Jump to content

Pornire greoaie


Mihai San
 Share

Postare recomandată

Asa este cum zice Florin, masina fiind calda probabil statea prea putin releul pe incalzire. Practic daca scoti senzorul de temperatura, ECU vede temperatura ca fiind mult sub minus da comanda releulului de bujii (implicit spira sta aprinsa) timpul maxim, asa avea timp sa masoare tensiunea.

Vezi dimineata cum se comporta pt ca dupa cum se vede va fi cald rau la noapte :frigbaitata: . In mod normal ar trebui sa porneasca "la sfert de cheie". Asteptam vesti bune :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme cu pornirea, cand e frig :( Azi dimineata dupa 3 zile in care nu am pornit masina si o temperatura exterioara de -6 grade a pornit la a 3-a cheie, si a venit un miros de motorina nearsa si un ful albicios :| Bujiile au fost schimbate joi seara, cu bujii NKG, electromotorul a fost facut si el, schimbat perii si inca ceva. Dupa ce am lasat motorul sa mearga vreo 5 minute si am repornit, a mers la sfert. Cand am avut Lupo a facut la fel pana am schimbat bujiile si pe urma nu am avut probleme nici la -20. La Bora e interesant ca pana sa schimb bujiile, pornea mai greu,cand era frig, dar pornea la prima cheie.

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu informatii "la cald".

Azi dimineata a pornit foarte bine, o usoara trepidatie pana s-a stabilizat relantiul. Deci cred ca de la bujia aia era hiba. Am schimbat ieri si filtrul de motorina, era foarte jegos.

Bine nici frig nu a fost asa de tare, "doar" -4 grade.

Dilema e urmatoarea. Asa de mult conteaza o singura bujie daca nu e in parametrii?

Eu credeam ca porneste la fel si in 3, adica nu se observa diferenta.

Sper sa fie de bine si de azi inainte.

Si inca ceva: senzorul de temperatura poate fi doar "slabit"? Am avut ceva probleme cu el azi-vara insa s-a rezolvat cu o curatare pentru ca avea mizerie pe contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima secunda dupa pornire, se poate simtii un mic tremurat....ca de, 3 cilindrii au beneficiat de caldura si unul nu. Dar trebuie sa isi revina imediat. Senzorul de temperatura poate sa fie "nebun". Verifica si coroboreaza valorarea temperaturii lichidului de racire afisata pe 1-Engine si 17-Instruments. Daca sunt diferente mai mari de 2-3 grade.....sau gasesti eroare stocata, atunci se schimba....ca de curatat mufa ai zis ca ai incercat.

Driver - martorul de bujii incandescente - spira- cat a stat aprinsa dimineata ? Daca ai VCDS, verifica si tu ce am scris mai sus. Intre timp, incearca o pornire dimineata, cu mufa de la G62 scoasa si zi dupa aia cum porneste.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata nu a mai pornit la prima cheie. La a doua a luat-o perfect fara sa faca ca in filmuletul de mai inainte. Azi au fost 0 grade dimineata cand am plecat. E clar ca cu cat e mai frig ca atat se adanceste problema. am verificat cu vag-ul temperaturile date de G2/G62 si sunt la vreo 5 grade diferenta, ceea ce cred ca e ok. Bujiile au 10k km, bobinele si ele la fel, ulei si filtre schimbate acum 2 saptamani. Ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mare diferenta, la G62. E posibil ca in anumite conditii, sa fie si mai mare.....dupa care se aproprie de adevar. Incearca sa pui contactul, astepti sa bage pompa, dupa care il tai, il pui iar si vezi cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3 zile nepornita, martorul a stat cam 10 secunde aprins.Am dat la cheie si s-a chinuit da nimic.Maine dimineata fac si un filmulet cu pornirea.O sa rog pe cineva sa se uite, ca eu nu ma pricep si nici nu am instrumentele necesare :)

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat cu zgomotul aparut dupa ce ai facut distributia?

S-ar putea ca zgomotul ala sa se datoreze dereglarii avansului si de aici ceva probleme cu pornirea. Cu bujiile noi la -6 grade trebuia sa-ti fure cheia din mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezolvat zgomotul, dar am mai fost la un mecanic si mi-a confirmat ca e de la tacheti. M-a sfatuit sa schimb uleiul, ca e posibil si din cauza uleiului sa nu mai incarce tachetii si daca nici asa nu se rezolva atunci vor trebui schimbati. Am facut azi dimineata un filmulet cu pornirea la rece. Astazi a pornit cat de cat normal, cu exceptia fumului albicios. Mi se pare mie sau parca porneste in 3 ? :)

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pornirea s-a rezolvat adica porneste la sfert, insa nu stiu ce sa fac cu tremuratul usor(2-3 secunde) si fumul alb care apare cand tremura si se mentine pana ce fac vreo 2 km.

Primeste oare aer pe instalatie? Am vazut ca pe capacul de la filtrul de motorina pe la un furtun se vede ceva ca un fel de condens de la motorina. Scapa aer oare pe la colierul ala?

Insa m-as mira sa fie doar de acolo problema.

