Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

Eu nu am generalizat asa cum spui tu si, deci, nu am plecat de la o premisa gresita.

Sper ca esti de acord cu mine ca realitatea e tocmai invers: putini, foarte putini, sunt cei care isi permit sa intretina anumite masini SH(premium), insa nu dispun de puterea financiara pentru a le achizitiona noi sau, cum spui tu, aleg sa nu o faca pentru ca nu considera ca ar merita, spre deosebire de majoritatea care isi cumpara o masina premium si apoi nu o poate intretine. Exceptia sau raritatea sunt cei la care faci tu referire, nu cei la care ma refer eu.

Apropo de motivul pentru care imi pasa mie si mi se pare deranjant, este faptul ca datorita acestei mentalitati cum ca nu merita masina noua si asa mai departe, societatea s-a invatat sa nu mai aprecieze la adevarata valoare(valoarea nominala, pretul, nu parerile fiecaruia despre cat merita) masinile mai noi/ noi.

Aud peste tot ca masina pierde 10% cand iesi pe poarta dealer-ului, ca pierde 20% in primul an si tot asa pana prin anul 3-4 cand dintr-o data pierde foarte, foarte putin, ca deh. De unde regulile si mentalitatea asta? E scrisa undeva? Nu, e doar artificial creata de majoritatea care nu isi permite masina noua si incepe sa se tocmeasca la pret pana cand reuseste(prin numar si lipsa de alternativa, nu logica) sa impuna vanzatorilor de masini un pret mai mic decat cel real, doar ca sa se poate incadra in bugetul lor si sa poata avea masina mult dorita.

E deranjant cand esti in aceasta postura si placut, ma gandesc, atunci cand vrei sa cumperi la pret mai mic si sa pretinzi ca puteai sa iei de nou.

Raspunde-mi sincer, te rog, aveai la dispozitie 70.000EUR buget pentru achizitia unei masini atunci cand ai luat-o pe a ta SH? Repet, eu nu judec si nu ma laud pentru ca nu e cazul, dar hai sa fim onesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu veti ajunge la un numitor comun deoarece si discrepanta despre care discutati este din ce in ce mai mare in zilele noastre, cine are bani mereu isi va lua un lucru nou si automat ar trebui sa isi asume si intretinerea bunului A-Z.

Aud peste tot ca masina pierde 10% cand iesi pe poarta dealer-ului, ca pierde 20% in primul an si tot asa pana prin anul 3-4 cand dintr-o data pierde foarte, foarte putin, ca deh. De unde regulile si mentalitatea asta? E scrisa undeva?

Daca ai masinile pe firma ar trebui sa stii ca durata lor de amortizare este de 4-6ani.

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati ajuns in alta parte. Nu toti au bani de masini noi da poate au banii sa le intretina.

Modificat de _Alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu vad rostul in a cumpara o masina noua. In opinia mea, afacerea pe care o doriti este gasirea unei masini cu km in jur de 10.000, intre 6 luni si un an vechime. CC-ul meu a fost 22.500, dar nou a fost 40.000 aprox. Am cumparat-o in 09.2012, ea fiind produsa in 11.2011.

Chiar sa am 70.000 euro, nu i-as baga intr-o masina. Mi.am lua o masina, dar as cumpăra si un apartament, pe care l-as inchiria.

mi.as

Topicul se refera la audi a4 b8? m-am uitat pe mobile si din cate vad, un audi a4 model nou il gasesti in jur de 35 mii euro net, 40 - 42 brut. asta in conditiile in care e full de full, 2.0 tsi s-tronic quattro si ce mai vreti voi - piele xenon, navi, trapa, etc. chiar nu vad de ce as da mai mult. uitandu-ma pe audi.ro, vad ca audi a4 cu nicio optiune in afara de quattro , s-tronic, si motorul de 2l tsi pleaca de la 43.000 euro. nici sa ma dea banii afara din casa n-as lua masina noua, pentru ca pur si simplu, masina este un bun la care pierzi bani, incepand de la primul km.

la banii astia, pana in 40 mii euro, sincer - m-as uita la toaureg. ai raport pret- calitate exceptional. am stat in asa ceva...e frumos intr-adevar.

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciodata nu veti ajunge la un numitor comun deoarece si discrepanta despre care discutati este din ce in ce mai mare in zilele noastre, cine are bani mereu isi va lua un lucru nou si automat ar trebui sa isi asume si intretinerea bunului A-Z.

