Jump to content

Audi A4-Nu merge mai mult de 160km/h


RDI
 Share

Postare recomandată

Masina este un A4 din 2001.1,9l TDI-PD cod motor AJM.

La drum intins cu pedala la podea nu vrea mai mult de 160km/h,nu ca as avea nevoie dar e frustrant in anumite situatii (spre exemplu sa te depaseasca o Skoda ;) in drum spre mare).Zilele trecute am mai observat ceva ciudat la ea,cand o calc tasneste dupa loc dar dupa aia parca se opreste si iar o ia.Sa fie oare de la turbina?Sau sa aiba limitare (dar la 160km/h?)?Si mai e un lucru ciudat,a mers sotia cu ea si eu in spatele ei si am mai observat ca in momentul cand o calca,la schimbarea treptelor,iese un fum negru in spate dar doar cand e rece motorul,dupa ce se incalzeste nu mai apare fumul respectiv (acelasi lucru l-am observat si la masini mai noi Audi sau VW dar niciodata la a mea,probabil ca nu aveam cum sa vad in spate ;) ).Este indicat un Chip-Tuning la 130CP?Poate afecta motorul in timp?Se observa ceva imbunatatiri?Am un amic care a facut un Chip-Tuning la un VW din 2001 si intr-o luna la o plecare de la semafor (pe Ciurel) a prajit turbina,a vazut albastru in spate si asta a fost.E adevarat ca el merge mai nesanatos,acum a terminat motorul la un A4 din 2003 (distributia a cedat dupa ce a fost schimbata la Augsburg dar are garantie) dar nu e cazul meu.Multumesc anticipat pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca debitmetru este defect.. poti observa o plafonare a turatiei dupa 3000rpm? incearca sa scoti mufa de la debitmetru ( pt. un test ) si sa vezi daca trage mai bine.... se poate face si un log cu un vag-com sa vezi ce valori raporteaza debitmetru ( ar trebui sa atinga cel putin 800 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt nu prea vad nimic dupa 3000 turatii ptr ca nu sare de 3000 la 160.Si mufa de unde o scot,unde e debimetrul?Nu se strica nimic daca o scot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa se afla pe capacul filtrului de aer chiar unde intra tubulatura.

Si eu cred ca de vina este debitmerul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt nu prea vad nimic dupa 3000 turatii ptr ca nu sare de 3000 la 160.Si mufa de unde o scot,unde e debimetrul?Nu se strica nimic daca o scot?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu se strica nimic daca o scoti.. ECU va folosi o informatie default mai buna decat un debitmetru defect. Te intrebam de 3000rpm intr-o treapta de viteza mai mica.. presupun ca in a-3-a de exemplu poti depasi 3000rpm. Fa testul anyway si mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific,cand ma refeream ca nu sare de 3000 ture era valabil de la treapta a2a pana intr-a 5a,de fapt nici nu stiam la ce folosesc liniutele alea peste 3mii :o (glumeam).Ideea e ca de cand am luat masina asta am simtit-o cam lenesa si nemaiavand pana acum motorina am crezut ca asa trebuie sa fie,dar Thheo trebuie sa-ti multumesc pentru ca de acolo este intradevar.Si da se plafona la 3mii de ture in orice treapta.Am scos mufa de la debimetru si masina mea a tasnit dupa loc in trepta I-a,lucru ce nu l-a mai facut pana acum si spre surprinderea mea am aflat (cu bucurie) ca ce este peste 3000 ture nu este o fata morgana.Acum intrebarea este cat timp pot sa merg cu acea mufa scoasa?Joi trebuie sa plec din oras si nu cred ca am timp sa schimb debimetrul pana atunci (de fapt miercuri iau banii).Exista vreun risc la un drum mai lung sa se intample ceva rau?Adica pot testa daca masina mea sare de 160km/h?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum intrebarea este cat timp pot sa merg cu acea mufa scoasa?Joi trebuie sa plec din oras si nu cred ca am timp sa schimb debimetrul pana atunci (de fapt miercuri iau banii).Exista vreun risc la un drum mai lung sa se intample ceva rau?Adica pot testa daca masina mea sare de 160km/h?

<{POST_SNAPBACK}>

Poti sa mergi linistit cu mufa scoasa pana-ti cumperi alt debitmetru (eu am mers 3 luni). Consumul de motorina e un pic marit (fata de un debitmetru bun) si la viteze/turatii mari daca ai avea un debitmetru bun ar merge un pic mai bine. Oricum la tine o sa mearga mult mai binecu mufa scoasa.

