Jump to content

Pornire lunga la cald golf 4 1.9tdi an 98 motor alh


cristi2011
 Share

Postare recomandată

salut baieti ajutai-ma si pe mine cu problema asta ! dimineata porneste ok ,cand e cald o ia mai lung daca scot mufa sondei de apa o ia sfert fara a mai tine pe bujii mentionez ca am pus si sonda noua originala si nimic de la ce ar putea fi ?pe tester la parametri imi indica teperatura incalzitor 50 si ceva de grade !!! in bord imi arata 90 termostatul e ok bujiile ok filtru schimbat ....astept o parere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cuiuda

    34

  • marius1982.11

    12

  • romytaxy

    11

  • dragosbv94

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

Problema ta se poate rezolva prin corectarea softului.

Problema e putin mai complicata pentru ca trebuie schimbate memoriile din ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian e vorba, cred, de ALH-ul ala cu part no. cu AE la sfarsit. Alea fac probleme la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema pt masina din semnatura.Vine frigul si mai mereu pornirea se va face mai mult cu motorul rece deci pana la vara merge si asa :))). dar sunt curios ce rezolvare ai gasit la problema asta .De rezolvarile afisate mai sus stiam . Astept sa vad daca gasesti alte rezolvari la problema asta. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cea mai simpla "rezolvare" ar fi sa decuplezi senzorul ECT (g62)... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,aceeasi problema a intampinat-o un unchi de-al meu la un golf 5.La rece o lua la sfert,dupa ce se incalzea motorul,daca o oprea si vroia sa o porneasca inapoi,pornea greu.Dupa multe cautari si rasfoiri pe forum,s-a ajuns la concluzia ca este de la baterie.Fenomenul nu il cunosc exact,adica dc o ia la rece si nu si la cald.Am prins din idee,doar ca e vorba de consumatorii masinii,care nu stiu ce fac.(nu vreau sa induc pe nimeni in eroare)A mers,si-a cumparat baterie noua si problema a disparut.Prima data aceeasi chestie a auzit-o si el,ca ar trebui nu stiu ce setari facute cu Vag-com-ul,dar nu a fost asa.Incearca si masoara si bateria,din cate stiu trebuie sa aibe 12,4V cu motorul oprit de vreo cca 12 ore.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cat timp? Sa ne spui si daca mai apare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema o avea de un an si jumate,si bateria si-a luat-o acum o luna

daca mai apare,va tin la curent

Modificat de Cristian09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce senzor e ala ect colegule ?unde se afla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E senzorul g62, e destul de ascuns. E pe motor, si eu am avut probleme.

In vag-com imi dadea eroare pe acel senzor, si masina pornea la cald dupa 4-5 secunde de tinut cheia pe pozitia de pornire.

Am omorat o baterie si pana la urma am schimbat senzorul. Aceeasi problema si cu senzorul nou.

Rezolvarea a venit dupa ce am vizitat in Brasov niste baieti foarte priceputi pe VW.

Mi-au taiat un fir de la senzor si mi-au pus o rezistenta pe el verificand in acelasi timp in vag-com valoarea indicata.

De atunci masina porneste la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara/motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Dar ai vazut la ce temperatura functioneaza motorul? Adica ce informatii primeste ECU de la G62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand au intrat prima oara cu vag-com pe masina (cand masina avea probleme) arata eronat temperatura lichidului de racire (senzorul de temperatura, G62, era nou)

Am impresia ca au incercat mai multe rezistente pana cand temperatura era cat mai aproape de cea reala.

Ideea era ca in bord imi arata ok, dar sunt sigur ca ECU primea informatiile eronat. Masina a fost reparata de aproximativ 8 luni si merge impecabil de atunci.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Am impresia ca au incercat mai multe rezistente pana cand temperatura era cat mai aproape de cea reala.

...Masina a fost reparata de aproximativ 8 luni si merge impecabil de atunci.

Stima.

Salut

Cu rezistenta incercau sa scada temperatura pe care o citea ECU, si nicidecum nu e aproape de cea reala...mai ales ca spui ca G62 e nou.

Atunci cand pe bord ai 90 grade vezi cu vagcomul pe Engine ce temperatura ai... s-ar putea sa fie o mare diferenta :icon_cheesygrin:

Eu cred ca masina ar merge "impecabil" daca ar functiona la parametrii specificati de fabricant.

Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific, ideea e ca masina merge foarte bine, iar daca o lasam cum era mai stricam o baterie.

Din ce imi amintesc mi-au spus ca ECU citea eronat din senzor.

