Jump to content

Problema la pompa secundara de racire - motor CR


doctorul
 Share

Postare recomandată

Care este ultima versiune predieselgate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/29/2022 at 4:37 PM, powershot said:

Opt mii si cat ?

Pune un print din vcds sa vedem.

8871 sau 2 sint ultimele fara dg.

 

Ai răspunsul pe pagina anterioară

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negrescupassatcc

Am un passat cc, 2.0 140 hp, am comandat ambele modele de pompa, verificare cablaj la 3 electricieni, eroarea de circuit deschis P261A încă persista... am încercat cu ambele modele de pompe noi și una identic cum a fost a mea (SH). Ce as mai putea face ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa primeste alimentare si comanda doar din ecu, fa proba cu altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta?in prima imagine este un dpf 1.6tdi cayc ( dar fără țeava de presiune de după dpf ),in a doua inagine este tot un dpf 1.6 TDI cayc ( acesta îl am eu pe mașina , se vede țeava de presiune de după dpf ) .Singura diferența între ele este acea țeava .Dacă eu sudez acea țeava pe dpf care nu are teava ar fi in regula sa îl montez pe mașina ?este posibil sa fie oare și diferențe de presiune între ele pe care sa le sesizeze senzorul de presiune dpf ?ca in construcția lor nu pare sa fie nici o diferența .alta diferența nu este între ele .
 

 

 

E344711A-B2E8-4E9C-B4C9-B9F6AF02E6CA.jpeg

D7C04A55-FA69-4CF8-970B-7E439DCC4935.jpeg

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am montat una vag group si surpriza: eroare desi pompa functioneaza, se aude. Cea veche arde siguranta care e comuna cu electrovalva turbo si racitor egr. Am comandat un pierburg, dar vad ca si cu asta a avut cineva probleme. Oare care sa fie incompatibilitatea? Ceva cu al treilea fir, sau poate trage putin curent fata de originala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu alta pompa, prima pe care am pus-o nu avea gulerul alb ca cea veche si corpul era tesit pe o parte. Acum am pus alta tot vag group dar cu guler alb si aceeasi forma ca cea veche si eroarea nu mai apare.

pompa-suplimentara-apa----pompa-auxiliara-apa---pompa-recirculare-apa-5n0-965-561a-audi--a3-(2003-2012)-[8p1]-audi--a4-(2007-2015)...-870.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
Cristian Macovei

Salutare,

Am o problema cu un passat B6 CBDC. 
In martie 2022 am schimbat pompa de apa auxiliara deoarece aveam eroarea P261A - Circuit Open. 
Dupa schimbarea pompei cu una Pierburg a inceput sa apara din cand in cand eroarea P261C. De anul trecut pana acum a incetat sa mai apara iar acum a reaparut si se aprinde “Check engine”.

Sterg eroarea cu VCDS, dar eroarea reapare dupa ce opresc motorul si il pornesc iar. 
Am observat ca ventilatoarele nu mai pornesc cand opresc masina chiar daca afara este foarte cald sau am mers pe autostrada.

Am atasat cateva poze cu pompa veche, pompa noua si codul de eroare.

Multumesc!

IMG_2926.jpeg

IMG_2928.jpeg

IMG_2963.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul care vine la pompa. Pompa veche ai verficat-o daca era defecta sau ai schimbat-o ca "popa" ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Macovei

Salutare @adrian001,

Revin cu update.

Am fost la service (multumesc @Al Bundy 👍🏻), a fost verificata pompa Pierburg de pe masina si nu functiona. A fost pusa inapoi pompa originala ce avea eroarea P261A - Circuit Open), care aparent invartea rotorul si funtiona chiar daca avea eroarea P261A dar intermitent. O voi tine provizoriu.

 

Pompa Pierburg schimbata in martie 2022 avea suruburi si putea fi desfacuta, spre deosebire de cea originala ce era capsulata.

La service a fost desfacuta pompa se vedea un magnet crapat dar nu ne-am dat seama daca face parte din rotor sau nu.

