Jump to content

A crescut consumul dupa schimbarea curelei de distributie


Gili
 Share

Postare recomandată

Am Passat B6, fab 2006, motorizare 1,9tdi, cod BKC.

Din pacate azi nu pot face din nou diagnoza pt printscreen...dar cand am facut-o ieri mi-am notat niste parametri astfel:

 in ``èngine`` pe grup 015 aveam urmatorele valori: 819/min Engine Speed (G20), 40,8Nm Engine Torque, 0,80l/h Fuel consumption si 0,0 Torque Request (Driver).

pe grup 013 erau: -1,55mg/str Injection Quantity Deviation Cyl 1, -0,31mg/str Injection Quantity Deviation Cyl 2, 1,65 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl 3 si 0,21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl 4. 

Valori cu motorul pornit de cca 5 min, pedala de acceleratie necalcata si optiunile electrice (gen incalzire, climatizare etc) inactive.

Deci... e grav :icon_bounce: ?

Multumesc pt sfaturi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui in primul rand cum ti am spus si eu si Florin sa ti reglezi avansul pt.ca la tine NU e ok cu 0º, apoi sa incerci un reglaj al injectoarelor(banuiesc ca, compensarile o sa creasca daca faci o masuratoare a lor cand motorul este cald).

SFAT: toate masuratorile sa le faci camd temp.motorului este trecuta de 80º.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, eventual daca nu isi revin valorile la injectorelor, sa incerce o schimbare de oringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ati cam bagat in ceata cu ``schimbarea oringurilor de la injectoare`` :pale: .

Voi face in weekendul acesta o testare cu motorul la cald sa vad toti parametrii si postez scanarea aici, desi nu cred ca ar trebui sa ma astept la diferente majore fata de scanarea facuta cu motorul rece.

Mie imi pare ca motorul ``merge rotund`` (dupa cum au zis mecanicii pe la care am mai fost) dar am mai mare incredere in specialistii de pe un forum dedicat unei singure marci, cum este si acesta.  Deci...ma bazez pe voi pentru a lua o decizie in vederea reglarii avansului :cheers:!

Numai de bine!


ps: si ``reglarea injectoarelor`` imi suna destul de grav :pale: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat distributia si dupa aceea consumul la relanti nu mai scadea sub1l/h. Inainte aveam 0,7l/h. Am mers la alt mecanic si mi-a micsorat consumul la relanti la 0,7l/h din avans. Dar cand am facut diagnoza  aveam avans 7. Am modificat avansul la 0 dar consumul  nu scade sub 0,9l/h cu toate ca este la 819 rot /min iar la 840rot/min este 1l/h. Se poate sa-mi fi gresit un dinte la axa cu came ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weekend-ul acesta m-am ocupat de Passatul meu si i-am reglat avansul asa cum mi-ati spus (romytaxy si Florin), respectiv la -2,5 pe Torsion Value (la relanti).

 

Cu toate acestea consumul a ramas tot la 0,8l/h la relanti.

Am remarcat ca atunci cand turam motorul valoarea pe Torsion Value scadea si mai mult ( ex -2,9).

Dupa operatiune nu am remarcat o imbunatatire considerabila a consumului, dar astept sa vad ce se mai intampla in zilele urmatoare.

 

 

Am atasat niste print-screenuri cu rezultatele inainte si dupa reglaj.

Vi se pare ca functioneaza in parametrii normali?

Multumesc anticipat!


am surprins si inregistrarile pe grupurile 013 si 015.

De asemenea am incercat sa fac si recodarea motorului pt a-l seta de pe 5 pe 6 trepte. Iata ce mi-a afisat :

 

 

 

Pot face ceva pt a reusi codarea? Eventual sa incerc de pe VCDS-ul vreunui coleg?

 

 

 

post-112884-0-35411400-1422823053_thumb.

post-112884-0-04798000-1422823172_thumb.

post-112884-0-25008300-1422823235_thumb.

post-112884-0-66956400-1422823277_thumb.

post-112884-0-32898300-1422823576_thumb.

post-112884-0-80958300-1422823580_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindrul 3 - valoarea este un pic cam mare. Ai schimbat oringurile de la injectoare, vreodata ? daca nu, poti sa te gandesti la asa ceva, dupa care un reglaj al injectoarelor, s-ar putea sa coboare valoarea pe injectorul respectiv, precum si consumul.

 

codare - masina a suferit modificari/schimbare cutie  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina are 6 trepte (asa am cumparat-o), dar pe vcds imi apare codul pt 5 (000071)...mai mult ca sigur propr a schimbat cutia.

