Jump to content

Pornire lunga la cald golf 4 1.9tdi an 98 motor alh


cristi2011
 Share

Postare recomandată

G62 oricat ar fi de stricat el, masina tot ar trebui sa porneasca fara mari probleme in conditiile de acum, adica 4-15grade, nici nu pornesc bujiile incandescente.

Update-ul de sw e pt ALH-uri mai vechi de 2000, pt a facilita pornirea grea LA CALD, dar tot cum am zis mai sus, masina ar trebui sa porneasca la rece.

incearca totusi un 109 nou sau din dezmembrari daca ai mai avut probeleme cu el.

scaneza cu vag-com, daca nu se conecteaza la engine, cel mai sigur e dus 109-le.

modificarea soft se face pentru orice diesel,indiferent de an,ce are probleme cu pornirea la cald :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cuiuda

    34

  • marius1982.11

    12

  • romytaxy

    11

  • dragosbv94

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

cristian.verives

@laur_vw Detaliaza te rog ce beneficii am daca modific softul, si ce modificare de soft imi recomanzi, observ ca avem aceeasi masina si motorizare. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o Bora 1.9 TDI 66 kw ALH si probleme cu pornirea. Ieri a refuzat sa porneasca. Am avut aceeasi problema in toamna si pana la urma am verificat releul 109 si erau dezlipiti unul sau doi pini. L-am reparat, l-am pus pe masina si a pornit la fix. Cu toate astea tot pornea greu si intr-un final deloc. Azi verific iar 109-le. Tot vad discutandu-se de releu 109 si senzorul G62. Ideea ar fi ca m-ar ajuta foarte mult macar sa duc masina pana la service. Daca scot mufa de la senzorul G62 o sa porneasca masina? Se poate diagnostica corect daca e ceva in neregula cu senzorul G62? Vad ca va plangeti ca ati dat bani pe  unul nou si degeaba. Tot vad ca scrieti ca se poate monta o rezistenta pe el sau tuning. Care-i faza cu update-ul de software? Cu stima!

Pune un fir cu + direct de pe baterie pe electovalva de pe pompa de injectie si trebuie sa porneasca daca invarte destul electromotorul.

@laur_vw Detaliaza te rog ce beneficii am daca modific softul, si ce modificare de soft imi recomanzi, observ ca avem aceeasi masina si motorizare. Multumesc mult!

Pai daca tot remapezi ii cresti si putin puterea ,ca tot atata costa ,un soft de la TCM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian.verives

S-a dus electromotorul, am comandat unul nou, 400 RON si cel vechi la schimb. Uitasem sa zic ca si ala l-am reconditionat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laur_vw Detaliaza te rog ce beneficii am daca modific softul, si ce modificare de soft imi recomanzi, observ ca avem aceeasi masina si motorizare. Multumesc mult!

beneficii...teoretic vechea poveste cu "raspuns mai rapid in acceleratie,consum redus..."

eu ador ALH si e un motor ce e foarte permisiv in ceea ce priveste modificarea soft si e un motor in care mi-am dat doctoratul in EDC15 tuning...trecand peste detalii,in ceea ce priveste strict problema pusa in acest topic,gasesti cu cateva posturi mai in urma,detalii despre ce reprezinta rezolvare problema pornire la cald

PS eu recomand resoftarea la ALH deoarece sunt destui armasari pe care grupul VAG ii tine in frau la motorul acesta limitand adevaratul sau potential din software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te pot ajuta eu si cu pornirea la cald si cu tuningul.

...scuze de offtopic :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am un golf 4 1.9 ALH din '99 si la fel porneste greu la cald. Am schimbat senzorul de temperatura  si la fel. Stie cineva in Brasov unde pot rezolva aceasta problema?

Modificat de dragosbv94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la tine este din capul hidraulic al pompei de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am si eu un vw bora 1.9 tdi de 116cp, din 2000 masina,cod de motor ajm,si am aceeasi problema la ea....porneste foarte greu la cald, 3,4 sau 5 sec pana o ia! invarte electromotorul de numa in gol pana o ia!dar in schimb la rece zici ca ii place sa porneasca foarte bine indiferent de cat timp nu am pornit-o!am mers la un service sa pun testerul pe ea,si mi-a zis baiatul ca e problema in general la tipul asta de masina cu pompa de inalta presiune, si ca daca nu mio schimb, nu stie cat o sa ma mai tina,,cat o sa mai pot merge cu ea,,ca ma poate lasa in mijlokul drumului!am schimbat bateria ca am crezut ca e de vina ea,dar nici vorba,am pus filtre noi, si bag motorina doar din petrom!voi ce ziceti?


