Jump to content

A crescut consumul dupa schimbarea curelei de distributie


Gili
 Share

Postare recomandată

e ciudat pentru ca ,cureaua se lasa, si automat se modifica corelarea arbore cu axa cu came.daca deja unii colegi care au facut distributia se pling de consum marit,e clar ca are o legatura cu torsion value.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se apropie si la mine schimbul distributiei. Avand motor CR, trebuie sa am grija la schimbare sa fie reglat avansul doar mecanic, am inteles(nu si electronic). De unde imi dau eu seama ca a fost reglat corect daca nu am niste valori electronice. Sau se face doar ochiometric?(ca la Dacie?). Nu stiu...si nu as vrea sa stau toata ziua prin service(mai dai un pic...mai scoate ca e prea mult...etc). TRebuie sa urmaresc o anumita valoare undeva in VCDS? 

Si  imi cer scuze pt. nestiinta, dar sunt la inceput in ale B6-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Scimbarea distributiei se face foarte simplu. Trebuie doar ca mecanicul sa blocheze cele 3 roti dintate cu bolturile alea speciale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. promptitudine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare baieti,de cand am schimbat distributia masina mea are un zgomot infundat care creste in intensitate odata cu turatia si dispare daca accelerez mai tare (in sarcina)facand si un nor de fum negru(motorina nearsa) bun...chestiunea care e :nu face mereu,nu conteaza daca e cald sau rece motorul,de ex pornesc motorul si face zgomot,merg ii dau un pic in sarcina(trage greu) pe la 2500ture dispare facand un fum negru dupa care masina merge ok,opresc motorul si il repornesc si nu mai face merg un pic iar apare si tot asa.am fost la un service si mi-a zis ca nu ii pusa bine distributia si sa ma intorc la ala care mi-a pus-o,zis si facut ajung la ala si imi zice ca distributia nu are nimic (fara sa desfaca si sa se uite) si a scos tubul de la admisie si sufla pe acolo zicandu-mi ca o supapa nu inchide bine si trebuie data jos chiulasa pentru a remedia problema asta insemnand aici in IT vreo 800 euro.m-am intors la mecanicul care mi-a zis ca e distributia montata prost si a zis sa o duc la el luni pentru verificare sustinand ca distributia e montata prost (el i-a facut si proba in mers la masina)zgomotul este cam asa http://www.youtube.com/watch?v=MnJ3PB8x7Z0  dar parca nu asa tare,oricum ceva de genul.acum intrebarea mea e daca e o supapa indoita sau ce o avea ea de nu inchide bine din ce cauza sa ajuns la asta si pentru a schimba tacheti su axa cu came e nevoie de a demonta chiulasa?am citit prin forum si acest zgomot poate apare si din cauza unui tachet spart sau axa cu came uzata.nu am pus testul vag pe el.



inca o chestie consumul la relanti e 9l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 litri /h

Sau 0,9/h

E o discrepanta cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze 0,9l/h si mai variaza dar foarte rar 0,7-0,9l/h dar in general sta la 0,9l/h,acum am vorbit iar cu mecanicul (care mi-a schimbat distrib.) la tel si a zis sa ma duc maine sa ne uitam la distributie daca e in faza si cica nu poate sa vada daca e uzat vreun tachet decat daca sa jos chiulasa sa vada supapele,eu am inteles ca poate fi uzat/spart un tachet si nu mai deschide bine valva de pe forum,nici nush ca sa mai cred,eu am ceva cunostinte dar sa zicem ca sunt de baza si nu inteleg cum naiba sa se indoaie o vavla aiurea asa...



motorul e bkc si are 273 mii km

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu este bine acolo.

Eu am la 2.0 tdi 140cp BMP cu DSG urmatoarele valori :

 

0.5 /h     - daca este pusa maneta in modul N sau P

0.6-0.7  - daca este in D sau S (normal cu piciorul pe frina)

0.7        - constant cu clima pornita 

0.7-0.8  - cu clima pusa pe LO si ventul la maxim

 

Nu stiu daca este corect ca si valoare modelul de mai sus sau daca este normal pentru BMP dar 0.9 pare mult.

Am schimbat distributia acum 4000 km si in primi 1500 km am avut 0.7 constant cu maneta la dsg in N sau P ,am facut ceva scandal  cu mecanicul ,acesta a zis ca o sa revina la normla (adica 0.5) dupa ce mai circul cu ea si se pare ca nu a mintit ,acum am 0.5 /h cu motorul incepind de la 70grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca distributia e pusa corect,acum am venit de la mecanicul care mi-a schimbat-o si a ramas tot de parere ca o valva de admisie ramane deschisa...nici nu stiu sa ma mai duc la celalalt sa umble la ea?asta in schimb a zis ca la tacheti nu are ce sa vada pentru ca trebuie desfacuta ciulasa.daca ar fi vreu-un tachet spart si nu mai inchide/deschide bine valva cum se schimba acestia?ce implica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valoare ai pe motor la grup 3 pozitia 4, pe vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am pus cablu pe ea inca,trebuie sa imi ajunga si dupa am sa pun oricum aici toata povestea.tot m-am ferit sa iau cablu vag din ala ba din ala pana nu am mai cumparat nimic,acum il iau pe primul care il gasesc si gata.desigur o sa trebuiasca sa si invat sa il folosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este irelevant. Fa o scanare si doar daca este nevoie intervii asupra avansului.

