Jump to content

A crescut consumul dupa schimbarea curelei de distributie


Gili
 Share

Postare recomandată

unlimited2010

Salut,

Am schimbat distributia ,motorul merge rotund,frumos.Consum la relanti imi arata inainte de schimb 0.5.Acum oscileaza de la 0.4 la 0.5 sta cateva secunde la 0.5 si apoi scade la 0.4 sta iar cateva secunde si creste la 0.5.Cu clima deschisa 0.6-0.7

Pe vag com la 004 imi arata syncro angle 0.6 si sare la 1.1 iar 0.6 si 1.1 acest schimb este intermitent.

Va rog sa ma lamuriti daca sunt probleme si cum le pot rezolva.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt probleme. In teorie, trebuie sa fie pe 0,0. Ai variata de distributie, cu intinzator hidraulic - daca da, de la el ai variatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unlimited2010

nu e cu intinzator hidraulic.

Exista posibilitatea sa se corecteze in timp ,ma refer sa se mai lase cureaua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se aproprie singura de zero, nu... dar nu e decalata rau.

ce an de fabricatie e masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unlimited2010

Decembrie 2003.

Exista posibilitatea reglarii la 0.0,fara a mai demonta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se demonteaza decat capacul de la motor si cel de sus de la distributie. Deci, e usor de ajuns.

Da, clar a ta e fara intinzator hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unlimited2010

Pentru a micsora valoarea spre 0.0 in ce directie trebuie sa fac modificarea?In sensul acelor de ceas sau invers?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stii ce faci, nu te baga! Urmarile pot fi destul de grave.

PS - aici este aria B6!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma puteti ajuta cu un DIY pt. schimbarea distributiei la un B6, motor BMR (170 cai)? La acest motor, avand in vedere cele 16 cupape (doua axe cu came) cum se regleaza avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o intrebare. La un passat b6 din 2007 1.9 TDI 105 CP cod motor BLS la cat se schimba distributia? ca am gasit udneva pe net la care scrie ca pana in 2006 se schimba la 120.000 si din 2007 la 150.000???

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Ai citit bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic cu asta:

"Salut, ma puteti ajuta cu un DIY pt. schimbarea distributiei la un B6, motor BMR (170 cai)? La acest motor, avand in vedere cele 16 cupape (doua axe cu came) cum se regleaza avansul?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si tu rezultatele unai diagnoze competente si te ajutam.

am revenit cu o diagnoza. multumesc mult pentru pareri.

log passat cod motor BMR.doc

Modificat de Claudiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca la tine asta inseamna diagnoza ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am si eu un Golf 5, din 2005, motor de 1.9, TDI, 105 cai, cod motor BKC; am schimbat distributia avand 171000 de km in bord; mentionez ca dupa aceasta operatie, cand pornesc masina dimineata( motor rece, etc.), consumul variaza intre 0.6-0,9%, inr dupa circa un minut de functionare scade la 0,5%. In schimb, dupa ce merg cu masina, iar temperatura apei ajunge la 90 de grade, consumul nu vrea sa scada deloc sub 0.7%. Ce ar trebui sa fac? Exista posibilitatea ca cei de la service sa-mi fi montat prost rolele si cureaua sau e vorba doar de un reglaj minor care trebuie facut la motor pentru ca acesta sa mearga la fel ca inainte? Masina merge la fel ca inainte, motorul nu merge cu intreruperi, mi se pare in schimb ca parca ar consuma putin mai mult(( am facut un drum Drobeta Turnu Severin - Mangalia iar consumul mixt a fost de 5,5%). Va multumesc anticipat pentru eventualele pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb de montat aiurea.... ci de reglajul axei cu came - posteaza valoarea avansului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu ma poate ajuta??

salut!! unde imi pot regla avansul, deoarece dupa ce am schimbat distributia consumul a crescut mult (1-2%), in zona Moldovei?

avansul acum e de 4, nu mai tin minte daca e plus sau minus, dar tin minte ca 4.

in fine sper sa ma ajutati. ms\

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt pe punctul de a schimba distributia iar tipul motor este CBDC. Unde pot vedea mai exact valoarea syncro angle ? ieri m-am uitat cu VCDS la valorile dupa 20 si sunt mai multe campuri cu BTDC ( 23,24,25,26.....), iar la 4 nu apare nimic, ma gandesc ca e valabil la cele PD nu si la CR.

astept parerile voastre........

