Jump to content

Martor ABS+Alte pericole(frana de mana) se aprind intermitent.


alion_h
 Share

Postare recomandată

Depinde de model, ca sunt doua tipuri la Passat - in functie daca masina are ASR sau ESP. Unul clasic, celalalt cu mufa patrata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    22

  • Megatron

    16

  • Al Bundy

    14

  • ionut07zzz

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

... sau cu anul de fabricatie.... parca pana in 2002 e cel alb, cu 4 contacte si mufa alba si dupa 2003 cel comun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imagini switch passat 1.9tdi 130 hp 96kw an 2001

post-101364-0-02155500-1326026968_thumb.

post-101364-0-26373900-1326027055_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS + ESP aprins si martor frana de mana se aprinde intermitent cand depasesc 10 km/h.

De ce? Pentru ca m-au mancat mainile si a trebuit sa fac o prostie...

Detalii: Auzeam tot timpul un greieras in usa de la torpedou. Am desfacut-o si am scos din ea un plastic rupt. Mi-am zis ca daca tot am desfacut-o asta si am scapat de un greieres sa scap si de altii... am unul in volan, la fiecare rasucire de volan am impresia ca se deschid portile iadului si scartaie de mor de ciuda :banghead: .

Am luat bornele de pe baterie si am desfacut toate foarte corect, stiam cum se desface ca l-am mai desfacut odata fara probleme, am scos volanul si gandindu-ma doar o data, am dat cu WD40 pe langa axul volanului. Am remontat tot la loc si am pornit rabla. Prima data s-a aprins ABS-ul si cand am pornit de pe loc si ESP-ul. Cand am depasit 10km/h a incepot sa "semnalizeze" frana de mana. Am resetat totul de 2 ori si tot asa...

Daca aveti vreo idee de ce... va rog sa-mi spuneti. Sa imi spuneti va rog si cum as putea remedia treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai murdarit (daca nu s-a stricat) G85-ul - senzor pozitie volan - da-l jos, cumpara un spray de curatat contacte - cu alcool izopropilic, NU uleios si spala senzorul. Dupa ce il dai jos, il desfaci, scoti spira de la airbag si claxon si speli partea electonica cu spray-ul.....si te rogi sa nu fie facut praf deja.

Ai grija la pozitia:

- G85 - sa fie bulina galbena in vizor - semn ca e la 0.0 grade - corespondent rotilor drepte.

- spirei, cand o montezi la loc - sa ai rotile drepte si spira la jumatate, sa nu o rupi, dupa montaj

....am desfacut un G85 si ti-am facut 2 poze, sa te ajute sa vezi ce sa cureti si cum sa-l pui la loc. Sa cureti bine, unde am incercuit cu albastru, plus toata placa si conectorii.

post-30007-0-91201900-1326399258_thumb.j

post-30007-0-37823500-1326399267_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa ma apuc de treaba asta si o sa urmez pasii cum mi-ai zis; si sa zicem ca rezolv treaba cu brio...( :question: ) dupa aceea eroarea care o am acum se va sterge automat sau o sa trebuiasca sa-i fac un diagnostic? Ca n-am vag-com... Este adevarat ca daca atingi bornele de la baterie una de alta se reseteaza tot sistemul? Am auzit si eu... inca nu am incercat.

Spira de la airbag si claxon la mine are si comenzile in volan, am uitat sa precizez ca tempomatul merge, claxonul nu l-am incercat iar comenzile audio nu le mai am ca am pus un post aftermarket, deci nu stiu daca merg.

Merci de raspuns :icon_thumleft: si scuze ca ti-am dat de lucru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti vreo idee de ce... va rog sa-mi spuneti. Sa imi spuneti va rog si cum as putea remedia treaba...

Si totusi, care este eroarea aparuta pe ABS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a scris ca nu are VCDS.... deci, nu are de unde sa ne spuna ce eroare are......

Normal ca iti merge tempomatul si claxonul, ca nu are nimic spira. Da, lasa aia cu bornele.....

Martorii - depinde ce erori a stocat. In teorie trebuie sa nu mai apara, daca senzorul nu s-a defectat. Poate sa necesite o recalibrare cu vcds ul

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii.

