Jump to content

A crescut consumul dupa schimbarea curelei de distributie


Gili
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor forum-istilor !

Vroiam sa va intreb daca ati patit acelasi lucru ca mine, adica am schimbat cureaua de distributie cu 122.200 km si vad ca mi-a crescut consumul de motorina de la 0.5L/h la 0.7-0.8L/h la relanti, asta fara clima pornita si prea multi consumatori. Acum intreb , este normal acest lucru sau a fost montat gresit kit-ul de distributie( scuze am uitat sa va spun este un passat '06 ,1.9TDI ,105 CP, tip motor BKC)

Si as mai avea o problema, tot la relanti cand masina este cu botul la vale sau pe loc plan si stationez are mici intreruperi neregulate, dar in momentul in care sunt cu botul la deal nu mai are aceste intreruperi. Mentionez ca i-am pus VAG-Com-ul si nu imi da nici o eroare, iar masina functioneaza in paramaetrii.

Va multam anticipat si va astept cu pareri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-i sa-ti regelze avansul inca odata si tu te uiti cu vag-com-ul sa vezi daca valoare la sincro angle e 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific ca aceste intreruperi le avem si inainte de a schimba distributia. "andrusel" tu ma sfatuiesti sa-i fac un test si sa-mi regleze avansul, dar reglarea avansului nu se face tot din pinionul de la axa cu came? slabind cele trei suruburi ale pinionului ?

"gabivvx" la ce te referi cand spui "detarata cu un dinte" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i reglata.....da, la axa cu came se face reglajul, dupa ce se pune distributia, se porneste motorul si se verifica cu VCDS-ul. Se regleaza in functie de valorile pe care le arata.

Gabi zice sa nu fie decalata cu un dinte...adica pusa gresit....dar stai linistit ca e de la reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...slabeste cele 3 suruburi..si reglezi in functie de cum iti cere cu + sau-,mecanicul ar trebui sa stie...si pe vag-com verifici sa fie 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 0 nu e obligatoriu (ideal asa e)...ca e si in functie de uzurile componentelor (nu toate motoarele se simt bine, pe 0 [cenzurat]). Important e sa fie cat mai aproape de 0 si sa iti placa cum merge si cum suna motorul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc Florin si Andrusel pentru raspunsurile voastre atat de prompte, banuiam eu ceva ca ar fi crescut consumul ca nu ar fi pusa bine la punct dar in prima faza am crezut ca de vina ar fi cureaua si ca trebuie sa se lase si ea un pic dupa 2-3000 de km dar deja am facut cu ea 7000 si ceva de cand am schimbat-o si atunci am inceput sa-mi pun semne de intrebare???? si iata ca banuiala care o aveam mi-ati confirmat-o voi ! Va multam fain !!!

Dar cu acele intreruperi scurte care le am, ce parere aveti ? posibil sa fie de la un injector ? sau mai repede pe parte electrica(electronica)? masina face asa de cand am cumparat-o acum un an si avea 87.500km iar acum am cu ea 129.300km . Nu ca m-ar deranja aceste intreruperi sau sa-i scada din puterea motorului dar am mai mers cu un amic de al meu care are acelasi motor si la el nu face si s-apropie si el de 100.000 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa isi revina dupa reglaj......daca persista, trebuie cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da o sa incerc sa-i fac reglajul avansu-lui cat mai curand posibil si o sa va tin la curent daca a rezultat vreo schimbare ! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gili asa am patiti si eu si s|a rezolvat dupa reglarea avansului asa cum ti au descris colegii mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere sper sa rezolv cit mai repede si sa spui si ce ai rezolvat :alien:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi diferenta de un dinte nu ti-ar mai merge deloc sau ar merge ca naiba , este vorba de reglajul fin , care trebuie facut cu un tester cuplat ca sa fie ca lumea si nu la ureche .

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! am schimbat distributia si consuma cu 2 litrii mai mult!!! 1,9ATD, tdi-pd. service-ul a zis ca motorul acesta nu are avans si ca mai intinde odata cureaua.... inca nu a avut timp. Aveti idee ce unde acest fenomen, nici nu mai are puterea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema ca a lui gili poate sa-mi spuna si mie cineva cum sa verific avansul cu vcds-ul adica pasii care trebuie sa-i urmez neavand inca experienta de a folosi vcds-ul prea bine multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motor - Group 3, campul 4 - trebuia sa ai o valoare intre -3 : +3 , de preferat cat mai aproape de 0 insa nu este obligatoriu!

Referitor la cei care se plnag ca a crescut consumul, ati luat in calcul si temperatura exterioara care a scazut destul de mult in ultimele 2-3 saptamani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o chestie, si nu doar la o masina am intalnit-o: chiar daca avansul dinamic e pus la 0, si distributia e cu un dinte aiurea, consumul ramana mare si masina nu trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu merge aiurea motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. mergea chiar bine, cu avansul pe - tragea mai bine, dar consumul era mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ciudat fenomen. La un dinte pus aiurea, trebuie sa mearga naspa...la doi, deja se lasa cu defecte mecanice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Cristi are dreptate. Un caz concret am fost eu. La celalt B6 am avut cureaua pusa prost. Oricate reglaje de avans am facut ea tot mult consuma. De tras puteam sa o fac sa traga bine sau mai slab, numai ca nu reauseam sa am consum normal.

Deci atentie mare la cum a fost montata distributia (cureaua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tare.....cum au reusit sa o puna aiurea ? au pus-o cu "carioca". Eu am dat de un B6 care avea avansul decalat pe la -2....si mergea ca naiba. Tremura tot... reglat avansul si si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, tare.....cum au reusit sa o puna aiurea ? au pus-o cu "carioca". Eu am dat de un B6 care avea avansul decalat pe la -2....si mergea ca naiba. Tremura tot... reglat avansul si si-a revenit.

si eu am schimbat distributia la 120.000 si de atunci consumul meu a crescut cu aproximativ 1%...poate 1,5%. acum am 145000. am fost la reprezentanta vw in iasi si le am zis sa imi faca avansul dar ei mi au spus ca la tipul meu de masina nu se poate face avansul ci trebuie data jos cureaua si pusa iar..

Asa ca m am lasat pagubas...masina merge f bine doar ca imi consuma mai mlt....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era motor BKC - care e SOHC - o singura axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!