Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

Intrebare: Modelul A4 FL se numeste B9?

Deoarece am vazut ca asa il denumesc cei de pe Club Audi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Este A4 B8 facelift sau MY2012. Pe toate forumurile din strainatate asa e denumit.

Pentru a fi B9 trebuie sa fie mai multe schimbate, nu doar retusuri.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Got it!

Observ ca la dotarile standard, avem:

Servodirectie electromecanica reglabila automat in functie de viteza; pentru parcare asigura o manevrare usoara a volanului; la viteze mari coloana de directie este mai dura si implicit mai precisa.

Adica Servotronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mare grija cu weltauto , mai ales cu weltauto RM Valcea.Masina cumparata cu 2 fete de usi diferite.Exact ce a spus si colegul de mai sus.Masinile bune cu km putin sunt scumpe! Mare grija ca sunt totusi ceva banuti la mijloc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Got it!

Observ ca la dotarile standard, avem:

Servodirectie electromecanica reglabila automat in functie de viteza; pentru parcare asigura o manevrare usoara a volanului; la viteze mari coloana de directie este mai dura si implicit mai precisa.

Adica Servotronic?

Nu stiu la FL, dar la B8, servotronic nu este standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci servotronicul are legatura cu directia dinamica?

Ca nu imi dau seama unde este inclus pe configuratorul audi.ro...

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servotronicul "e atunci cand" directia merge extrem de usor cu masina pe loc. De asemenea, reglarea directiei din audi drive select merge doar cu servotronic. Varianta "basic" de servodirectie nu poate face asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iei in calcul servotronic pentru ca altfel varianta basic te va enerva la culme pentru ca volanul se va invarti foarte greu, mai ales pe loc.

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam baieti!

Dap...servotronicul vine cu ADS.

Configuratorul Audi te obliga sa iei ADS cu directia Activa...

Asta este Servotronicul..nu??

Ce este cum functioneaza, m-am prins... :icon_bounce:

Am gasit una pe Welt auto dotata binisor...A4 B8 FL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servotronic e obligatoriu pentru ADS, dar vine si fara ADS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am decis cu sotia sa luam si noi un A4 combi, vine al doi-lea bebe iar in Golf nu mai avem loc. Vrem sa fie model 2009-2010, diesel, 143 cai, navi si ecran color, si sa ne incadram undeva la 13000 de euro. Cam multe cerinte :)

Imi doresc neaparat sa fie cu cutie automata. E riscant sa iau automata, sunt suficient de fiabile, aveti experienta cu ele ?

Fiind din vest-ul tarii, cele mai OK masini si aproape de mine le-am gasit la Oradea, pe la 150.000 km, doar ca modelele de acolo nu au xenon, dar nu e de o importanta majora pentru mine.

Are cineva experienta cu cumparat-ul din acea zona ? Au fost probleme ... ?

Daca am un VIN al masiniii, care e cea mai rapida metoda de a-l verifica ?

Modificat de Motorrad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am pus pe cautat a4 b8 consider ca este un model foarte reusit atat la interior cat si la exterior..am nevoie de cateva sfaturi ale posesorilor pentru a stii cat de costisitoare va fi trecerea de la golf 5 la a4 (revizii..etc)

-un cost aproximativ pentru revizie?

- tinand cont ca majoritatea masinilor se vand intre 120-160 000km, si la acest model in acest interval trebuie sa se schimbe distributia si ambreiajul,nu? un pret cu aproximare

Nu urmaresc un a4 cu ceva dotari speciale( bine xenon trebuie neaparat :D) ,ideea este sa fie fiabila si sa consume putin si din acest motiv as fi tentat sa aleg varianta de 2.0d cu 120 de cai (are cineva?, merita ? sau sa aleg clasicul 2.0d cu 143 cai)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare in primul rand, la fel ca si somoso , am sa va rog si eu anumite chesti...

este primul meu post pe acest forum deocamdata detin un passat 2007, 2.0 tdi 140 cp 4x4 pe care vreau sa il vand sau schimb cu un audi a4 2008+ b8. Am studiat putin piata am vazut ceva frumusel, http://www.autovit.ro/audi-a4-C27187629.html de la noi din tara , dar este euro 4 si va fi taxa mare. in caz de reusesc sa vand masina , am sa plec in germania/belgia/olanda dupa un a4.