Ajuns acasa am alimentat pompa la o sursa externa de 12v si nu functiona, ci doar avea niste socuri. Dupa ce pompa a fost desfacuta am observat ca magnetul circular de pe rotor era desprins si era crapat in 3 bucati.

Am atasat niste poze cu pompa desfacuta si magnetul desprins.

Ca si concluzie in cazul meu:

Eroare P261C - Short to GND = magnetul rotorului pompei desprins si crapat.

 

Urmeaza sa schimb pompa cu una originala. 
 

O zi buna!

 

 

IMG_2969.jpeg

IMG_2974.jpeg

IMG_2973.jpeg

IMG_2972.jpeg

Modificat de Cristian Macovei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, observ ca la tipul asta de pompa magnetul de pe rotor e in contact direct cu antigelul. Ar fi interesant sa ii faci o analiza si pompei originale ... parctic ai doua pompe care s-au defectat cumva in moduri diametral opuse ... open circuit vs short to ground. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimb si eu pompa modelul patratos si am 2 intrebari.Pompa vine cu acel suport de prindere sau il pot folosi pe cel vechi? Si daca e ok sa iau pe pierburg,originala fiind tot pierburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care a scris inaintea ta a folosit pierburg, ai citit ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Cristian Macovei
On 7/26/2023 at 10:02 PM, adrian001 said:

Interesant, observ ca la tipul asta de pompa magnetul de pe rotor e in contact direct cu antigelul. Ar fi interesant sa ii faci o analiza si pompei originale ... parctic ai doua pompe care s-au defectat cumva in moduri diametral opuse ... open circuit vs short to ground. 

Salut @adrian001@Al Bundy,

 

Am inlocuit pompa cu una originala (echipare Buehler), identica cu cea din fabrica.

 

Am testat pompa la o sursa de 12V, iar aceasta functioneaza dar foarte zgomotos.

@adrian001, dupa cum mi-ai sugerat, am desfacut pompa originala pentru a identifica defectul.

Se pare ca si in acest caz defectul este tot unul mecanic.

Eroare P261A - Circuit Open - Ghidaj cilindric al rotorului crapat si axul statorului foarte uzat.

 

Am atasat cateva poze cu defectul, dar si o comparatie intre pompa OM si cea Pierburg.

 

P261A - Circuit Open (Rotorul se invarte dar cu dificultate) - OM

P261C - Short To GND (Rotorul nu se mai invarte deloc) - Pierburg

 

Sper ca aceasta comparatie sa ajute si alte persoane cand vor inlocui aceasta pompa.

 

Toate bune!

 

P261A - Circuit Open (5N0965561A).png

 

P261A-P261C (Pierburg VS OM).jpeg

 

WhatsApp Image 2023-08-22 at 21.43.53 (8).jpeg

 

WhatsApp Image 2023-08-22 at 21.43.53 (7).jpeg

Modificat de Cristian Macovei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede clar diferenta de constructie intre OE si Pierburg. Rotor mai mare cu pale mai mari, magnetul pe interior, filtru inainte de rotor ... as fi foarte mirat daca cele doua pompe ar avea aceleasi performante, la prima vedere pare ca pompa OE are un debit mai mare. Totusi eroarea de "Open circuit" imi da cu virgula. Daca rotorul se invartea greu, ar fi trebuit sa ai tot "Short to ground" si e posibil ca o problema electrica (cu statorul pompei) sa fi dus la defectarea mecanica pe care o vedem in poze. Daca ai cu ce si eventual ceva cunostinte de electronica, ar fi interesanta si o analiza a statorului si cicuitului de comanda din pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Macovei
7 hours ago, adrian001 said:

Se vede clar diferenta de constructie intre OE si Pierburg. Rotor mai mare cu pale mai mari, magnetul pe interior, filtru inainte de rotor ... as fi foarte mirat daca cele doua pompe ar avea aceleasi performante, la prima vedere pare ca pompa OE are un debit mai mare. Totusi eroarea de "Open circuit" imi da cu virgula. Daca rotorul se invartea greu, ar fi trebuit sa ai tot "Short to ground" si e posibil ca o problema electrica (cu statorul pompei) sa fi dus la defectarea mecanica pe care o vedem in poze. Daca ai cu ce si eventual ceva cunostinte de electronica, ar fi interesanta si o analiza a statorului si cicuitului de comanda din pompa. 

