Jump to content

A crescut consumul dupa schimbarea curelei de distributie


Gili
 Share

Postare recomandată

am fost mai inainte la service in legatura cu distributia.. Mecanicu a spus ca se va mai lasa cureaua in timp si ca nu are rost sa regleze avansul acum.

Ce sa fac, sa il reglez oricum (la le spu sa il duca, cat mai inspre 0) indiferent de ce spun ei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie in cat timp.... cel mai corect era sa ti-o regleze cum trebuie, de prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi merge maine sa le spun sa regleze avansul cum trebuie.

Multumesc frumos pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost mai inainte la service in legatura cu distributia.. Mecanicu a spus ca se va mai lasa cureaua in timp si ca nu are rost sa regleze avansul acum.

Ce sa fac, sa il reglez oricum (la le spu sa il duca, cat mai inspre 0) indiferent de ce spun ei??

Confirm. Am schimbat si eu distributia (kitul complet) in Ianuarie si tot asa a crescut consumul de la 0.5 la 0.7 fara clima.

Dupa aprox. 5000km si-a revenit, cel putin asa cred raportandu-ma la consum.

Acum consuma 0.5 fara clima si 0.7-0.8 cu clima pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca atunci cand e valoare cu - cureaua e prea stransa? si cand e + nu este stransa suficient?(torsion value)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura! Aici vb de avans, adica momentul in care se injecteaza motorina in piston, raportat la pozitia pistonului! Valoarea 0 este ideala INSA sunt situatii in care motorul nu merge rotund pe acea valoare ci pe o valoare -\+ 2, din acest motiv exista si o plaja de valori!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Am schimbat distributia pe un Volkswagen Passat 1.6 TDI Bluemotion B6 de 2 zile , masina am achizitionat-o de circa 1 saptamana si nu ii stiu valorile de consum la relanti si consumul mixt , ce e cert este ca imediat ce i-am schimbat distributia consumul a sarit la circa 10 11 litri cu clima pornita , dupa care spre seara in acceasi zi a revenit pe la 6 litri . Acum consuma intre 5-6 litri fara clima pornita si am un consum la relati de 0.5 - 0.6 , vi se pare normal ? Rog pe cineva care are aceeasi motorizare sa imi spuna ce consum are la relanti , imi amintesc dar nu sunt sigur ceva de genul 0.4 . Va multumesc !



Vreau sa mai mentionez ca atunci cand las pe consumul instantaneu ma sperii de valorile ce imi apar atunci cand bag piciorul in ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa creasca si sa scada consumul atat de mult dupa schimbarea distributiei ?

Modificat de Buse Doru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor de 2.0 CR si la relanti cu climatronicul oprit consuma tot 0.6L/h. Cu el pornit consuma 0.7-0.8L/h. Eu zic sa nu te ingrijorezi de asta. Cat despre consumul instantaneu, nu te lua dupa ala, schimba sa-ti afiseze altceva pe display. Nu are nici o releventa. Fa un plin la masina (70L), mergi cu ea pana esti pe rosu, faci iar un plin si calculezi cat iti consuma. Eu asa fac, daca la al doilea plin am pus 65L si de la primul plin pornisem cu 70L, atunci vad cati km am facut cu 65L si vad cati litri se consuma la o suta de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru informatie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi si am rezolvat , era vorba despre o eroare ce venea de la senzorul de la filtrul de particule , atunci cand acesta a fost deconectat pentru a se monta distributia mecanicul m-a rugat sa pornesc masina si de aici a ramas cu eroarea din cauza careia consumul era exagerat de mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece ma apropii de 115,000 km si aprox 6.5 ani; am decis sa schimb distributia. Oferta de la un service de pe DN1 (unde am mai schimbat maruntisuri, deci nimic complex) a fost de aprox 1,350 Ron (kit+pompa apa, spun ei originale VW+manopera) - in fine suma decenta mi se pare.

 

Dupa ce am citit tot topicul, am inceput sa devin f sceptic cu privire la schimbul distributiei la un "service oarecare", datorita problemelor aparute colegilor.

In momentul de fata masina merge impecabil-consum la relanti este 0.4 l/H fara consumatori si 0.6 h/H cu. si un consum mediu de 6.7 l/% (extreme de multumit deci). 

 

Asadar am solicitat o cotatie la marii meseriasi PBN si surpriza ... 2,450 Ron, care cica include promotia 30% la piese + tb sa las pompa mea de apa la schimb (daca nu creste pret cu 200 ron-adica cat e pompa la service de mai sus de noua :) ) !!!

 

Acum sunt in dilema incotro sa o iau, ca totusi linistea parca are un cost cam mare si anume diferenta de 1100 RON ! Ce ma sfatuiti ?

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectificare oret 1,950 RON (reducerea nu era inclusa). parca mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi la reprezentanta pentru distributie, chiar daca costa mai mult. Asta nu e maruntis, iar ultimul lucru pe care-l vrei e sa incepi sa ai probleme pe la motor. Eu am avut inainte un Opel si am schimbat tot asa distributia la un "nea Dorel" si aproape mi-a distrus motorul (antigelul curs in motor, bucati de silicon in motor ca nu a schimbat si garnitura ci a pus silicon la imbinari). Am zis ca la noua masina nu mai fac economie la chestii din astea, iar la Passat e si mai complex motorul. Parearea mea.

