Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

Din discutiile voastre se pierde un lucru :placerea de a conduce.

Lasati calculele deoparte nu cumperi un Audi nou sau vechi facand calcule la sange pierdeti motivul pentru care ati cumparat masina.

Pentru calcule,calicie,zgarcenie sunt alte modele mai economice din grupul Vag sau din alte grupuri ,cu consumuri ai mici etc ,etc

Nici un patron cand incepe sa faca calcule la sange nu va cumpara un Audi asta este un bonus,un+ acordat salariatilor sau ...chiar lui insusi :)

Bucurati-va ca puteti conduce o masina construita pe placul vostru :icon_thumleft:

Re:Calicia nu face casa buna cu Audi ,opriti'va din calcule ametesc :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Holy shit! daca stiam in ce directie o ia topicul ... nu mai intrebam. :lol:

Nu am cumparat masina cu 160k km in ciuda istoricului curat; asta pentru ca nu mai am atat de multa incredere in fiabilitatea motoarelor actuale pe cat am in cele din generatia ALH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare simpla si cat se poate de offtopic: daca nu s-ar mai cumpara masini sh (pentru ca toata lumea si-ar permite noi), cui le-am mai vinde pe-alea "vechi"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Felicitari pentru masina si eu sunt in cautare de un A4.

Legat de curea de distributie mie la A3 s-a rupt la 80.000 km desi in carte ei scriau sa o schimb la 180.000.

Nu vreau sa te sperii dar eu mi-am invatat lectia. Mai este si factorul ani care nu era precizat in cartea tehinica la mine...

Bafta

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte bune argumentele atat pentru cei care sustin ideea achizitiei unei masini noi cat si din partea celor care sunt pentru masini sh.

Eu personal am avut achizitionat atat masini noi cat si masini sh si as dori sa va spun concluziile mele poate ii ajuta pe cei care isi cumpara A4 sh.

Audi allroad 2,5 tdi fabricatie 2003, achizitionat in 2005 cu 26.000 euro, masina avea 60.000 km in bord. In realiate avea 130.000 dar reviziile la timp.

Multumit de masina, iarna incepea sa faca figuri la suspensia pneumatica, am mers cu ea 40.000 km dupa care am vandut-o la buyback cu aceeasi suma cu care am cumparat-o si am luat un Touareg nou cu 56.000 euro.

Cu Touaregul am mers 60k km si s-a defectat, l-am dus la reparat in garantie, a durat peste 3 saptamani reparatia motiv pentru care l-am dat la buyback si am luat un Q7.

Am mai avut sh in ultimii ani un Touareg facelift, cumparat din Germania la 30.000 km cu 32.000 euro+TVA(neplatit ca l-am luat pe firma) si am mers cu aceasta masina 70k km fara probleme dupa care am vandut-o 1 an mai tarziu cu 26.000 euro. Aceasta masina de noua costase 65.000 euro + TVA.

Am mai avut un Range Rover V8 TDI care m-a costat aprox 45.000 euro cu adus si taxe, la 32.000 km, 1,6 ani vechime, masina costase de noua 90.000 euro. Am mers cu ea pana la 100.000km si am vandut-o cu 37.000 euro masina avea 3 ani deja.

Acum am un A6 2012 3.0 quatro nou.

V-am dat cateva exemple experimentate de mine ca sa nu vorbim din auzite.

Si acum concluziile mele:

1. Masina noua premium am cumparat cand am vrut sa fac leasing. Adica am avut 15-20.000 euro pentru avans sau un buyback de dat si am avut 1000 euro de rata lunara. Atunci am luat noua premium dar cam in limita a 50.000 cip.

2. Cand am avut 30.000-45.000 cash disponibil pentru masina m-am orientat catre sh deoarece cu acesti bani am putut sa-mi iau o masina relativ noua (1 an, 1,5 ani) km putini, istoric service, dotari multe si in garantie.

3. Cand nu ai resurse nici pentru prima varianta si nici pentru a doua, atunci te poti orienta spre o masina second de 2-3-4 ani, cu km mai multi, iesita din garantie, in stare buna si bine dotata.

Problema majora care intervine in acest caz este istoricul de service si accidente. Nu cumparati masina pe care nu sunteti siguri la istoricul de service. Diferenta de 3-5.000 euro pe care o economisiti la inceput intre doua masini second premium, in timp va poate costa chiar mai mult si sa nu uitam ca la revanzare o masina second achizitionata la 50.000 km si rulata inca 100.000 km are sigur un pret mai mare cu cateva mii de euro decat una cu 300.000 km sau fara istoric service.

Ca si incheiere, nu cred ca un cumparator de masina noua e mai cu mot decat unul de sh sau ca unul de sh e mai destept decat unul de noua. Fiecare face dupa posibilitatile lui pe termen scurt-mediu si dupa dorinte, pasiuni, ambitii si nevoi.

