Jump to content

ULEI "6 SPEED AUTOMATIC GEARBOX" G055025A2


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Am un B6 2.0 FSI , vreau sa-i schimb uleiul la cutia automata . In Etka spune de 7l dar nu specifica daca e cutie si convertizor sau doar in cutie , un mecanic mi-a spus ca intra 7 plus 2l in convertizor dar eu cred ca asta era valabil pt cele pana in 2005 unde intrau 9l am gasit tot in Etka.

Are cineva informatii utile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e separat convertizorul de cutie. 7 litri sunt pentru toata cutia. Probabil ai tractiune integrala pe cutie automata, caz in care mai intra 1 litru , separat, la cutia de transfer pentru cardan, care se gaseste langa cutia de viteze. Schimbul se face cu un SDV special... mai bine du-te la reprezentanta, nu te mai lua dupa mecanici de astia...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tractiune fata , ma duc la reprezentanta vroiam sa stiu cati litri intra sa-mi fac un calcul ,consumabilele am aflat cat costa ma mai gandesc daca sa schimb si garnitura(baie) de la filtru(e mai scumpa decat filtrul si nu e nevoie doar daca e deteriorata - la demontare- din motive financiare) , cat despre manopera ma enerveaza ala de la receptie ca nu stie niciodata cat e ori ii este lene sa faca niste investigstii ...de fapt toti peste care am dat habar nu aveau .

Si din curiozitate ce ulei afterm mai indeplineste norma asta G055025A2 ...eu am gasit unul de la mobil ATF 3309 iar altul

Fuchs Titan Atf 4400 dar care nu se gasesc pe piata de la noi.

Cat despre mecanici , unii sunt foarte responsabil si bine pregatiti dar tehnologia ii cam depaseste uneori ...

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la reprezentanta sa-mi fac programare - schimb ulei cutie -am ramas surprins sa aflu ca am cutie automata 6v tiptronic(nu dual clutch-60000km) unde uleiul e lifetime , nu se schimba niciodata .Am sunat si la Porche sa primesc macar inca o confirmare , pe planul de intretinere nu apare schimb ulei cutie .A fost schimbat la 90k doar pentru ca a vrut propietarul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am cutie automata 6v tiptronic si la reprezentanta nu mi-au spus ca nu ar trebui schimbat, chiar mi l-au schimbat.

Poti sa-mi mai dai niste amanunte sa ma lamuresc in legatura cu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari...

Am platit la reprezentanta VW GRAZ 283

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde de cutie , la cele tiptronic nu se schimba uleiul pentru ca nu ajunge la temperaturi extrem de mari, uleiul nefiind solicitat mai mult decat la o cutie manuala . Din cartea tehnica a masinii producatorul nu are interval de schimb pt uleiul de la cutie .Dupa seria masinii suni la Bucuresti reprezentanta VW si ceri amanunte despre masina si intervale de service .Banuiesc ca e totusi indicat sa-l schimbi , el depasind un nr de ani totusi nu mai poate avea aceleasi calitati , la cati km ???....banuiesc ca indicat ar fi la schimbul distributiei , in cazul meu 180k .(uleiul e vital , cum e si pentru motor asa ca nu va jucati cu cele aftermarket ...sa respecte o anumita norma pt tipul respectiv de cutie )

Am observat ca in romania nu se respecta termenele din planul de service ...daca scrie ca distributia se schimba la 180k la noi se schimba la 90k ..la fel se intampla si cu uleiul din cutie si alte consumabile .

Cel mai bine suni la Reprezentanta si afli daca nu sti termenele de service dupa seria caroseriei .Nu te lua dupa unul sau altul , sunt foarte multe serii la cutiile de viteze automate .

De ex la mine intra 7L X 105 ron Ulei , 200 ron filtrul , 200 ron garnitura baie .( 1150 piese originale + aprox 400 manopera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

un topic mai vechi dar care face referire exact la uleiul care il am si eu in cutia mea

povesteam la ,,jurnal dsg,, ghinionul care m a dus sa schimb radiator racire ulei cutie viteze automata + ulei cutie de viteze respectiv g055025a2

dupa 196.000 km fara nici o servisare  nici in DE ,nici in RO ,la tip cutie JBG 09m AISIN ,uleiul meu era absolut ca nou de fabrica ,un rosu frumos de ziceai ca masina are 1000km ,fara absolut nici o exagerare.

din pacate ghinionul face sa si schimb complet ulei + filtru.

nu recomand sa nu se schimbe, [ pentru cine mai sta pe ganduri], dar e bine de stiut .

 

Chiar acum, vik71 a scris:

.

 

 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!