Jump to content

Pornire lunga la cald golf 4 1.9tdi an 98 motor alh


cristi2011
 Share

Postare recomandată

Uraaa :) Am rezolvat problema cu pornirea mai lunga la cald. Am tras de biata masina aproape 2 ani.

Am schimbat garniturile la injectoare si aia a fost :)

Porneste masina la sfert si dupa ce am incins-o la maxim. Inainte nu vroia sa pornesca la sfert deloc, ci la cheie mai lunga si se zguduia din toate incheieturile timp de 2-4 secunde pana pornea.

Care au problema mea le recomand acelasi lucru.

PS. Eu am motorul AXR 101 CP

Bafta !

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cuiuda

    34

  • marius1982.11

    12

  • romytaxy

    11

  • dragosbv94

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ai vazut ca aici se discuta de ALH?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, dar postand de pe Tapatalk nu am avut ce face :)

Poate muta un moderator postul unde trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am un golf 4, 1.9 Tdi cod motor ALH, anul fabricatiei 98. Dimineata porneste bine iar dupa ce se incalzeste motorul pornirile sunt mai lungi 3-4 secunde. Am pus-o pe pe tester si mi-a dar eroare la senzorul de temperatura. a schimbat acel senzor si nici o schimbare referitor la pornire. Daca scot mufa de la senzor si o las pe bujii porneste la sfert. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema coincide cu vreo intervenţie la maşină de genul schimbării distribuţiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! nu, distributia nu a fost schimbata si nici alta interventie de genu. Crezi ca prin schimbarea acelui senzor de temperatura de pe motor este nevoie sa ii dau o resetare la calculatorul masinii? si totusi pe bujii porneste foarte bine....Crezi ca ar putea avea legatura distributia cu asa ceva?nu stiu ce sa ii fac...multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce senzor ai pus ? Este pe original, sunt cei recomandati , daca porneste usor cu el decuplat, tot de acolo este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neapărat. Cel puţin nu pe vremea asta. Eu bănuiesc că, cu senzorul scos, se cuplează bujiile şi atunci o temperatură crescută în camera de ardere compensează altceva, de exemplu un avans incorect (de asta am întrebat de distribuţie) sau probleme pe la pompă.

Prima dată eu zic să pui un vagcom pe maşină şi să vezi ce avans ai (după ce porneşti maşina intri în Basic settings în grupul 000 şi pui o poză cu el aici).

Asta ca să o iei de la simplu la complex, că mai pot fi şi alte cauze pentru pornirea grea la cald (de exemplu probleme cu pompa, dar mai greu verificabil).

Eventual încearcă să răceşti pompa (torni pe ea uşurel apă cu un pet), dacă se ameliorează situaţia poate fi capul hidraulic. ŞI verifică şi clapeta de shut off să nu rămână blocată pe o poziţie intermediară, la pornire trebuie să fie complet deschisă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , nu cred ca este pe original am dat pe el 45 de lei deci asteptarile nu sunt asa de mari. O sa dau comanda de unul original sa vad ce se intampla....Multumesc!


O sa pun vagcom-ul si o sa atasez poze aici....Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai ECU cu part nr. 038906018 AE (sau AN) si problema se rezolva prin resoftare...nu te mai chinui cu teste si piese inlocuite.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la ce senzor faci tu referire la 45 lei, probabil senzorul temperetura motorina, g62 nici cel mai ordinar nu e 45 lei. Cum a spus si lupo verifica:

-avansul+ cantitatea injectata ( daca o scazi putin, pornest mai bine la cald) "semn de uzura al capului hidraulic al pompei"

-pune apa pe capul hidraulic al pompei ( opresti cu motorul cald, cu un pet de 2 l torni apa fara grija pe partea din dreapta a pompei unde este ruginita)

