Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

Dacă face probleme în funcţie de timpul cât stă oprită nu cred că este de la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu timpul opririi - a pornit fara probleme la temeparuri sub -5 grade dupa 4-5 zile de stat. Acum chiar a facut dupa doar 2 zile si temperaturi blande.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doua seri la -10 grade a pornit la prima invartire a demarorului. Sper ca acea balbaiala sa fi fost un accident.

Clapeta de care vorbeam mai sus se misca destul de usor, insa am dat oleaca pe lagarul vizibil al axului cu ulei de mecanisme fine. Bineinteles, asta nu elimina o curatare a intregului corp clapeta/egr. Dar sa treaca iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ValiSuciu74: Ce eroare iti da legata de G40? Mai fa o scanare si revino cu eroarea. G40 este senzorul de pozitie axa cu came (Camshaft Position Sensor) si e pozitionat in zona curelei de distributie pe axa cu came. Daca acesta nu masoara corect, atunci motorul porneste, dar mai greu, informatiile necesare fiind "deduse" din cele furnizate de G28(senzor turatie). Pentru o functionare corecta a motorului ECU coreleaza informatiile primite de la ambii senzori. In cazul tau poate sa fie o problema la senzorul G40 in sine, la cablajul lui, sau sa nu fie distributia la punct. De aceea este important sa stim ce eroare ai stocata.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia e pusa la punct. Am verificat toate semnele. Am incercat sa vad si avansul. Toate sunt bune. Porneste, dar invirte electromotorul prea mult, cca 2/3 secunde. La inceput imi dadea eroare la G 40. Am schimbat senzorul. Apoi aceeasi problema, nu pornea deloc decit cu mufa de la G 40 scoasa. Florin mi-a spus sa schimb G 28, dupa care motorul a pornit cu mufa de la G 40 conectata. Dar invirte prea mult electromotorul. Am schimbat ECU, am schimbat 3 senzori G 40. Aceeasi problema. Acum ma duc sa mai fac o scanare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare si cu motorul pornit si cu el oprit imi da aceeasi eroare

00515 - Camshaft Positioon (Hall) Senzor (G 40)

03-00 No Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai alimentare pe firele de la G40?

Pe pinul 1 din mufa ar trebui sa ai 12V cu contactul pus. Ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat pinul 1 si nu am tensiune pe el nici cu contactul pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica traseul, undeva ai fir intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci hremus, am verificat instalatia si intr-adevar nu aveam alimentare la pinul 1 la G40. Am gasit firul rupt. Am rezolvat problema si acum masina porneste foarte bine. Ramin dator. Merci mult.

Merci mult si tie Al bundy. Ramin dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un amic cu o bora 2002 motor 1.9tdi cod motor AXR, si are o problema cel putin ciudata. Motorul porneste greu pe vreme umeda. vara nu face figuri, iar in celelalte anotimpuri daca ploua sau e ceata, porneste greu indiferent daca e rece motorul sau cald. Am facut test cu vag- com si mi-a dat eroare senzor de turatie. Am intrat pe senzor si la pornire uneori imi arata turatia instant, alteori imi arata zero si dupa cateva secunde bune citeste turatia. Am schimbat senzorul... dupa trei zile a inceput sa repete simptomul si eroarea de senzor turatie a reaparut. Bateria, electromotorul si bujiile incandescente sunt verificate si sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-ati mai intalnit cu problema asta? Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. Este un fenomen intalnit la unele AXR. Daca pe tester vei gasi eroare de G28 sa nu te apuci sa schimbi senzorul. Este o problema pe instalatia electrica. Verifica circuitul electric.

Am avut un AXR care daca spala masina (nu motorul) sau doar parbrizul masina nu mai pornea. :lol:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit un topic cu problema asta la AXR http://vwforum.ro/topic/43572-problema-la-golf-4-axr/page__st__120 si m-am apucat de treaba. Acum astept pt. zilele viitoare sa vad ce zice baiatul daca mai face figuri sau nu si tind sa cred ca nu mai face. S-a simtit si cand a plecat de la mine ca a pornit foarte repede comparativ cu zilele dinainte de a umbla la mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am gasit vreo solutie la problema mea :pornirea greoaie la temperaturi scazute. Dupa ce se aude releul de la bujii , dau cheie motorul invarte 3-4-5-6 secunde si porneste "zdruncinat " si parca ezita ( nu stiu cum sa ma exprim mai clar) apoi trece in regim normal de turatie.