Aud peste tot ca masina pierde 10% cand iesi pe poarta dealer-ului, ca pierde 20% in primul an si tot asa pana prin anul 3-4 cand dintr-o data pierde foarte, foarte putin, ca deh. De unde regulile si mentalitatea asta? E scrisa undeva?

Daca ai masinile pe firma ar trebui sa stii ca durata lor de amortizare este de 4-6ani.

Numai bine,

Amortizarea in cazul masinilor, utiliajelor sau a altor active nu are legatura cu devalorizarea despre care vorbeam.

Daca ar avea inseamna ca dupa 4-6 ani ar trebui sa dai activul de pomana sau sa-l duci la casat ca nu mai valoreaza nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Colegii care doresc sa achizitioneze un A4 B8, SH/nou va multumesc pentru sfaturile voastre.

Revenim On Topic la achizitionarea unui A4 B8 si renuntam la SH vs. NOU?

Multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu raspund la flame-ul offtopic, ci consider ca este de interes general in ceea ce priveste achizitia unui SH. Intamplator, calculele de devalorizare si intretinere total din burta expuse de colegul JUG, eu le-am facut atent si cu date reale, nu aproximative :) In cazul unui B8, cei mai scumpi km din viata masinii sunt undeva intre 0 si 80-90.000km. Cand zic scumpi ma refer la scaderea valorii pe piata fata de pretul de nou. Undeva intre 90 si 160.000 km este conform analizei mele, perioada optima de exploatare a masinii, pana incep mai multe piese sa dea semne majore de uzura si sa ceara inlocuire, incepand cu consumabile gen distributie si terminand cu sansele sa cauti o noua turbina sau volant. De pe la km aia, masina incepe sa ceara banuti si timp liber de spart pe la service-uri.

Este motivul pt care masinile alergate cu multe sute de mii de km, sunt date mereu de negustori la cifra "magica" 86 sau 92....

O perioada de max 2-3 ani este de preferat, pt ca atunci masina inseamna ca a rulat un numar mare de km zilinc, ceea ce inseamna ca nu a stat intr-un trafic sufocant de oras (ceea ce distruge mult mai rapid o masina) ci a vazut mult asfalt curat si liber (extraurban) in viteza a 6-a. Cam la 2-3 ani si 100.000 km masina intra in etapa a doua de viata, cand ofera un raport ideal (matematic) intre ceea ce ofera si cat costa.

E important de precizat ca indiferent de regimul de rulare, la 3 ani la A4 schimbi sigur xenoanele (daca ai) si gumele, daca nu esti inconstient. Astea sunt cheltuieli un pic mai mari pe langa frane si ulei, chestii uzuale.

Pt o revanzare in conditii cat mai bune (pierderea minima), e important masina sa fie intretinuta, sa existe un istoric verificabil si sa aiba dotari cat mai multe. Pretul aiurea artificial de pe piata "autovit" este dat de majoritatea covarsitoare (cred ca 90%) a samsarilor care dau km inapoi si repara masini lovite sau le carpesc din piese de la dezmembrari pt revanzare, totul la preturi subapreciate (tzeapa) pt ca intr-adevar f multi n-au decat 10.000eur in buzunar dar viseaza la masini de 50.000. Evident ca si dupa achizitie, reviziile si consumabilele vor reprezenta o problema de buget, dar fiecare doarme cum isi asterne.

In cazul meu, puteam cumpara nu una, ci doua masini noi la momentul achizitiei, dar in urma calcului am decis ca este mult mai inteligent si prevazator financiar asa. O masina dupa un an si 10-20k reprezinta o afacere f proasta, nu este nici asa cum ti-ai configura-o singur, nu faci nici prea mare economie la bani, pierzi pe toate fronturile. In plus, se gasesc greu asemenea masini si riscul sa iei una cu probleme (dusa de o mie de ori la garantie) este major, pt ca in afara uneori situatii de exceptie, nimeni nu-si ia masina noua si o vinde imediat dupa aia. Acuma sigur ca un pret bun la o masina abia cumparata definesc cu adevarat termenul de "ocazie", dar este mult prea rara ca sa vorbim despre ea ca o regula gen "daca gasesti bani pe jos eu zic ca e bine sa-i iei" :)