Din pacate, noi romanii (eu sunt un exemplu), facem aceste achizitii mai putin dupa nevoi. Eu am si o explicatie: nu putem sa aducem aici autostrazile, civilizatia, infrastructura, cladirile, locurile de agrement din vest si atunci aducem si noi ce putem ca sa ne simtim mai occidentali (masini, haine si electronice).

Va rog sa ma scuzati de off topic dar poate ii ajuta pe cumparatorii de A4 B8. Apropo am avut una de noua 2,7 tdi multitronic si mi-a placut foarte mult dar mi s-a parut cam mica la interior (parerea mea, mie imi plac masinile mari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quattro2@ a cumparat masini ce nu isi pot permite familii medii de germani ,francezi este o extrema prezentarea lui.

Pana a ajunge sa iti cumperi o masina sh/noua la 35 de mii de euro trebuie sa renunti la alte 3-4 nivele de marci auto/clase/preturi etc.

Ceea ce nu observ este placerea de a conduce masina respectiva observ doar o temeri :

Oare se devalorizeaza ?E in service oare mai este vandabila?Oare mai am prestanta in fata angajatilor mei cu masina asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A3 -ul l-am luat de la un prieten care il avea de nou. Cand am cumparat masina avea 1 si jumatate si 20-30k KM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din postul lui quattro inteleg destul de clar faptul ca cea mai buna solutie este cea de la punctul 2. asa as face si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Imi puteti spune pe B8 ce cutii de viteze automate sunt folosite?

Ma uit dupa un B8, de preferat ar fi 3.0 TDI dar sunt foarte rare cele cumparate noi din Ro.. Nu as vrea masina adusa de afara. Tot ce am gasit sunt manuale, cele automate sunt tiptronic clasic? In schimb marea majoritate de 2.7TDI sunt automate, dar nu ma atrage deloc acest model..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana-n 2010, pe 3.0TDI era doar tiptronic. Din 2010 a aparut si S-Tronic, dar cred ca a ramas si tiptronic-ul. Deci, ce-ti pot spune clar: daca e 3.0TDI < 2010, e tiptronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

care dintre astea vi se par mai ok? le stie careva? optinile.km.pret cum sunt? multumesc.

chiar daca e si un A6 intre ele..merita mai mult sau nu fata de restul?

http://www.autovit.ro/audi-a4-C27237048.html

http://www.autovit.ro/audi-a6-C27241227.html

http://www.autovit.ro/audi-a4-C27277988.html

http://www.autovit.ro/audi-a4-C27061643.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare ceva in neregula cu scaunul ala, mai ales in partea din dreapta jos a pozei, parca nu e pielea pusa cum trebuie pe scaun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tapiteria nu este originala,alea nu sunt cusaturi de fabrica,se vede finisajul slab la tetiere si la reglajul scaunului la imbinarea cu sezutul,la rola de reglaj,pentru un model premium.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as merge pe varianta A6 la banii astia ,detin a4 si am mers si cu a6 care e net superior :santa[1]: ultima data cand a nins si era si ger aveam parbrizul 30% inghetat la a4 ,mai bine dezgheata dacia cu bord ceneu care o am

Modificat de donici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te caci in ea de dacia, oltcitul este net superior. ospatar, inca o punga cu seminte!

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te caci in ea de dacia, oltcitul este net superior. ospatar, inca o punga cu seminte!

ar trebui sa rad :censur:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din primul anunt este tapiserie aftermarket. Nu exista pe A4 combinatie de piele/alcantara bej, exista doar negru sau gri titan, si piele/alcantara vine doar cu scaune sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc de replies. primul pica..dar restul? vi se par ok? nu sunt cam ieftine pt dotarile avute? avand in vedere nr de km? totusi masinil alea nu au costat >40 000e acum 2-3 ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania o masina din 2010 cu km si dotarile acelea incepe de pe la 18000 euro(asta daca ai noroc). Daca nu esti prea norocos, precum majoritatea samsarilor romani, probabil ca pretul mediu este de 19000 euro.

Dar cred ca s-a scris suficient de mult pe aceasta tema a pretului mic de la noi(km, TVA, lovite si reparate etc)

Calcul:

-pret vanzare 15000 euro, la negociere o lasa la 14700

-castiga si samsi 700 euro, deci 14000

-drumul e 400-500 euro, avem 13500

-in Germania masina a costat 16065 euro

Daca gasesti genul asta de masini la pretul asta in Germania...nu inseamna ca masinile sunt praf, inseamna doar ca anuntul are strecurate cateva inexactitati.

Daca erau inmatriculate deja, poate pretul reflecta realitatea, stiindu-se devalorizarea accentuata a masinilor care au numere romanesti.

Nu bag mana in foc, dar pe vremea cand imi cautam masina, cred ca am vazut alcantara-piele de culoare deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!