Am verificat urmatoarele:furtunuri tu-retur filtru motorina-pompa injectie, baterie buna, bujii noi-noute, schimbat senzorul de coolant G62, platou carbuni electromotor schimbat mai putin bucse.

Am marit timpul de actionare bujii , la fel se intampla.

Atasez 3 imagini

post-54746-0-40775100-1359134867_thumb.j

post-54746-0-93349800-1359134884_thumb.j

post-54746-0-77036800-1359134907_thumb.j

Am o nelamurire la Grupul 004 , valoarea din actual start trebuie sa fie identica cu cea din specified start?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca o segmentare a motorului te-ar ajuta. Dupa cate am vazut nu ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un 1.9 tdi ALH si DOAR dimineata, si asta in anumite dimineti mai friguroase, dupa ce a stat nepornita toata noaptea, imi porneste la cheie lungaaa, dar 2 din chei si atunci cu ceva smucituri in primele cateva secunde. In dimineti mai negeroase invarte cam cu cateva ture in plus fata de normal si porneste.

La cald porneste absolut normal, sau daca opresc motorul dupa jumatate de ora de la pornire de la rece porneste usor. Chiar si daca las mai mult bujiile aprinse, bateria invarte dar o ia dupa cateva secunde bune de rotire. Repet, altfel o ia usor, numai in anumite dimineti mai friguroase porneste greu. Care sa fie problema?

PS Nu am erori pe grupul de motor, g62-ul fiind schimbat acum 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi multe cauze... de la pompa motorina, la injectoare, segmenti, bujii,etc.Trebuie facute investiatii. La pornire scoate fum negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit un topic cu problema asta la AXR http://vwforum.promo...r/page__st__120 si m-am apucat de treaba. Acum astept pt. zilele viitoare sa vad ce zice baiatul daca mai face figuri sau nu si tind sa cred ca nu mai face. S-a simtit si cand a plecat de la mine ca a pornit foarte repede comparativ cu zilele dinainte de a umbla la mufe.

S-a remediat problema. Masina porneste bine pe vreme umeda, nu mai face figuri.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Postez si eu problema mea. Dimineata cand dau la automat, nu porneste din prima. Dupa ce ii dau de 3-4 ori la automat, porneste, sta la relanti , dar nu se tureaza.

 

Ca sa pot pleca de pe loc, o pornesc cu pedala la podea, o turez 4-5000 rpm (se tureaza perfect), dupa care plec cu ambreiajul patinat si motorul tinut in 4000 rpm.

 

Dupa maxim 50 m merge absolut impecabil. Idei? Precizez ca am curat clapeta de relanti acum cateva luni si uneori am cate o fluctuatie la relanti dar foarte mica. Sa fie de la egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! am un golf IV 1.9 din 2003 si am o mare problema la pornire LA CALD(dimineata porneste normal),electromotorul invarte cam circa 5 secunde,de multe ori si mai mult! mi s a spus sa schimb softu,ba senzorul de temperatura,si niciun rezultat! ma poate ajuta cineva,va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!Am o Bora 1.6,16v BCB,care are probleme cu pornirea.Nu conteaza daca e rece sau cald motorul,de exemplu porneste de 10 ori la rand iar a 11-a oara nu mai vrea iar simptomele sunt urmatoarele:

-cand dau la cheie invarte aproape in gol(parca n-ar avea bujii)si daca dau mult la cheie(vreo 10sec)porneste dar sta subturata si nu merge accelerata iar dupa alte 15 secunde de stat subturata isi revine,da fum alb(ca si cum s-ar fi inecat)si masina merge ceas iar daca o opresc si vreau sa o repornesc porneste la sfert!

Am fost prin service-uri,am pus testerul de 10 ori si nu da nici o eroare!

Mentionez ca:

-am curatat clapeta de acceleratie;

-filtru benzina schimbat,bujii noi,bobine noi,pompa benzina verificata,supapa EGR noua.....

Va rog daca aveti vreo idee...mi-ar fi de mare ajutor!!!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mecanic mi-a zis azi ca e posibil sa fie tachetii incarcati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor axa cu came???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul nu da vreo eroare cu privire la senzorul de la axa...e posibil sa fie dus dar testerul sa nu-l dea?

Daca da il cumpar si pe asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!