In alta ordine de idei, modificarile aduse unei masini scad pretul de revanzare, nu il cresc, cam asta este realitatea foarte deranjanta pt cei care o afla prea tarziu, dupa ce au spart o groaza de bani pe diferite imbunatatiri estetice in opinia lor si tuning la motor, cand realizezi ca nu prea e nimeni dispus sa iti deconteze eforturile.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu, puteam cumpara nu una, ci doua masini noi la momentul achizitiei, dar in urma calcului am decis ca este mult mai inteligent si prevazator financiar asa. O masina dupa un an si 10-20k reprezinta o afacere f proasta, nu este nici asa cum ti-ai configura-o singur, nu faci nici prea mare economie la bani, pierzi pe toate fronturile. In plus, se gasesc greu asemenea masini si riscul sa iei una cu probleme (dusa de o mie de ori la garantie) este major, pt ca in afara uneori situatii de exceptie, nimeni nu-si ia masina noua si o vinde imediat dupa aia. Acuma sigur ca un pret bun la o masina abia cumparata definesc cu adevarat termenul de "ocazie", dar este mult prea rara ca sa vorbim despre ea ca o regula gen "daca gasesti bani pe jos eu zic ca e bine sa-i iei" :)

In alta ordine de idei, modificarile aduse unei masini scad pretul de revanzare, nu il cresc, cam asta este realitatea foarte deranjanta pt cei care o afla prea tarziu, dupa ce au spart o groaza de bani pe diferite imbunatatiri estetice in opinia lor si tuning la motor, cand realizezi ca nu prea e nimeni dispus sa iti deconteze eforturile.

Daca toti oamenii ar fi la fel de inteligenti si prevazatori financiar, situatia ar fi de-a dreptul naspa. Audi(in cazul de fata) ar fi nevoiti sa fabrice direct masini SH, daca se poate, ca lumea ar fi prea desteapta si n-ar mai cumpara masini noi. E usor sa motivezi elucubratii!

Alt aspect, poate lumea are impresia ca daca sunt kilometri facuti in afara orasului("intr-a sasea") inseamna ca uzura e mai mica, dar uita ca in Germania sau tarile cu apa calda modelele despre care vorbim sunt conduse adeseori pe Autobahn la 180-200km/h constant, unde uzura motorului de 2000cmc e foarte mare.

Tot cu ocazia asta am aflat ca daca bagi bani intr-o masina si o imbunatatesti(in opinia ta), esti nebun si arunci cu banii. Ce conteaza ca in cele mai multe cazuri vanzatorul cere poate doar 50% din valoarea investitiilor, nu-i nimic, vine un destept si ii explica eventual ca trebuie sa ma dea bani de-acasa ca sa poata vinde masina. Inteligent ar fi chiar daca poti sa dai jos cate ceva de pe masina(optiuni) si sa o vinzi la acelasi pret,nu?

Realitatea e cum spui tu, dar asta nu o face corecta, ci doar trista si gresita! Pot sa sustii sus si tare ca oamenii care cumpara A4(sau altele asemantoare) cu 20000EUR si-l permit de nou, dar tot nu va fi adevarat. Compromisul nu e propriu omului care isi permite cu adevarat ceva.

Bine-ar fi sa facem la fel si cu hainele, mobila din case,, s.a.m.d., sa nu pierdem nimic! Tu ai idee cum functioneaza economia de piata?

Mi-as dori, daca se poate, ca unul dintre cunoscatorii realitatii auto sa imi explice cum functioneaza devalorizarea dupa primii 2-3 ani, anume in perioada in care poseda ei automobilul.

Sa luam un exemplu:

A isi cumpara un A4 pe gustul lui si plateste 50.000EUR. Pastreaza masina 6 ani si o vinde cu 10.000EUR. Asadar l-a costat masina 40.000EUR

B cumpara un A4 cu 3 ani vechime, plateste 25000EUR si o vinde cand implineste masina 6 ani cu 10000EUR.Apoi mai cumpara una la fel si o vinde peste inca 3 ani tot cu 10000EUR. Masinile in cei 6 ani l-au costat 50000EUR-20000EUR recuperati=30000EUR.

In toate perioada asta B a fost nevoit sa mearga cu masini care nu erau configurate dupa gustul sau, a avut de-a face cu gainariile nenumaratilor samsari si a trecut prin luni de zile de cautari si verificari pentru a gasi masina corecta, poate potrivita gusturilor sale.

Diferenta de bani e relativ mica pentru un client de masina premium si nu justifica bataia de cap mentionata!

