Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

Daca tot vorbiti de consum, poate conteaza ca la un stage1 la 2.0TDI 170cai, mie mi-a scazut consumul, in timp ce la un 1.8TFSI benzina, garantat iti va creste. Pentru ca turatia necesara sa simti diferenta de cai adusa de soft si cuplul aferent e complet alta. Lumea compara motorizarile astea ca si cand toti merg permanent la redline de 4500, respectiv 6500rpm prin oras.

Poate mai vrei sa iei in considerare ca un 2.0 diesel cand te saturi de el il vinzi instant, cu benzina stai si te rogi la D-zeu sa-ti sune telefonul. Samsarii au invatat pe pielea lor treaba asta.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate cu vanzarea benzinarului si in plus benzina se devalorifica mai mult decat dieselul, asta explica si nr de B8 1.8 tfsi de pe autovit adica 0 si la benzina ai cuplu maxim aproape la fel de jos ca la diesel doar ca dupa 4500 incepe distractia cu adevarat, oricum nu are rost sa vb de diesel vs benzina cand majoritatea care citesct acest topic impreuna cu mine isi vor lua diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pari destul de fan benzina, de ce ne mai intrebi pe noi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numarul redus de sh Audi A4 b8 benzina nu are legatura cu devalorizarea, ci cu cererea mare de diesel pe piata din Ro. Samsarii s-au adaptat si inunda cu A4 2.0tdi intre "100-200k km".

Confirm ca se vand mai greu A4 tfsi.

Cumpara ce te multumeste, nu te lua dupa piata.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

>si la benzina ai cuplu maxim aproape la fel de jos ca la diesel doar ca dupa 4500 incepe distractia cu adevarat

de ce sa trebuiasca sa te duci undeva sa te distrezi din cand in cand, cand poti sa ai distractia acolo unde esti deja, mereu? :)

 

>Cumpara ce te multumeste, nu te lua dupa piata. 

pe un forum vei afla fix parerea pietei.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are rost sa ii faci chip. Daca vrei performante, iei 3.0 TDI. Daca nu, la un condus normal, orice motorizare e ok. Si eu am avut in vedere un chip de la REVO (sunt chiar cifrele date de tine 220 cp, 370 Nm pe 1.8 TFSI), dar am renuntat la idee. Vreau sa traga mai tare, o turez 3000+ si gata. Nu inteleg de ce lumea vrea performante maxime la 2000 rot. Un motor, indiferent daca e benz/diesel, e exploatat corect daca e trecut prin toata plaja de turatii (bine, nu sa mergi ca nebunul la rosu non stop).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un A4 MY 2014 cu motor 1.8 TFSI si pot sa spun cu mana pe inima ca la 350 Nm cat cuplu are motorul, daca incarc turbina la turatia potrivita, cand bag in viteza ,masina tasneste atat de puternic incat ma ia prin surprindere. Pentru trafic de oras este mai mult decat suficient. Singurul lucru care ma deranjeaza este turbo lag-ul la pornirea de pe loc.

 

Evident ca acest motor nu se poate pune cu un 3.0 TDI sau motoare pe benzina folosite pe modelele S. Nu are rezerva de putere necesara pentru asa ceva. Deci nu are sens sa incerc sa ma pun cu masini dotate cu asemenea motoare.

 

Dpdv consum este rezonabil avand in vedere ca am si quattro. Media este undeva la 11.5 l/100 km, trafic de Bucuresti. Dar la drum intins, cu tempomatul activat am consum mediu si de 6 - 6.5 / 100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul 1.8 TFSI este mai puternic dar si mai econom ca cel de pe pre facelift. Pana acum am avut numai masini pe benzina si de aia sunt subiectiv, probabil ca odata cu B8 o sa incerc si dieselul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu ca modelul pre-face lift este mai slab. Am avut un A4 MY 2009 si, intr-adevar, este mult mai lenes. Dar la consum, mai ales cu Drive Select, poate sa fie economic la drum intins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce lumea vrea performante maxime la 2000 rot. 

Nu intelegi de ce lumea vrea ca motorul sa aiba putere la turatia la care stai in 90% din timp? :) Eu nu inteleg de ce sa NU vrei asa ceva. 

 

Dpdv consum este rezonabil avand in vedere ca am si quattro. Media este undeva la 11.5 l/100 km, trafic de Bucuresti. Dar la drum intins, cu tempomatul activat am consum mediu si de 6 - 6.5 / 100km.

Consum identic cu 3.0TDI :)

 

Noul 1.8 TFSI este mai puternic dar si mai econom ca cel de pe pre facelift. Pana acum am avut numai masini pe benzina si de aia sunt subiectiv, probabil ca odata cu B8 o sa incerc si dieselul.

