Jump to content

A crescut consumul dupa schimbarea curelei de distributie


Gili
 Share

Postare recomandată

E cineva in Alba sa ma ajute cu reglajul avansului la un B6, 1,9 TDI-PD, BLS? Am schimbat cureaua de distributie, masina e mai vioaie dar...a crescut consumul. Inainte la o viteza medie lua 5.4-5.6/100km acum nu o pot cobora sub 6 indiferent cat de soft circul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este irelevant. Fa o scanare si doar daca este nevoie intervii asupra avansului.

Daca in relanti nu este modificat consumul, lasa masina in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theo, si daca in relanti, trece de la 0.9 la rece la 1.2 la cald?:| macar un sfat asa relativ legat de ce ar putea fi, motor 1.9 Tdi Bkc, distributia schimbata, si reglata pe 0, am impresia ca vechea distributie ar fi avut alta valoare, adica undeva la + 1 si mergea la 0.8 la relantii, dar baietii " destepti " de la service am impresia ca nu au verificat si ei inainte sa o dea jos ce valoare avea..... E posibil ca daca masina a mers in +1 cu cureaua aia veche 60 de mii de km, si acum dupa 1 mie cu cureaua noua, si reglat la 0 sa fie cauza? Ma gandesc eu.... Imi dau cu parerea, ca ei probabil nu s au obosit sa verifice:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general dupa incalzirea motorului valoarea Torsion value se schimba putin. La mine trece de la 0.35 grade la 0.00 grade dar consumul scade de la cca 1.1 l/h la rece pana la 0.4 l/h la cald (cu clima oprita).

Daca valoarea torsion value se schimba in timpul mersului (se poate observa facand un log in mers cu VCDS-ul si monitorizand casuta a 4-a din campul 4 - uneori apare cu denumirea aiurea "Steering Angle") atunci ar putea fi probleme cu rola intinzatoare.

Valoare cu minus la torsion value inseamna consum scazut / reactie lenta a motorului. Valoare cu plus inseamna consum mai mare, pornire mai buna iarna, reactie mai rapida a motorului. S-ar putea sa fie invers la motorul 1.9litri. Merita sa verifici si valoarea IQ (injected quantity) pentru ca afecteaza consumul (daca ai 2 axe cu came, IQ-ul este controlat de axa de evacuare).

Dar pana nu postezi aici exact erorile care ti le-a dat masina (martorul ca un robinet, Emission workshop, poate insemna multe) nu putem decat sa citim in carti ca baba ghicitoarea sau cum spunea colegul Valentin, sa ne uitam in globul de cristal. :lol:

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desigur, o sa revin cu log ul, nu doar cu globul de cristal :)), oricum multumesc pentru raspunsul rapid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 singura axa cu came, si intradevar, cantitatea de motorina injectata la relantii e ok, in mers capata valori mai mari si iese din grafic, deasta si instantul explodeaza la treapta 1 si sare la o simpla apasare de accel la 39, 45l\h, cam ai dreptate, si explicatia logica aceasta cantitate injectata de unde se regleaza? Cred ca suntem pe drumul cel bun:))

cel mai tare forum, daca nu ar exista, "mecanici experti" te ar parjolii de bani, ar spune ca e aia, ba e aia, eu cel putin am invatat de la voi informatii utile, si acum 2 luni nu stiam ce e ala, EGR si unde se afla fizic sub capota, scz pt offtopic, mersi pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o intrebare.La un Passat 2.0 tdi BKP 16v turatia axului cu came in canalu 051 este egala cu cea a motorului.Poate fi aceasta cauza unui consum mai mare?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

citeva zile circul cu un BXE care are avansul la limita de jos: -2,9 (dupa schimb distributie, normal)

azi nu am mers prea mult cu el, dar parca se simte fara vlaga...

o fi si asta cu un dinte deplasat? miine o sa ii vad consumul la drum lung...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modifica Torsion Value ("avansul") spre 0 ..0.5 grade si o sa te lamuresti daca masina merge "fara vlaga" din cauza distributiei sau din alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum e prea in scurt, operatia se va face dupa ce ma intorc cu masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele mai noi - cum e si BXE-ul, de obicei valoarea avansului trebuie sa fie cu -

acum, nu ai decat sa faci cateva reglaje si sa vezi cum merge masina, dupa fiecare reglaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi ca am iesit la drum intins, am constatat ca de fapt e altceva cu puterea: la 100 taie macaroana si are eroare de overboost

probabil ca la schimbul de distributie nu au facut ceva bine pe acolo cu fire si furtune, asa ca o sa merg ca si trenul :D

timp de verificat nu prea este...

