Jump to content

Pornire lunga la cald golf 4 1.9tdi an 98 motor alh


cristi2011
 Share

Postare recomandată

O sa fi ajutat cu siguranta !!

 Schimbul de injectoare e super ok, starea interna a inj.se poate verifica in MB cu vdcs.

Nu uita sa reglezi injectoarele/teoretic ar trebui si alte oringuri.

Ce eroare ai avut la inj cu 2.88 ??

Daca nu ai vdcs, duminica imi ajunge baiatul la Cj(e student)si ar putea sa te ajute el DOAR cu o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cuiuda

    34

  • marius1982.11

    12

  • romytaxy

    11

  • dragosbv94

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

ar fi super daca ar putea arunca si el o privire...poi mi l'a pus pe tester si aveam pe inj 2 -2.88. mecanicul acela din start a zis ca inj ii de vina...deci mai mult nu stiu sa iti zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ce am gasit pe net set reparatii duza injector...puteti sa imi ziceti ceva despre aces set?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele care sunt cu plus sunt cu probleme, nu alea cu minus. Ala cu  inus le compenseaza pe toate celelalte 3 , care sunt cu plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci fa'ma sa inteleg. Injectorul cu minus e cu ok si restul sunt cu probleme??? OMFG !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TraianV , cand faci scanarea cu vcds verifica ce part nr ai la ecu. Daca ai 038906019AM problema cu pornirea grea la cald se rezolva  din soft. Legat de injectoare corectiile pe care le vezi tu in grupul 013 sunt corectiile care le aplica ecu la injectoare ca sa mentina un mers cat mai uniform al motorului. Valorile cu + semnifica un dezechilibru la cilindru respectiv( injector sau probleme mecanice la respectivul cilindru). Ordinea de aprindere ar fi in 1-3-4-2, asa ca daca ai o corectie mare pe inj 1 sa zicem, pe inj 3 o sa ai o corectie de cele mai multe ori cu -.  Daca suspectezi injectorul, cea mai simpla metoda este sa il muti pe cel cu corectie mare pe o alta pozitie, daca corectia se muta o data cu el atunci injectrorul este problema, daca corectia ramane tot pe pozitia initiala atunci probleme mecanice la cilindru respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi sper sa mai pun odata testeru pe masina. primul tester era al unui prietensi era TEXA. azi voi imcerca cu vcds si voi mai incerca sa schimb inj intre ele. multumesc mult de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Dacian Bujor

Buna, am si eu un Golf MK4 din 99 cu motor ALH 90CP, am aceiasi problema la cald motorul porneste greu 4-5 secunde de "cheie". Am fost la un mecanic mia pus un tester si pe injectoare pare ca ar fi totul in regula, toate sunt sub 1 la toate. Am folosit o solutie diesel purge dar din pacate nu a facut mare diferenta la pornirea la cald. 

Am observat ca temperatura pe lichidul de racire nu sta constant la 90 grade cu am vazut la alte masini tdi, la mine daca stau pe loc ajunge la 90 si ramane acolo dar daca efectiv rulez cu o oarecare viteza scade destul de mult uneori e la a doua [cenzurat] in stanga, desi motorul functioneaza de ceva timp. 

Pe tester am mai observat ca temperatura care este prezentata de ECU difera fata de cea din bord cu ~10-20 grade.

Cred ca mai am o problema cu MAF, eu am cumparat masina de scurt timp si nu sunt obijnuit cu TDI, dar un prieten care a condus multe mia zis ca masina mea nu "trage" corespunzator si cei drept la 140 k/h ajung cu greu si doar la drum intins.

Orice  ajutor ar fi bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscilaţia temperaturii este din cauza termostatului, dar nu are legătură cu pornirea grea la cald, doar o să ai un consum mai crescut.

Întotdeauna este o diferenţă între ce arată ceasul în bord şi temperatura reală (în sensul că acul stă destul de fix, nu indică toate fluctuaţiile). Ca să-ţi dai seama dacă senzorul este bun compară temperatura de pe engine cu cea de pe instruments. Despre asta discuţiile sunt aici.

Ca să afli ce este cu debitmetrul, frecventează ACEST topic

Pe acest topic se discută DOAR despre pornirea grea la cald, dacă citeşti cele câteva pagini din el o să afli cauzele posibile şi eventuale rezolvări. Mai este un topic AICI unde se discută aceeaşi problemă, dar la modul general pentru motoare TDI, nu neapărat pentru ALH, dar de multe ori cauzele sunt comune

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

alh din 98 porneste f greu la cald codat pe automata porneste bine

ce recomandati?

e ok daca merg codat pe automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci e nasol sa mergi cu ea codata pe auto se ingatuie

buun...

rezistor 2,7kohm in serie pe un fir al g62 pornit ok

pus releu cu 2 comenzi normal closed si normal open alimentat la firul de la electromotor

cand dau la automat e alimentat releul deci e cu rezistor pus

iau mana de pe cheie revine la normal fara rezistor

''gata softarea''

valori rezistenta ect

ect spec.xps

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 20.08.2013 at 3:22 PM, marius1982.11 said:

bine, nu am in fata un grafic de genu ala ca sa tiu ce numere-s pe el, nici nu ma intereseaza practic, daca vad graficul.

Da, e mai obosit ca sa zic asa, merge cu schimbarea periilor plus kitul de bucse bosch, dar vorba vine ca nu e de durata chestia asta. ideea e ca daca tine cel putin 2-3 ani, eu zic ca merita si e fara risc.

la noi merge resoftare doar pe banc, nu prin mufa obd, ceea ce nu ma incanta deloc.

Cum mai tine reparatia ? :icon_bounce:

N-am gasit pe topic codurile, poti sa le pui ?

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!