Modificat de binisoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare.am si eu o intrebare legata de masina din semnatura:dupa schimbare curelei de distributie masina nu mai porneste bine dimineata.....si anume ca invarte incearca sa porneasca dar parca nu se aprinde bine benzina dupa care mai invarte o data si porneste ok......ce poate sa aibe ca nu mai stiu la ce mecanic sa o duc...distributia nu merge la semne merge cu 1 dinte inapoi.......sa fie de la asta si fie de la tacheti pornirea proasta la rece?va rog sa ma ajutati cu un sfat ca sunt disperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. am schimbat distributia la vw touran 2005 bkc si am consum m-ai mare la 0.8 de la 0.5

am valoare la vag com in adresa 4 ...2.5

in ce sens trebuie sa invart pinion ax came( cum privesti la pinion)

1 in sensul acelor de ceas

2 in sens invers

a doua problema este la ambreiaj

ce sa pun

1 valeo cu masa simpla. ms

2 luk md

3 saks md

raman dator si sarbatori fericite

salut. am schimbat distributia la vw touran 2005 bkc si am consum m-ai mare la 0.8 de la 0.5

am valoare la vag com in adresa 4 ...2.5

in ce sens trebuie sa invart pinion ax came( cum privesti la pinion)

1 in sensul acelor de ceas

2 in sens invers

a doua problema este la ambreiaj

ce sa pun

1 valeo cu masa simpla. ms

2 luk md

3 saks md

raman dator si sarbatori fericite

cine poate sa ma ajute sa imi raspunda la obiect...raspunsurile gen mergi la mecanic nu ma ajuta...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spate si scade.

nu pune cu masa simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor ! In urma cu , cateva zile dupa un lung drum de aproape 400 km , la motor au inceput a se auzi niste 'pacanituri' de care habar nu am avut . Cum treceam de 1700 de turatii incepea a bate . Nestiind care-i cauza am dus-o la un mecanic . Raspunsul mecanicului : de schimbat axul cu came , culbutorii , simeringurile si cuzinetii . Pentru a fi mai sigur ieri am dus-o si la un service autorizat . Acelasi raspuns si din partea celor de acolo . Pe langa asta mi-au zis ca o sa fie nevoie sa schimb si kit-ul de distributie , avand legatura cu axul de came . Totul ajungand la aproximativ 2800 Lei cu tot cu mana de lucru . Masina are 205000 km . Distributia am facut-o pentru prima data la 130000 . Cum nu ma pricep va cer parerea , pe langa axul cu came si celelalte piese  e nevoie sa schimb si distributia ?Ma gandesc ca daca n-o schimb acum , la un moment dat o sa fie nevoie s-o schimb atingand numarul de km . Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
paul_amariei2000

Sal. Am si eu o broblema la un passat 2.0 tdi 2007, cand motorul se încălzeste începe să îmi trepideze, care ar fi cauza, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de zis, din descrierea sumara facuta de tine.

 

pot sa fie multe cauze - injectoare, volant, etc.

 

intai mergi la o diagnoza, verifica valori injectoare la cald, etc... si te asteptam cu cifrele rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Dupa ce am citit cu atentie topicul acesta, am decis sa cobor si eu la masina sa fac o verificare pe vcds.

Mentionez ca am masina din semnatura de cca 2-3 ani, timp in care am parcurs cca 50.000km, iar pana in prezent nu am schimbat cureaua de distributie, vanzatorul asigurandu-ma ca o schimbase cu putin timp inainte de vanzare.

La mine, pe VCDS 11.2.0, Torsion Value este pe Grup 4 si indica exact 0.0KW, la 819 rotatii/minut si consum instantaneu intre 0,9l/h-0,8l/h (ce-i drept, cu motorul rece). Dupa ce se incalzeste consumul scade la 0,8l/h si uneori la 0,7l/h. Credeti ca am consumul cam mare? Un prieten cu B6 dar cod BXE (deci tot 1,9tdi, tot 2006) are consum instant 05l/h, exact cum am vazut pe la majoritatea de aici.

Tin sa mentionez ca masina mea are 6 trepte (asa am luat-o), ia codarea motorului este 000071 (terminatia ..1 find pt 5 trepte). Am incercat sa o codez pe 000072 (terminatia...2 = 6 trepte) dar imi afiseaza mesajul "Coding rejected. Eror 31: Request out of range."

Apreciez ca motorul merge rotund si fara intreruperi, dar nu prea sunt multumit de consum. De ex in treapta a 6-a, la 2000 ture am 95-100km/h, asemenea unui B6 cu motor 1,9 in treapta a 5-a tot la 2000 ture.

Ar trebui sa ma ingrijorez de ceva? Exista alta modalitatea de a coda motorul pe 6 trepte decat din "engine" => "coding" ???

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa ti vad masina din semnatura dar...daca ai EDC 16 pe masina avansul trebuie sa fie -2,5º iar daca e EDC 15 e ok avansul 0º. Acum in functie de masina/EDC o sa vezi daca avansul e reglat corect.

Banuiesc ca ai un EDC 16(dupa comparatia cu masina prietenului"2006" deci avansul nu e ok(de aici si consumul mare in relanti).

Fa un print screen pe grupurile 004/013/015 si posteaza l.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu exista alta modalitate de codare

 

avansul tau nu e reglat corect - da, are EDC16 - deci e recomandat sa fie undeva intre -1.5 si -2.5 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!