Jump to content

Pornire lunga la cald golf 4 1.9tdi an 98 motor alh


cristi2011
 Share

Postare recomandată

Am avut si eu probleme cu pornirea masini, cand am luat-o pornea relativ bine, cand a inceput frigul nu prea mai vroia, si am rezolvat problema la un atelier de pompe de injectie, acum porneste brici, nu stiu ce sa zic cu resoftarea, i-ale prin eliminare eu eram cat pe ce sa cumpar baterie, crezand ca este de acolo,

PS: dai un soft... merita toti banii)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cuiuda

    34

  • marius1982.11

    12

  • romytaxy

    11

  • dragosbv94

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este cineva care si-a rezolvat pornirea la cald cu resoftarea?

Ce nelamuriri ai?

Am rezolvat cateva ...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge, si e prea simplu de facut, pt cine stie si are sculele necesare. S-a mai postat in trecut. x= temp, y= turatie, z= cantitatea injectata.

In paralel se vede harta pt manuala si automata. De aceea, cand codezi motorul pe cutie automata, foloseste harta din stanga, unde, indiferent de temp motorului, exista o cantitate injectata mai mare de zero.

La manuala, daca motorul e peste 70 de grade, el va trebui sa invarta cu peste 280 rpm ca injectia sa porneasca, incazul de fata, pt ALH 19mg/str.

In concluzie: ori electromotor nou/reconditionat, ori modificat soft. La cele mai noi merge prin cablu OBD, la cele mai vechi cum e si cazul meu, doar fizic scos si reflashuit un soft cu harta asta moficata. practic copy paste la cea automata. La varianta asta exista si un factor de risc, fiind implicata manipularea pieselor electronice.

post-34985-0-21805800-1393360317_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Este cineva care si-a rezolvat pornirea la cald cu resoftarea?

Ce nelamuriri ai?

Am rezolvat cateva ...

 

Am schimbat senzorul de temperatura si la fel porneste. Nu vreau sa ma incep sa schimb la ea si voiam sa stiu daca pornirea se rezolva cu resoftarea,Multumesc!

Modificat de dragosbv94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codeaza ecu cu cutie automata si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa codez si decat sa ma bag si sa stric ceva mai bine merg la unu care a mai facut.daca stie cineva in Brasov unde gasesc pe cineva care a mai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

 La cele mai noi merge prin cablu OBD, la cele mai vechi cum e si cazul meu, doar fizic scos si reflashuit un soft cu harta asta moficata. practic copy paste la cea automata. La varianta asta exista si un factor de risc, fiind implicata manipularea pieselor electronice.

Este foarte posibil sa nu fie de ajuns doar acest copy/paste. :D

Si nu cred ca e placut sa dai jos si sa inlocuiesti memoriile si sa ai surpriza (neplacuta) sa porneasca aproape la fel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de sonda de temperatura pe ALH vreau sa va spun ce mi s-a intamplat mie.

 

eu aveam probleme cu pornirea la rece (am discutat pe topicul de aici pt ca in acelasi timp s-a intamplat sa imi dea eroarea respectiva in bord, care nu avea legatura cu problema)

 

am schimbat acum 3 saptamani G62/G2 cu o sonda pe original 140 ron. cele aftermarket erau de la 30-40 lei... masina a pornit perfect ulterior.

 

weekendul trecut, pana la Sinaia nu s-a ridicat temperatura in bord pana la 90 de grade. bun, am mai trecut prin asta acum 2 ani, presupun ca termostatul blocat pe deschis din nou, asta e, sunt proaste termostatele. pun si VagCom, nu vrea sa treaca de 82-83 de grade oricat as trage de ea. in rest masina mergea normal, pornea bine tot timpul. dimineata vedea temperatura corecta pe lichidul de racire, si pornea perfect.

 

am suspectat ca e termostatul, l-am schimbat, tot nu se ridica temperatura. nu e termostatul deci. Ieri am schimbat din nou sonda de temperatura pusa acum 3 saptamani, cea originala si buna de 140 de lei, cu una aftermarket 60 de lei, o firma cu F.. nume mai scurt, nu am retinut. Imediat temperatura la 90 de grade si nu se misca de acolo... sonda originala data inapoi pe garantie.

