Jump to content

Consum TDI 170 cai


mariusx
 Share

Postare recomandată

Ce soc am avut cand am vazut suma de bani platita pe motorina pe toata durata de cand ai avut masina, nu m.am gandit niciodata sa fac calcule din astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa te mai sochez un pic :)

Cheltuieli cu taxe (RCA, impozit, casco)=15067 lei

Cheltuieli cu service 3951 lei. 

 

Cand iti cumperi o masina trebuie sa ai in vedere si aceste costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin offtopic: am toyota prius pe care am pus gpl. si eu tot aplicatie pentru asa ceva folosesc. consumul mediu a fost de 5.5% pe gpl. sa zicem 6 caci la pornire consuma putina benzina pentru 1-2 minute pina se incalzeste. 

Pentru 66049 km la un pret de 2,95lei/l gpl si un consum mediu de 6% am cheltuit 11690 lei.....cu 13760 lei mai putin ca tine.... undeva la 3.000 euro...

Nu se schimba bateriile, nu se schimba distributia, nu are turbina, volant etc. Schimbatul uleiului e mai ieftin ca la diesel....

Va rog, nu vreau sa incepem un versus, doar am postat aici comparativ. Mai am 3 dieseluri in curte si nu mai folosesc nici unul de cind cu priusul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa te mai sochez un pic :)

Cheltuieli cu taxe (RCA, impozit, casco)=15067 lei

Cheltuieli cu service 3951 lei.

Cand iti cumperi o masina trebuie sa ai in vedere si aceste costuri.

Dap, eu in 114k si aproape 6 ani, chiar daca am 1.9tdi, cu siguranta am cheltuit mai mult doar ca niciodata nu am facut un calcul total
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kye04 - Adevarat ca ti-a consumat mai putin, dar banuiesc ca in oras la viteze medii de 20-30 km/h. Ptr asta a fost si facut Priusul; commuting.

 

Superbul tdi 170 e un long distance cruiser, care se simte bine la viteze mari pe autostrada. In oras si pe serpentine e mai stangaci :P.

Eu in acest scop l-am folosit: distante mari cu viteze medii de peste 100 km/h.

 

Daca pui un Prius sa alerge incarcat cu bagaje cu 140 -180 km/h pe autostrazi, o sa vezi ca va consuma mai mult ca Superbul.

de asemenea daca pun Superbul sa mearga bara la bara in oras, o sa consume mai mult ca Priusul.

In ambele cazuri dublu mi se pare rezonabil sa spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresesti. Intr-adevar priusul are un consum fantastic de mic in oras (am scos si 3%) insa generatia 3 la prius are cutia optimizata si pentru exterior. 

Exemplu: Tuzla-otopeni-tuzla (practic 80% autostrada) mers pe pilot 135/h consum scos la pompa gpl in valoare de 101 lei....

Mangalia-Cluj-Mangalia 4 adulti cu bagaje mers 135 autostrazi si normal in rest , a costa 300 lei gpl pe o distanta de 1300 km. 

Priusul are si dezavantajele lui : zgomot mare la viteza mare, rigiditate excesiva din punctul meu de vedere...

Dar ca si consum, un prius pe GPL nu are rival...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati caluti si ce greutate are Priusul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

134 cp 1,379 kg  

Atentie insa, motorul electric are in permanenta acelasi cuplu, lucru care la accelerare da impresia ca e diesel....

 

Nu, nu il poti compara cu un 170 tdi dar face orice 140 cp tdi....

Faza cea mai interesanta este ca nu imbatrineste la acceleratie cum face dieselul.... Un diesel dupa 170 il duci greu la 200.... priusul se duce ata pina in 200.... Asta e datorita motorului electric.

Ma rog, iesim din topic. 

Va puteti documenta de prius in alte locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa putem face o comparatie onesta.

45 de cai mai putin, peste 200 kg mai putin. E normal sa consume mai putin. Iar cuplul omniprezent ajuta.

Chestia cu 170-200 nu cred ca intervine in viata reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg la ce te referi cand spui ca un diesel il duci greu denla 170 la 200? E vorba de acceleratie 170kmh la 200 kmh?

Sau chiptuning de la 170 cp la 200 cp?

La chiptuning nu ma pricep dar am vazut o oferta de la tcm care il duce lejer la 202 cai.

Daca te referi la acceleratie, tdiul cr accelereaza foarte lejer pana la 200 si apoi trage pana la 230 kmh.

In nici un caz nu as spune ca se chinuie. Ma indoieac ca un hibrid cu motor aspirat in 4 cilindri poate depadi lejer 200 kmh...