Imi vine sa-i dau foc ca nimeni nu stie ce are. Toata vara a mers perfect, iar acum la pornire face figuri. Nu ca m-ar deranja asa de tare insa mi-e ca nu mai porneste la -20.

Trepidatia usoara e doar la pornire, in rest sta relantiul la fix.

Ma gandeam si la vreun injector insa nu ar trebui sa faca figuri mai des?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am testat azi masina din nou. Corectiile injectoarelor avea valori ceva de genul -0,6 00 00 +0,5. Eu cred ca e bine la 200k km.:)).

Deci de acolo nu e problema. In schimb am descoperit 2 noi probleme care cred eu ca pot avea legatura cu pornirea "tremurata".

1. mufa de la senzorul de temperatura combustibil era scoasa iar in capul mufei era bagat un fel de rezistenta ca sa pacaleasca ECU. Pe tester aparea cand afara erau -5 grade cu motorul aproape rece, ca temperatura motorinei are 138 grade:)). Am cuplat mufa in senzor, a scazut la 40 grade temperatura motorinei si automat mi-a aparut pe tester eroare la senzorul de temperatura combustibil.

O fi defect senzorul? Deocamdata il las asa apoi maine vad eu daca e cazul de schimbare.

2. senzorul de temperatura antigel.

Pe engine imi apare 83 grade iar la instruments imi da doar 67 grade. Pe ceas imi arata cam 72. Ce naiba inseamna asta? Stiu ca mi-e un pic decalibrat indicatorul de incalzire in sensul ca tot timpul sta cu motorul cald pe la 80 grade cand de fapt sunt 87. Insa cu toate astea mi se pare diferenta mare intre g2 si g62.

Poate afecta pornirea iarna?

II rog pe cei cunoscatori sa-si dea cu parerea in legatura cu cei 2 senzori. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Avea "powerbox"..... de aia era rezistenta pusa .... sa traga masina mai bine...si uite asa-i poti face praf motorul. Foarte bine ca ai eliminat-o. Verifica mufa si cablajul sa fie ok. Sterge eroarea - daca persista, schimba senzorul.

2. Da, schimba G62-ul ca e defect. Te afecteaza foooarte mult la pornire. Cumpara unul OEM - costa mai mult (intre 130 si 150 lei) dar nu il schimbi din an in an.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

De ceva timp nu se mai amorseaza pompa de benzina atunci cand deschid usa de la sofer,inainte o auzeam cum se amorseaza dar acum nu se mai aude nimic .

Cand pun contactul se amorseaza.

Se poate asa ceva si care ar fi cauza?

Daca nu se amorseaza in momentul in care deschid usa ci doar cand pun contactul afecteaza cu ceva pornirea masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul din usa ti se aprinde cand o deschizi, dar plafoniera? E posibil sa se fi dus switch-ul din broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am avut robleme cu un senzor G28. Am schimbat si G 28 si G 40 , precum si calculatorul de motor. Acum motorul merge foarte bine, dar am o pornire foarte grea. Indiferent daca motorul este rece sau cald are aceeasi pornire. Electromotorul invirte cca 2/3 secunde si apoi porneste motorul. Am schombat periile la electromotor, acum acesta merge foarte bine , dar degeaba . Din tester nu pot sterge eroarea la G 40, am schimbat 3 senzori dar degeaba. Sa fie oare din softul calculatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare e legata de G40 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine porneste putin cam greu , sa zic 3 secunde cand e rece si 1,5-2 cand e cald (am zis aproximativ) , ce poate sa fie ? Bujiile , fisele sau chestii legate de alternator apar pe VAG COM ? ca nu am nici o erroare stocata acum decat Steering Angle Sensor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vali nu prea are cum sa fie bujiile, atata timp cat motorul este cald, acestea nu mai functioneaza. Ce temperatura ai la lichidul de racirea(cea citita din engine)?

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva ,, cumshut intermitent signal,, , si nu se poate sterge eroarea nicidecum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai că-i tare asta cu "cumshut" :coffee_lol: . Dă o cautare pe gogu să vezi ce înseamnă.

On topic: Dacă zice că intermitent înseamnă că s-ar putea să fie o problemă de cablaj sau conectică la mufă şi de asta nu se şterge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema: pana acum si la -6 si mai putin grade a pornit la sfert de cheie

Azi la -2 dupa 2 zile de stat bujiile au stat aprinse cat trebuie, a dat sa porneasca la prima cheie, insa s-a oprit imediat. A doua oara a pornit imediat dupa invartirea cheii, insa destulde "zmucit"

Nu pare a fi problema de preincalzire. Cine a mai patit? Ce poate fi?

TDI ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update - in dimineata asta a pornit ca de obicei aproape la prima invartire a demarorului. Inainte am verificat clapeta de langa EGR - era in pozitia care trebuie si se misca relativ usor. Banuiala principala asta ar fi deocamdata, clapeta intepenita pe inchis/partial inchis. O curatire clapeta si egr probabil ca ar ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual sa o verifici de fiecare data cand opresti motorul pana te dumiresti, aia se ai aude cum lucra daca ai geamul deschis cand opresti motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o sa urmaresc. Si dimineata, inainte de a porni, am deschis capota sa vad in ce pozitie e parghia. Sper sa fie doar asta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!