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil... mergi sa verifice ce au facut. Vezi ce eroare gasesti stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

proprietarul masinii a mers dar ca de obicei, nu e de la ei si ca sa investigheze trebuie programare...

eroarea era de genul 000564 overboost.... dar o sa revin cu detalii mai incolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o prima vedere, dupa schimbarea distributiei consumul a crescut cu aprox 0.7-1l/100km in oras. Torsion value era -2 dupa operatiune.

Se poate schimba aceasta valoare dupa ce cureaua "s-a lasat" putin?

De asemenea consumul la relanti a crescut de la 0.4 la 0.6, dar asta poate sa fie si din cauza ca am crescut turatia de relanti de la 820 la 860 rpm in incercarea de a elimina un tremurat in idle.

Ciudat este ca in service, exact dupa schimbarea distributiei , VCDS citea consum de 0.4 l/100km la relanti ( apa la 90 grade). Consumul s-a modificat dupa ce am mers putin cu masina.

Nu mi se pare o diferenta mare. O sa mai monitorizez in weekend cand am de facut un drum mai lung in afara localitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am schimbat distributia si mi-a crescut consumul cu ~0.8.

am bagat VAG-COM si aveam torsion value -1.84 iar IQ 3.9-4.1.Am reglat din amandoua axele si am dus torsion value la 0.73 si IQ la 4.3-4.4, dar consumul tot il am crescut dar numai cu ~0.4 ( desi mi se parea logic pe minus sa fie consum scazut si pe plus sa fie crescut). Cu pornirea nu am avut niciodata probleme si nici dupa modificari, desi imi pare ca porneste nitel mai repede dar cu o smucitura (la rece). Astazi de dimineata fiind prima cu temperaturi cat de cat mai scazute (-2 grade) am observat la rece la relanti ca imi vibreaza destul de neplacut, lucru care nu mi s-a mai intamplat la masina mea de cand o am si am pornit-o din prima si anul trecut la -28 grade si tot nu facea asa.

Ce mi se pare ciudat este ca inainte aveam ATDC si ma asteptam ca dupa cresterea torsion value la +0.73 sa am BTDC dar nu s-a schimbat.

Cat credeti ca ar trebui sa modific torsion value si IQ astfel incat sa imi scada consumul si sa nu imi apara astfel de vibratii?

Mentionez ca valorile la injectoare sunt in limite normale (0.2-0.8) fluctuand si fara sa observ vreo regula cum ca la vre-un injector este tot timpul mai mare

va multumesc anticipat

Am psotat si aici pentru ca mi se pare mai aproape de aceasta tema decat celalalt post

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut Dragos ...ieri mi-a dat si mie aceasi eroare 000564!?!! Poate ma informezi si pe mine ce ai facut asta in cazu in care ai remediat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da s-a rezolvat problema de la sine pe drum in sensul ca nu a mai luat limp dar nici eu nu am fortat-o; la retur a intrat pe mina colegului ninu pt deparazitare, turbina avind geometria semiblocata, admisia asisderea de la tona de silicon folosita de un tembel de marocan anafabet (avind in vedere tara de provenienta a masinii) ca mecanic n-a fost ala de a strins totul in dusmanie....

iar cu soft, acum e un deliciu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia si consumul a crescut. Am vb. cu mecanicul si a spus ca la asta nu ser face reglaj ca e common rail...Cateodata ramane turatia la 1000 , nu scade la 800 sau mai putin. Aveam 700-800 si consum de 0,3- 0,4 acu variaza si turatia si consumul. Nu-i de vina temperatura, sa stiti... Schimbarea distr. am facut-o joi 15 noiem.2012

Modificat de costelliny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu are cum sa nu se faca reglaj ptr ca e cr,axa cu came este la fel reglabila,adica unghiul deschidere a supapelor se poate intirzia sau avansa,o sa ma uit la mine sa vad daca se raporteaza torsion value.poate cine e mai in cunostinta, sa ne zica si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la citi km se schimba distributia pt motorul de 2.0 110 CP? Multam anticipat :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un nou venit se apuca intai sa citeasca regulile locului, ca asa e politicos. Aceasta informatie a fost repetata, pe putin, de zeci de ori.

In alta oridine de idei: Bine ai venit pe forum! iti doresc o sedere cat mai lunga si mai placuta.

Daca masina este din 2008-2009, cureaua se schimba la 180.000 km, iar rolele la 360.000, daca e din 2010 sau mai noua, se schimba la 210.000 km atat cureaua cat si rolele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin,inseamna ca la motoare cum avem noi cr,verificarea corelarii axa came cu pompa si cu punctul 0 de pe arbore se poate face numai mecanic adica cu acel ax blocator.electronic nu .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altă cale nu cunosc. Știu că am căutat înainte prin VCDS dar nu am găsit nimic. Probabil nu merge decât mecanic.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!