Jump to content

dvn2007
 Share

Postare recomandată

stie cineva cum pot schimba culoarea butoanelor la RCD510 din argintiu (e deranjant noaptea) in negru cu contur (vezi poze) ??

post-87676-0-96100100-1369427231_thumb.j

post-87676-0-43973800-1369427237_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seteaza-ti luminozitatea pe minim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa schimbi unitatea cu cineva care o are cu butoanele negre cu contur :D

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte ciudat ca nu se poate deoarece e doar un afisaj pe display

 

 

pentru cei ce au spus ca nu se poate face: Care este diferenta intre RCD510 cu diferite tipuri de afisaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merge. E din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E diferenta de firmware cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM citit la multe si se pare ca la RNS 510 sunt 3 sau 4 scheme de culoare care se schimba cu Vagcom-ul

 

Ma gandeam ca poate la fel este si la RCD 510 mai ales ca dupa cum am vazut chiar sunt diferente pe diferite RCD510

 

Probabil trebuie verificat cu VAGCOM-ul exact ce si cum(ca aici http://www.my-gti.com/1214/changing-the-volkswagen-rns-510-colour-scheme )

Modificat de Razvan_911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La RNS sunt, si se pot schimba. La RCD nu se pot schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca trebuie verificat cu vagcom-ul daca exista optiunile respective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La RCD 510 nu exista nicio varianta simpla, prin Vag-Com / VCDS, de a schimba skin-ul. Asa cum exista la RNS 510.

RCD-ul 510 cu skin-ul argintiu, care l-a inlocuit pe cel cu skin-ul negru, este pe piata de vreo 3 ani parca.

 

De atunci pana acum nu esti primul care are ideea asta, nu esti singurrul care a vrut sa faca asta, nu esti singurul care a incercat...

 

Daca exista vreo metoda simpla de a face lucrul asta atunci era netul plin de tutoriale pentru el, asa cum gasesti pentru orice altceva. Atata timp cat nu exista, desi au incercat multi, inseamna ca nu se poate.

Asa ca singura varianta este sa schimbi aparatul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ghinionul meu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sper ca postez unde trebuie:)

Am un RCD 510 si pana azi a mers perfect insa, de dimineata a inceput sa intrerupa sunetul in difuzoare. Poate stiti voi ce ar putea avea. Simptome: la volum minim (mute) se aude un sunet ascutit in difuzoare, pana la jumatate din volum se aude continuu dar neclar iar daca dai mai tare intrerupe cu o frecventa de cateva secunde. E ca si cum ar fi ceva in scurt. Am desfacut toate fetele de usi si am scos mufele tuturor boxelor dupa care le-am bagat la loc pe rand. Nu conteaza ca e dat doar pe fata sau numai pe spate...face la fel. L-am scos afara din bord si am montat in locul lui vechiul RCD 210. Merge foooarte clar. Asa ca e din 510 problema. O sa il duc la un electronist dar vreau sa imi fac o idee despre ce ar putea fi.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, problema este rezolvata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu ne spui si noua cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da:) nu e o problema! Am scris in alt topic si ziceam sa nu abuzez:)

Intr-adevar simptomele duceau catre un scurt circuit. De dimineata l-am dus la un electronist care l-a facut! A spus ca a gasit apa in rcd. (bine...nu cantitate) Sunt foarte contrariat de chestia asta pentru ca Rcd 210 a mers de cand am luat masina (zilnic) fara probleme. Am desfacut tot bordul (in partea centrala ma refer) si nu am gasit nimic decat praf! E posibil ca acele picaturi de apa (sau condens) sa le fi cumparat odata cu rcd-ul? Sa fi fost el luat de pe o masina lovita care a stationat pe la service in curte??

e un mister:)

Important e ca merge bine.

L-am pus sus...si urmaresc:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare (poate stupida): e posibil ca prin montarea defectoasa, RCD-ul 510 sa consume curent?

Pierd curent pe undeva si din cate imi dau eu seama, pot fi doar 3 chestii:

1. o instalatie de speriat jderii (chestia asta consuma 17 mA)

2. un LED care arde tot timpul

3. RCD510 retrofit (echipament original pe masina: RCD310)

 

Am facut un drum de vreo 250 km., suficient cat bateria sa se reincarce complet, insa sambata cand sa pornesc masina dupa o saptamana de stat in garaj, ciuciu. A trebuiit sa iau curent de la alta masina.

 

...sau o fi dus alternatorul? Desi, imi vine greu sa cred, masina fiind noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, alternatorul daca are probleme , verifici simplu - motorul pornit, tensiunea de incarcare pe bornele bateriei trebuie sa fie undeva intre 13.6 si 14.4.....

 

altfel, trebuie luate prin eliminare - daca incarca bine, scoate mufa la RNS cateva zile si vezi daca mai sunt probleme.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slabe sanse dar daca il mai ai, pune 310-le la loc cateva zile. Eu zic ca antijderul e problema. Incearca sa-l opresti cateva zile, mai ales ca parca ziceai ca ai garaj acum, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... mi-a scapat la citit ala.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. E RCD510, nu RNS510, desi nu stiu daca are vreo importanta.

2. O sa decuplez antijderu' vietii azi si o las in garaj pana vineri. Daca face la fel, e limpede unde e buba.

3. Parca am masurat odata tensiunea de incarcare si era 11.8, daca imi aduc bine aminte.

4. RCD310-le s-a dat, nu-l mai am.

5. N-as vrea sa scot scula afara fiindca nici n-am sculele trebuincioase, si nici cunostintele necesare s-o fac.

 

Are ceva daca decuplez complet bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are importanta ce este...

 

daca incarcarea cu motorul pornit, era 11.8v... atunci ai o problema - verifica iar.

 

scoate si anti jder-ul....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate bre bateria, altfel nu vezi daca se consuma sau nu :))

RCD-ul nu are de ce sa consume curent, daca nu cumva s-a desizolat vre-un fir ceva la montaj si face ceva-undeva un scurt.

99% e antijderul, dar consumul lui e oarecum normal - scopul lui e sa traga curent ca sa functioneze cu motorul oprit. Cred ca "de vina" este folosirea masinii, adica la drumuri scurte si rare bateria nu se incarca destul cat sa suporte consumul. Poti sa mai incerci sa iei o bateria mai mare dar nu stiu cat ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave: degeaba pune baterie mai mare, pentru ca daca asta mai mica nu reuseste sa se incarce la capacitate maxima, iti dai seama ca aia cu atat mai putin va reusi si o sa se duca.

 

@Bwwlan: s-ar putea sa fie si releul de incarcare, dar banuiesc ca trebuia sa-ti palpaie farurile in mers sau ceva de genul asta. Oricum, merita sa il verifici si pe ala.

Da, daca e sub 13.6V tensiunea, e o problema pe circuitul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!