OT :

In Austria debitmetru Bosch 101 Euro, cu cel vechi la schimb. Garantie 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur o sa merg cu ea scoasa ca se misca muuult mai bine fara dar sper s-o fi nimerit pe cea buna,sunt 2mufe una mai mare cu mai multi pini si una mai mica,eu am scos-o pe cea mare si am constatat diferenta,cea mica nici nu am mai bagat-o in seama.E cea pe care trebuia s-o scot?Pe bord nu am nici o eroare,banuiesc ca doar cu vag-com se poate vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine ce ai scos.. planuieste sa inlocuiesti debitmetru oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult inca o data.Sunt un tipicar pana si capacelele de la masca motor le-am cumparat de la Augsburg (imi lipseau 2) deci sigur o sa inlocuiesc debimetrul saptamana viitoare nu ramane masina asa. :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult inca o data.Sunt un tipicar pana si capacelele de la masca motor le-am cumparat de la Augsburg (imi lipseau 2) deci sigur o sa inlocuiesc debimetrul saptamana viitoare nu ramane masina asa. :mellow:

<{POST_SNAPBACK}>

Scuze de intrebare, de cand ai masina? (sa te duca sanatos!)

Modificat de Leusor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din martie anul asta,am mai avut acum cativa ani un Audi 80-gogosar pe benzina si am fost foarte multumit de el de aceea am optat tot pentru Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din martie anul asta,am mai avut acum cativa ani un Audi 80-gogosar pe benzina si am fost foarte multumit de el de aceea am optat tot pentru Audi.

<{POST_SNAPBACK}>

Si din martie ai problema asta? Cred ca conduci foarte linistit :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:mellow: Foarte e putin spus dar in ultimul timp s-a agravat si asta m-a pus pe ganduri.Curios pentru ca am fost cu ea cand am luat-o la Augsburg si i-am facut verificarea completa aia de 50e nu cea de 35e si firma lu'Peshte nu mi-a gasit nici o buba,acum incep sa ma indoiesc si de schimburile care le-am facut la ei (oare mi-or fi pus pe masina piesele pe care le-am latit?) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:cheers: Foarte e putin spus dar in ultimul timp s-a agravat si asta m-a pus pe ganduri.Curios pentru ca am fost cu ea cand am luat-o la Augsburg si i-am facut verificarea completa aia de 50e nu cea de 35e si firma lu'Peshte nu mi-a gasit nici o buba,acum incep sa ma indoiesc si de schimburile care le-am facut la ei (oare mi-or fi pus pe masina piesele pe care le-am latit?) :cheers:

<{POST_SNAPBACK}>

Si eu am dubii in ceea ce priveste corectitudinea celor din service: ultima data am vazut pe factura un tip de ulei, si cand am ajuns acasa, in portbagaj era un bidon de ulei de alt tip. Si am mai sesizat o chestie: la ultimele revizii, imi tot schimba cate o bucsa, si automat ma baga la standul de verificare... :offtopic: Castiga un ban in plus, si daca nu e nevoie... Daca la urmatoarea revizie imi mai spun ca e o bucsa, o sa refuz sa o schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm sa zicem ca asa este,au facut schimbul pentru ca altfel cred ca nu se riscau sa dea garantie pe factura la distributie (mai ales ca am facut ca ei,au zis ca pentru garantie trebuie sa schimb si pompa de apa si am schimbat-o,totul m-a dus la 24mil).Dar cu gasitul de bube suplimentare asa e,mi-au gasit ca ambele capete de bara trebuiau schimbate si dupa aia am fost la alt service si acolo mi-au zis ca doar unul trebuie schimbat,celalalt fiind bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un BMW 320d din 2000, exact aceeasi problema. Toata lumea credea ca e debitmetrul. Erau 2 electrovalve care sunt in legatura cu debitmetrul. Nu sunt priceput la VW, dar cred ca si VW are asa ceva, se cheama ceva gen N75... Cauta pe aici pe forum, s-a mai discutat si unii de pe aici chiar se pricep bine.

Deci, inainte sa schimbi debitmetrul, neaparat verifica si acele valve. Trebuie sa iasa la tester.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista si aceasta problema, intr-adevar.. insa faptul ca fara debitmetru conectat i-a mers cum trebuie.. spune destule ca sa il schimbe pe acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!