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai s-a demonstrat deja ca nu toata lumea stie sa calculeze corect si nu toti se pricep din nastere sa caute/aleaga un sh, de aia avem topicul asta. Apoi poate nu toata lumea are suma aia cash si sunt nevoiti sa ia masinile noi, prin leasing. Generalizezi prea mult si nu aduci nici un plus de informatie reala celor in situatia de a alege. In concluzie este o pierdere de vreme, eu ma retrag, mai ales ca moderatorul a subliniat sa ramanem ontopic.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o categorie de oameni care prefera o masina mai "buna" in aceeasi bani cu una noua. Nu o data m-am lovit de replica "Cat ma? Cum sa dai atat pe un Golf? De banii astia iti luai Seria 5."

Asta nu inseamna nici ca ei gresesc, nici ca eu gresesc, ci pur si simplu ca avem puncte de vedere si asteptari diferite de la o masina.

Eu de exemplu nu-mi permit un A4 nou, de 40.000 de euro. Ar trebui sa fac niste compromisuri prea mari ca sa pot sa-mi permit leasing de aproape 6-800-1.000 de euro lunar.

Mi-as fi permis, in schimb, unul second la jumatate de pret. Si desi am condus doar masini second pana acum, am preferat sa nu. Imi "ajunge" masina actuala pentru ce am eu nevoie si nu vad de ce as plati mai mult (nou) sau chiar mai putin (second) pentru ceva ce nu am nevoie.

Conteaza foarte mult asteptarile pe care le ai de la masina. La ce folosesti masina aia? Ce inseamna sigla de pe bot si ce inseamna literele de pe spate.

Pentru unii este inadmisibil sa fie vazuti intr-un Golf, fie el si nou, sau chiar mai bine dotat dar prefera sa fie vazuti intr-un A4, fie el si mai slab dotat.

Altii au avut masini din clasa X si acum vor sa treaca la nivelul urmator. Sunt zeci de motive pentru care unii vor prefera sa-si ia o masina SH in defavoarea unei masini noi.

Un lucru e clar, cei care sunt pe threadul asta au trecut deja de intrebarea "Sa-mi iau un Golf 2.0 TDI nou sau un A4 2.0 TDI second?".

Daca sunt aici alegerea a fost deja facuta asa ca nu are rost sa convingem pe cineva ca alegerea lui e gresita. Daca au ales sa cumpere un A4 second hai sa (incercam) sa-i ajutam sa ia unul bun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Proaspat posesor de A4 B8 2.0 TDI Q.Nu este sectiunea potrivita dar rog pe cei in masura sa ma sfatuiasca.Masina este din 08.2010 are in prezent 126.000km verificati la reprezentanta deci presupunem ca sunt reali.Fostul proprietar nu i-a schimbat distributia sustinand ca se face prima oara la 180.000.Eu din rasfoit internetul am inteles ca pe la 120.000.Ce ma sfatuiti?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, bine ai venit! Scrie in cartea de service ca distributia se schimba la 180.000 km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa luam un exemplu:

A isi cumpara un A4 pe gustul lui si plateste 50.000EUR. Pastreaza masina 6 ani si o vinde cu 10.000EUR. Asadar l-a costat masina 40.000EUR

B cumpara un A4 cu 3 ani vechime, plateste 25000EUR si o vinde cand implineste masina 6 ani cu 10000EUR.Apoi mai cumpara una la fel si o vinde peste inca 3 ani tot cu 10000EUR. Masinile in cei 6 ani l-au costat 50000EUR-20000EUR recuperati=30000EUR.

In toate perioada asta B a fost nevoit sa mearga cu masini care nu erau configurate dupa gustul sau, a avut de-a face cu gainariile nenumaratilor samsari si a trecut prin luni de zile de cautari si verificari pentru a gasi masina corecta, poate potrivita gusturilor sale.

Diferenta de bani e relativ mica pentru un client de masina premium si nu justifica bataia de cap mentionata!

Cum spuneam, nu oricine se pricepe la calcule corecte/exacte si nici nu cunosti piata auto sh corecta de B8 (nu denaturata de tepele samsarilor din Ro)

O masina dotata pe gustul meu costa mai spre 60.000, nu 50.000.

O masina de 50k dupa 3 ani si 100.000km este cam 17-18k, nu 25k. Cea de 60.000 noua, dupa aia costa 20-22k. La 25k iei un B8 dotat in draci dupa 2 ani, nu 3.

In practica majoritatea cauta masini care au costat spre 40k noi, dupa 3 ani pretul lor se invarte pe la 13-15k maxim.