Salut @adrian001,

Acele elemente albe de pe pompa OM, nu sunt filtre, ci sunt capacele de la noua pompa pe care le-am pus ca sa nu sara antigel cand am desfacut capacul superior.

Din pacate nu am cunostinte de electronica, dar ar fi interesant sa fie analizata partea de comanda.

Poate cineva care se pricepe. 😊

 

Toate bune!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la "sita" asta: 

 

image.thumb.png.d169f33e50facdcbdd63af1ffb0d100a.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am aceiași problemă și eu cu pompa secundară de apă, eroare: întrerupere circuit pompă secundară (așa apare pe diagnoză și așa apărea și înainte să o schimb). Uneori când pornesc mașina apare eroarea , scot contactul , repornesc și eroarea dispare(serpentina) . Am schimbat-o de 4 luni cu același cod (cu A in coadă), după vreo 3 luni a reapărut problema. Să fie de la mufă sau cablaj? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
muresanstanciu

Buna ziua am pe un golf 7 2.0 tdi 150 cp, 2015 2 pompe electrice de recirculare apa, una in spatele motorului care functioneaza cand pun contactul si una in fata motorului in partea de jos bosch originala care primeste curent si semnal dar nu functioneaza, am pus alta pompa tot bosch si tot nu merge, eroare in bord nu am, stie cineva rolul ei ? Motorul are 2 radiatoare de apa si imi scade apa din borcan si cand desfac capacul revine imi poate da cineva vreun sfat ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Alexvlad23
On 22.08.2023 at 22:46, Cristian Macovei a scris:

Salut @adrian001@Al Bundy,

 

Am inlocuit pompa cu una originala (echipare Buehler), identica cu cea din fabrica.

 

Am testat pompa la o sursa de 12V, iar aceasta functioneaza dar foarte zgomotos.

@adrian001, dupa cum mi-ai sugerat, am desfacut pompa originala pentru a identifica defectul.

Se pare ca si in acest caz defectul este tot unul mecanic.

Eroare P261A - Circuit Open - Ghidaj cilindric al rotorului crapat si axul statorului foarte uzat.

 

Am atasat cateva poze cu defectul, dar si o comparatie intre pompa OM si cea Pierburg.

 

P261A - Circuit Open (Rotorul se invarte dar cu dificultate) - OM

P261C - Short To GND (Rotorul nu se mai invarte deloc) - Pierburg

 

Sper ca aceasta comparatie sa ajute si alte persoane cand vor inlocui aceasta pompa.

 

Toate bune!

 

P261A - Circuit Open (5N0965561A).png

 

P261A-P261C (Pierburg VS OM).jpeg

 

WhatsApp Image 2023-08-22 at 21.43.53 (8).jpeg

 

WhatsApp Image 2023-08-22 at 21.43.53 (7).jpeg

Deci la tine aceasta problema cu p261a a rezultat prin înlocuirea cu pierburg eroarea p261c, iar după înlocuirea pompei cu una originală s-a rezolvat și eroarea p261a și p261c?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Macovei
Publicat (modificat)

Dupa cum am explicat si in postare, erorile erau diferite deoarece pompele au avut defecte diferite.

 

Cea originala s-a stricat dupa 13 ani, iar cea Pierburg dupa 1 an si 4 luni.

 

Dupa inlocuire nu am mai avut nici o eroare.

 

Toate bune! 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am înlocuit și eu pompa pe 29.05 cu o pompă Pierburg având eroarea P261A, până astăzi 11.06 totul ok când s-a aprins din nou check engine. După o diagnoza a apărut eroarea P261C. Cum mă sfătuiți să procedez in continuare? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul in spate.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci să înțeleg că pompa Pierburg a ținut o săptămână jumătate după montare? Mi se pare exagerat de puțin la 525 Ron cat a costat, am sa incerc totuși și cu înlocuirea cablajului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!