Am desfacut din nou volanul si am observat ca bulina galbena nu era unde in vizorul ala. Explic si de ce nu era... pentru ca ieri seara cand am desfacut volanul din greseala am smuls capacul de la spirala si aceasta a iesit din locasul ei un pic, nu toata. Am pus-o cu grija inapoi cum a fost, dar cand am pus-o am modificat fara sa imi dau seama pozitia bulinei cu o rotatie de volan... Am verificat sa se invarta in fiecare parte doua rotatii jumate (asa am verificat daca e centrata), am pus totul la loc, banuiesc ca bulina nefiind la locul ei mi-a dat eroare. Mentionez ca centrarea a fost facuta corect si nu am rupt sau tensionat spirala.

Azi am pus totul la loc cum trebuie, dar eroarea persista in acelasi mod ca aseara. Probabil ca senzorul de care vorbeai mai sus (G85) necesita o recalibrare sau doar trebuie stearsa eroarea.

Am privit cu atentia daca pulverizarea facuta cu WD40 a afectat ceva si nu e cazul... toate sunt curate. Am desfacut piesa din poza pusa de Florin si totul e curat si acolo.

Din asta mie imi da ca singura greseala fost ca am modificat pozitia bulinei galbene.

Si scartaitul din volan continua. Tot azi am ridicat puntea fata si am rasucit rotile cu mana si scartaie si afara. Speriat, am verificat daca are lichid in rezervorul de la servodirectie... si are!

Rabla merge fara problema dar parca are brad impodobit in bord... plus ca mai si bipaieste de trei ori la prima pornire de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ajungi la cineva cu VCDS sa faci setarea de baza. Si daca ai scos si senzorul cu totul din mufa si ai mai pus si contactul o sa trebuiasca sa codezi modulul de ABS dupa ce te loghezi pe el. Deci, fuguta la VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus contactul niciodata cat timp mufele si airbagul au fost luate. De fiecare data cand am facut testele si am pus contactul a fost cu airbagul pus si toate mufele la locul lor.

Stiu ca trebuie sa ma duc la VCDS, dar daca ma duc la reprezentanta ma programeaza peste 2 saptamani (in Franta). Noroc ca am o cunostinta care lucra la Seat si o sa ma duc la el, am rendez-vous maine. Oricum din cate am inteles asta nu afecteaza cu nimic mersul normal al masinii, am facut peste 60km asa. Multumesc de sfaturi si data viitoare sper sa nu mai patesc, o sa fiu mai atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii.

Am desfacut din nou volanul si am observat ca bulina galbena nu era unde in vizorul ala. Explic si de ce nu era... pentru ca ieri seara cand am desfacut volanul din greseala am smuls capacul de la spirala si aceasta a iesit din locasul ei un pic, nu toata. Am pus-o cu grija inapoi cum a fost, dar cand am pus-o am modificat fara sa imi dau seama pozitia bulinei cu o rotatie de volan... Am verificat sa se invarta in fiecare parte doua rotatii jumate (asa am verificat daca e centrata), am pus totul la loc, banuiesc ca bulina nefiind la locul ei mi-a dat eroare. Mentionez ca centrarea a fost facuta corect si nu am rupt sau tensionat spirala.

vezi....nu ai spus tot.... :nono:

Vezi ce Soft Coding ai pe 3-ABS - e posibil sa nu se fii sters, daca ai avut rotile drepte. In acest caz, trebuie facuta doar recalibrarea.

In schimb, daca la Soft Coding, ai 00000 - atunci trebuie facuta codarea ABS-ului.

oricum, nu-i bai.....se rezolva.... problema ta e ca iti trebuie un VCDS....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu mi-am dat seama... nu stiu de ce nu am mentionat aseara in primul post... noroc ca n-am rupt spirala si mi-am dat seama sa o centrez. Daca nu as fi vrut sa zic, nu ziceam nici azi... Eu vreau sa mi se rezolve problema, nu sa ma dau destept pe forum si sa nu zic greselile ce le-am facut. :lol: Din greseli invatam...