Daca vorbim de v8 hybrid sau v6 e altceva...

Azi am facut campina- bucuresti cu viteza medie de 119 kmh si consum de 6,1 l/100.

O fi putin? O fi mult?

Cei experimentati stiu cum trebuiesa mergi sa iti iasa medie de 119kmh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Priusul nu depaseste 200. Doar ca accelereaza f bine pina acolo. Sa nu-mi zici ca un tdi de 130 cp o sa iti accelereze lejer de la 150 pina la 200/h.... 

Campina bucuresti este tot o panta. Fff mica dar e tot la vale. Fa Bucuresti cimpina cu aceeasi viteza si vei vedea ca scoti alt consum.... 

E valabil si la bucuresti-constanta..... Spre bucuresti ai intotdeauna consum cu 1-2 litri mai mare in aceleasi conditii de mers.... Vorbesc din experienta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu inteleg off topicul cu Priusul adus in discutie. GPL si electric e altceva fata de motorul diesel. Comparam mere cu pere de dragul de a arata ca merele sunt mai bune cand de fapt depinde de gusturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg la ce te referi cand spui ca un diesel il duci greu denla 170 la 200? E vorba de acceleratie 170kmh la 200 kmh?

Sau chiptuning de la 170 cp la 200 cp?

Azi am facut campina- bucuresti cu viteza medie de 119 kmh si consum de 6,1 l/100.

O fi putin? O fi mult?

Cei experimentati stiu cum trebuiesa mergi sa iti iasa medie de 119kmh

Germania, duminica, fara aglomeratie.

v medie 130km/h, consum 6,5%.

imposibil in Romania, dar de dragul comparatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata - Campina - Bucuresti (pe autostrada A3), viteza medie 125km/h si consum de 6.4% (e adevarat ca e la vale)

 

@KYE04 - vorbesc strict de TDI CR/170 cai (ca in titlul topicului). Accelereaza foarte repede si lejer pana la 200 kmh. Apoi pana la 230 mai incet dar vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti- Rm. Valcea-Sibiu-Hateg....5.2% mers 120 pe A1, putin alergata pe valea oltului, viteza medie putin peste 70km/h. La intoarcere hateg-alba iulia 4.8% pe autostrada 120 si legal in rest. Varianta spre capitala prin sibiu-brasov-valea prahovei 5.1%. Media este 67 km/h. Au fost 4 opriri la dus si 4 la intoarcere. Masina are soft upsolute, dc are vreo importanta...pana la 210 accelereaza fara probleme, iar reprizele sunt fulminante.

Bucuresti- Rm. Valcea-Sibiu-Hateg....5.2% mers 120 pe A1, putin alergata pe valea oltului, viteza medie putin peste 70km/h. La intoarcere hateg-alba iulia 4.8% pe autostrada 120 si legal in rest. Varianta spre capitala prin sibiu-brasov-valea prahovei 5.1%. Media este 67 km/h. Au fost 4 opriri la dus si 4 la intoarcere. Masina are soft upsolute, dc are vreo importanta...pana la 210 accelereaza fara probleme, iar reprizele sunt fulminante.

Bucuresti- Rm. Valcea-Sibiu-Hateg....5.2% mers 120 pe A1, putin alergata pe valea oltului, viteza medie putin peste 70km/h. La intoarcere hateg-alba iulia 4.8% pe autostrada 120 si legal in rest. Varianta spre capitala prin sibiu-brasov-valea prahovei 5.1%. Media este 67 km/h. Au fost 4 opriri la dus si 4 la intoarcere. Masina are soft upsolute, dc are vreo importanta...pana la 210 accelereaza fara probleme, iar reprizele sunt fulminante.

Bucuresti- Rm. Valcea-Sibiu-Hateg....5.2% mers 120 pe A1, putin alergata pe valea oltului, viteza medie putin peste 70km/h. La intoarcere hateg-alba iulia 4.8% pe autostrada 120 si legal in rest. Varianta spre capitala prin sibiu-brasov-valea prahovei 5.1%. Media este 67 km/h. Au fost 4 opriri la dus si 4 la intoarcere. Masina are soft upsolute, dc are vreo importanta...pana la 210 accelereaza fara probleme, iar reprizele sunt fulminante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SOft-update am avut si eu pe seat. Ma dusese de la 140 cp la 175..... Accelera fulminant, consumul era cu 0,5-1% mai mic pe bord decit inainte.... cu 2% mai mare la pompa decit era inainte.... in total aproape 3% diferenta intre real si pompa....