Ma adresez voua , detinatorii sau cunoscatori de a4 b8 ca sa nu ma duc pe acolo tantalau tun si iau cine stie ce petarda , sa vin aici si sa bag bani in ea ( astfel scazandune economia si implicit salariile noastre ) , asa ca daca ma puteti ajuta cu sfaturi, am sa va ajut si eu cu bere una din urmatoarele intalniri care vad ca se organizeaza pe aici.

In principiu vreau 2.0 tdi , cel de 143 cp indiferent daca e berlina/ combi. Unde trebuie sa fiu mai atent? de ce tip/cod motor trebuie sa ma feresc? pe ce trebuie sa pun accent cand ma decid sa o cumpar ?

Si inca ceva, pompe deuze sau common rail?

Va multumesc pentru ajutor sa sa speram ca forumul va mai avea inca un adevarat membru cat de curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca vrei b8 gasesti numai common rail,cele mai multe minarii se fac la km.cel mai sigur verifica istoric la reprezentanta,.cel mai important sa fi fost lovita si sa nu aibe numar de km exagerati.oricum cr este un motor mai fiabil.istoricul foarte important.nu are...nu o iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si ... ar trebui sa mi se para normal o anumita piese schimbata schimbata la ea ? sau care ar trebuii sa o schimb ?

de exemplu daca imi zice cineva ca a schimbat 1-2 injeactoare la passat ca al meu cu tip motor bkp il pot numii fericit, sunt altii care le schimba pe toate! am inteles ca exista ceva probleme la volant. cum verific ?

dsg-ul e fiabil ? gasisem aici ceva dotat dar cam scumpicel http://www.mevas-auto.ro/products/1125/Audi-A3-SB-2-0-TDI-DSG-Alb

sa nu uitam de sfaturi pentru b8

mersi marianu !

Modificat de stoicaalex90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant o auzi la relantiu,ideal cu motorul rece,e normal sa aibe piese schimbate,ca nimic nu tine o vesnicie,la common rail sunt probleme de pompa de inalte ,asta de la calitatea slaba a motorinei,deci mare atentie de unde alimentezi ,in rest volant e consumabila.legat de dsg,din cite stiu eu, sunt mai pretentioase la intretinere,volant e mai scumpa.eu nu as lua dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu am A4 B8 de ceva vreme, cateva luni in orice caz. Ma gandeam oarecum sa o vand insa totodata parca as pastra-o in continuare.

Aveti mare grija la km la masinile astea, spun asta deoarece eu cand am luat-o pe a mea, era abia de jumatate de zi in tara ajunsa si arata impecabil de-a dreptul, insa km era de 189000 km. Un samsar ordinar putea oricand sa o dea inapoi la 100000 km pt ca uzura era (si este) zero.

Costurile nu mi se par ridicate, depinde acum de fiecare. De ex. dupa ce am luat-o i-am schimbat distributia, care se face la 180000 km, practic o schimbi o singura data si m-a costat cu tot cu piese si manopera undeva in jur de 1800 lei. Ulei si filtre ar urma sa le schimb acum in primavara deoarece neamtul a schimbat in August. Istoricul este real din fericire si aveti in vedere aspectul asta, incercati sa aflati cate ceva despre viitoare masina inainte sa o achizitionati.

Daca se poate sa o luati cat mai dotata, cu atat mai bine, ma uitam la aia de pe autovit postata mai sus, cam cheala dupa parerea mea (eu o compar cu a mea si cat am dat eu pe ea), nu are stopuri cu led, nu are senzori parcare fata, navigatia nu este color, scaunele sunt obisnuite, km respectivi sigur sunt la caterinca pusi acolo pt ca masina pare mai uzata. Si sa nu uitam ca este Euro 4. Eu la mine la Euro 5 am platit 170 Euro taxa, la asta probabil e mai mult. Nu stiu ce inseamna Euro 4 Plus, sigur vreo gaselnita ceva. Deci mare grija la ce cumparati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 4 plus e gaselnita doar pentru RAR-ul si calculatorul taxei de poluare din Romania...in Germania asa scrie in Certificatul de conformitate al masinii(n-am idee daca conteaza sau nu la plata impozitelor/taxelor ).

