp si schimba tot ce trebuie fara sa faca rabat. In afara de asta pastreaza chitante si ti le dau la vanzare astfel putand sa vezi si tu tot ce a fost facut si corela cu cartea service.

Deci din punctul asta de vedere eu as prefera sa am o masina care a apartinut unui privat doar daca il stiu pe acel om , daca nu o prefer sa fie a unei firme ... ( vorbesc strict de masini cu provenienta Germania )

Modificat de GeorgeGXG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@#184 GeorgeGXG Nu sunt de acord cu tine... Si eu (persoana fizica) pastrez toate facturile de service, planul de service si bonurile de motorina (cu kilometrajul trecut pe spate) de cand am luat masinile de la reprezentanta si pana cand le dau.

Si pe langa asta, masinile de firma daca nu ai norocul sa fie al unui VP, condusa doar de un sofer, fara teribilisme, atunci sunt varza. Au multi soferi/multe zgarieturi interioare/exterioare, ambreiajul terminat, franele uzate etc. Vorbesc in cunostinta de cauza deoarece lucrez si am lucrat in 5 banci multinationale unde masina de serviciu este Passat albastru/negru ptr midle management, Audi A4 ptr directori si A6/A8 ptr VP. Astea din urma intradevar se vede ca au fost intretinute, au km putini deoarece VP nu isi cara rudele la tara in weekend (acestia fiind in general expati).

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce imi place ca aici e topic strict pentru A4 B8 dar unii vorbesc ce se intampla in general.

Dati-mi voie sa ma indoiesc ca nemtii sunt asa de bogati incat sa isi permita sa puna A4 B8 ca masina de livrare pizza si sa puna sofer primul om cu permis pe care il vad ;)

A4 B8 e o masina care inca are un pret ridicat si NU o sa vezi prea multi tarzani/Dorei la volan iar daca vezi fii sigur ca e exceptia de la regula ...

Iarasi ma indoiesc ca ar avea prea multi soferi chiar daca e o masina de firma. Aici nu vorbim de firma de taxi sau transport de persoane ca sa zici ca soferul lucreaza in ture iar masina e disponibila non-stop. Ce se intampla la firmele de la noi care au si parcuri auto e din cauza mentalitatii pur romanesti de care greu o sa scapam. Poate doar cand soferul va trebui sa suporte toate stricaciunile masinii la predarea gestiunii atunci se va mai rezolva ceva ..

Nu cred ca are rost sa intram in detalii prea multe pentru ca deviem de la subiect si vom umple pagini intregi cu discutii contradictorii probabil ;)

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia unui amic care si-a cumparat un A4 B8 din Germania.

Prima inmatriculare a masinii martie 2008, 2.0 TDi 143CP,in brief-ul german era trecuta norma de poluare euro 5.

Deoarece la acea data nu era inca in vigoare norma de poluare euro 5, banuiesc ca masina in cauza a beneficiat de upgrade-ul la euro 5 ulterior.

Fericit(cu toate ca l-am avertizat ca se bucura anticipat), omul se indreapta catre omologarea individuala la RAR.

"Normal", pentru RAR brief-ul german face fix cat o ceapa degerata.

Dupa consultarea listei disponibile la RAR(intocmita pe genunchi si rigida ca un cauciuc de vara la minus 20 de grade) masina este clasificata ca avand norma de poluare euro 4, care in traducere libera inseamna o diferenta la plata taxei de poluare de aproximativ 1000 euro.

Nu spun vreo noutate legata de practicile de la RAR, vreau doar sa ne improspatam memoria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emisie CO2 : 21,4 mg/km , NOX : 125,5 mg/km , THCplusNOX : 149,2 mg/km , PARTIKEL : 0,76 mg/km. Astea sunt valorile din certificatul de conformitate al masinii mele care este Euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia unui amic care si-a cumparat un A4 B8 din Germania.

Prima inmatriculare a masinii martie 2008, 2.0 TDi 143CP,in brief-ul german era trecuta norma de poluare euro 5.

Deoarece la acea data nu era inca in vigoare norma de poluare euro 5, banuiesc ca masina in cauza a beneficiat de upgrade-ul la euro 5 ulterior.

Fericit(cu toate ca l-am avertizat ca se bucura anticipat), omul se indreapta catre omologarea individuala la RAR.

"Normal", pentru RAR brief-ul german face fix cat o ceapa degerata.