Normal tipul asta la care ma duc stie ce are de facut, pana acum nu m-a dezamagit niciodata. Dar daca maine nu se descurca... cum se codeaza ABS-ul. Se pune alt cod in loc de 00000 ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de tipul ABS de pe masina, urmeaza instructiunile din unul din urmatoarele linkuri:

http://wiki.ross-tec....3_ABS/EDS/ASR)

sau

http://wiki.ross-tec...BS/EDS/ASR/ESP)

sau

http://wiki.ross-tec...ics_(Bosch_5.7)

Bafta.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai si-n franceza? Glumesc... treaba-i buna... :D

Merci mult si maine revin cu informatii... cu informatii bune sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite care e treaba... Am fost la tipul cu VCDS si astea doua sunt erorile pe ABS. Pun poza... nu cred ca este necesar sa va traduc din moment ce scrie numarul erorii... :question:

img2195f.jpg

Mi-a spus ca trebuie sa caute pe net ca sa poata sa-l recalibreze si ca nu are timp acuma, chiar vroia sa plece undeva asa ca i-am promis ca-i fac eu rost de coduri. I-am promis bazandu-ma pe voi. :RO flag: Mi-a spus sa-l sun cand am codurile si se rezolva, numai sa aiba timp. Acum va rog sa analizati erorile si sa imi spuneti care sunt datele sau codul cu care se codeaza.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit si tu linkul 2 pus de mine? Nu cred.

Nu stiu ce ABS/ASP ai pe masin dar cred ca este 5.3

LOGIN: 09x55 manuala sau 09x57 automata si x il pui tu in functie de codurile PR de pe masina

  • 3 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG]
  • 4 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX]
  • 5 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LT/1LF]
  • 6 = C54 (Lucas) [PR-1LZ]

CODING 04x55 manuala sau 04x57 automata

unde x este la fel cu cel de mai sus

Dupa asta, fara a mai lua contactul, se face setarea de baza.

LE si nu e VCDS, este un VAS-PC acea scula de diagnoza.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit link-urile, dar pentru mine nu e asa evident ca pentru tine... tu faci asta in fiecare zi si probabil esti pasionat. Eu nu ma pricep, de asta aveam nevoie de explicatii suplimentare. Nu vreu sa-l deranjez pe om pe degeaba, plus ca trebuie sa ma duc 42Km pana la el. Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am inteles, dar nici el sa nu stie..... rusinica.

Acum, cauta care dintre codurile PR ce apar mai sus sunt si pe stickerul din portbagaj, evident o sa gasesti doar unul dintre ele, si prevad a afi unul din astea PR-1LB/1LT/1LF.

DECI, ce apare ?

LE Cand te duci la el, suna-ma si iti spun ce trebuie facut.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis ca a zis trebuie sa le caute pe net. Asa ca m-am oferit sa le aflu eu. Am inteles ce ai zis in postul 42 dar eu in codurile PR nu am nici unul din alea care zici tu, asa ca... poza iarasi

img1506wg.jpg

M-am uitat cu atentie si nu le aflu...

Asta e singurul care vorbeste de frane:

1ZC spacer.gifdisc brakes, front (Geomet D)

Edit: Am vazut dupa aia ca ai editat ultimul post. Ma duc la el saptamana viitoare, sambata probabil. Daca treaba nu e buna te sun cu siguranta. Pana atunci umblu asa...

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci revenim, tu ai pe masina bosch 5.7 si avem:

login: 09555 si coding 04255 si atunci se aplica ce scrie in linkul 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uau... ultimul post e chiar pentru prosti... :))

Merci inca odata si revin cu rezolvarea sambata... sper :drunken: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, este pentru userii care tin la masina lor si nu au VCDS , nu pentru cei care il au degeaba si se lauda ca fac diagnoza.

LE : nu ai confirmat daca ai cu=tie manuala.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Motor AVF, deci cutie manuala 6. Am verificat si eu pe urma in link-ul 3 si sunt corecte si login-ul si coding-ul ce mi le-ai dat in postul 46.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin in viteza cu o intrebare... :question: . Este normal sa nu-mi functioneze ABS-ul? Am fost la o plimbare cu Passat-ul si am franat brusc intentionat (am testat pe ploaie, din cauza ploii mi-a venit ideea) sa vad daca merge ABS -ul si masina s-a dus ca sania. Nu functioneaza! Eu credeam ca e in regula...

Dar ESP-ul functioneaza? Asta nu l-am putut testa ca mi-a fost cam frica... dupa treaba cu sania.

Precizez ca nu am rezolvat problema ce o aveam, pentru cei care ati citit posturile anterioare. Maine seara il sun pe tip si sambata ma duc la VAS-PC sa recalibreze senzorul G85.

Merci

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!