Aia ziceam si eu, se vede din avion ca esti subiectiv catre benzina, ca atare nu are rost sa intrebi lumea pe forum. Cel mai bine te duci la un test-drive si vezi daca te impaci cu ideea. In general, daca esti "setat mental" pe benzina/diesel si te duci la test-drive cu celalalt, o sa gasesti "nod in papura" cum s-ar zice si daca asta e cazul tau, mai bine sa gasesti nodul la test-drive decat la noua ta masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Dpdv consum este rezonabil avand in vedere ca am si quattro. Media este undeva la 11.5 l/100 km, trafic de Bucuresti. Dar la drum intins, cu tempomatul activat am consum mediu si de 6 - 6.5 / 100km.

Consum identic cu 3.0TDI :)

 

Deci din punct de vedere costuri operationale, ar fi cam la fel. Problema mare este cu diferenta semnificativa la costul de achizitie. 12000 EUR diferenta este o suma foarte mare de care am preferat sa iau optionale. Ca sa nu mentionez si diferenta de impozit de 2000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam acest topic sa se centreze in jurul dotarilor, sfaturilor de cumparare in functie de mai multe criterii. Asa e inca un topic de versus intre benzina si diesel cu pareri subiective.

 

 3.0TDI e printre cele mai putin accesibile motorizari. In primul rand costurile de achizitie sunt mult mai mari si apoi impozitul cu 2000ron mai mult decat la 2.0. Probabil si rca, casco la fel au un cost ceva mai mare.

In rest daca e sa vorbim de performante e altceva. Plus ca se aude genial. Cine cauta cuplu nu poate da gres.

Decat 1.8TSI mai bine 2.0, diferenta fiind consum mica. Desi daca pe primul loc la alegea unei masini este consumul, atunci nu vad ce cauta benzina acolo :)) .

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8TFSI este un motor genial si extrem de maleabil. Consumul este OK si in conditii de trafic de Bucuresti nu cred ca este mare diferenta fata de un motor TDI. Am cunostinte care au A4 cu motor 2.0TDI care au consum de 10+ l /100 km in oras.

 

Daca diferenta de pret intre 1.8TFSI si 2.0TDI este mica, saltul la 2.0 TFSI costa 5000 EUR. Performantele unui 2.0TFSI le pot obtine cu un Stage 1 care costa 500 - 600 EUR. Iar cu o investitie de 5000 EUR pot sa duc motorul la 350 CP si 450 - 500 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil si rca, casco la fel au un cost ceva mai mare.

 

RCA/CASCO sunt ~ la fel.

 

In rest, tu ai dreptate cu discutia diesel/benzina, dar cand omul intreaba ce sa aleaga intre cele doua, nu prea ai cum sa eviti discutia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Daca diferenta de pret intre 1.8TFSI si 2.0TDI este mica, saltul la 2.0 TFSI costa 5000 EUR. Performantele unui 2.0TFSI le pot obtine cu un Stage 1 care costa 500 - 600 EUR. Iar cu o investitie de 5000 EUR pot sa duc motorul la 350 CP si 450 - 500 Nm.

De unde constatarea asta?

Nu de alta, insa probabil compari mere cu pere, 1.8 chel cu 2.0 mai dotat. Nu ma refer la diferenta luat de nou, ci sh.

 

Am vandut 2.0TFSI quattro la 14,5k euro acum mai bine de un an. Nu avea decat 67k km.

Asa am vazut cum cererea pt benzina in Ro este foarte mica si multi cauta chilipiruri.

 

Printre cele mai vanate masini de samsari sunt A4 b8 2.0TDI 143/136 . De aceea este si piata inundata si cumparati cu mare atentie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la pretul de lista la achizitia unei masini noi.

 

La second, eu am vandut in decembrie anul trecut un A4 MY 2009 1.8TFSI aproape chel, 60k km batuti pe muchie cu 11500 EUR.

 

Nu cunosc piata SH, asa ca nu comentez.

Modificat de algorab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_ego ce consumuri aveai cu 2.0 tfsiu, atat la benzina cat si la ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0TFSI are intr-adevar niste bube cu uleiul. Am un prieten care are un B8 2.0TFSI quattro si ii consuma enorm de mult ulei, gen 500ml/1000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei nu a consumat in mod excesiv, cel putin nu mai mult decat 1.4 :)). De doua ori s-a aprins martorul dupa 10k de la revizie. Asta in conditiile folosirii uleiului Castrol de reprezentanta.

Din cate imi amintesc era cod motor CDNC si cu valvelift.

 

Consumuri ajungea si la 16% in aglomeratie. Sub 10% in oras cam imposibil de scos oricum.

In extraurban mergea pe la 7-8. In conditiile mersului la consum probabil chiar si sub 7.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si partea nasoala este ca Audi in Romania spune ca este un comportament normal al motorului, in timp ce in SUA, spre exemplu, se ajunge la schimbat camasile cilindrilor si pistoanele deoarece problema este de etansare defectuoasa.