ATENTIE, vorbim de masini in mintile lor, nu vrajeli de autovit "hai sefule nu te mai uita ca e super ocazie". Daca refaci calculele acum, o sa vezi ca este cam de 3 ori mai avantajoasa varianta sh de 3 ani, dar atentie, depinde enorm de ce masina gasesti. Este din pacate o mica loterie ce nu suporta analiza directa, este daca vrei ca mersul la servici 5 ani de zile sau un bilet castigator, nu se poate compara teoretic la modul general universal.

Ca si persoana care am cumparat si masina noua si masina sh, de nou nu prea poti sa ti-o iei exact pe gustul tau. Sunt mult optiuni care sunt pur si simplu "fitze", cand dai 2000eur pe o navigatie in bord te simti asa cam...fraier, pt ca cea mai smechera navigatie separata unde nu platesti sigla costa 500eur si este ani lumina mai buna, adica da rusini grave la performante/optiuni celei stock. La fel cu camerele de marsarier, incalzirea stationara, suspensiile adaptive, pielea, trapa, pilot automat inteligent si alte "jucarii". daca chiar bifezi tot ce ti-ai dori, te trezesti ca platesti plus inca o masina noua. De foarte multe ori nici nemtii, la salariile lor, nu prea le bifeaza.

Gasind un SH dotat, iti permiti sa ai mult mai multe optiuni pe gustul si confortul tau, decat ai putea sa ti le cumperi pe o masina noua. Este un adevar universal, ma simt penibil sa incerc sa te conving de ceva la mintea cocosului. In plus, poti experimenta pe un sh o dotare care niciodata nu ti-a facut cu ochiul si te trezesti ca-ti place incredibil de mult. Iti spun cat se poate de sincer, cam orice optiune e acra si nu prea e mare smecherie in concluzie nu merita, atunci cand n-o ai ;)

Masinile SH se cumpara mai ales de cei care prefera, la aceiasi bani (!) sa aiba dotari mai multe pe o masina rulata (da, f bine, poate sa fie si numai 1 an jumatate si 50.000km daca iti permiti si gasesti), decat o masina cu 5km in bord dar cheala. Asta implica insa un pic de cunostiinte, iti trebuie timp, rabdare si studiat oferte, forumuri samd, ba chiar si o inteligenta peste medie, pt ca piata e 90% formata din escroci care abia asteapta sa te arda, deci nu oricine are aceasta optiune la degetul mic.

De asemenea e tot o forma de inteligenta sa realizezi ca cine chiar vrea sa dea 55.000eur pe o masina noua, nu intra pe un forum sa discute anunturi de masini de 13k :) Eu am pornit acest topic cand puteam da 35 pe una cheala de plangeai in ea, sau sa dau 21.000 pe una care a fost 57 noua si 90.000km in baza de date oficiala de la audi, iar de restul de bani sa am carburant si intretinere gratuita timp de 3 ani. Acum explica-mi cum nu a meritat :)

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa o luam asa ca sa intelegi ce vrea sa spuna Jug:

"Daca ti-ai permite sa iei un A4, dotat cu tot ce vrea inima ta, cu aceeasi lejeritate cu care iei o sticla de Cola (adica nu te-ar afecta mai deloc financiar) te-ai mai gandi sa il iei second?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca vorbim de bani castigati din afaceri cu statul, de copii de bani gata, manelisti care ii dezlipesc de pe frunte sau orice fel de milionari care nu stau ei sa piarda timp cu studiul si cautarea unei masini ok la mana a doua, discutia devine aberanta din start.

Insa va spun din proprie experienta ca nu prea exista om de afaceri care sa dea 60.000eur cu lejeritatea cu care cumparam noi o Cola. Asta este o utopie a celor care nu au cunoscut niciodata o personalitate cu bani. Cand lucrezi cu ei, cand ajungi sa-i cunosti, o sa te socheze faptul ca par chiar mai zgarciti decat o persoana normala. Pentru ca averile lor (daca nu sunt furate) le-au facut tocmai exersandu-si zi de zi o excelenta capacitate de analiza a eficientei financiare si de cheltuire/investire cat mai inteligenta a banilor, nu fiind prosti la calcule si mana sparta. Pentru ei de multe ori o achizite sh este o bataie de cap prea mare, decat sa studieze piata prefera sa plateasca bani in plus, piata avand niste riscuri care nu merita timpul investit in a le ocoli, asa ca optiunea de nou este cea mai eficienta dpdv al lor.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam la un raspuns gen "Da sau Nu" dar ok.