Inainte faceam 5,5% consum pe bord si era 6,5% real, dupa undate scria  4,5% si in realitate era 7,5% ....

Soft facut de voinea...

E valabil cam la orice soft, esti pacalit ca odata cu puterea scade si consumul..... niciodata nu e asa...

 

Dar asta e un alt subiect....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca ma bag, dar intr-adevar cei de pe acest topic au fost foarte permisivi ca au acceptat toate neadevarurile debitate despre Prius.

 

In primul rand daca ai pus GPL e clar ca motorul ala nu mai scoate nici aia 136 CP pe care ii are in mod normal...

 

In al doilea rand, daca facem o comparatie intre Priusul din 2009 cu motor de 1.8 si 2.0 TDI de 140 CP pe Superb Combi:

 

http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=19381&id2=13744&u=metric

vedem ca acceleratie pana la 100 este de 10.1s la TDI si 9.8 la Prius. Diferenta insesizabila.

 

Iar viteza maxima este 211kmh la TDI si 180 kmh la Prius, deci cum se duce al tau cu GPL la 200 "ata" ???

 

Iar despre consum, cel mediu la TDI e mai mic ca la Prius, si intr-adevar la Prius are consum "de vis" in oras, dar pe autostrada e mai prost,

tocmai pentru ca motorul electric nu te mai ajuta si incepe sa pape benzina celalalt cand mergi cu 130/140.

 

Scuze de offtopic, dar nu e corect ca cineva sa sustina niste neadevaruri cand datele sunt total altele.

Daca ti se pare ca nu e asa, astept ceva date tehnice care sa contrazica cele spuse mai sus.

Intr-adevar probabil cu Prius pe GPL obtii cel mai mic pret pe 100 de km posibil pentru ca are consum foarte mic si GPL e si ala ieftin, si pentru asta

te felicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata,

 

Plin facut , intrat 50,42 litri=>870km. consum? pai, conform matematicii de clasa a 3-a = 5.79l/100km. Rezonabil. Se poate si mai bine dar se poate si mai rau. Dar avand in vedere ca masina vede 3000rpm de la trezire ( in toate treptele) pana la somn nu prea am ce sa comentez. Am dubii in continuare cu volumul rezervorului.... nici pana in ziua de azi nu am o cifra clara in cap.. dar asta e... am uitat sa specific ca plinul a fost facut la OMV ce cea mai ordinara motorina. :lol: . stiu ca am zis ca trec pe Rompetrol dar asta s-a nimerit in drum. 

  Sa aveti drumuri bune.  Radu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref. la capacitarea rezervorului, cel mai mult au intrat 56L cand autonomia pe BC era 0 km.

 

In wkd, Braila-Buzau 5,6% (real 5,7%), mers legal cu foarte mici exceptii si viteza medie de 82kmh. In concluzie, chiar daca merg agitat, consumul creste substantial, dar viteza medie cu destul de putin.

 

OT: in Danemarca, avand limitele de viteza de 50 si 80kmh am scos un consum mixt* de sub 4% pe vreo 1500km cu un Clio diesel.

*mixt inseamna 90% afara din orase (2-300km autostrada), iar traficul din oras foarte lejer.

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot referitor la capacitatea rezervorului, azi a fost prima oara cand eram pe 0 la autonomie cand am alimentat. Au intrat fix 57 de litri!

Testul cu motorina Efix 55 de la Rompetrol a avut rezultatul la care ma asteptam - fix nici o diferenta fata de motorina mai ieftina de la Rompetrol. Aceeasi autonomie (840km), nici o diferenta la volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci teoretic poti avea o autonomie de 1000 km. asta in fctie de consumu' fiecaruia. din ce am citit pe aici "io" sunt multumit. avand in vedere gabaritul si puterea , trebuie sa umblu un pic la psihic. In continuare fac comparatie cu Jetta 1.9 tdi 105 cp , de dinainte. Dar asta e problema mea.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, pt ca daca mergi pe autostrada consumul se duce spre 7% poate chiar mai mult ceea ce inseamna un maxim de 800km pe care personal nu l-am atins niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de ce autostrada vorbim, daca e Autobahn si se merge cu 170 cred ca sare de 7 consumul.

Dar la o autostrada limitata la 130 greu sa sari de 7 .

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos pe Autobahn o viteza medie de 130km/h. De mers am mers cu 150-160 (+-)km/h pe tempomat, dupa trafic. E drept, era duminica iar traficul permisiv. N-am depasit 6.5%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!