Daca in relanti nu este modificat consumul, lasa masina in pace.

salutare eu la relanti am 04-05l,dar consumul mi se pare totusi mare, cu rezv plin fac max 1000km este bn ce parere aveti,consumul real cu cel de pe BC nu se leaga.real consuma mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta este consumul. Nu ai de unde sa scoti mai multi km cu un rez ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@polter ne spui si noua , te rugam, ce valori ai la grup 3 pozitiile 3 si 4 ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa pun aici totusi cu toate ca nu e chiar topicul dedicat dar daca e vreo problema rog un moderator sa stearga postul.

Deci am dus-o la mecanic si a dat chiulasa jos,mia gasit 5 tacheti sparti si axa cu came foarte uzata de acolo veneau si problemele cu mersul rau al motorului si batai in admisie,practic doi cilindri nu lucrau deloc,prostia mea a fost ca am mers in continuare cu ea dupa ce am auzit primul zgomot .concluzia:schimbat axa cu came,tacheti,garnituri,supape,rectificat chiulasa bineinteles,tot.inca mai e la mecanic.cilindri nu au uzura deci nu se pune problema de segmentare.abia astept sa o scot.va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne anunti si pe noi pretul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in jur de 1100 euro manopera si piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

In cazul in care am gresit topicul va rog sa il mutati sau sa il stergeti.

 

Aproximativ aceasi problema am ca si manyx86, doar ca la mine se manifesta in felul urmator. In Mai a fost schimbat axa cu came, tachetii si o supapa. De atunci mi-a crescut consumul (in afara localitatii mers constant 90-100 am 8.7 l consum). Dimineata sau dupa ce se raceste motorul cand vreau sa schimb din treapta 1 in treapta 2 se simte parca nu are sufucient turatie (ceva de genu lipsa turatie) si incepe sa trepideze. Aceasta trepidatie il face o singura data la primul schimb, dupa aia dispare. Uneori nu trage suficient. Adica ajung cu pedala de acceleratie la fund in treapta a 3 cu 60km/h sau in 4 la 90km/h pedala este la fund. Se aude turbina cum intra in sarcina...dar nu trage. De exemplu azi dimineta a mers excelent. A facut trepidatia respectiva dar a masina a mers ok. Ieri seara masina mergea foarte greu.

Am fost aproape la toate reprezentantele din Buc. si puse pe n testere. La fiecare reprezentanta imi spuneau ca masina nu are nicio problema pe motor si ca merge bine. Degeaba am explicat ca nu merge dar nimeni nimic. Am facut zeci de loguri in mers cu cei de la reprezentante,dar fara rost. Am fost la Ciprian (Volksman service). Initial am zis ca nu ma mai duc acolo, dar nu am avut de ales. El mi-a schimbat (in Mai) tachetii, axa cu came si supapa (de atunci nu merge).Ciprian zice ca nu are nicio problema si sa ma duc asa cu ea. Am ajuns sa fiu disperat de tot pentru ca este imposibil sa nu imi spuna nimeni care este problema. Cine m-ar putea ajuta? Eventual cu un log in mers.

Eventual ar fi bine sa incep iar sa desfacem si sa verificam tachetii, axa cu came si supapa.

 

Voi ce parerea aveti?

 

Multumesc,

Robert

 

P.S. Masina este cel din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nicio idee?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,am luat masina motorul merge ok dar totusi mi se pare ca nu trage cum trebuie si cred ca trebuie reglat avansul pentru ca mecanicul mi-a zis ca la reglat cu minus 10 grade(sper ca am inteles bine) si sa vad daca e k.acum l-am sunat si i-am zis ca nu trage cum trebuie si ma intorc la el sa reglez inca o data avansul dar nu stiu la ce valoare sa fie la tipul meu de motor(bkc 105 cp).mi se pare totusi ca si consuma cam mult,la relanti am consum de 0,7/h.din cate am citit pe aici trebuie sa fie cat mai aproape de 0 dar motorul meu are totusi 275.000km credeti ca ii mai bine sa il reglez la -2,5 grade?

pe vag cum se procedeaza pas cu pas pentru a intra in sectiunea motor pentru a vedea valoarea avansului.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, si mie mia crescut consumul dupa schimbul distributiei (de la 0.4 l/h  la 0.6l/h).. La torsion Value imi da -2.0 KW . De asemenea Motorul merge cu intreruperi..

 

Cand am intrebat daca mi-au reglat avansul mecanicul a spus ca se regleaza singur. Ar trebuii sa merg inapoi la ei sa le spun sa duca valoarea aceea cat mai aproape de 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt totusi putin confuz, la mine este Torsion Value, cei de pe forum spun Sincro Angle se refera la acelasi lucru?

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am intrebat daca mi-au reglat avansul mecanicul a spus ca se regleaza singur.

Este adevarat doar pe jumatate. Avansul are doua compunente, una statica, modificata printr-un soft de diagnoza, si alta dinamica, pe care o modifica ECU in functie de diversi parametrii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!