Jump to content

Probleme cutie de viteze


Boeing
 Share

Postare recomandată

Multumesc!

 

Vreo idee de costuri (aproximative, bineinteles)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai montat cineva  cutie de viteze de touran 2.0 TDI ? ideea e ca mi-a demontat cineva cutia si nu a mai facut-o la loc si vreau sa o montez si nu stiu unde vine o tabla ( poza ) si cum se prinde chestia aia cu un arc pe ea.. 

chiar nu stie nimeni cum vine montata piesa asta ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna la numărul asta si poate te ajuta el. Abdul il cheamă .0740601143 . Ii spui despre ce e vorba si daca poate te rezolva. El mi-a facut cutia mea de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tare mult ! Cu respect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am o mica problema cu Touranul din dotare. De ceva trei zile am schimbat "din întâmplare" uleiul din cutia de viteze. Am pus altul pana a ajuns la nivel. Am lăsat sa se scurgă surplusul și am strâns șurubul. După un drum de 1500 de km se aude un suierat în cutia de viteze, sub 1500 rpm în treapta a 5-a mereu și 6-a câteodată, parca. Nu se aude tare, dar este sesizabil. Nu știu dacă așa se auzea și înainte, mașina fiind cumpărată de o săptămâna și nefăcând drumuri asa lungi cu ea... Îmi puteți spune care ar fi problema acestui șuierat sau dacă s-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Mulțumesc

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul uleiului din cutia de viteze nu este la surub, ci mai sus. Dupa o revizie la cutia de viteze (demontare completa), modelul meu de cutie necesita 2 litri de ulei. Lichidul de ungere se introduce prin orificiul sondei care detecteaza mersul inapoi, aflata in partea superioara, langa selector, evident, dupa demontarea ei. Este posibil sa faca zgomot datorita nivelului scazut de ulei sau din cauza folosirii altui tip de ulei decat cel prevazut de constructor.

Modificat de viorel2004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba e pana la nivelul surubului.Numai da informatii gresite.

post-95513-0-38325500-1438607197_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De nivelul uleiului din cutia de viteze, sunt sigur cum trebuie schimbat sau completat. Nedumerit sunt de șuierat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde esti atat de sigur? Ia Elsawin si verifica unde trebuie sa fie nivelul uleiului. Cartile de bucate nu contin aceste informatii. Totusi, daca esti sigur, mergi de, la reprezentanta VW si vezi ce iti spun mecanicii.

Modificat de viorel2004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când ma informez despre mașini, de obicei nu consult cărțile de bucate.

Se pare ca după mai multe căutări pe internet, am relizat ca am pus în cutie uleiul greșit, 75w90. În momentul în care l-am schimbat nu am verificat, spre ignoranta mea specificațiile recomandate de producător. Cutiile cu 6 trepte folosesc altfel de ulei, și anume 75w80. Sper să nu-i fi cauzat daune prea mari. Maine i-l schimb din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stevee, stai linistit ca nu s-a stricat inca nimic. Vezi insa de care mai exact ca sunt GL4, GL5, GL4+, verifica exact de care ca difera in functie de ce diferential ai. Cauta atent. La mine de exemplu se specifica 75w90 insa GL4 sau maxim GL4+. GL5 cica mi-ar uza rau sincroanele.

 

@Viorel, suntem pe un Forum totusi si ne respectam, nu ne luam la misto. Multumesc

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerofan, ma gândesc sa nu se fi uzat ceva pe-acolo, după 1600 de km. Sunt în România acum și mâine ma duc sa pun ulei după cel recomandat de producător. Plus ca am vb cu un prieten care vinde uleiuri și care mi-a zis ca, contează destul de mult aceste specificații pentru o buna funcționare are a cutiei, implicit motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba uleiul cu cel recomandat de producator, apoi vezi daca zgomotul persista si daca sigur e de la cutie sau din alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stevee, remarca cu cartea de bucate nu era pentru tine ci pentru print sceenul cu nivelul de ulei, scos dintr-o carte de bucate se pare. De altfel, imi pare rau ca ti-am dat cateva sugestii... Trebuia sa mergi la VW si sa platesti mai mult de 200 lei pentru a-ti spune aia ca nu ai nivelul de ulei in cutie sau ca nu ai pus uleiul prevazut de constructor. Totusi, inainte sa ceri pareri este bine sa cauti raspunsul ori solutia la problema ta in manualul Elsawin si mai apoi daca nu gasesti sau nu te descurci, intrebi p-aici.

