Jump to content

Probleme cutie de viteze


Boeing
 Share

Postare recomandată

Ai dreptate, am facut greseala sa o iau de la persoana fizica!....Daca o cumparam de la dealer, erau obligati sa imi dea o garantie....Aviz amatorilor masinilor SH, daca vreti masina SH, cumparati de la dealer. Si nemtii sunt la fel de mincinosi ca si iubitii nostrii samsari! In cazul meu, este prima teapa de genul, am mai cumparat masini in Germania, dar aceasta mi-a pus capac, este primul VW.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,a costat cca. 800 RON.

Da,a costat cca. 800 RON.

pentru morpheutsst.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tabi pe baiatul din Gilau Abdul il cheama si la el am facut si eu cutia la el. Eu zic ca e serios si stie ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sfaturi! Momentan o sa cumpar o alta cutie reconditionata si am sa o repar pe actuala, cand ajung in tara....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu, dar poate intereseaza pe cineva, diagnosticul cutiei. Este plina de pilitura, cateva pinioane (de viteza) putin tocite si niste dinti lipsa din diferential....A trebuit sa comand o cutie reconditionata deoarece a mea a fi costat prea mult, sa fie reparata....Ca sfat, cel mai bine, cand avet prb si scoateti pilitura din cutie, cumparati cu cutie reconditionata fara batai de cap.... Ceea ce mi se pare ciudat este ca diferentialul a fost problema, cum este posibil sa il strici? Intelegeam sa fie dintii pinioanelor de viteza, dar asa?!?!?! Cred ca materialele din care a fost confectionat diferentialul sunt de foarte proasta calitate.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat cutia si dupa montaj a scos un sunet de genul asta : https://www.youtube.com/watch?v=JsE7B24GloA. Sunetul a durat cam 20 minute, in tot acest timp mecanicul a turat masina, cica asa ar trage ulei in cutie (cutia fiind noua si fara ulei)....Am iesit cu masina in probe si daca tot nu se oprea zgomotul, am bagat masina in garaj, a ridicat-o pe rampa si sonda de marsarier ar fi fost slabita...A strans-o si nu s-a mai auzit, personal nu cred ca a avut de-a face. Am luat masina si a doua zi, in trafic intens, a inceput sa faca iar....Am mers la service a scos sonda iar, a gasit doua bucatele de span pe ea, a curatat-o si a pus-o la lor. De atunci nu a mai facut, dar eu cred ca ceva nu este in regula, ceva nu a fost montat corect. Daca ar fi si cazul meu, cel din clip, nu ar fi trebuit sa mai faca zgomotul respectiv, nu ar fi trebuit sa fie continu? Se poate sa se fi frecat rulemntul cu placa de presiune, sau ceva de genul? Inca ceva, kit-ul de ambreiaj are aproximativ 4000 km si mi se pare ceva ciudat la el, pedala este putin mai tare si volant in momentul in care cobor o panta sau urc o rampa cu inclinare usoara, scoate un zgomot de clopotei, este normal? Sa o fi schimbat-o, el detinand un golf 5 si volant se potriveste 100%. Pana sa duc masina la el, nu a scos niciodata sunetul din clip si nici nu se auzea zgomotul acela de clopotei. volant nu bate cand masina este la relanti. Cand calc ambreiajul, pe la jumatatea curesei, se aude o usoara bataie si cam atat.....Ceva pareri?

 

Sanatate!

Modificat de morpheusst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunte-ti sigur pe CV montata,ca este identica cu precedenta,mai ales la zona de prindere pe blocul motor,e suficient o singura nervura in plus,care poate provoca stricaciuni costisitoare.Dupa cum am spus cu ceva timp este important profesionalismul mecanicului,dar nu trebuie ignorat nici stilul de condus in ceea ce priveste schimbarea treptelor de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Am schimbat cutia si dupa montaj a scos un sunet de genul asta : https://www.youtube.com/watch?v=JsE7B24GloA. Sunetul a durat cam 20 minute, in tot acest timp mecanicul a turat masina, cica asa ar trage ulei in cutie (cutia fiind noua si fara ulei)....

 

Nu prea am inteles fraza asta. A montat cutia fara ulei ? Si de unde ar trebui sa-si traga cutia uleiul??

Si eu am schimbat cutia de viteze acu un an si ceva (cu una reconditionata). Si s-a turnat mai intai cantitatea necesara de ulei apoi s-a montat pe masina.

 

P.S: La cutia mea "originala" tot diferentialul a picat. Din cate am inteles de la firma de unde am luat-o pe cea reconditionata, e o problema foarte frecventa la VW (calitate proasta). Cutia reconditionata cica e modificata/imbunatatita de firma de la care am cumparat-o (in DE). Sa vedem cat va tine...