Dupa consultarea listei disponibile la RAR(intocmita pe genunchi si rigida ca un cauciuc de vara la minus 20 de grade) masina este clasificata ca avand norma de poluare euro 4, care in traducere libera inseamna o diferenta la plata taxei de poluare de aproximativ 1000 euro.

Nu spun vreo noutate legata de practicile de la RAR, vreau doar sa ne improspatam memoria.

Pai recupereaza taxa, care este problema? Nu trebuia sa plateasca nimic daca este Euro5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emisie CO2 : 21,4 mg/km

In primul rand ca sunt grame, nu miligrame :) Iar in al doilea rand, n-are cum sa fie 21, mai pune vreo 100 :) (ca idee, cel mai nou 2.0TDI euro 5 de pe A1 are 108g/km)

@Razvan Din pacate, RAR-ul nostru nu recunoaste "upgrade-urile" astea. Diferenta intre motorul meu si 3.0TDI-ul din 2010 este DPF-ul, care-l face pe cel din 2010 euro 5. M-am interesat si upgrade-ul se poate face la Audi, in mod oficial. Se inlocuieste DPF-ul si masina devine euro 5. Insa ghici ce: RAR-ul nostru nu recunoaste aceasta modificare, chiar daca vii cu hartie de la Audi. Pe ei ii intereseaza numai ce scrie ca a fost masina cand a iesit pe poarta fabricii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e trecut in certificatul de conformitate

Modificat de GeorgeGXG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 5 plateste taxa, pentru un 2.o diesel este undeva la 200 euro.

Al meu, euro 4 plus, are emisiile de CO2(in carte si certificatul de conformitate) =136g/km.

Rar facut pe 01.02.2012, ieri s-a platit taxa si s-a inmatriculat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e trecut in certificatul de conformitate

Daca exact asa scrie in certificat, e ditamai greseala de tipar :) Ori asta, ori esti mai "verde" decat o masina electrica :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca mai greseste lumea si m-am uitat pe pagina gresita ...

Atasez acum valorile corecte pentru emisia CO2 ale unui motor euro 5

Scuze de greseala

post-82945-0-06720600-1328262674_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa zicem ca imi iau un a4(b8)/143cp/2009 cu 15,000eur (taxe incluse), masina de companie probabil (sunt ok cu asta), care ar fi costurile ulterioare?

Ma gandesc ca costurile de intretinere anuale (fara motorina) ar fi de cca 2,000eur (casco, rca, impozit, revizii), pe aici e suma? (cine are audi trebuie sa stie)

Daca masina are 120,000km si 3 ani ar trebui schimbata distributia nu? Asta cat costa la Audi - ma gandesc la 1,500eur?

Eu vreau sa o tin 5 ani. Daca am ghinion (ceea sper sa nu se intample) si apar pe perioada asta de 5 ani diverse probleme (electrice, a/c, ambreiaj, turbina, mecanice samd), cat as putea sa mai las (sa zicem, in caz de ghinion, in service)?

Incerc sa fac o comparatie intre un sh/15000eur/3ani/120,000km si o masina noua (Octi3/2013/23000-24000eur) cu 2 ani garantie (sau 4 extinsa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CASCO va fi undeva in jur de 1000€, impozit pana-n 200RON, revizii cam 5-600RON la 15.000km, RCA te uiti si tu cat e pt 2.0, nu stiu pe de rost. Distributia nu stiu exact cum e la 2.0TDI (curea sau lant) dar 1500€ nu te costa sigur. La B6 (1.9TDI) costa in jur de 1500RON, nu cred sa fie mult mai scump (de 4 ori mai scump sigur nu e). Acum tot ce-ti zic eu, zic in ideea ca nu tii neaparat sa faci la reprezentanta. Daca vrei neaparat acolo, probabil ca mai cresc preturile. Eu in general ma duc la Augsburg: service mare, garantie pe lucrare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoare de catalog 19000 euro, casco=3450 ron(asigurare completa fara fransiza)

Revizie 15000 km=600 ron

RCA=500-600 ron

Distributia se schimba la 180000 km, curea, nu stiu cat costa dar nicidecum 1500 euro.

Piesele sunt in general mai scumpe daca ne raportam la B7.

Daca ai ghinion te costa inca 15000 euro reparatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci zici 1,100eur/an costuri (fara combustibil), mi se pare ok

As vrea sa evit ghinionul ala mare de 15,000:( adica ce sa schimb cutia, motorul?

Ce teste trebuie sa fac la cumpararea masinii sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!