Jump to content

A crescut consumul dupa schimbarea curelei de distributie


Gili
 Share

Postare recomandată

le am zis sa imi faca avansul dar ei mi au spus ca la tipul meu de masina nu se poate face avansul ci trebuie data jos cureaua si pusa iar..

Asa ca m am lasat pagubas...masina merge f bine doar ca imi consuma mai mlt....

LA tine se regleaza atat avansul dinamic cat si actionarea injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok... si unde ar trebui sa ma duc sa reglez avansul, daca la reprezentanta mi au zis ca nu se poate???

ms. de informatie...

le am zis sa imi faca avansul dar ei mi au spus ca la tipul meu de masina nu se poate face avansul ci trebuie data jos cureaua si pusa iar..

Asa ca m am lasat pagubas...masina merge f bine doar ca imi consuma mai mlt....

LA tine se regleaza atat avansul dinamic cat si actionarea injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu cu consumul........0,7-0,8 l/ h la ralanti (800 ture), inainte avea 0,5-0,6l/ h.Dupa ce am facut distributia mi-a dat vaorile astea. Sa fie pusa prost? sau o fi de la avans ca parca nici nu mai trage asa. Mentionez ca am si un injector schimbat. Motorul e BKP, 2.0 16v 140hp. De pornit porneste imediat, iar consumul e cam 4,3 la 80km/ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru amandoi: ce valoare aveti la syncro angle in grupul 4 camp 4 ci VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la cati km se schimba distributia la un passat 2.0 tdi 140 cp dsg 2008 ( tip motor BKP ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual scrie la 150000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,am vazut acest topic pe forum si am facut si eu o legatura cu masina mea,eu mi-am schimbat distriburtia anul trecut si de atunci am observat ca mi-a crescut consumul de la 0.5-0.7 la 1.1 1.2 1.3 chiar si 1.4 acum iarna la relantii,plus ca simt si la drum ca imi ia cu 1.5-2 l mai mult,iar la putere pare sa fie cam la fel ca inainte.

Astazi am facut o scanare si am vazut ca am 0.0 la torsion si 840 la rotatii/min

ma puteti ajuta cu un sfat macar?multumesc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata, nu. Valoarea de acolo, la torsion value este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Problema rezolvata, intradevar de la acordul fin era, costuri totale 150€ dar asta la un service din Madrid iar masinuta mea si-a revenit la consumul normal.

Imi cer scuze ca nu am revenit mai repede cu un raspuns dar nu am avut timp sa las masina in service. Multumesc tuturor pentru sfaturi si drumuri bune s-aveti ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce ai schimbat cureaua de distributie la 120.000 km? In carte scrie ca se schimba la 180.000 km.Sa difere uzura de la Passat B6 2000 FSI an fabricatie 2006 la motoarele pe motorina?Esti sigur ca ai km reali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu cui ai adresat intrebarea "spacio" ? dar eu am km reali iar la mine in carte scrie clar ca aceasta curea de distributie se schimba la 120.000 de km, probabil ca la tine fiind pe benzina se schimba la 180000km ceea ce nu prea-mi vine acrede ca poate rezista atat de mult, oricum o sa ma documentez si am sa vin cu un raspuns concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am documentat iar in cartea de revizii tehnice spune clar ca la un motor PD cureaua de distributie se schimba la 120000 de km iar la motoarele FSI se schimba la 180000 de km , lamurit "spacio" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am schimbat si eu recent distributia la un Passat 2.0 TDI CR (cod motor CBBB) 170 cai si acum am impresia ca nu mai trage la fel de bine si parca e un pic mai zgomotos. Consumul la relanti a ramas la fel, 0.6 l/h fara AC. La acest tip de motor se regleaza avansul dupa schimbarea distributiei? Daca da, cum si cat ar trebui sa fie? M-am uitat cu VCDS la valorea ATDC (asta e avansul? :scratch: ) si scrie 4.0 grade. VCDS spune ca trebuie sa fie intre -5 si 5. E normal sa fie asa ridicata?

Multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-5 si 5 sunt tolerantele maxime admise. In mod normal trebuie sa fie cat mai aproape de zero. Daca nu gresesc la o valoare cu - motorul trage mai bine, dar si consumul creste, asadar ar insemna ca la + sa fie invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El are CR, iar astea n-au torsion value.

Avansul ala ATDC (adica dupa PMS) e cam ciudat. Asa am si eu si se modifica cam aiureain fuctie de sarcina sau turatie. Verifica campurile de pe la 20 si ceva in sus ca o sa dai de un alt avans, denumit BTDC, cum e si normal. Sa fie confuzia cat mai mare, evident ca valorile sunt diferite :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspunsuri dar totusi, se poate regla? Cei de la service mi-au spus ca nu se poate regla si ca ei nu aveau ce sa greseasca la montare. Adevarul e ca nu vibreaza sau ceva dar parca nu mai e la fel de "brutala" ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate regla, sau n-am auzit eu de asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vreau si eu un service unde pot sa stau la 2 m de masina si sa vad ce imi fac cei de acolo. Am probleme mari cu consumul si lipsa puterii din cauza distributiei sau o reglare aiurea dupa schimbul unor injectoare defecte. Sau cine se pricepe s-o repare (bkp, 140, 16V). Consuma 0,9l/h la relanti fara clima si cand dai o talpa se tureaza ca dracu dar nu creste puterea nu te baga in scaun....toata treaba a pornit dupa ce am scimbat injectoarele. SE POATE REGLA UN INJECTOR?!......sa bage mai mult sau mai putina motorina sau au pus alt tip de injectaore ca ea cam tremura dupa schimbare si inca rau. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se regleaza la montare cu ceas comparator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum se regleaza acest avans fin? Se poate numai din VAG? Ce trebuie sa mai reglez la motor? eu am la relanti consum de 0.7 si o turatie mica de 800. Am schimbat distributia la service cam acum 10000. Merge bine in rest dar consuma destul.Pot sa fac eu singur acest reglaj, daca ma ajutati cu procedura, as fi recunoscator. Vreau sa scap si de tremuratul la relanti care a aparut de curand cand am observat ca mai scade sub 800 turatia. Poate fi de la avans? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Numai impreuna cu VCDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut!! unde imi pot regla avansul, deoarece dupa ce am schimbat distributia consumul a crescut mult (1-2%), in vaslui sau iasi?

avansul acum e de 4, nu mai tin minte daca e plus sau minus, dar tin minte ca 4:).

in fine sper sa ma ajutati. ms\

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau, am si eu urmatoarea problema. de vreo sapt am luat masina de la mecanic unde am schimbat turbina si chiulasa. dupa ce am plecat cu ea de la mecanic mi s-a aprins spirala cu engine fault workshop. acum nu mai am martorul respectiv aprins (s-a stins si nu a mai aparut) numai ca nu mai am putere si consumul a crescut foarte mult (8l pe autostrada mers normal). cand incerc sa o alerg ma duc cu ea in turatii pana la 4mii numa ca apropiindu-ma de 4000 simt cum intrerupe si nu se duce (ii ca si cum cineva ar fi in spatele meu si i-ar da suturi). ii posibil ca sa fie din distributie si din avans? ceva pareri pt remediere. mersi

Modificat de Claudiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si tu rezultatele unai diagnoze competente si te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!! unde imi pot regla avansul, deoarece dupa ce am schimbat distributia consumul a crescut mult (1-2%), in vaslui sau iasi?

avansul acum e de 4, nu mai tin minte daca e plus sau minus, dar tin minte ca 4:).

in fine sper sa ma ajutati. ms\

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!