Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

inca o chestie... daca e MY2010, ar fi trebuit sa vina cu LED-uri pe spate iar din cate vad eu, nu sunt...

 

Apoi locurile spate arata rau (mocheta si tetiera stanga fata)

 

PS: sunt singurul caruia i se par tipsurile finalei intr-o pozitie "nefireasca"?  :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu tevile de evacuare mi s-a parut si mie dubioasa (sunt mai lasate decat in mod normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are condens in faruri, a fost troznita.

Oare? La BMW E91 din fabrica mi.a aparut condens dupa 5zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

te referi sa verific istoric la repr audi ?sau sa pun si un vag com pe ea?

 

ms anticipat

Nu o sa te lase sa pui nici un vagcom pe ea daramite sa mergi la reprezentanta. Daca vrei sa te risti o iei pe aceea daca vrei o masina buna sfatul meu este sa mergi cu un prieten cu masina in Germania (sau sa iei avionul) si sa cumperi de acolo masini de 2-3 ani cu 100-120mii km.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna ziua!saptamana viitoare intentionez sa merg pana in Germania pentru a`mi achizitiona un Audi A4 2009,2.0Tdi,170CP,COD Motor:CAHA.

Ce parere aveti despre aceste motoare?Sunt fiabile?Consum ulei?Probleme injectoare?Specifica unelor motoare 2.0TDi de pana acum..

Multumesc!

nu te astepta ca daca o sa iti achizitionezi motorul de 170 de cai o sa ii dai pe spate pe cei cu 120 cp sau 143 cai... acelasi fas pana la 120 km/h pentru ca pana colo sunt obligati sa indeplineasca normal de poluare euro 5. abia dupa viteza respectiva poti spune ca dai drumu la cai.... iti pot spune din experienta ca am achizitonat acum un an si ceva aceeiasi amsina si dupa doar 2 luni m-a dezamagit total. era lesinata din toate punctele de vedere... sunet praf... ingramadita... si consum prin oras cam cu 1 litru mai putin decat am acum pe motorul de 3.0 adica prin oras minim 8 din orice miscare si oricat de furmos ai merge

 

Ba sa te astepti sa fie diferente notabile intre cele trei puteri ale motoarelor, iar ca bonus consumul mai mic al motorului de 170 CP.

Cifrele oficiale spun asa, 0-100km/h:

-120 CP,10,7 s

-143 CP, 9,4 s

-170 CP, 8,3 s

-3.0 TDI quattro manual, 6,1 s

Ai putea crede ca o diferenta de 2 secunde nu e mare lucru...insa in viata reala trecand de la 143 la 170CP am spus WOW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cea mai buna decizie este sa merg in Germania cu prieteni si sa imi iau de acolo.

Acum apare alta intrebare.Pana acum eram convins ca vreau sa imi iau 2.0 TDI datorita consumului.Km cred ca fac 12-13 k pe an.

Sa iau in calcul si 1.8 TFSI?

Modificat de adi_m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI 143cp sunt numeroase, ai de unde alege ca si dotari, daca te limitezi la 1.8tsi doar pentru niste valente sportive o sa fie mai greu de gasit .. daca faci putini km nu inseamna ca automat trebuie sa iti iei benzina :)

 

LE: ziceam sa iei s-tronic dar se pare ca pe 2.0 tdi nu se pune decat multitronic (CVT), s-tronic doar pe 2.0 tfsi si pe 3.0 tdi (tiptronic)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-tronic este echilvalentul dsg (dual-clutch) in timp ce tiptronic este semi-automata normala (single-clutch parca), e bine sa nu fie confundate.

 

daca vrei cutie automata, nu lua 1.8 benzina, ramai pe motorina, sfatul meu.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CVT + 2.0TDI nu m-a impresionat deloc, mai ales la consum. O tine jos in ture, insa am scos consum de 6.6% cu o medie de 67kmh pe 100kmh (mers A1 24kmh cu 140kmh, iar apoi drumuri judetene). Mers in D (profilul Efficency) si rar in S. Sa zic condus cu anvelope de vara, sa fie motorul mai lasat si cu mai mare atentie la consum ajunge sub 6.

Ca sa nu mai spun ca realmente trebuie sa ii dai talpa si sa lipesti pedala de acceleratie la podea in D ca sa isi dea seama ce vrei sa faci. DSG/S-tronic fiind mult mai responsiv si fara sa schimbi in S.

Masina in cauza este un A6 C7  2.0TDI 177 multitronic.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. De ce nu 1.8 TFSI cu automata?

2. 2.0 TDI CVT nu m-a impresionat absolut deloc (masina de drive-test cu vreo 2k km in bord) in ceea ce priveste demarajul si reprizenele. Consumul nu e nici el prea mic. Mult mai mult mi-a placut Passat-ul cu aceeasi motorizare (lasand la o parte diferentele de calitate intre cele 2 marci).

