Jump to content

motorul de vw broasca orice model


suedez1
 Share

Postare recomandată

pentru inceput o sa pun niste poze . asta pentru cei ca mine care inca nu au un vw dar care o sa aiba :P . un fel de documentatie pt incepatori :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima poza e mai degraba un T4 cu ventilator de Porsche decat un T1 (Broscutza)...

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta deja este tuning.... ce frumos ca broasca sa fie fost dotata stock din fabrica asa :mellow: documentatie vezi la niq pe site

Modificat de Don Taco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inceput o sa pun niste poze . asta pentru cei ca mine care inca nu au un vw dar care o sa aiba :mellow: . un fel de documentatie pt incepatori  :D

<{POST_SNAPBACK}>

sa nu te speri cand ai sa gasesti o broasca, cu motorul din prima poza, cand iti va cere o caruta de bani,sa spui ca de bani aia tu iti iei nu stiu ce masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suedezu' da'de fapt nu ne zici si noua citi ani ai tu :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suedezu'  da'de fapt nu ne zici si noua citi ani ai tu :)

<{POST_SNAPBACK}>

yap am 20 de ani . si sunt din cta si am o mare nebunie de curand pt broscutze nu stiu ce am patit am luato razna toata ziua stau pe net si caut una sa-mi cumpar. :)(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu cum am facut eu, cutreiera orasul si uitate in fiecare ograda. asa se gaseste ceva de care nimeni nu stie si poate ai noroc de ceva rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu cum am facut eu, cutreiera orasul si uitate in fiecare ograda. asa se gaseste ceva de care nimeni nu stie si poate ai noroc de ceva rar.

<{POST_SNAPBACK}>

ok. ieri am fost prin oras sa caut o broasca da am dat peste altceva nu stiu ce era exact era un fel de dubitza americana din aia cu cabina micutza cu doua locuri si aripi cu forme rotunjite da era facuta praf ruginita toata si mmi se pare ca nu avea motor. o sa ma duc sa ma mai uit la ia sa vad ce marca e . poate ii fac si o poza ! bft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afla ce e cu duba aia si daca nu o9 vrei mai sunt si altzi dilii p'aici :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva schema colorata cu circuitul de ungere la motorul de 1600 ca eu nu o mai gasesc pe nicaieri. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afla ce e cu duba aia si daca nu o9 vrei mai sunt si altzi dilii p'aici :P

<{POST_SNAPBACK}>

nu am mai gasit strada azi da o gasesc eu, oricum sigur nu mai avea motor

masina era undeva la un centru de fier vechi daca o so mai gasesc o sa va anunt

oricum e pe undeva prin zona cet din constanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un T4 cu sistem de racire si filtru de aer de la tunerul german Riechert.

Doar sistemul de racire (fara cutia de filtru) costa cat o broasca mai mult ca decenta de pe la noi (~1200 euro), daca mai pui si sistemul de evacuare, iti ei si un motor nou de 1.6 stock.

Iar cu banii de pe motor(short block-ul fara cele de mai sus) iti ei o masina noua (cam 10000 euro pe putin)

Bafta la cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Dragii mei, caut si eu de nebun date despre diversele feluri de motoare (in acest moment pt mot de pe duba aia de la fiare vechi, serie cu B in fatza) si in multitudinea de prostii nu gasesc, (un exemplu e topicul de fatza care nu prea contzine de fapt ce sugereaza titlul) deshi shtiu sigur ca am vazut pe aici pe undeva. De aceea, ce propun: restructurarea completa si la sange a "tehnic"-ului, cu 2 zone distincte: una pt intrebari, raspunsuri, aberatzii etc, si alta "read-only" care sa contzina "adevaruri absolute" :P - motoarele, cutiile, directziile, jantele etc. Cu o "folderizare" detaliata, de ex la frane sa avem subdirectoare despre: pompe, furtune, etrieri, discuri, cilindri, sabotzi si eventual tambure, deshi ashtia sunt comuni cu capitolul "sist de rulare"... cu modele, cu dimensiuni etc.

SAU: hotaram de comun acord ca aceste date sa le stocam la Charlie...