 

Atat la masina veche cat si la asta noua, motorul 1.8 TFSI consuma sub 1 litru intr-un an sau cam 15000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba numai de samsarii de la noi. Atat in Romania cat si in Germania, succesul 2.0 TDI este de zeci sau sute de ori mai mare ca orice alta varianta de motorizare similara pe benzina. Daca esti suficient de fan benzina (sau anti-fan diesel) incat sa poti ignora acest lucru, ia TFSI linistit ca va fi tot ok, diferenta nu este majora. Insa discutia la infinit nu are nici un sens cand rezultatul se cunoaste deja si se vede in jur in toata Europa, nu numai pe autovit...

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca vreti sa cumparati un b8 dar acesta nu are navi, si nu vreti sa investiti in a va adauga unul (cu tot ce tine de asta: antena gps, etc), nu renuntati la achizitia masinii. Puteti folosi un tip&trick care si eu il folosesc cu succes, de 2-3 ori pe luna cand am nevoie de gps.

 

Se ia un gps obisnuit, se lipeste o bucata mica de banda dublu adeziva (2 cm x 1 cm) pe partea din spate pe o margine, si se aseaza peste ecranul central, astfel incat banda sa nu prinda pe ecran, ci pe rama laterala a acestuia. Dupa ce ati terminat calatoria, dezlipiti gps-ul de rama, astfel incat banda sa ramana prinsa de gps, si nu de rama ecranului central (mie personal nu mi-au ramas urme de lipici pe rama, probabil depinde de ce banda dublu adeziva se foloseste. Astfel, e destul sa aveti gps-ul in torpedou, fara suportul care se lipeste de parbriz.

 

Totusi asta presupune ca masina sa aiba climatizare pe 3 zone, pt ca gps-ul va acoperi ercanul central, iar climatizarea pe 1 zona nu are display separat, si nu veti vedea ce setari faceti.

 

De asemenea, ar fi ok sa aveti comenzi pe volan, deoarece puteti controla sistemul audio de pe volan, privind pe ecranul mic din bord, si astfel nu mai e nevoie de ecranul central, care e acoperit de gps.

 

Eu folosesc aceasta solutie deoarece ma enerveaza suporturile de parbriz pt gps (lasa urme pe parbriz cand le dezlipesti si ocupa mult loc in torpedou).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce cauti, pe mine spre exemplu la B8-urile fara navi ma enerva rau de tot "goliciunea" din jurul schimbatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intentionat facut asa, la fel ca la faruri fara xenon, scaunele simple si computerul de bord ala simplu si oribil, au proiectat special sa te simti intr-o masina mai chioara, urata, anosta si cheala fara optiunea navi - ca sa o vanda la pretul exagerat de ~3000 Eur. Si nu ar fi asa problema, daca de banii astia macar ai primi un procesor cat de cat (ca oricum platesti cat costa zece bucati super ok), dar abia te misti printr-o harta urbana intr-o directie, imaginea sacadeaza si are o gramada de momente moarte din cauza vitezei slabe. Daca mai faci si update-ul 3D, pai s-a terminat, iti apar blocurile pe rand, in secvente, cu pauze. 100 de milioane o dotare care te face sa te simti ca pe vremea pc-urilor 486, cand nu existau acceleratoare grafice. Si nici macar nu au texturi, cu exceptia catorva cladiri monument, dar si alea arata la nivelul windows 95, ca putere de calcul. Vorbesc de ultimul model 3G+ 2013 de navi, la cele anterioare era si mai grav (rezolutie mai slaba, viteza tot asa)

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De 2 saptamani mi-am achizitionat si eu masina din descriere. Ca un novice care sunt, vin si eu cu 4 intrebari stupide :)

 

1. Unde ati montat stingatorul? Exista un loc special pentru el fara a fi nevoie de nicio improvizatie? Daca nu, ce solutie ati gasit? Ma refer bineinteles la o solutie in care el sa stea fix, la indemana si ok estetic.

2. Daca la inchiderea masinii farurile de ceata nu raman aprinse, exista vreo sansa ca masina sa aiba totusi functia de "follow me home"? Daca da, cum o activez?

3. La intrebarea asta am gasit raspunsul pe net, el fiind un "Nu" categoric. Dar romanul stim ca e mai descurcaret, deci in speranta ca cineva i-a dat de cap vin cu intrebarea: in MMI, de ex Navi sau telefonul au culori misto, albastru, respectiv verde. Dar Media are un portocaliu absolut oribil. Cum circul mai mult prin oras e normal sa fiu mai mereu pe Media si sa fiu nevoit sa vad acel portocaliu oribil. Exista vreo solutie sa fie schimbate aceste culori? 

4. Nu am roata de rezerva, decat acel kit stupid. Ma rog. Am observat ca in spate sub portbagaj langa baterie, exista foarte foarte mult spatiu disponibil. De ex aici as pune stingatorul, aici mi-as pune o rezerva de solutie de parbriz de 0.5 sau 1 L, o lanterna, o perie de zapada, o spatula pt gheata, etc etc. Dar normal ca nu vreau sa fie lasate "liber" si sa se balangane toate haotic prin acel spatiu. Exista ceva cutii speciale de depozitare concepute de Audi pentru acel spatiu sau a gasit cineva vreo solutie improvizata?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!