Pot face codarea in alt mod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici ultima scanare efectuata dupa reglarea avansului distributiei:

 

 

 

 

Saturday,31,January,2015,17:43:17:10074
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110305
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
Chassis Type: 3C0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 18 19 25 42 44 46 52 53 56
 
VIN: WVWZZZ3CZ6E005960   Mileage: 217110km/134905miles
 
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
18-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: Cannot be reached 1100
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 AN    HW: 028 101 208 5
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  7004  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 05314 000 00000
   VCID: 6BD1C39F3145
 
No fault code found.
Readiness: 0 0 0 0 1 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-095-C2.lbl
   Part No SW: 3C0 614 095 K    HW: 3C0 614 095 K
   Component: ESP 440 C2     H014 0001  
   Revision:  H014       Serial number: 0648235678
   Coding: 0013569
   Shop #: WSC 01681 111 29999
   VCID: 2A5F069BFE3F
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-820-047.lbl
   Part No: 1K0 820 047 EG
   Component: Climatic PQ35   084 0404  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 6DD5CD870F51
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 B    HW: 3C0 937 049 B
   Component: Bordnetz-SG     H31 0904  
   Revision: 00H31000    Serial number: 00000001393726
   Coding: 00008E0700041A1E0000000019000000000959435C
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 285BFC93E033
 
   Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 119 
   Component: Wischer VW461  012  0503  
   Coding: 00065493
   Shop #: WSC 12345  
 
1 Fault Found:
01504 - Bulb for License-Plate Light (X) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 93
                    Reset counter: 31
                    Mileage: 213463 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.10.08
                    Time: 02:20:00
 
             Freeze Frame:
                        ON 
                    Voltage: 12.20 V
                        ON 
                        ON 
                        OFF 
                        OFF 
                        OFF 
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 3C0-909-605.lbl
   Part No SW: 3C0 909 605 A    HW: 3C0 909 605 A
   Component: 0B AIRBAG VW8   028 2321  
   Revision: 06028000    Serial number: 0034ZS1J62X2  
   Coding: 0012354
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2443E8A39C1B
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 3C0-953-549-SW20.lbl
   Part No SW: 3C0 953 549 A    HW: 3C0 953 549 A
   Component: Lenksäulenmodul 004 0010  
   Revision: 00004000    Serial number: 3C5953507A    
   Coding: 0000013
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 2A5F069BFE3F
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl
   Part No SW: 3C0 920 870 A    HW: 3C0 920 870 A
   Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 2926  
   Revision: V0018000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0007105
   Shop #: WSC 80093 222 69422
   VCID: 214DE1B78309
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 18: Aux. Heat        Labels: None
   Part No: 1K0 815 071 H
   Component: Zuheizer        031 1312  
   Revision:        A    Serial number: 09010046      
   Coding: 0000011
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2A5F069BFE3F
 
1 Fault Found:
01406 - No Flame 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 60
                    Mileage: 216742 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.01.08
                    Time: 16:06:03
 
             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 49.0°C
                    Temperature: 45.0°C
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530.lbl
   Part No SW: 3C0 907 530 A    HW: 3C0 907 951 A
   Component: Gateway         006 0010  
   Revision: 00006000    Serial number: 0500C05120022C
   Coding: 3D3D0C04CA1002
   Shop #: WSC 10129 599 88056
   VCID: 1F49E74FB57D
 
1 Fault Found:
01304 - Radio 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 44
                    Mileage: 208602 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.07.04
                    Time: 16:48:05
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 433     HW: 3C0 959 433 
   Component:    IMMO         038 0364  
   Revision: 00038000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: E7D93FAFADAD
 
   Part No: 3C0 905 861 A
   Component:    ELV          021 0300
   3C0905861A     ELV          021 0300   
 
2 Faults Found:
02835 - Communications between Steering Column Lock and Convenience System 
            014 - Defective - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101110
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 34
                    Mileage: 214696 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.11.17
                    Time: 19:49:10
 
02812 - Supply Voltage (Terminal 30) for Electronic Steering Column Lock 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 66
                    Mileage: 216622 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.12.31
                    Time: 11:57:38
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN2.lbl
   Part No: 1K0 959 701 K
   Component: Tuer-SG         024 2341  
   Coding: 0000004
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 366722EB3A87
 
1 Fault Found:
00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x.lbl
   Part No: 1K1 909 144 H
   Component: EPS_ZFLS Kl.12      1502  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 306B14F3D8E3
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 3C0-959-433-46.clb
   Part No SW: 3C0 959 433     HW: 3C0 959 433 
   Component:    KSG PQ46 ELV 038 0453  
   Revision: 00038000    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0090080801860E7638041515E0080B0B603C00
   Shop #: WSC 01681 111 29999
   VCID: E7D93FAFADAD
 