-verifica si demarorul+ baterie

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara baieti . Am urmatoarea intrebare ? Resoftarea pentru pornirea la cald se poate face doar cu vcds sau necesita schimbarea memoriilor din calculatorul masinii si rescrise . Am auzit diverse pareri si daca poate cineva sa imi dea informatia as fi recunoscator si ar fi justificabil pretul resoftarii care mi se pare c-am piperat . Precizez ca am golf 4 1.9 tdi cod motor ajm, 85kw, 115 hp. Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resoftarea NU se face cu VCDS, si in functie de anul de fabricatie, DA, trebuie scoase memoriile din ecu/.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An fabricatie 1999 . 2000 in acte e masina mea.citeam ceva pe net cu vcds nu mai stiu exact din ce camp schimbi ceva valori din 50 max 300 pana e ok . Si am ramas in ceata cu rezolvarea problemei . Daca stie cineva despre ce vb ma

Poate lamuri ce face functia respectiva defapt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie schimbate memoriile, in cazul tau.

 

nu are nicio legatura cu ce zici.... se modifica hartile ECU, s.a.m.d - este o procedura pentru avansati, nu e o chestie simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul lui NU trebuie inlocuite memoriile... :D Nu e ca la ALH 99-2000

Are AJM si ECU e cu 29F400 care se poate rescrie dar nu pe OBD ci cu programator+adaptorul necesar.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asta e motivul pentru care am deschis subiectul aici pe forum pentru ca am auZit pareri care ziceau ca da trebuie schimbate memoriile si pareri care nu nu trebuie schimbare . Deci daca fac ce zicea florin cu modificarea hartilor ecu se rezolva problema sau reusesc sa stric mai tare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E senzorul g62, e destul de ascuns. E pe motor, si eu am avut probleme.

In vag-com imi dadea eroare pe acel senzor, si masina pornea la cald dupa 4-5 secunde de tinut cheia pe pozitia de pornire.

Am omorat o baterie si pana la urma am schimbat senzorul. Aceeasi problema si cu senzorul nou.

Rezolvarea a venit dupa ce am vizitat in Brasov niste baieti foarte priceputi pe VW.

Mi-au taiat un fir de la senzor si mi-au pus o rezistenta pe el verificand in acelasi timp in vag-com valoarea indicata.

De atunci masina porneste la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara/motor.

Ma poti directiona si pe mine catre baietii din Brasov? Sau un alt loc din Brasov unde as putea resofta un Golf 4 1.9 TDI ALH deorece porneste greu la cald. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu rezistenta nu e chiar ok(rolul ei e de a pacali ecu ca motorul e rece/injecteaza o cantitate mai mare de motorina).

Rezolvarea la tine/voi este prin schimbarea memoriilor sau rescrierea hartilor de injectie dupa caz.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Americani merg cu metoda asta de foarte mult timp. Din cate stiu eu cand se rescriu hartile de pornire, se copiaza pornirea la rece si o insereaza peste pornirea la cald, deci practie e acelesi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eronat !

Nu exista harta de pornire la rece si la cald.

Varianta cu rezistenta merge acceptabil si ar trebui corelata valoarea rezistentei si cu temperatura ambianta pe tot parcursul anului. De exemplu cum va porni masina pe timpul iernii la -15*C, daca rezistenta "va spune" ECU ca sunt 5-10*C  ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Secventa de pornire....corelarea se face printr.un buton fara retinere, cand la rece vrei sa porneasca "real" nu apesi butonul, cand vrei sa o pacalesti la cald, apesi butonul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai simplu si automat. Inseriezi o rezistenta pe unul din firele de la g62. Iar dupa ce motorul a pornit, un releu comandat de terminalul 61 al alternatorului iti sunteaza rezistenta adaugata si ai circuitul original. Astfel ecu vede temperatura reala a motorului, doar la pornire este pacalit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vreti sa faceti o "manareala made in romania"si nu un lucru cum trebuie, face ti macar un montaj cu un releu care in momentul pornirii sa "taie"alimentarea lui G62 (oricum e mai elegant decat "un buton"in plus).

Simpla/corecta rezolvarea e cum am spus eu/@Cuiuda(rescriere harti/inlocuire memorie dupa caz).

Duminica frumoasa tuturor !!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins 1000% ca terrabyt nu vorbeste aiurea [emoji16]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!