P.S2: In ultimul an la 3 colegi de servici le-au picat cutiile. Un Polo, un Tiguan si un Touareg. Polo'nicul si Touaregul cumparate de noi din reprezentanta si cu < de 100k la bord. Calitate VW cat cuprinde :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu n-am inteles,cum s-a functioneze o CV fara ulei,unde rotirea angrenajelor este f. mare.Da intr-adevar este o defectiune des intalnita a CV in zona grupului,la mine cand am desfacut ce-a mai ramas din capac,care a fost spart,am gasit pinioane sarite in zona grupului.Acum nu stiu daca aceasta defectiune se intalneste si la CV cu 5 trepte.La mine s-a spart in momentul actionarii manetei pentru mers inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti , eu am gasit pe diferite site uri marca asta de ulei pentru DSG : ATF 80 W 90 TL 521 62  .

A schimbat cineva uleiul la Touran DSG cu marca asta de ulei?  si daca da  , cati litri intra?  Eu am un Touran 2008 2.0 tdi 140 cp BMM 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu....Cutia a venit fara ulei, dar am pus noi, 2.3L 75W80, am montat cutia si am pornit motorul (Asa ar fi fost recomandarea VW, pentru cutia GQN 02S). Dupa montaj a facut un zgomot asemanator cu cel de pe youtube (din primul clip). Intre timp zgomotrul initial a disparut, dar a aparut alt zgomot, care banuiesc ca provine de la rulmentul de presiune (Am avut un zgomot asemanator la matiz cand am avut prb cu placa de presiune, de asta ma duce cu gandul ca prb la mine este montarea defectuoasa a rulmentului de presiune care a atins placa de presiune, s-a incins, a curs vaselina din el si acum se aud bilele din el).... Zgmotul respectiv se aude cand motorul revine la turatia de relanti.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=8_y4dLv3FTU

 

 

Sa se auda mai clar, volumul basului trebuie sa fie dat la minim.

 

Ceva pareri?

Modificat de morpheusst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua!!

Am si eu probleme cu cutia de viteze si am nevoie de ajutor!! Vineri se pare ca s-a stricat mechatronicul cutiei (dsg in 6 trepte) si nu stiu ce sa fac...din cate inteleg e foarte scumpa unitatea respectiva. Pe diagnoza era scris interferente mechatronic...asta inseamna ca poate fi reparata sau trebuie neaparat schimbata unitatea?daca trebuie schimbata, de unde as putea gasi ceva ieftin? si cum aflu codul unitatii ca sa se potriveasca exact la cutia mea??

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Benchea Iosif

Ma puteti ajuta cu o problema la VW Touran 2.0 TDI 140 cai am problema la cutia de viteza din cand in cand nu mai intra in 1 si inca o problema pe care am observato nu mai intra din 6 in 5 numai cu sprit(sa accelerez) . Va rog sa imi spuneti ce este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Colegu aici ai citit?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut tuturor.Sunt posesorul unui VwTouran din 2004 ,motor de 2.0 136 cp cod azv.Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat?am o problema si anume in viteza 1 si marsarier cand circul mult in oras sau cateodata si la drum lung daca trebuie sa pornesc de pe loc imi ramane intepenit in viteza 1 si nu pot sa mai schimb in a 2-a,tin sa precizez ca se pune in frana de motor cand vreau sa schimb si apas ambreiajul pentru a schimba in a 2-a.Dupa ce fortez un pic si apas de cateva ori pedala de ambreiaj iasa din viteza 1 cu greu.Treaba aceasta nu se intampla des doar cand o apuca :) si cum am zis mai sus dupa ce umblu prin oras sau la drum lung.Please help :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kali citeste link trimis de mine cu 2 postari mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