   Component:   Sounder n.mounted     
 
   Component:       NGS n.mounted     
 
   Component:      IRUE n.mounted     
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN2.lbl
   Part No: 1K0 959 702 K
   Component: Tuer-SG         024 2341  
   Coding: 0000004
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 37792FEF3D8D
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 53: Parking Brake        Labels: 3C0-907-801-53.lbl
   Part No SW: 3C0 907 801 B    HW: 3C0 907 801 B
   Component: EPB  VC8HC001   012 0001  
   Revision:   012       
   Coding: 0000011
   Shop #: WSC 01681 111 29999
   VCID: 214DE1B78309
 
2 Faults Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 32
                    Reset counter: 61
                    Mileage: 216616 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.12.29
                    Time: 22:03:27
 
             Freeze Frame:
                    Voltage: 7.87 V
                    Count: 202
 
02443 - Control Head  
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 83
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 208720 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.07.11
                    Time: 14:16:52
 
             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.18 V
                    Count: 40
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio
Cannot be reached
 
End   ---------------------------------------------------------------------
 
 
 
 
 
Ce erori sunt grave?
Multumesc anticipat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am schimbat si eu distributia la passat 2.0 cr, 110 cp, si acum imi arata un consum de 0,6 cu toti consumatorii opriti. Mai oscileaza cateodata 0,5-0,6 dar mai mult pe 0,6. Nu mai tin minte ce valoare avea inainte de schimbare, dar parca arata 0,4. Consumul de 0,6 poate indica o neconcordanta a avansului? Sa misc putin de la cele 3 suruburi de la axul cu came?

 

PS> Am avut un golf 5 inainte, 1.9 bkc, si dupa schimbarea distrib imi arata consum de 0,6, iar inaintea vusesem 0,4. Am miscat putin de axul cu came si a revenit la 0,4 consumul. Ma gandesc sa fac la fel si la asta..... Cei care aveti acelasi motor ca al meu, ce consum aveti al relanti cu motorul cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este bine asa...... si la mine e la fel...... cand e cald (vara), este de 0.5, cand e cald (iarna), este de 0.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crisit g ai avut consumul de 0,4l/h la golful 1,9 BKC ???

Al meu nu scade de 0,7 l/h... si asta datorita lui Florin si Romytaxy care mi-au indicat cum sa reglez avansul. Anterior aveam consumul de 0,9l/h.

Stii ce valoare aveai pe Torsion Value la golful BKC cand aveai consumul de 0,4l/h?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat distributia si dupa aceea consumul la relanti nu mai scadea sub1l/h. Inainte aveam 0,7l/h. Am mers la alt mecanic si mi-a micsorat consumul la relanti la 0,7l/h din avans. Dar cand am facut diagnoza  aveam avans 7. Am modificat avansul la 0 dar consumul  nu scade sub 0,9l/h cu toate ca este la 819 rot /min iar la 840rot/min este 1l/h. Se poate sa-mi fi gresit un dinte la axa cu came ?

Nu poate sa-mi raspunda nimeni la intrebare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor! E prima mea postare pe forum, scuze anticipat pt greseli! Am cumparat recent un b6 din 2005 , 1.9 si a doua zi am schimbat distributia iar dupa o ora am observat ca la fiecare pornire turatia sta la 1000 iar dupa ce calc acceleratia isi revine la normal dar nu am incarcare si cand e la 1000 am. Pe langa asta a crescut si consumul semnificativ...dupa schimbarea distributiei se simt mici smacituri la motor...daca ma puteti ajuta va rog?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa faci un printscreen pe canalele 1,4si 13 daca ai posibilitatea,altfel nu vad cum te ar ajuta cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa incerc cat de repede posibil. Ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adauga si grupul 015.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez eu print screen-ul pt colegul Kristyy86

post-58309-0-85471800-1428352029_thumb.p

 

Parerea mea e ca trebuie pus avansul la -2,5.Referitor la grupul 15 am vazut abia tarziu ca s-a cerut si acest grup si nu am mai avut baterie la laptop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Corect avansu trebuie modificat, si trebuie negativ 2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, mai putin avansul care trebuie sa fie cum a spus si @cosmin de -2,5º.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cursul zilei de maine voi face ceea ce mi-ati spus si cu siguranta voi reveni sa va dau de stire daca s-a remediat! Va multumesc pt indrumare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate a fost reglat avansul si tot atata consuma...nu stiu ce mai poate fi?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut, am schimbat si eu distributia la un 1.9 TDI din 2008 si mi-a sarit consumul de zici ca sunt benzinar in oras. Care este cel mai bun service in Bucuresti pentru reglaje fine? (*in ideea in care pot sa o rezolv fara sa fi fost vre-un dinte sarit.) Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur, nu ai avansul axei cu came reglat optim. La motorul tau, trebuie sa fie intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!