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este valabil pentru CR-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este valabil grupul 4, sau nu se aplica deloc la CR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un passat 2006 1.9 TDI am schimbat distributia la 180.000 km, a crescut consumul cu 2%, s.a aprins becul Emission workshop, intre 1.800 si 2.200 de turatii avea trepidatii, nu a fost de la EGR, a fost de la debitmetru, am schimbat acest debitmetru, MAF adica, a disparut becul au disparut trepidatiile, in schimb consumul a ramas acelasi, si mi arata 1.2l/100km la relanti, sa fie prost reglata distributia? avand in vedere ca a fost reglata de 2 ori:| parca si turbo intra greu, cateodata intra bine, cateodata nu.... care sa fie cauza, pe tester, imi aparea eroare pe 3 injectoare din 4, dupa ce am scos o din service, doar pentru ai schimba distributia, avand in vedere ca inainte sa o duc in service nu aveam aroare pe injectoare, la relanti functioneaza in parametri normali .....pareri?..........sa curat si EGR ul? poate s a depus calamina.....chiar nu stiu ce sa fac, am pus o de 4 5 ori pe laptop cu tester si mi arata acea eroare intermitenta pe injectoare, de unde nu stiu, consumul este mare....completez...am schimbat garniturile injectoarelor, toate 4, si au fost curatate mufele de la injectoare.....consumul este de 1.2l/100km la relanti, la instant parca sare in aer, arata in treapta 1 - 14l, in a 2 a - 11l in a 3 a - 8.5l, la 2.000 de turatii constant, iar in oras cnsumul mediu de 2 saptamani este 9.1........

Modificat de Ionutcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa iau in calcul, avand in vedere ca pe tester imi da doar eroare pe injectoare:|.......curatare EGR? sa fie de la TURBINA? sau chiar de la Injectoare, am auzit mai multe variante, una din ele, e sa nu ma grabesc sa schimb injectoarele.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Daca ai fi citit comentariile baietilor, ti-ai fi dat seama de ce a crescut consumul. La mine a fost exact ce mi-au sfatuit, sa reglez Syncro Angle, adica reglajul fin al avansului, si se face slabind pinionul de la axa cu came si cu Vag-com-ul conectat se regleaza sa fie intre +3 si -3.

In ceea ce priveste eroarea care o ai la injectoare, posteaza si tu eroarea in acest topic si baietii te vor ajuta. Bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A 2 a oara cand mi a reglat relanti ul, asta mi a facut si mie un baiat care lucreaza la reprezentanta vw.... a slabit axa cu came, se mai uita la vag com, iar mai slabea, a ajuns la 0.8l/ 100km la relanti..... dupa, a 2 a zi s-a aprins becul ala emission workshop si a crescut consumul, am schimbat maf ul si tot acelasi consum il are....1.2l/100km, asta acum 2 saptamani. O sa schimb EGR...asta e de facut? am impresia ca intra motorul intr un sistem safe mode... din cauza acestei erori de natura.....mecanica cred, pentru ca pe tester doar maf ul a aparut cu o eroare intermitenta si acela l am schimbat, dupa pusa pe tester, totul ok........azi iar a aparut, iar au aparut trepidatiile, intre 1800 2000, asta sa fie din computer? eu nu mai inteleg nimic:))(+ erorile pe injectoare, care o sa le pun dupa ce iau fisierul)

Modificat de Ionutcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu nu te pot ajuta, dar intreaba si tu pe "Al Bundy" sau "Florin" care au destula experienta si vezi ce-ti spun si ei, dar tot asa posteazale eroarea de care zici ca-ti apare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!