Modificat de viorel2004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi pare rău, da' nu am la îndemână manualul Elsawin. Da, din ignoranta am pus uleiul greșit în cutie. Iar dacă am deranjat pe cineva, pe-aici, îmi cer scuze. Credeam ca asta este scopul forumului, sa ne ajutam intre noi, sa găsim unele soluții la probleme împreună. Asta de fapt a fost și scopul postării mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai baiatule tu de Autodata ai auzit?continui sa jignesti vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Începem sa discutam off topic și nu e ok. Da, sigur sunt de cum se completează sau se umple cutia. Dacă te uiți sub mașina vezi exact aceeași imagine postata de Fiestax. Codul uleiului din ETKA este G 052 171 A2 75w 80. Ma gândesc acum de ce ești așa iritat?... Ca nu are toată lumea Elsawin? Sau ca am postat aici problema mea, fără a fi consultat în prealabil Elsawin?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul cu cel recomandat de producător. Din păcate sesizabilul suierat încă se aude... Nu știu de la ce poate fi. Sincroane, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca suieratul e sigur din cutie, pana nu desfaci n-ai de unde sa stii ce e defect. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Suieratul e sigur din cutie. Se aude ca la autobuzele alea vechi. Atunci când mașina e în treptele superioare de viteza, a 4a,a 5a și a 6a (cel mai pronunțat intra 5a) și o las în frână de motor, sub 1700-1500 de rotații, se aude suieratul care scade constant odată cu turația motorului și dispare după ce scad sub 1000 sau în momentul în care calc complet ambreiajul. În treapta a 5a în dreptul aceleași zone de rpm, 1500-1700 se aude același suierat vag și la accelerare. Ma gândesc sa nu fie vreun rulment, ceva. Este destul de deranjant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

 

Am o problema cu un Touran 1.9 AVQ, si inainte de a merge la „doctor” am zis sa pun o intrebare aici, in ideea ca poate cineva s-a mai intalnit cu o situatie similara si poate sa-mi spuna cam la ce sa ma astept.

Treaba sta in felul urmator: la drum intins sare dintr-a 6-a. In 5-10 min de cand o pun intr-a 6-a sare pe liber. 

In celelalte viteze nu face probleme, desi parca nu intra 100% cum ar trebui, parca „agata” putin, apropape insesizabil, comparativ cu alte VW-uri pe care le-am mai condus (Golf4, Caddy).

 

A mai patit cineva ceva similar? Cam ce ar putea fi?

 

Multumesc!

Am avut si eu cred exact aceeasi probleme ,acelasi cod motor , la mine intra in viteza dar  caraia si nu cupla deloc,

Am dat jos cutia si am desfacut capacul din capatul cutiei ,cu gandul de a schimba pinion ,sincron sau ce e uzat, si am constatat ca sa desfacut surubul ce tine pinionul de a 6-a ,la mine era desfacut cam 5 mm, la tine probabil e mai putin .

Operatiunea se poate face si fara a demonta cutia de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,


 


 


Am o mare problema cu un Touran 1.9 TDI, cod motor AVQ....Codul cutiei nu il stiu deoarece inca nu am dat-o jos de pe masina. De curand am cumparat aceasta masina si pana acum numai batai de cap am avut cu ea. La cateva zile dupa ce am cumparat-o am sesizat ca are un huruit numai in frana de motor, sau cel putin doar atunci este perceptibil mai usor...Alta problema ar fi ca atunci cand accelerez dupa ce se inclazeste motorul, incepe sa vibreze toata masina. Am hotarat sa ma duc la mecanic, i-am explicat cum se manifesta si el a crezut ca trebuie completat cu ulei. Desfacand busonul de control am observat ca era suficient ulei, dar era extrem de uzat, avea o culoare neobisnuita si era plin de span. A bagat un magnet in interiorul cutiei (prin busonul de control) si cand l-a scos, ce sa vezi?!...Mai mult span cu bucatele mai mari de metal. Am doua intrebari : 


 


1. Poate fi ceva grav in cutie? mentionez ca merge foarte usor, schimba vitezele, fara probleme. Singura problema ar fi cand o bag in marsarier, daca merg cu orice viteza in afara de prima, are un usor carait, probabil este sincronul stricat. Daca ma opresc, bag prima treapta si dupa in marsarier, nu mai caraie....


Cand am ridicat masina pe elevator se aude un fel de cloncanit venind din interiorul cutiei, atunci cand miscam rotile.....


 


 


2. Merita sa cumpar cutie reconditionata? Varianta asta, nu o agreez, deoarece locuiesc in Germania si mi-au facut un pret de speriat, 1500 euro...


 


Pana acum am schimbat : 


 


-kit ambreiaj


-turbina


-distributie


-2 arcuri


-1 amortizor


-o bucsa


-macara geam electric


-senzor ax came


....cred ca asta este cam tot, dar in decurs de doua luni. Am mai bagat in reparatii, inca un touran.


 


Daca mai schimb si cutia, ajung la un pret fabulos......Ceva pareri?


 


 


Sanatate!


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut printr-o experienta legata de CV, cand mi s-a spart capacul de la CV in zona grupului. Am optat pentru o CV second prin comanda la CLUJ , la AHMED, dupa care am decis s-a o repar la CAMPIA TURZEI. Amandoua adrese se gasesc pe NET.Am pe masina CV tip AVQ. Daca ve-ti alege varianta de reparatie la CAMPIA TURZEI, unde sunt specialisti in CV,v-a dura cca. 4-5 zile,iar prin comanda la CLUJ, in 2 zile o ave-ti.Pentru varianta reparatie, pute-ti discuta cu patronul cat va costa.Este foarte important ca mecanicul care va monta CV,s-a regleze corect timoneria,pentru a preveni surprizele de mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ti minte cat a costat reparatia? Eu sunt lucrez in Germania si eventual incerc sa o repar aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Morpheusst, daca si sesizat imediat dupa cumpărare atâtea probleme de ce nu si dus-o înapoi , puteai recupera banii sau măcar sa fi împărțit facturile. Si eu locuiesc tot in Germania si probleme cu touranul am tot la fel de multe ca la tine , putem povesti mai multe pe privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!