De coduri de motoare nu ai cum sa te feresti, sunt "unice":120 CP codul este CAGC, la 143 CP cod CAGA, la 170 CP este CAHA. Mai exista varianta de 136 CP destinata pietei belgiene, varianta degonflata a motorului de 143CP(din considerente de taxe).

Cele mai multe probleme sunt la ambreiaj-volant la modelele din anul 2008, dar nu e regula generala.

Am vazut ca preturile din Germania sunt mai mici la motoarele de 120CP. Mie personal mi se par putini si 143 de cai la modelul acesta, insa nu toti avem aceleasi gusturi.

Servotronicul ar mai fi o optiune care face condusul mai placut(servo hidraulic are o reputatie proasta in privinta usurintei manevrarii volanului).

Eu unul as astepta sa apara noua lege privind taxa de...cum or sa o mai boteze actualii guvernanti.

LE:costul reviziei(ulei si filtre) este absolut normal, cu aproximatie acestea costa cam 400 ron.

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc dumi, dar tu cat ai dat pe masina ? si de unde ai luato ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tilu

in Germania asa scrie in Certificatul de conformitate al masinii(n-am idee daca conteaza sau nu la plata impozitelor/taxelor ).=> In tarile din Vest EURO 4 Plus este considerat EURO 5 si implicit taxe mai mici decat EURO 4

@To all

Atentie! De la 1.1.2013 RAR nu mai acorda CIV decat in prezenta COC (Certificat de Conformitate). Asadar asigurati-va ca masina pe care o importati are COC. In caz contrar se poate obtine contra cost de la VW. Pretul e 50 euro plus TVA si se livreaza prin posta in aprox 2 sapt. Pentru masinile mai vechi de 2006, se elibereaza gratuit. Cand mergeti la RAR nu uitati sa mentionati inginerului sa treaca in CIV toate variantele de anvelope si jante specificate in COC.

Modificat de Wug
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Binevenita informatia ta! Din pacate chiar si in Germania, hartia asta lipseste uneori.

OT: plangere la Audi AG: pai bine mai, voi nu v-ati gandit ca fiscul romanesc are doar sabloane de calcul al taxei(noi muncim...noi nu gandim!). Daca scriau direct euro 5 faceau un bine mediului...folosind mai putina cerneala la tiparire. Dar diferenta de taxa e mica...doar 1400 euro! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat 13250 pe masina + 500 Euro costuri de inmatriculare (asta ca sa le rezolv pe toate intr-o singura zi) ;)

Masina am luat-o din Cluj de la niste indivizi care se ocupa cu asta, samsari ar spune unii, insa niste samsari de treaba si corecti. Tot ce stiam despre masina au confirmat si ei la momentul achizitiei, ceea ce mi s-a parut foart ok, fata de alti dubiosi cu care am avut de-a face de-a lungul timpului.

Modificat de dr_dumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim de informatii!

E foarte ciudata treaba asta ca unele sunt euro 4 si altele euro5..acum din ce stiu eu degeaba pleci de la nemti cu euro 5 ca poate sa ti se intample ca la rar in romania sa iasa euro 4,valabila si reciproca,nu?

Si oricat ar schimba legea,bani ma gandesc ca tot ii poti recupera cum a fost si pana acum..(eu asa am facut la golful meu am dat undeva la 600 de euro si dupa vreo 4-5 luni mi-au fost returnati cu inflatie cu tot,bine asta era acum 3 ani:D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea e tot Euro 5 insa handicapatii de la Grivita dadeau cu presupusu vazand aptipildul de pe parbriz cu nu stiu ce simbol si un 4 ca masina ar fi Euro 4, asta cu toate ca pe acel document cu care a venit masina din Germania (COC cred) scria clar Euro 5. Bineinteles ca s-a schimbat repede rationamentul dupa o mica atentie... clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!