O sa revin cu raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Aceasta problema am avut-o si eu pe soft totul era ok senzori au fost ok nu m-am apucat sa schimb nimik deoarece fiecare service si fiecare mecanic venea cu ideea lui la rece pornea super la cald facea figuri nu tot timpul oneori da alteori nu. Pana la urma am ramas cu ea si nu a ami vrut sa porneasca deloc

Rezolvarea a fost gasita tot de mine deoarece pe la serviceuri fiecare avea parerea lui la modelul asta de masina este un releu sub bord sub volan parca 109 scrie pe el nu stiu exact ce face dar eu am avut un bloc de releee de pe o bora de la dezmembrari si in disperarea mea m-am apucat si am schimbat cate un releu puneam contactul iara si tot asa pana am ajuns la 109 pe care l-am schimbat si masina a pornit foarte repede la prima cheie si la cald si la rece. Dupa aceea am desfacut releul respectiv care l-am dat jos de pe masina mea unde am vazut niste lipituri crapate intre placa releului si piciorusele de legatura care intra in soclul de sub bord. Acele lipituri la rece faceau contact dar dupa ce motorul mergea se incalzeau si daca opream motorul nu mai pornea electromotorul invartea dar masina nu mai pornea daca o lasam umpic pornea din nou. Nu e nevoie sa cumparati acel releu daca va pricepeti umpic la electronica il desfaceti si refaceti acele lipituri. Eu l-am refacut si acum am 2 relee functionale. Cred ca acele lipituri se desprind in timp din cauza vibratiilor de la diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta problema am avut-o si eu pe soft totul era ok senzori au fost ok nu m-am apucat sa schimb nimik deoarece fiecare service si fiecare mecanic venea cu ideea lui la rece pornea super la cald facea figuri nu tot timpul oneori da alteori nu. Pana la urma am ramas cu ea si nu a ami vrut sa porneasca deloc

Am impresia ca nu ai nimerit service-ul/mecanicul potrivit. :icon_cheesygrin:

Daca releu 109 nu functioneaza = martorul de bujii (spira galbena) nu se aprinde. Era cel mai simplu test pe care puteau sa-l faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta problema am avut-o si eu pe soft totul era ok

Daca era din releul 109, pe soft nu avea cum sa fie OK< nu se putea comunica cu ECU si nici nu se aqprindea spira de bujii la punerea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma de la ce ar putea fi pornirea cam lunga la cald?

Am si io aceeasi problema pe un G5 2.0 TDI (masina semnatura), la rece pleaca instant indiferent de cat timp a stat (1, 2 zile, o saptamana!!!). Dar la cald pornirea tine 2-4 secunde. Urmeaza sa ma duc cu ea la un meseriash. Dar as vrea sa stiu de la ce ar trebui sa incep investigatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu s-a descoperit concret care ar fi cauza...

Cea mai simpla si mai rapida rezolvare este cea cu modificarea din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am avut cateva drumuri de facut, si cu mare durere in suflet tin sa precizez ca pornirea mea la cald a inceput sa depaseasca 5 secunde de chin. Nu inteleg ce poate fi, deja sunt mai mult decat ingrijorat. Astept sa iau salariul, si ma duc cu ea la "doctor".

Nu pot sa inteleg ce ar putea fi. La rece, nepornita de Vineri cred era, a luat-o instant. Am mers cu ea din Prel. Ghencea pina la Semanatoarea, tot drumul mai mult decat turata... degeaba. Tin sa precizez ca am facut cu ea drum acum in ianuarie pina in Austria. La fel, pornirea la cald problematica. Cand plecam din benzinarii, desi venit dupa minim 500 de km de drum lung, ea tot gafaia la pornire.

Dimineata ma duceam cu ea la partie, pornea brici. Dupa schi, pe la 3-4, iar pornea brici. Seara cand ma miscam cu ea pe ici pe colo, incepea sa faca figuri.

Sper sa-i dau de capat. Dar nu stiu cu ce sa incep cercetarea....

Modificat de T@V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1, La modelul tau de masina, pornirea la cald se rezolva, in general prin resoftare. O alta solutie (nu se stie deocamdata cat de durabila e) reconditionarea electomotorului.

2. Poti face o diagnoza, sa vezi daca ai ceva erori, sa verifici si turatia electomotorului la pornire, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@T@V

Ce cod de motor este ?

Nu e posibil sa fie din injectoare (vad ca e 2.0 - 140 cp) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred...La el e vorba de fenomenul de pornire grea la cald despre care s-a discutat mult pe forum.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!