vad ca dicutiile pe aceasta tema, sunt de ceva vreme. insa, am si eu o "dilema",de fapt a unui prieten: masina, un Touran din 2004, 2.0TDI, cod AZV. anul trecut, prin martie 2016 a mers cu ea in service la Focsani (ca de-acolo este) sa-i schimbe simeringul de la vibroken spre cutie., moment in care a constatat ca ambreiajul este putin uzat.ce sa mai platesti inca o data manopera de ambreiaj cand tot este masina bucati? hai sa schimbam si ambreiajul...si l-a schimbat. hai si uleiul...si l-a schimbat. de-atunci, numai probleme. service-ul I-a pus un Sachs (placa, disc si rulment). a plecat omul acasa...surpriza, pedala moale, la jumate din cursa. si a inceput sa agate a 1-a si marsarier. dupa ceva vreme, inapoi in service, schimbat kit-ul ambreiaj pe garantie. totodata, schimba si volant, cu LUK. toate bune si frumoase, dupa ceva vreme se inmoaie iar pedala de ambreiaj si in continuare, agata a 1-a si marsarier. Inapoi in service, schimbam si cilindrul receptor, schimba si lichidul de frana ca poate este uzat, verifica timoneria,  mai verificam si ceva tampoane, masina face la fel.Din lipsa de timp, a plecat omul cu gandul de a reveni cand are timp, cu acordul sefului de service. Prin septembrie 2016, a revenit in service - de data asta, schimbat volant cu una originala VW, schimbat kit-ul de ambreiaj cu unul original - toate pe garantie. Degeaba! Schimbatorul de viteze tot agata in 1-a si marsarier, plus de-asta, pedala care sta in continuare la jumatate si in momentul in care ai piciorul pe pedala de ambreiaj si accelerezi, iti arunca pedala inapoi, iar cand nu mai accerezi o trage iarasi spre jumatea cursei...ciudat comportament. Ultima figura, saptamana trecuta s-a rupt discul de ambreiaj. Prietenul asta al meu, are nu stiu ce serviciu de asistenta rutiera preplatit si in caz de nevoie, oriunde ar fi in tara, ii vine o masina de asistenta si il duce in cel mai apropiat service partener. Intamplarea a facut ca in momentul incidentului sa fie la intrarea in Foscani - suna la asistenta, ii ajunge masina de asistenta si il duce, culmea, in acelasi service unde mai fost de 3 ori cu ambreiajul. Desfac oamenii cutia si constata, discul de ambreiaj rupt din zona arcurilor. Alt ambreiaj, nou, de data asta pe banii lui. volant OK. Astea fiind datele dilemei, astept sugetii din partea celor care au trecut printr-o astfel de neplacere (daca exista cineva). sa fie oare cutia busita?

multumesc,

numai bine@

Scrierea cu greseli gramaticale si cu limbaj de chat se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua. Ma incadrez si eu la cele prezentate de moreinffo. Am schimbat la fel tot ce se putea volant, rulment placa disc noi Sachs. Problema persista si dupa discutii prin service-uri ar mai fi ultima incercare cutia de viteze. As intreba daca merita reconditionarea sau achizitia unei cutii sh cu riscul de a fi ca a mea sau va rog daca cineva a rezolvat altfel problema ?
Multumesc anticipat!
Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.Am rezolvat problema schimband kit ambreiaj plus volant.Acuma mi s-a dus cutia de viteze.Eu am cutia de viteze cu codul GNE.As putea sa pun alta cutie se viteze fara sa corespunda codul acela si sa ma iau dupa codul de motor adica Azv??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Romaniuc Florin
On 4 august 2015 at 23:22, stevee a scris:

Și eu am un șuierat la turbina în treapta a doua si a treia, în momentul momentul în care o accelerez brusc. Ce ar putea fi?

Salutare. Am si eu un Touran din 2004, la treapta a 6 a sare din viteza, cind am schimbat uleiul avea o culoare de griu. Ce ar putea fi?

Modificat de vdragos
Limba romana deficitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vă salut! Am găsit ieri dimineață sub mașină ulei, cam de 20 cm pata. Am mers la un mecanic si din costatarea lui trebuie să cumpăr cutie de viteze. Cea de pe mașină ar fi spartă, fisurata. Cu mașina am mers decent cu toate schimbate la zi. Este posibil să cedeze cutia? Cu respect!

Mașina este Touran, 1.9 TDI, 2006, cutie în 6 trepte

Modificat de vdragos
Limba romana deficitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Bună seara, 

În urma căutării nu am găsit nimic despre problema mea și nici nu pot deschide o noua postare, asa ca o sa descriu aici problema pe care o am de 2 zile. 

Masina în cauza: touran 2014, 2.0, 140 cp, cfhc, dsg. 

In mers indiferent de modul Drive sau Sport masina nu mai are zvâcnire și mai mult dacă apăs pedala mai tare, turația urca la 5000 pana sa schimbe, indiferent de treapta 1>2>3 etc. 

Cunoștințele mele de mecanica sunt 0, nu știu cum sa descriu mai bine situația. 

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelenta, daca faceati un efort gaseati asta si probabil va si lamureati:

Spor la citit si nu uitati va rog sa cititi bine-bine si Regulamentul, pentru ca postarile aiurea si deschiderea de topic-uri noi alandala pentru probleme deja discutate se sanctioneaza. Mii de multumiri si respecte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, vdragos said:

 

Am urmat sfatul dvs. și am cautat acolo dar nu am găsit nimic care sa semene cu problema mea. O sa postez mesajul inițial și acolo poate găsesc niște răspunsuri. 

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelenta, ati cautat acolo si nu ati inteles ce e de facut? Credeti ca o cutie DSG se repara prin discutii pe forum? Nu ati vazut acolo ca oamenii se duc la specialist si scaneaza masina inainte de a cere sfatul? Nu ati gasit acolo date despre specialisti in cutii DSG? Sperati sa va reparati masina singur? :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!