Nu de alta, dar deja e o varza cumplita, j' de topic-uri pe teme f apropiate, fiecare ishi urmareshte doar interesul de moment in a repara anume chestie, si nu avem pe aici nici o compilatzie trhnica valoroasa cu adevarat :P

DECI: pana una-alta, il rog pe RG sa traga un sticky lacatzuit cu motoarele si cu cutiile- banuiesc eu ca la el s-ar gasi asha ceva :P , iar ceilaltzi- datzi-va cu parerea pe aceasta propunere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

heheheeeeee !!! imposibil misule, asta am incercat eu timid sa fac cu rubrica de vanzari, o curatenie si ordonare frumoasa. Urmarea.... o stii :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... mai departe... e compatibil cu AS-urile mele? Chiulase, cil, pist...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coane, eu sunt de parere ca cine cauta, gaseste

http://type2.com/bartnik/enginecodes.htm

B5 1968-1969 1600 (single relief)

adica bloc cu un singur regulator de presiune, chiulase simpla admisie - iti convine sa iti declasezi motorul instaland un bloc motor mai primitiv dpdv tehnic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coane, eu sunt de parere ca cine cauta, gaseste

http://type2.com/bartnik/enginecodes.htm

B5 1968-1969 1600 (single relief)

adica bloc cu un singur regulator de presiune, chiulase simpla admisie - iti convine sa iti declasezi motorul instaland un bloc motor mai primitiv dpdv tehnic?

Mot are seri B 000(0?)????, nu B5. E cu dubla adm nu cu simpla. Nu gasesc in listoiul ala B simplu :)

Later edit M-am uitat pe al 2-lea link. Am gasit B. Ma gandesc ca o fi fost modif- itzi dai seama ca pot deosebi simpla de dubla adm. :D , plus ca a vazut si Charlie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erea dubla admisie. Pe toate listele apara ca avand simpla admisie asha ca e limpede: cineva a infipt chiloase si tot restul de dubla admisie pe motorashul ala.

mishu: nu e locked lista. Poate ai intrat tu exact cand o editam :)

Modificat de charlie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci chiulasele alea, daca nu-s crapate, tre' sa plece de acolo. :) Nu strica sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mot are seri B 000(0?)????, nu B5. E cu dubla adm nu cu simpla. Nu gasesc in listoiul ala B simplu :)

Later edit M-am uitat pe al 2-lea link. Am gasit B. Ma gandesc ca o fi fost modif- itzi dai seama ca pot deosebi simpla de dubla adm. :D , plus ca a vazut si Charlie...

Type 1 Engines (found on Bus thru 1971)

D

Thru 8/65, 1200cc (34 hp),

O

1964, 1500cc (44 hp)

H

1965, 1500cc (44 hp)

HO, TO

1966-67, 1500cc (44 hp)

B5

1968, 1600cc single port, single relief

B

1969, 1600cc single port

B6

1970, 1600cc single port, dual relief, for Type 1 vehicles

AE

1971-72, 1600cc dual port, 8/70-7/71

AH

1973-1974, 1600cc dual port, for Type 1 vehicles

AJ, AS

1975-79 1600cc dual port, for Type 1 vehicles

F1, F2

1300-1600cc replacement engine case

AK

1967-74 1500-1600 replacement engine case

AB, AD, AM

1600cc replacement engine case

Type 4 Engines (found on 1972-1983 Bus & Vanagon)

CB 1972-73 Bus, 1.7 liter, Dual carb, manual trans

CD 1973 Bus 1.7 liter, Dual carb, auto trans

EB 1973 VW 412, 1973 Porsche 914, Calif emissions, L-Jetronic

EA 1972-74 VW 411 / 412, 1972-73 Porsche 914, 1.7 liter, D-Jetronic

EC

1974 VW 412, 1974 Porsche 914, 1.8 liter, Calif emissions, L-Jetronic

ED

1975 Bus, 1.8 liter, L-Jetronic fuel injected

AW

1973-75 Bus, 1.8 liter

GA

1973-74 Porsche 914 , 2.0 liter, D-Jetronic

GC

1975-76 Porsche 914 , 2.0 liter, D-Jetronic

GD

1976-77 Bus, 2.0 liter, L-Jetronic, Solid Lifter

GE

1978-79 Bus, 2.0 liter, L-Jetronic, Hydraulic Lifter (Same code was used on '78 w/oval exhaust ports and '79 with square exhaust ports.)

CV

1980-83 Vanagon, 2.0 liter, L-Jetronic, Hydraulic Lifter

Watercooled Engines (Vanagon)

CS

1982-84 Vanagon, 1.6 liter, Diesel

DG, DH

1983-85 Vanagon, 1.9 liter watercooled gas, fuel injected

MV

1986-91 Vanagon, 2.1 liter watercooled gas, fuel injected

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!