 

 

concluzia, esti sigur ca e buna sonda de temperatura ? (intr-adevar au zis si in service ca nu li s-a mai intamplat asta cu o sonda de temperatura pe original, dar... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura g 62 pe care l-am schimbat era aftermarket am dat vreo 40 de lei pe el (sonda de apa nu am schimbat-o) si tot asa porneste. Sa imi schimb si sonda poate de aia nu porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 = "sonda de apa"

Nu te mai amagi degeaba...tot la resoft ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 = "sonda de apa"

Nu te mai amagi degeaba...tot la resoft ajungi.

sunt 2 senzori de aia tot intreb ca poate se rezolva

post-128370-0-92811600-1393751592_thumb.

post-128370-0-34324600-1393751599_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandesc si eu la o resoftare....la rece o ia la prima cheie,asta insemnand dupa mai mult de 12 ore de stationare.La cald duce cam 4-5 secunde in loc de 1 secunda.

Ma gandesc sa-i dau si ceva "caluti " in plus ca sanu dau de doua ori bani.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandesc si eu la o resoftare....la rece o ia la prima cheie,asta insemnand dupa mai mult de 12 ore de stationare.La cald duce cam 4-5 secunde in loc de 1 secunda.

Ma gandesc sa-i dau si ceva "caluti " in plus ca sanu dau de doua ori bani.....

Daca iti rezolvi pornirea la cald cu resoftarea te rog sa postezi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cu vag-com,receodeaza pe cutie automata cand e cald motorul, daca o ia la sfert, resoftarea e solutia, 100% garantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as pune cu softul pe ea , dar inca nu am toti banii de inmatriculat pana in 15 aprilie....Mai trebuie sa-i schimb uleiul si gumele de vara ..

Deci ma cam strange portofelul doar cu strictul necesar.Macar am satisfactia cand o conduc,mai ales ca m-am mutat din dacia.

Oricum, vreau sa probez si o baterie vreo cateva zile ca a mea duce cam greu dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ce poti sa faci rapid si ieftin sa schimbi periile si bucsele de la electromotor, cum am facut si eu. daca in rest ai: baterie buna, firele groase care duc la electromotor bune, cu contacte bune, iti va porni foarte bine la fiecare cheie, garantat. Asta pana cand se deterioreaza electromotorul.

Punte perii si bucse pe BOSCH am luat la 60ron, manopera nush, am facut eu tot.

Pot sa te ajut cu codul de la perii, desi cred ca l-am postat tot in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cu un VW bora 1.9 tdi 110cp!!!  nu se ridica apa pana la 90! am schimbat termostatu acum apa sta la 90 dar porneste mai greu!  daca temperatura nu ajunge la 90 grade masina porneste bine????  pls  un rasp  ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ai mai sus explicatiile si garficul, vezi de ce nu mai porneste usor dupa ce trece de 70 de grade temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor. Detiun un golf 4 motor ahf , porneste greu la cald ( nu tot timpul) si la rece perfect, mai exact mers oras 20 km dupa care stationare undeva la 10 min maxim , dau sa pornesc nu porneste, tin cheia in pozitia pornire undeva 5 - 6 secunde, incerca a 2 oara porneste si se opreste, iara 3 oara porneste. De precizat ca motorul merge super ok, fara sa mai prezinte alt simptom. Cu cesa incep , acumulator , electromotor? Multumesc anticipat. Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o diagnoza/G62/contact/immo si asta pe langa cele mentionate de tin

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romytaxy in ce consta diacnoza g62? Am incercat cu motorul cald cu mufa de la g62 scoasa porneste mult mai repede dar cu fum albastru, insa nu am incercat dupa cei 20 de km asta. Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb doar de g62 - de aceea ti-a recomandat o diagnoza - sa vedem daca este doar de la acesta sau mai ai si alte probleme...

 

g62 - se verifica temperaturile afisate pe motor, pe instrumente, etc - sa nu fie diferente mari..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romytaxy in ce consta diacnoza g62? Am incercat cu motorul cald cu mufa de la g62 scoasa porneste mult mai repede dar cu fum albastru, insa nu am incercat dupa cei 20 de km asta. Multumesc mult !

Avansul l-ai verificat? Valoarea pe senzorul de temp. motorina G81?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ti au explicat colegii !! Scuze de intarziere si off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un alh care porneste destul de greu la cald, nu are nici o eroare, senzori sunt toti ok, avans ok. Am tot citit despre resoftare pentru a scapa de o astfel de problema. Intrebarea este cam cat costa o asemenea resoftare?

Respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!