Jump to content

Sfat pentru motor


eugenro2001
 Share

Postare recomandată

Am urmatoarea problema:

Duminica am inlocuit motorul la Citroen-ul CX. Este vorba de un motor diesel de 2500cmc.

Motorul cel "nou" a stat un an depozitat afara fara galerii de evacuare sau admisie, fara ulei si antigel, acoperit doar cu un carton si o prelata.

Mi s-a spus ca exista posibilitatea sa fi aparut ceva rugina in cilindrii si, gandesc eu, poate pe supape sau scaunele supapelor.

Am vorbit cu diversi si mi s-a spus ca este suficient sa torn niste motorina in fiecare cilindru, sa las o zi si apoi sa invart motorul la cheie.

Din experienta voastra, ca oameni care ati avut ocazia sa porniti motoare "statute", credeti ca ar trebui sa fac si altceva pentru a nu avea probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema:

Duminica am inlocuit motorul la Citroen-ul CX. Este vorba de un motor diesel de 2500cmc.

Motorul cel "nou" a stat un an depozitat afara fara galerii de evacuare sau admisie, fara ulei si antigel, acoperit doar cu un carton si o prelata.

Mi s-a spus ca exista posibilitatea sa fi aparut ceva rugina in cilindrii si, gandesc eu, poate pe supape sau scaunele supapelor.

Am vorbit cu diversi si mi s-a spus ca este suficient sa torn niste motorina in fiecare cilindru, sa las o zi si apoi sa invart motorul la cheie.

Din experienta voastra, ca oameni care ati avut ocazia sa porniti motoare "statute", credeti ca ar trebui sa fac si altceva pentru a nu avea probleme?

<{POST_SNAPBACK}>

pe un ton glumet, am pornit un motor de broasca care ulterior s-a dovedit ca avea muschi verde in motor!

pe un ton serios, daca nu vrei sa ridici chiulasa (a se citi capacul cutiei Pandorei :lol: ), ar fi suficient sa:

schimbi uleiul;

torni un pic de ulei in capul fiecarui cilindru;

armezi circuitul de gresare - cu motorul pe masina dai la contact cu fisa centrala scosa pana cand face presiune si se lubrifiaza tot (scoate senzorul de presiune ulei si lasi sa curga un pic pe acolo)

restul e loterie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torni un pic de ulei in capul fiecarui cilindru;

armezi circuitul de gresare - cu motorul pe masina dai la contact cu fisa centrala scosa pana cand face presiune si se lubrifiaza tot (scoate senzorul de presiune ulei si lasi sa curga un pic pe acolo)

restul e loterie...

<{POST_SNAPBACK}>

pe unde sa-l toarne si ce fisa sa scoata ??? :lol: :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De turnat se poate turna scotand bujiile incandescente. Cu fisa centrala e mai greu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dom'le te rog sa ma scuzi...eu cu motoarele astea antice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa-l desfaci

e cel mai sfant lucru

aaa era sa uit :

io cred ca fisa de la cilindrul 1 e suficient sa o scoti :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!