Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

Ok, caut 2.0 tdi / 170cp (CAHA) - asta are probleme cu volant sau numai cele de 140cp? Nu tin neaparat sa fie quattro, probabil ca sare pretul.

3.0 da, mi-as lua, dar la fel, sa nu fie pretul mai mult cu 5keur ca atunci ma multumesc cu 2.0/170.

2.7 imi placea pentru ca avea cuplu de foarte jos si pana foarte sus - e normal, are doi cilindri in plus. Si era pret de 2.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.7 avea cuplul de jos, dar tre' sa tii cont si de greutatea suplimentara. Fata de ala de 170, nu stiu daca renteaza 2.7-le... Cam mic castigul de putere raportat la greutate si la cheltuielile aditionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: cum se verifica problema cu volant? La ce motoare si/sau ani de fabricatie este cunoscuta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu la rece ar trebui sa-ti patineze putin in treapta I (iti cam dai seama imediat in pedala la plecarea dupa loc si/sau cu frana de mana trasa), daca nu sunt probleme atunci totul este in regula. Trebuie sa te gandesti totusi ca este o masina sh si poti avea probleme cu volant mai devreme sau mai tarziu. Eu unul am intalnit putine B8-uri cu probleme la volant, conteaza mult cum a fost utilizata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, la disc ambreiaj patineaza. la volant trepideaza bre :emthup: .

codz, la orice cumparatura sh. (vorbim de masini), sa dai tu primul start engine dimineata, oricum, sa fii prezent.

Calci ambreiajul si i dai drumul rapid, calci ambreiajul usor si l eliberezi la fel si afli sursa de zgomot. Pleci cu masina foarte usor si vezi daca trepideaza (volant). Vezi ca sunt zgomote si de la rulmentul de presiune. Oricum, nu este motiv sa renunti la o masina ci doar sa mai negociezi ceva.

Cauta direct 2.0 tdi cr, 170 bhp, este chiar usor sportiv plus ca poti sa faci resoftare.

ps la automata verifici doar plecarea cu frana trasa sau plecarea de pe loc. Vezi ca la automata este loterie, daca a avut un habarnist la volan...pot fi costuri uriase dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, nu ma certa, poate ma gandeam la amandoua.

Problemele sunt la volant in general care costa ~ 1000euro pe Luk, ambreiaj ~ 300euro fara rulment de presiune si distractia poate continua... Acum nu trebuie sa speriem pe nimeni, sunt cazuri in care nu pica nimic inca multi km, iar altele in care dai 40.000euro pe o masina sh si mai bagi 5000-7000euro in ea s-o aduci la linia de plutire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut A4 b8 caruia ii patina ambreiajul la 30.000km - condus de sofer experimentat nu incepator.

Mare atentie la achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa vand passatul si sa imi iau un audi a4 b8.

Ce vreau:

+ 2.0 TDI 143 cp

+ Cutie automata

+ Xenon

+ CB

+ Senzori Parcare

+ Senzor Ploaie

+ Scaune incalzite

+ Comenzi volan

Ce NU vreau:

- Piele

- Trapa

- Navi

Aveti ceva propuneri de pe autovit?

http://www.autovit.ro/audi-a4-C21153492.html

Ce ziceti de masina de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piele/trapa/navi "NU VREI" sau "NU TII NEAPARAT"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci nu te deranjeaza ca asta din poze are navi :P Din pacate o are pe aia "mica" cu ecran negru/rosu care e destul de uratel... personal, as prefera ecranul mare color fara navi decat navi cu ecranul asta. De asemenea, nu ma incanta deloc scaunele dar in rest pare o masina ok, cel putin din poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arata una fara navi atunci?

Ca ma gandeam ca ala e un fel de BC ca la astea noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poza nu par sa fie pe 17" jantele si pare sa aiba suspensie lasata.

Este model de la inceputurile lui b8 sau mai slab echipat, acum stiu ca se vine cu BC color, la fel si MMI.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e din 2009 eu stiu ca B8 a aparut la jumatea lui 2008. Totusi cum arata una fara navi?

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are optiunea de navigatie in MMi, in rest arata la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci nu imi trebuie navigatie. Adica daca are bine, daca nu iarasi bine.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e din 2009 eu stiu ca B8 a aparut la jumatea lui 2008. Totusi cum arata una fara navi?

B8 a aparut la sfarsitul lui 2007, daca nu ma insel in noiembrie-decembrie pentru sedan, iar avantul cred ca in mai-iunie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai navi nu ma incanta cu nimica Decat sa dau bani in plus pe navi pe care nu o sa o folosesc mai bine fara.

Taicameo are la skoda octavia navi, a costat vreo 1000 euro optiune si nu foloseste la nimica. Atata ca e color ecranu. wow.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e cu scaunele de piele pe B8? Sunt rezistente la uzura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de rezistente. Se uzeaza evident pe margini pe partea usii, dar pana acum s-au pastrat bine si asta fara interventii de curatare.

Vorbesc de un B8 din Noiembrie 2008 cu 40.000km la bord.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are optiunea de navigatie in MMi, in rest arata la fel.

Nu este adevarat, sunt si alte diferente. Nu are butoanele acelea din jurul schimbatorului (fara care arata destul de urat, parerea mea) si se muta o parte din butoane pe consola centrala.

Taicameo are la skoda octavia navi, a costat vreo 1000 euro optiune si nu foloseste la nimica. Atata ca e color ecranu. wow.

De ce zici ca nu foloseste la nimic?

Cum e cu scaunele de piele pe B8? Sunt rezistente la uzura?

Cele din piele normala integral, am vazut ca se fac cam naspa pe mijlocul scaunului, se "largeste" pielea. Cele cu piele+alcantara sau piele+textil sunt mult mai ok (cu mentiunea ca daca te freci tare de marginea scaunului la intrarea in masina, se toceste, evident).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca eu as pleda ca cele din piele integral sunt mai bune. Cele cu alcantara pe mijloc se scamoseza dupa o vreme, arata nasol. Pielea integrala e adevarat capata ceva cute si pe centru. Eu compar pielea de pe Passat b5.5 si de pe a4 b8.

Legat de navi, da se muta butoanele pe langa schimbator, fara e cam dezolant pe acolo. fiind doar butonul de ESP, eventual si drive select

Poza fara navigatie 52582157643467591833100.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de irelevanta poza pusa de tine, ai ratat tocma' ce conta, zona schimbatorului :)

Cat despre alcantara, nu stiu cum e la Passat dar la mine (65.xxx km), este IMPECABILA. Nici vorba de scamosare sau alte d-astea. La fel am observat si cand cautam masina (ma uitam dupa A4 B8 si dupa A5). Tot ce era piele integral era destul de nasol facuta pe centrul scaunului, tot ce era alcantara arata super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taicameo are la skoda octavia navi, a costat vreo 1000 euro optiune si nu foloseste la nimica. Atata ca e color ecranu. wow.

De ce zici ca nu foloseste la nimic?

Pentru ca nu a folosito ca navigatie niciodata. In Romania nu sunt harti. In afara sunt foarte scumpe dvd-urile + ca in fiecare tara sau regiune din europa iti trebuie alt dvd. Asa mai bine ai un MIO updatat la zi si te duce unde vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!