mai am inca o problema tot legat de masina asta! am vazut pe forum ca ati discutat si problema asta! e legata de faptul ca masina cand merg cu ea la drum intins(pe autostrada),,nu mai trage cum ar trebui sa faca un motor TDI DE 116 CP! la 120 sau 130 e talpa in fund in a 5-a,sau in a 6-a, si nu mai urca acul termometrului sau acceleratia delok delok!am tot incercat sa merg cu treapta 3 sau 4 turata la 3500 sa se desfunde toate in ea dar nimika! cand am pus testerul pe masina ,mi-a zis omul ca am debitmetrul de aer putin ''uzat''cika..doar ca asta nu ar schimba foarte mult la tragere,,,si ca s-ar simti foarte putin ca trage masina mai bine!! injectoarele,turbo,,zicea ca toate functioneaza la temperaturile ok!mai zicea ca poate fi o problema mecanica,ca electronica-e ok!am patit faza doar de 2 ori intr-un an si doar pe autostrada--(la drum lung). cand am iesit de pe autostrada,ultima data cand am fost cu masina,am zis ca sa trag pe dreapta,sa opresc si sa dau cheie iarasi!zis si facut! am dat cheie de 2 ori,si am pornit din lok,,--mergea si tragea iar foarte bine,,adika cum ar trebui sa traga!nu inteleg ce poate fi problema la ea! acu 6 luni am pus testerul unui prieten pe masina...si interesant ca la testul prietenului meu imi zicea ca am o problema electrica cu un injector,,,dar cand am pus testerul acu o luna pe ea,la service nu mi-a mai aratat chestia asta!nu inteleg...o suta de testari si o suta de pareri??!!!ce ar putea avea masina mea?mentionez faptul ca nu scoate fum..sa zik ca ar fi de vina turbo! help pls sa stiu cu ce am de a face!multumesc anticipat!


cand am avut problema cu tragerea proasta ultima data mergeam cu treapta 3 turata la 3500 rpm---nu aveam la bord mai mult de 50 sau 60/h!! cand merge bine masina ating 110 sau 120 in treapta a 3-a!sau trapta 4 la fel....,,parca aveam motor de matiz pe ea,asa greu se misca!parca nu aveam turbo sau un injector lipsa! nush ce poate avea!nu aveam curaj sa depasesc nici o masina cu ea...pur si simplu nici intinsa si nici turata cu 2 ,,3 sau 4 nu tragea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george_vw bora problema cu pornirea la cald la modelul tau este din soft, se poate remedia dar numai desfacut(este primul model de PD si are un ecu mai mare). Legat de tras, cauta pe forum dupa limp mode si o sa intelegi.

dragosbv94 cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura  cum porneste la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mufa  de la senzorul din fata G62 porneste la fel greu iar cand scot mufa de la senzorul din spatele motorului (G2 daca nu ma insel) porneste bine. senzorul G2 l-am schimbat recent. Are ceva masina daca merg cu mufa scoasa permanent?

Modificat de dragosbv94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii G2 si G62 sunt in aceeasi capsula undeva putin sub pompa de vacuum. Daca ai scos mufa de la G2/G62 si porneste bine cu motorul cald atunci e clar ca problema se rezolva prin prelucrarea softului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand scot mufa de la G62 porneste la fel greu si cand scot mufa de la celalalt senzor (cel din spatele moorului nu stiu cum se numeste) porneste bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi tu prin G62? Daca scoti mufa senzorului situat ca in poza, porneste usor?

post-12725-0-30813100-1390225378_thumb.j

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragosbv94 g62/g2 este ala din spate, cel care crezi tu ca e g62 este de fapt F163 si este folosit la clima sa decupleze compresorul cand e prea calda apa.Urmareste celalat topic de la tdi forum pt mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuiuda exact cand scot mufa de la senzorul din poza porneste bine. Scuze dar nu stiu denumirile senzorilor. Are ceva daca merg cu mufa de la senzor scoasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai poti monitoriza temperatura motorului si teoretic consumul va creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva cum pot rezolva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci referire la problema cu pornirea la cald, rezolvarea cea mai eleganta este resoftarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la tine este din capul hidraulic al pompei de injectie.

rapid ai ajuns la concluzia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, pornirea greoaie la cald la ALH este uzura capului hidarulic din pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terrabyt,nu inteleg ce mi-ai explicat!cum sa desfac softul?cand am facut testerul la masina,mi-a zis baiatul ca pornirea la cald e din cauza pompei de inalta presiune!si ce inseamna PD??ca baiatul de la tester mi-a zis ca masina mea e primul model de bora 116 cp AJM,si ca pompa de inalta presiune nu are senzor ca sa il verifice,sa stie daca e dus sau nu! nici ce inseamna ecu prea mare nu am inteles!! legat de tragere am dat de urma ei (cel putin asa cred) imi este spart intercooler-ul si imi si pierde ulei pe acolo!explica-mi te rog cum ''sa desfac softul'' si ce inseamna PD sau ecu prea mare!??ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george_vw bora in primul rand tu, in calitate de utilizator, nu prea ai cum sa o rezolvi. Trebuie sa mergi la cineva care a mai facut o treaba de asta(cauta baietii care se ocupa de tuning). Nu "softul" se desface, ci ecu trebuie desfacut fizic deoarece nu suporta citire/scriere prin mufa obd a masini. Calculatorul(ECU) tau de motor este din prima generatie de pompe duse(PD) si este fizic mai mare decat urmatoarea generatie(2001+).

Legat de baiatul cu testerul, motoarele PD(nici ala vechi din 99 nici alea din 2010) nu au senzor care sa masoare presiunea la motorina, doar generatia noua cu tipul Common rail, dar acolo este alta mancare de peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Este cineva care si-a rezolvat pornirea la cald cu resoftarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!