3. Tiptronic este cutia automata clasica (din cate stiu se pune pe motorizarile care au cuplu mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CVT-ul este o optiune pt maximul de confort, daca vrei sportivitate trebuie sa te uiti in alta parte. cutia are cele mai mari pierderi din toate variantele pt a face totul cat se poate de "smooth" si a tine turatia mereru sub 2000rpm din ratiuni de confort mai ales acustic. e normal sa faca asa, ar fi aiurea sa reactioneze in D ca in S, sau sa se comporte ca un dsg. la consum poate sa fie campioana daca este condusa linistit pt cum a fost condusa (gen 4L la suta) sau dezastru, daca te dai la ea. depinde ce vrei de la o masina, pe toate nu le poti avea, este cum ti-ai cumpara s-tronicul pt sportivitate si sa te plangi ca zmuceste si se tureaza singura prea mult la talpa.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, accept argumentele tale. Imi poti raspunde la celelate 2 puncte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina cu automata am inteles ca nu fac casa buna din doua surse, un service specializat audi unde imi duc eu masina, si un proprietar f nemultumit de combinatia asta. Sincer, nu pot sa zic din experienta mea, deci mai bine ma abtin. Punctul 3 nu pare o intrebare, este o afirmatie corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Si ce e sportiv la 2.0TDI 120/140 cp pe 1,6 tone?!

Conteaza in primul rand destinatia masinii iar masina asta cam greu si numai la modelele spre varf de gama intra in categoria sportivelor.

La fel si cu CVT-ul care nu este facut pentru a fi o cutie sportiva...

Spui lucruri foarte corecte si evidente dar nu toata lumea cauta forja, timpi minimi de schimbat treptele sau 0-100 sub 7 sec...

Eu mi-am luat 1.8TFSI cu CVT ca masina de familie... A fost aleasa pe-o sprinceana, eu unul nu as face alta alegere in aceleasi circumstante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut cam la ce consum  sa ma astept de la 1.8 tfsi pe distante scurte pana in 5km intr-un oras mai degajat? Sau sa merg pe 2.0 tdi si termin cu sportivitatea?

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi 5km nici nu are rost discutia de 2.0tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum faci acei 5 km..consumul poate fi 10 sai 20%...la fel si in cazul dieselului ; daca ti cont de faptul ca in primii 2-3-5 km nu ai voie sa dai forja unei masini...isi face treaba cu brio si un motor de 60 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condus normal, schimbat vitezele pe la ~2500, accelerat progresiv etc. ma intereseaza pt un stil de mers normal, eu ma astept cam pe la un 11-12% benzina si 8-9% dieselu dar poate ma insel, de aia va cer si voua parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sunt destul de ok estimarile tale, cel putin pentru diesel, la benzina nu stiu prea bine... dar alea-s cifre pentru Bucuresti (daca vorbim de varianta FWD), ma astept ca intr-un oras mai degajat (cum ai zis tu) sa fie ceva mai putin, undeva sub 8. Parerea mea e ca mergi suficient de putin cat sa nu prea conteze ce iei, cel mai bine faci un test-drive cu ambele si vezi care-ti place mai mult cum se conduce. Personal, in cazul tau, as merge pe 2.0TDI-ul de 170cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TDI ma gandeam ca o sa imi apara f des martoru de DPF plin, chiar daca regulat o sa ies din oras special pt curatarea lui (daca e cazu). La cate a4 b8 1.8 TFSI second sunt acum la vanzare cred ca o sa aleg dieselu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici poate te ajuta un coleg cu 2.0TDI sa-ti zica cat de grava e problema, eu pot doar sa-ti spun ca la 3.0 nu am absolut nicio problema cu el, nici vorba de iesit pe undeva special pentru curatarea lui sau alte avioane d-astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe drumuri sub 5-10 km dieselu va avea acelasi consum ca si benzinara ; difernta de 1% max ; dieselul gen 9-10 % si benzinarul 10-12% ; eu as lua 1.8 tfsi ; dieselurile de 2.0 pd s-au dovedit a fi cam problematice ; chiar nu ii vad avantajul dieselului ; el e stric pt drum lung ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe B8 sunt doar CR, pai pe siteuri diferenta intre cel TDI de 170 (7,5%) si TFSIu de 160(9,5%) mie imi convine sincer mai mult benzina din datele astea, cu un chip ajunge la 220 de cai si 370 NM si mananca dieselul. Dar sunt f rare 1.8 tfsi second pe la noi.. baietii aduc ce se cumpara..

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe drumuri sub 5-10 km dieselu va avea acelasi consum ca si benzinara ; difernta de 1% max ; dieselul gen 9-10 % si benzinarul 10-12% ; eu as lua 1.8 tfsi ; dieselurile de 2.0 pd s-au dovedit a fi cam problematice ; chiar nu ii vad avantajul dieselului ; el e stric pt drum lung ;

1. Stii ca de la 9-10% pana la 10-12% e vorba de 10-20%, nu de 1%, da? :)

2. Pe B8 nu exista PD.

3. Eu merg preponderent in oras si as lua oricand diesel-ul, asta cu strict de drum lung e abureala. Cu toate astea, urmatoarea masina am hotarat deja ca va fi benzina, asta ca sa nu ziceti ca sunt fanatic diesel :))

 

@mva Tu stii mai bine ce-ti place, eu ti-am zis, cel mai bine faci un test-drive si vezi care-ti place mai mult cum "se simte". Argumentul cu chipul insa e usor pueril, poti sa faci chip si la diesel si tot aia e :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa gasesc un B8 1.8t pre si post facelift in zona mea sa vedem ce poate stock, mi se pare enorm castigul din stage 1 pe motoru asta fata de cel diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!