Si eu cunosc oameni care au plecat de la 0 (sau aproape) si care pot plati 1.000-1.500 de euro lunar, leasing la o masina de 60.000 de euro, mai lejer decat pot eu plati o Cola (raportat la veniturile firmei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da? Bine. Cere-le 30.000eur cadou :) Eu de exemplu ti-as lasa jumatate de Cola sa bei de la mine daca mi-o ceri, ba iti si cumpar una intreaga fara sa clipesc. Ma indoiesc ca ei o sa-ti dea insa banii aia, deci parerea ta despre lejeritatea cu care isi permit ei sa cheltuie o asemenea suma, este extrem de falsa.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad ce legatura are cu a cumpara ceva pentru ei sau a da cadou cuiva o suma de bani, oricat de mare ar fi ea...

Oricum, tot nu mi-ai raspuns la intrebare. Hai sa incercam asa, nu stiu cu cata lejeritate ai platit tu masina pe care o ai (si nu ma intereseaza) dar daca ai fi putut sa iei, cu aceeasi lejeritate, acceasi masina nou, ai mai fi cautat una second? Da/Nu, te rog. Pentru ca asta inseamna sa-ti iei o masina pe care ti-o permiti sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca daca aveam 60k asa lejer de spart pe o masina, as fi cautat un GT-R sh. Discutia este offtopic si suparam moderatorii, iti raspund si continuam daca vrei pe PM.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat este că, deși conform spuselor oamenilor de pe aici, cei cu mașini SH ar trebui să fie frustrați că nu și-au permis o mașină nouă, cei cu mașini noi par să fie cei cu probleme vizavi de acest subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Alekxxx, sper sa facem schimb de impresii dupa ce mai invat si eu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca a fost prost inteles termenul "a-ti permite" si de aici a plecat toata discutia. Ca sa incheiem aici, nu este folosit, in niciun caz, ca o jignire desi asa se pare ca a fost inteles. Comunicare deficitara... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma fiecare alege ce e mai bine pentru el, toate contrele astea nu prea-si au rostul... din punctul meu de vedere ceea ce conteaza la achizitia unei masini este "value for money". Acest "value" inseamna pentru fiecare altceva. Pentru unii e f important sa fie noua, pt altii sa apartina unei anumite clase, pt altii dotarile, pt altii puterea, pt altii deprecierea si tot asa. Pui cap la cap prioritatile tale si te hotarasti care este cel mai bun "value for money", pentru valorile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave a expus foarte bine ceea ce eu se pare ca nu am reusit sa expun, cel putin in opinia voastra. Pentru mine ramane clar la fel ca si pentru multe alte persoane din middle management si clasa medie veritabila(adevaratii clienti de masini premium) ca Audi/Mercedes/BMW nu sunt masini de tocmeala dupa 2-3-4 ani. Se observa foarte clar acest aspect si din simplu motiv ca voi nu puteti raspunde cu da sau nu.

Astept cu interes noile topic-uri "Vreau sa cumpar un A8 cu 25-30k EUR", respectiv "Bentley Flying Spur cu 40k EUR". Sunt bune topicurile astea mai ales pentru posesorii de A4 care la 60k EUR si-ar fi cautat GT-R, de unde invatam si modul in care aleg acestia masinile.

Repet, mea culpa ca am initiat, fara voie, aceasta discutie interminabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, domnule, suntem toti niste parliti, nu suntem niste adevarati clienti veritabili si modul nostru de a alege masinile este penibil. Acum esti fericit?

Eu am raspuns cu DA, tot un sh as fi cautat pe banii aia. Si Rave a zis ca ar face la fel, intr-un mesaj privat cu mine :) Deci esti singur in "cruciada ta".

Noi spre deosebire de tine suntem super incantati de deciziile luate si masinile noastre, nu incercam sa le vindem si nici nu ne ducem pe topic-uri despre masini noi sa deschidem ochii altora ce prosti sunt. Fara suparare, nu o sa convingi pe nimeni ca sh-urile sunt o afacere proasta si ar trebui sa ne fie rusine de noi insine, deci nu inteleg de ce continui.

Deranjezi si jignesti o groaza de lume, la gramada, poate fara sa-ti dai seama. Nu acesta este scopul unui forum.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!